neshaoct 9584 Posted March 2, 2018 CarFection video: Porsche 718 Cayman GTS Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted July 19, 2018 TheSmokingTire video: Test 2018. Porsche 718 Cayman GTS Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted August 10, 2018 Porsche Cayman GT4 Clubsport Rally Concept Porsche motorsport je pripremio rally verziju modela Cayman, ali za sada samo u koncept izdanju. Odluka o tome da li će ovaj Cayman GT4 Clubsport Rally Concept krenuti u proizvodnju biće doneta do kraja godine. Automobil će se u javnosti premijerno pojaviti na predstojećem reliju u Nemačkoj, a njegove mogućnosti će demonstrirati Romain Dumas koji je nedavno u Volkswagenovom I.D. R električnom vozilu postavio novi rekord na Pikes Peaku. Cayman GT4 Clubsport Rally Concept je između ostalog dobio dodatna svetla napred, zaštitne elemente, otvor za vazduh na krovu, bele točkove sa Michelin Pilot Sport gumama, mehaničku blokadu zadnjeg diferencijala... Takođe je i nešto lakši od drumske verzije, a ostaje da se vidi kakve izmene je pretrpeo 3.8 litarski šestocilindrični motor (serijski model ima 380KS). preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted August 16, 2018 RedlineReviews video: Test 2018. Porsche 718 Cayman GTS Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted October 27, 2018 TheStraightPipes video: Porsche Cayman GTS vs Boxster GTS Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted December 1, 2018 Porsche Cayman GT4 s rally specifikacijom čeka na početak proizvodnje U Porscheu kažu da pre odluke o početku proizvodnje Caymana GT4 Clubsport moraju da imaju najmanje 100 narudžbina. Svi su bili oduševljeni kada je Porscheovo trkačko odeljenje nedavno predstavilo Cayman GT4 Clubsport u rally verziji koja se uklapa u FIA-ine norme za klasu R-GT. Prvi čovek odeljenja Frank-Steffen Walliser je rekao da su za uzbudljiv i zvučan automobil, čijih centralno smeštenih 380 konjskih snaga se spušta na zadnju osovinu, zainteresovani mnogi vozači i privatni timovi, uključujući i nekoliko najvećih WRC zvezda. ''Pre odobrenja za početak proizvodnje rally automobila, koji je na demonstrativnim nastupima pokazao da je svojim merama i ponuđenim performansama savršen za klasu R-GT, moramo da imamo najmanje 100 kupaca. Prema dosadašnjem interesu to i ne bi trebalo da bude poseban problem'', kaže Walliser. Porsche za sada ne planira osnivanje fabričkog rally tima, niti razmišljaju o povratku na Dakar rally na kome bi adekvatno podešeni Cayman GT4 možda mogao da ponovi uspeh koji je 1986. godine ostvario Porsche 959. Možda se i predomisle kada na brzinskim ispitima čuju gromoglasni zvuk Caymanovog 3.8 litarskog 6-cilindarskog atmosferskog boxer motora. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted January 4, 2019 Porsche 718 Cayman GT4 Clubsport Trkački Porsche 718 Cayman GT4 Clubsport pokreće 3.8 litarski šestocilindrični motor sa 313 kW/425KS i 425 Nm. Motor je uparen sa 6-stepenim PDK menjačem, a pogon je na zadnje točkove. Za zaustavljanje ovog 1320 kg teškog vozila se brine kočioni sistem sa diskovima od 380 mm. Dužina automobila je 4456 mm, širina 1778 mm, visina 1238 mm, međuosovinsko rastojanje iznosi 2456 mm, dok su točkovi od 18 inča. 718 Cayman GT4 Clubsport košta 157.000 evra (bez lokalnih poreza). preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted January 19, 2019 Potvrđen produkcijski Porsche 718 Cayman GT4 Clubsport Porsche motorsport je još u avgustu prošle godine prikazao trkačku verziju modela Cayman, ali samo u koncept izdanju (sa nazivom Cayman GT4 Clubsport Rally Concept). Ipak, već tada je potvrđeno da se razmatra i proizvodnja određenog broja primeraka što se sada i desilo. Nemci su naime potvrdili produkcijsku verziju, i to nakon pozitivne reakcije javnosti. Automobil je javnosti predstavljen na prošlogodišnjem reliju u Nemačkoj, a njegove mogućnosti je demonstrirao Romain Dumas (koji je inače pre toga u Volkswagenovom I.D. R električnom vozilu postavio novi rekord na Pikes Peaku). Trkački Porsche 718 Cayman GT4 Clubsport je između ostalog dobio dodatna svetla napred, zaštitne elemente, otvor za vazduh na krovu, bele točkove sa Michelin Pilot Sport gumama, mehaničku blokadu zadnjeg diferencijala, trkačka sedišta i volan... Takođe je i nešto lakši od drumske verzije, dok 3,8 litarski šestocilindrični motor raspolaže sa 313 kW/425KS. Na kraju, Porsche 718 Cayman GT4 Clubsport će biti spreman za sezonu 2020. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted February 5, 2019 Porsche 718 Cayman GT4 stiže u julu sa 420KS Drumska verzija Porschea 718 Cayman GT4 će debitovati na Festivalu brzine Goodwood u julu, bar tako pišu britanski mediji. Baš kao što je slučaj sa Clubsport verzijom sa specifikacijama za stazu, drumska verzija Porschea 718 Cayman GT4 će koristiti atmosferski 3.8 litarski boxer motor koji razvija 420KS. Cayman GT4 će na početku biti dostupan samo sa 6-stepenim manuelnim menjačem, a opcioni automatski menjač će biti dostupan krajem 2020. godine. Unutrašnjost neće biti ogoljena kao u slučaju trkačke verzije, ali elementi poput tanjeg stakla i manje luksuznih komponenti će definitivno pomoći u smanjenju težine za oko 50 kg. Špijunske fotografije koje su se pojavile na internetu daju uvid u izgled automobila, a u poređenju s agresivnijm modelom GTS, GT4 ima čak i veće usisnike vazduha na prednjem delu. Fiksni zadnji spojler krasi automobil, a dvostruke izduvne cevi su nešto više razmaknute u odnosu na GTS. Tu je i istaknuti zadnji difuzor. Porsche razvija i 718 Boxster Spyder koji bi trebalo da deli specifikacije sa modelom GT4. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted July 12, 2019 CarAdvice video: Test Porsche Cayman GT4 Na sajmu automobila u Parizu 2000. godine, Porsche je predstavio jedan svoj koncept automobil. Iako je naišao na pozitivne utiske, ipak u proizvodnju nije ušao sve do 2004. godine. Taj auto se onda pravio 3 godine, tokom kojiih je napravljeno 1.270 komada, od čega je pola završilo na teritoriji Severne Amerike. Reč je o modelu Carrera GT. Da, o onoj Carreri GT sa igrica, iz filmova... E, ta Porsche Carrera GT je sporija od današnjeg Caymana GT4. To možda na najbolji način pokazuje koje performanse ustvari ima moderan Cayman GT4: Quote Share this post Link to post Share on other sites
Irena HGT 2139 Posted July 16, 2019 MotorWeek video: Test 2020. Porsche 718 Cayman GT4 i Boxster Spyder Quote Share this post Link to post Share on other sites
Irena HGT 2139 Posted July 17, 2019 Autogefühl video: Porsche 718 Cayman GT4 & 718 Spyder Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted July 23, 2019 Parkers video: Test Porsche 718 Cayman GT4 Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted July 27, 2019 Carfection video: Test Porsche 718 Cayman GT4 Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted August 1, 2019 AutoTrader video: Test 2019. Porsche Cayman GT4 Verzija Caymana koja daje najviše performansi na putu i stazi...a to može jer ima dosta delova, sistema preuzetih sa 911 GT3 auta: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted August 5, 2019 AutoExpress video: Test 2020. Porsche 718 Cayman GT4 Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted November 7, 2019 Carfection video: Porsche 718. Cayman GT4 i Walter Rohrl Provozajte se par krugova sa čovekom koji ima pune 72 godine života...doduše sa starijim gospodinom koji se zove Walter Rohrl, pa da svi razmislimo sledeći put kad unapred pomislim da stariji ljudi izgube oštrinu za volanom - bivšim svetskim reli šampionima se to izgleda ne događa: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted January 8, 2020 AutoTopNL video: Za volanom Porschea 718 Cayman GT4 Bez automatika, bez turbina, atmosferski 4.0 šestak (nije potekao od onog iz GT3 modela već od 3.0 Turbo šestaka iz 911 Carrera) sa 414 konja na 7.600 obrtaja: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted February 11, 2020 Porsche Cayman GT4 i Boxster Spyder uskoro i sa automatskim menjačem Zbog kupaca koji ne preferiraju treću papučicu Porsche će uskoro uz svoj modele iz Serije 718 opciono ponuditi i automatski menjač sa dva kvačila (PDK - Porsche Doppelkupplung). Na zadovoljstvo tradicionalista i Porsche spada među automobilske kompanije u kojima ne odustaju od proizvodnje modela koji se nude u kombinaciji sa ručnim menjačem. Istovremeno, u slavnoj nemačkoj automobilskoj kompaniji kažu da sve više kupaca njihovih automobila preferira superbrzi automatski menjač sa dva kvačila, pa za pojedine modele koji su se izvorno nudili samo sa ručnim menjačem pripremaju i pomenutu automatsku opciju. Porsche će tako pre kraja godine kupcima opciono ponuditi automatski menjač u kombinaciji sa modelima 718 Cayman GT4 i 718 Spyder koji se trenutno mogu kupiti samo sa ručnim menjačem, a u Štutgartu tvrde da će oba modela koje pokreće centralno smešteni 4.0 atmosferski 6-cilindarski boxer motor (420 KS) do stotke stizati brže nego što stižu sa ručnim 6-stepenim menjačem (4.4 sekunde). Po svemu sudeći PDK menjač u najsnažnijem dvojcu iz Serije 718 neće biti jedina novost, jer se u dogledno vreme očekuje još snažniji Cayman koji će se kriti iza oznake GT4 RS. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted June 11, 2020 2020. Porsche 718 Cayman GT4 Entuzijasti su tražili, a Porsche im je ponudio 718 Cayman sa atmosferskim Boxter šestakom, orijentisan posebno ka tome da bude brz na stazi. Malo slabija verzija istog 4.0 motora u GTS modelu će stići uskoro. GT4 verzija ima 414 konja...i da bi fabrika nastavila da pravi ovakve (''zastarele'' tj. sa atmosfercima) automobile potrebno je da ih neko kupi. Pogledajte kako izgleda vožnja zapadnom obalom Amerike: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted June 25, 2020 Porsche Cayman GT4, Spyder i Cayman GTS 4.0 i u kombinaciji sa automatikom Tri Porscheova modela iz Serije 718 koje pokreće 6-cilindarski motor Evropljanima se nude samo u kombinaciji sa ručnim menjačem, a kupcima u Americi su sada dostupni i sa 7-stepenim automatskim PDK menjačem. Porscheove modele 718 Cayman GT4, 718 Spyder i 718 Cayman GTS 4.0 pokreće centralno smešteni 4.0 atmosferski boxer motor sa šest cilindara, a sva tri modela standardno se nude s ručnim 6-stepenim menjačem. U međuvremenu, Porsche pomenute modele kupcima u Sjedinjenim Američkim Državama sada opciono nudi i u kombinaciji sa svojim superbrzim 7-stepenim automatskim menjačem kome asistiraju dva kvačila (PDK). Doplata za jedan od najboljih i najbržih automatskih menjača s dva kvačila u kombinaciji sa Caymanom GTS 4.0 iznosi 3.730 dolara, a uz modele Cayman GT4 i Spyder 3.210 dolara. Očekuje se da će Porsche svoje 6-cilindarske 718-ice u kombinaciji sa PDK menjačem uskoro ponuditi i kupcima na Starom kontinentu. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted June 30, 2020 TheSmokingTire video: Porsche Cayman GT4 Novi GT4 (za 2020. godinu) koji teško da može biti više žut - pogledajte i ostale karakteristike ovog auta, počev od njegovog 4.0 atmosferca sa 414 konja, pa dalje: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted September 16, 2020 TheStraightPipes video: Test 2020. Porsche Cayman GT4 Ima bržih Porsche automobila od ovog, ali da li je Cayman GT4 sa najboljim odnosom performansi i cene sa svojih 414 konja? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted December 22, 2020 MotorWeek: Test 2020. Porsche 718 Cayman GT4 4.0 sa 6 cilindara koji se vrti do 8.000 obrtaja pravi 414 konja, i čini ovaj auto jednim od najzabavnijih i jeftinijih rešenja koje Porsche nudi za stazu: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted February 14, 2021 Motormouth: Porsche Cayman GT4 Auto visokih performansi uključujući i za povremene odlaske na trkačku stazu sa sve manuelnim menjačem: Quote Share this post Link to post Share on other sites