Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Porsche Cayman S / Porsche Cayman GT4 / Porsche Cayman GTS

Recommended Posts

Porsche Cayman GT4 Clubsport Rally Concept

 

porsche-cayman-gt4 1.jpg

 

Porsche motorsport je pripremio rally verziju modela Cayman, ali za sada samo u koncept izdanju. Odluka o tome da li će ovaj Cayman GT4 Clubsport Rally Concept krenuti u proizvodnju biće doneta do kraja godine. Automobil će se u javnosti premijerno pojaviti na predstojećem reliju u Nemačkoj, a njegove mogućnosti će demonstrirati Romain Dumas koji je nedavno u Volkswagenovom I.D. R električnom vozilu postavio novi rekord na Pikes Peaku.

 

porsche-cayman-gt4 111.jpg

 

Cayman GT4 Clubsport Rally Concept je između ostalog dobio dodatna svetla napred, zaštitne elemente, otvor za vazduh na krovu, bele točkove sa Michelin Pilot Sport gumama, mehaničku blokadu zadnjeg diferencijala...

 

182848-porsche-cayman-gt4 11.jpg

 

Takođe je i nešto lakši od drumske verzije, a ostaje da se vidi kakve izmene je pretrpeo 3.8 litarski šestocilindrični motor (serijski model ima 380KS).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Porsche Cayman GT4 s rally specifikacijom čeka na početak proizvodnje

 

porsche-cayman-gt4 111.jpg

 

U Porscheu kažu da pre odluke o početku proizvodnje Caymana GT4 Clubsport moraju da imaju najmanje 100 narudžbina. Svi su bili oduševljeni kada je Porscheovo trkačko odeljenje nedavno predstavilo Cayman GT4 Clubsport u rally verziji koja se uklapa u FIA-ine norme za klasu R-GT.

 

porsche-cayman-gt4 1.jpg

 

Prvi čovek odeljenja Frank-Steffen Walliser je rekao da su za uzbudljiv i zvučan automobil, čijih centralno smeštenih 380 konjskih snaga se spušta na zadnju osovinu, zainteresovani mnogi vozači i privatni timovi, uključujući i nekoliko najvećih WRC zvezda. ''Pre odobrenja za početak proizvodnje rally automobila, koji je na demonstrativnim nastupima pokazao da je svojim merama i ponuđenim performansama savršen za klasu R-GT, moramo da imamo najmanje 100 kupaca. Prema dosadašnjem interesu to i ne bi trebalo da bude poseban problem'', kaže Walliser. Porsche za sada ne planira osnivanje fabričkog rally tima, niti razmišljaju o povratku na Dakar rally na kome bi adekvatno podešeni Cayman GT4 možda mogao da ponovi uspeh koji je 1986. godine ostvario Porsche 959. Možda se i predomisle kada na brzinskim ispitima čuju gromoglasni zvuk Caymanovog 3.8 litarskog 6-cilindarskog atmosferskog boxer motora.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Porsche 718 Cayman GT4 Clubsport

 

187705-Porsche-718_Cayman 11.jpg

 

Trkački Porsche 718 Cayman GT4 Clubsport pokreće 3.8 litarski šestocilindrični motor sa 313 kW/425KS i 425 Nm. Motor je uparen sa 6-stepenim PDK menjačem, a pogon je na zadnje točkove.

 

Porsche-718_Cayman 1.jpg

 

Za zaustavljanje ovog 1320 kg teškog vozila se brine kočioni sistem sa diskovima od 380 mm.

 

187706-Porsche-718_Cayman 111.jpg

 

Dužina automobila je 4456 mm, širina 1778 mm, visina 1238 mm, međuosovinsko rastojanje iznosi 2456 mm, dok su točkovi od 18 inča.

 

187707-Porsche-718_Cayman 1111.jpg

 

718 Cayman GT4 Clubsport košta 157.000 evra (bez lokalnih poreza).

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Potvrđen produkcijski Porsche 718 Cayman GT4 Clubsport

 

Porsche-Cayman 1.jpg

 

Porsche motorsport je još u avgustu prošle godine prikazao trkačku verziju modela Cayman, ali samo u koncept izdanju (sa nazivom Cayman GT4 Clubsport Rally Concept). Ipak, već tada je potvrđeno da se razmatra i proizvodnja određenog broja primeraka što se sada i desilo. Nemci su naime potvrdili produkcijsku verziju, i to nakon pozitivne reakcije javnosti. Automobil je javnosti predstavljen na prošlogodišnjem reliju u Nemačkoj, a njegove mogućnosti je demonstrirao Romain Dumas (koji je inače pre toga u Volkswagenovom I.D. R električnom vozilu postavio novi rekord na Pikes Peaku).

 

Porsche-Cayman 1111.jpg

 

Trkački Porsche 718 Cayman GT4 Clubsport je između ostalog dobio dodatna svetla napred, zaštitne elemente, otvor za vazduh na krovu, bele točkove sa Michelin Pilot Sport gumama, mehaničku blokadu zadnjeg diferencijala, trkačka sedišta i volan...

 

Porsche-Cayman 11111.jpg

 

Takođe je i nešto lakši od drumske verzije, dok 3,8 litarski šestocilindrični motor raspolaže sa 313 kW/425KS.

 

Porsche-Cayman 111.jpg

 

Na kraju, Porsche 718 Cayman GT4 Clubsport će biti spreman za sezonu 2020.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Porsche 718 Cayman GT4 stiže u julu sa 420KS

 

188714-porsche gt 1.jpg

 

Drumska verzija Porschea 718 Cayman GT4 će debitovati na Festivalu brzine Goodwood u julu, bar tako pišu britanski mediji. Baš kao što je slučaj sa Clubsport verzijom sa specifikacijama za stazu, drumska verzija Porschea 718 Cayman GT4 će koristiti atmosferski 3.8 litarski boxer motor koji razvija 420KS. Cayman GT4 će na početku biti dostupan samo sa 6-stepenim manuelnim menjačem, a opcioni automatski menjač će biti dostupan krajem 2020. godine. Unutrašnjost neće biti ogoljena kao u slučaju trkačke verzije, ali elementi poput tanjeg stakla i manje luksuznih komponenti će definitivno pomoći u smanjenju težine za oko 50 kg.

 

188715-porsche gt 11.jpg

 

Špijunske fotografije koje su se pojavile na internetu daju uvid u izgled automobila, a u poređenju s agresivnijm modelom GTS, GT4 ima čak i veće usisnike vazduha na prednjem delu. Fiksni zadnji spojler krasi automobil, a dvostruke izduvne cevi su nešto više razmaknute u odnosu na GTS. Tu je i istaknuti zadnji difuzor. Porsche razvija i 718 Boxster Spyder koji bi trebalo da deli specifikacije sa modelom GT4.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

caradvice.jpg CarAdvice video: Test Porsche Cayman GT4

 

Na sajmu automobila u Parizu 2000. godine, Porsche je predstavio jedan svoj koncept automobil. Iako je naišao na pozitivne utiske, ipak u proizvodnju nije ušao sve do 2004. godine. Taj auto se onda pravio 3 godine, tokom kojiih je napravljeno 1.270 komada, od čega je pola završilo na teritoriji Severne Amerike. Reč je o modelu Carrera GT. Da, o onoj Carreri GT sa igrica, iz filmova...

E, ta Porsche Carrera GT je sporija od današnjeg Caymana GT4. To možda na najbolji način pokazuje koje performanse ustvari ima moderan Cayman GT4:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

AGF-l793OAJBMjj-W4ljw0wyQ-y4TN5c_7nIsye9UQ=s48-mo-c-c0xffffffff-rj-k-no MotorWeek video: Test 2020. Porsche 718 Cayman GT4 i Boxster Spyder

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotrader.jpg AutoTrader video: Test 2019. Porsche Cayman GT4

 

Verzija Caymana koja daje najviše performansi na putu i stazi...a to može jer ima dosta delova, sistema preuzetih sa 911 GT3 auta:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carfection.jpg Carfection video: Porsche 718. Cayman GT4 i Walter Rohrl

 

Provozajte se par krugova sa čovekom koji ima pune 72 godine života...doduše sa starijim gospodinom koji se zove Walter Rohrl, pa da svi razmislimo sledeći put kad unapred pomislim da stariji ljudi izgube oštrinu za volanom - bivšim svetskim reli šampionima se to izgleda ne događa:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL video: Za volanom Porschea 718 Cayman GT4

 

Bez automatika, bez turbina, atmosferski 4.0 šestak (nije potekao od onog iz GT3 modela već od 3.0 Turbo šestaka iz 911 Carrera) sa 414 konja na 7.600 obrtaja:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Porsche Cayman GT4 i Boxster Spyder uskoro i sa automatskim menjačem

 

193606-porsche c 001.jpg

 

Zbog kupaca koji ne preferiraju treću papučicu Porsche će uskoro uz svoj modele iz Serije 718 opciono ponuditi i automatski menjač sa dva kvačila (PDK - Porsche Doppelkupplung).

 

Na zadovoljstvo tradicionalista i Porsche spada među automobilske kompanije u kojima ne odustaju od proizvodnje modela koji se nude u kombinaciji sa ručnim menjačem. Istovremeno, u slavnoj nemačkoj automobilskoj kompaniji kažu da sve više kupaca njihovih automobila preferira superbrzi automatski menjač sa dva kvačila, pa za pojedine modele koji su se izvorno nudili samo sa ručnim menjačem pripremaju i pomenutu automatsku opciju. Porsche će tako pre kraja godine kupcima opciono ponuditi automatski menjač u kombinaciji sa modelima 718 Cayman GT4 i 718 Spyder koji se trenutno mogu kupiti samo sa ručnim menjačem, a u Štutgartu tvrde da će oba modela koje pokreće centralno smešteni 4.0 atmosferski 6-cilindarski boxer motor (420 KS) do stotke stizati brže nego što stižu sa ručnim 6-stepenim menjačem (4.4 sekunde). Po svemu sudeći PDK menjač u najsnažnijem dvojcu iz Serije 718 neće biti jedina novost, jer se u dogledno vreme očekuje još snažniji Cayman koji će se kriti iza oznake GT4 RS.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

2020. Porsche 718 Cayman GT4

 

Entuzijasti su tražili, a Porsche im je ponudio 718 Cayman sa atmosferskim Boxter šestakom, orijentisan posebno ka tome da bude brz na stazi. Malo slabija verzija istog 4.0 motora u GTS modelu će stići uskoro. GT4 verzija ima 414 konja...i da bi fabrika nastavila da pravi ovakve (''zastarele'' tj. sa atmosfercima) automobile potrebno je da ih neko kupi. :) 

Pogledajte kako izgleda vožnja zapadnom obalom Amerike:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Porsche Cayman GT4, Spyder i Cayman GTS 4.0 i u kombinaciji sa automatikom

 

193604-porsche 02.jpg

 

Tri Porscheova modela iz Serije 718 koje pokreće 6-cilindarski motor Evropljanima se nude samo u kombinaciji sa ručnim menjačem, a kupcima u Americi su sada dostupni i sa 7-stepenim automatskim PDK menjačem. Porscheove modele 718 Cayman GT4, 718 Spyder i 718 Cayman GTS 4.0 pokreće centralno smešteni 4.0 atmosferski boxer motor sa šest cilindara, a sva tri modela standardno se nude s ručnim 6-stepenim menjačem.

 

porsche-718 01.jpg

 

U međuvremenu, Porsche pomenute modele kupcima u Sjedinjenim Američkim Državama sada opciono nudi i u kombinaciji sa svojim superbrzim 7-stepenim automatskim menjačem kome asistiraju dva kvačila (PDK).

 

porsche pdk01.jpg

 

Doplata za jedan od najboljih i najbržih automatskih menjača s dva kvačila u kombinaciji sa Caymanom GTS 4.0 iznosi 3.730 dolara, a uz modele Cayman GT4 i Spyder 3.210 dolara. Očekuje se da će Porsche svoje 6-cilindarske 718-ice u kombinaciji sa PDK menjačem uskoro ponuditi i kupcima na Starom kontinentu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

thesmokingtire.jpg TheSmokingTire video: Porsche Cayman GT4

 

Novi GT4 (za 2020. godinu) koji teško da može biti više žut - pogledajte i ostale karakteristike ovog auta, počev od njegovog 4.0 atmosferca sa 414 konja, pa dalje:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

thestraightpipes.jpg TheStraightPipes video: Test 2020. Porsche Cayman GT4

 

Ima bržih Porsche automobila od ovog, ali da li je Cayman GT4 sa najboljim odnosom performansi i cene sa svojih 414 konja?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

motorweeknoviyoutube.jpg MotorWeek: Test 2020. Porsche 718 Cayman GT4

 

4.0 sa 6 cilindara koji se vrti do 8.000 obrtaja pravi 414 konja, i čini ovaj auto jednim od najzabavnijih i jeftinijih rešenja koje Porsche nudi za stazu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

motormouthyoutubenovi.jpg Motormouth: Porsche Cayman GT4

 

Auto visokih performansi uključujući i za povremene odlaske na trkačku stazu sa sve manuelnim menjačem:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...