Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Porsche Cayman S / Porsche Cayman GT4 / Porsche Cayman GTS

Recommended Posts

SpeedArt Porsche Cayman SP81-CR na Salonu u Ženevi

 

speedart%20cayman%2011.jpg
 

Nakon novog Boxstera, SpeedArt je pripremio i kompletan tjuning program za novu generaciju Porscheovog Caymana, a promocija će biti održana sledećeg meseca na Salonu automobila u Ženevi. Paket je nazvan SpeedArt SP81-CR, a sadrži aero body kit (prednji spojler, pragovi, zadnji difuzor, zadnji spojler), crnu haubu, komplet alu točkova od 20 i 21 inča, nove opruge, izduvni sistem od nerđajućeg čelika (dodaje još 7 kW/9KS), paket za modifikaciju unutrašnjosti (koža i alkantara) i kit za pojačanje motora. Stage One Powerkit znači dodatnih 20KS i 25 Nm, Stage Two Powerkit + 35KS i 30 Nm, a biće dostupan i paket koji podrazumeva plus od 80KS i 100 Nm.

 

speedart%20cayman%201.jpg
 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites
TechArt Porsche Cayman na Salonu u Frankfurtu

 

techart%20cayman%201111.jpg

 

Osim modifikovane verzije novog Boxstera, TechArt u svojoj ponudi ima i paket za doterivanje novog Porscheovog Caymana.

 

techart%20cayman%201.jpg

 

U najkraćem, Cayman je (poput pomenutog Boxstera) dobio 21-inčne točkove (za 40% lakši od serijskih), sportske opruge (auto je niži za 35 mm), novi sportski izduvni sistem, novi prednji spojler, zadnji spojler, zadnji difuzor, kao i doterani enterijer (trokraki TechArt volan, koža, alkantara, aluminijumske pedale, detalji od ugljeničnih vlakana...).

 

techart%20cayman%2011.jpg

 

U press saopštenju se ne pominje eventualno pojačanje motora, ali i to se može očekivati u narednom periodu.

 

techart%20cayman%20111.jpg

 

Ovaj Cayman će biti izložen i na predstojećem Salonu automobila u Frankfurtu gde će TechArt predstaviti i kompletan tjuning program za restilizovanu  program za restilizovanu Panameru.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Delavilla Porsche Cayman R1 Club Sport

 

delavilla%20r%20111.jpg

 

Delavilla je francuski tjuner koji nam predstavlja svoju novu kreaciju - modifikovani Porsche Cayman nazvan R1 Club Sport. U prodaji će se pojaviti početkom sledeće godine, a između ostalog privlači pažnju bočnim otvorima za vazduh, vratima u stilu Carrere GT, novim branicima, izduvnim cevima, crnim akcentima na eksterijeru, LED svetlima napred, kao i dorađenim enterijerom (koji se uređuje po željama klijenta).

 

delavilla%20r%2011.jpg

 

delavilla%20r%201.jpg

 

Za pogon se brine 3.8 šestocilindraš sa 400 konja, dok se cena u vesti ne navodi.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Stiže i Porsche Cayman GTS

 

porsche%20cayman%20gts.jpg

 

Podsećanja radi, Porsche je novi Cayman predstavio krajem 2012. godine na Salonu automobila u Los Anđelesu, i to sa šestocilindričnim motorima sa 275KS i 325KS, a tokom 2014. će njegova ponuda biti proširena novom varijantom. To bi trebalo da bude Cayman GTS, za koji u nemačkom Auto Bildu kažu da će raspolagati sa 340KS, kao i da će biti lakši od standardne verzije.

Drugi detalji tek slede, ali se očekuje da Cayman GTS dobije i novi aero body kit (uključujući i veliki zadnji spojler), set novih točkova, kao i modifikovano ogibljenje. Dok Porsche i zvanično ne predstavi Cayman GTS, evo i jednog rendera njegovog eventualnog izgleda koji je objavio Auto Bild. Takođe, GTS verziju bi trebalo da dobije i Porsche Boxster.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Porsche Cayman GT4 će imati 3.8 litarski motor sa 450KS

 

porsche%20cayman%20gt4%20w.jpg

 

Porsche je početkom godine objavio zvanične slike i detalje o novoj, GTS verziji modela Cayman i Boxster, ali Nemci trenutno rade na novoj top verziji Caymana.

Oznaka ovog modela bi trebalo da bude Cayman GT4 (mada su moguće i neke druge oznake), a lovci na auto novitete su nedavno uspeli da snime i test primerak novog Caymana koji je imao i upadljivi zadnji spojler. U međuvremenu su se pojavili i renderi koji pokazuje eventualni izgled Caymana GT4, a sada se pojavila i vest o motoru koji će ga pokretati.

 

Proteklih meseci naime nije bilo poznato koji tačno motor će pokretati Cayman GT4, dok poslednja vest iz britanskih izvora kaže da se radi o 3.8 litarskom twin-turbo boxeru sa oko 450KS. Što se menjača tiče, ranije vesti su govorile da će motor najverovatnije biti u paru sa PDK menjačem pozajmljenim iz modela 911 GT3. U paketu će biti lagani alu točkovi, centralno postevljene izduvne cevi, efikasniji kočioni sistem, zaštitni kavez, aero body kit...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Porsche Exlusive Cayman S

 

118321-Porsche%20Cayman%201.jpg

 

Porsche Exclusive program za individualizaciju je na raspolganju i za model Cayman S.

 

118322-Porsche%20Cayman%2011.jpg

 

Porsche Exlusive Cayman S je u posebnoj Agate Grey metalik boji, sa žutim detaljima (kočiona klešta, sigurnosni pojasevi, pozadina instrument table i Sport Chrono sata), kao i sa sportski podešenim ogibljenjem (auto je niži za 20 mm), crnim točkovima, sportskim izduvnim sistemom, zatamnjenim zadnjim svetlima, trkačkim sedištima, detaljima od  ugljeničnih vlakana u kabini...

 

118323-Porsche%20Cayman%20111.jpg

 

Motor je 3.4 litarski šestocilindraš sa 325KS.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Porsche Exclusive Cayman S Racing Yellow
 
123352-porsche%20cayman%201.jpg

 

Porsche Exclusive (specijalno odeljenje nemačke kompanije za personalizaciju koje kupcima omogućava da svoj automobil doteraju zahvaljujući novim bojama eksterijera i enterijera, razlitičim točkovima, novim materijalima i bogatijom opremom), nastavlja da izbacuje nove verzije modela ove marke.

 

123353-porsche%20cayman%2011.jpg

 

Njihov novi projekat je Cayman S u upadljivoj Racing Yellow boji, sa opcionim SportDesign paketom (crni bočni otvori za vazduh, delovi retrovizora, natpisi), satin platinum točkovima, zatamnjenim svetlima, sa dve centralno postevljene izduvne cevi, Racing Yellow detaljima u enterijeru, Sport Chrono satom...

 

porsche%20cayman%201111.jpg

 

Za pogon se brine šestocilindrični 3.4 motor sa 325KS, dovoljno za ubrzanje do 100 km/h u trajanju od 4.7 sekundi (sa Sport Chrono paketom), dok najveća brzina u verziji sa šestostepenim manuelnim menjačem iznosi 283 km/h (sa PDK menjačem je 281 km/h).

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snimljen i Porsche Cayman GT4

 

Porsche%20Cayman%20GT4.jpg

 

Porsche je početkom prošle godine predstavio novu, GTS verziju modela Cayman i Boxster, ali Nemci rade na novoj top verziji Caymana. Oznaka ovog modela bi trebalo da bude Cayman GT4 (mada su navodno moguće i neke druge oznake), a lovci na auto novitete su nedavno ponovo uspeli da snime još jedan test primerak ovog Caymana koji ima i upadljivi zadnji spojler. Još nije definitivno poznato koji tačno motor će pokretati Cayman GT4, ali britanski izvori kažu da se radi o 3.8 twin-turbo boxeru sa oko 450KS.

 

Porsche-Cayman-GT4%2011.jpg

 

Što se menjača tiče, ranije vesti su govorile da će motor najverovatnije biti u paru sa PDK menjačem pozajmljenim iz modela 911 GT3. U paketu će biti lagani alu točkovi, centralno postavljene izduvne cevi, efikasniji kočioni sistem, zaštitni kavez, aero body kit, enterijer sa samo najneophodnijim (zbog uštede na težini)...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Porsche Cayman GT4 zvanično

 

porsche%20cayman%205.jpg

 

Porsche je početkom prošle godine predstavio novu, GTS verziju modela Cayman i Boxster, ali Nemci su sada pripremili još jednu verziju Caymana.

 

porsche%20cayman%2050.jpg

 

Kao što se i očekivalo, oznaka ovog modela je Cayman GT4, a premijeru će imati početkom sledećeg meseca na sajmu automobila u Ženevi (isporuke će početi krajem istog meseca).   

 

porsche%20cayman%20501.jpg

 

porsche%20cayman%205011.jpg

 

Za pogon se brine 3.8 šestocilindraš sa 385KS pri 7400 o/min. i 420 Nm obrtnog moemnta pri 4750-6000 o/min., u kombinaciji sa šestostepenim manuelnim menjačem. U Porscheu su inače razmatrali i opciju PDK menjača, ali se od toga na kraju odustalo.

 

porsche%20cayman%2050111.jpg

 

Ubrzanje ovog 1340 kg teškog automobila do 100 km/h traje 4.4 sekunde, najveća brzina iznosi 295 km/h, a prosečna potrošnja goriva po fabričkim podacima 10.3 l/100 km.

 

porsche%20cayman%205011111.jpg
 
porsche%20cayman%20501111.jpg

 

Automobil između ostalog ima i bi-xenon prednja svetla, sportski izduvni sistem, alu točkove od 20 inča (sa Michelin Pilot Sport Cup 2 gumama 245/35 ZR20 i 295/30 ZR20), Sport Chrono Package, Porsche Torque Vectoring system, LSD diferencijal, Porsche Stability Management system, opcione karbon-keramičke kočnice, amortizere sa modela 911 GT3, sportski volan, sportska sedišta sa kožom i alkantarom...

 

porsche%20cayman%2050111111.jpg

 

Što se cene tiče, Cayman GT4 u Nemačkoj košta 85.776 evra.

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Porsche u Ženevi predstavio Cayman GT4

 

porsche%20gt4%20111.jpg

 

Porsche je na sajmu automobila u Ženevi predstavio najsnažniju verziju svog modela Cayman uz koju stiže oznaka GT4. ''Mali 911'', kako Cayman vole da zovu ljubitelji Porschea, u verziji GT4 pokreće 3.8 atmosferski boxer motor koji preko 6-stepenog ručnog menjača na zadnju osovinu isporučuje 385KS.
 
porsche%20gt4%201.jpg
 
Vrednost najvećeg obrtnog momenta iznosi 420 Nm. Pomenutim podacima u Porscheu kao da žele na neki način da potisnu činjenicu da prodajna cena Caymana GT4 u Nemačkoj iznosi 85.779 evra, što se u ovom slučaju smatra priličnim iznosom.
 
porsche%20gt4%2011.jpg
 
Vratimo se performansama. Najsnažniji Cayman od 0 do 100 km/h stiže za 4.4 sekunde, dok mu je od 0 do 200 km/h potrebno 14.5 sekundi. Maksimalna brzina iznosi 295 km/h, a za izvanredno kočenje brinu kočnice koje je Porsche ovoga puta ''pozajmio'' sa modela 911 GT3. U odnosu na slabije varijante, Cayman GT4 je spolja prepoznatljiv po većim branicima i ventilacionim otvorima. Tu je i fiksni zadnji spojler priličnih dimenzija. Automobil je takođe spušten za 30 milimetara, a sav svoj potencijal već je pokazao na stazi Nirburgring Nordschleife koju je prešao za 7 minuta i 40 sekundi. Uz doplatu kupci mogu da dobiju još efikasnije karbonsko-keramičke kočnice i karbonom ojačana olakšana sedišta. U ponudi su i dva paketa: Sport Chrono i Club Sport. Prodaja počinje krajem meseca.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Možda i Porsche Cayman GT4 RS

 

porsche%20cayman%20501.jpg

 
Mada je Porsche tek predstavio Cayman GT4 (premijeru ima ovih dana na sajmu automobila u Ženevi), moguće je da će Nemci kasnije ponuditi i njegovu RS varijantu. Andreas Preuninger, šef Porscheove GT linije, za medije kaže da je ovo početak ere i da je on zainteresovan da se napravi Cayman GT4 RS. Ipak, za sada još ništa nije odlučeno, ali u Porscheu će o tome razmisliti ako i kupci budu zainteresovani.
 

porsche%20cayman%205011.jpg

 

Cayman GT4 pokreće 3.8 šestocilindraš sa 385KS pri 7400 o/min. i 420 Nm obrtnog moemnta pri 4750-6000 o/min., u kombinaciji sa šestostepenim manuelnim menjačem. Ubrzanje ovog 1340 kg teškog automobila do 100 km/h traje 4.4 sekunde, najveća brzina iznosi 295 km/h, a prosečna potrošnja goriva po fabričkim podacima 10.3 l/100 km. Što se cene tiče, Cayman GT4 u Nemačkoj košta 85.776 evra.
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...