simon 0 Posted March 28, 2012 Druze da limozes ostaviti broj od Bojana za popravku ecu od stila? Quote Share this post Link to post Share on other sites
boki 10 Posted March 28, 2012 Imas pmTapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivick 2 Posted May 17, 2012 Ima li neko kojim slucajem ne repariran ecu na prodaju, moze na pm Quote Share this post Link to post Share on other sites
brkyzd 0 Posted June 29, 2012 pozz ekipa evo i ja cu prebaciti ECU jer imam isto problema sa gasenjem auta ka i pola foruma. da li treba kakvu masu na kuciste od ECU spojiti ili je dovoljno samo zasarafiti Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3600 Posted June 30, 2012 Treba masa(-) da se veze na kuciste ECU-a. Pise to u prethodnim postovima.Inace, kako se sesava i kada to gasenje auta? Ima li nekih poruka i da li je samo kad je vruc auto? Opisi nam malo...! Quote Share this post Link to post Share on other sites
migun 1 Posted June 30, 2012 Koliko ja znam, to premeštanje nema veze, jer je kompjuter loš. Ako se desilo jednom, možeš i na haubu da ga zašrafiš, desiće se opet. Kod restajling modela, komp je na istom mestu, a niko problema nema. 1.2 16v isto ima zašrafljen komp na motoru, tj. pored klapne usisa, pa nema tih problema sa njim. 1.6 do kraja 2003 jednostavno nisu dobri vehicle ECU Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3600 Posted June 30, 2012 Ako me nisu lagali, kada su mi pricali, nikakve "bitne" razlike nema izmedju ovih godina kad je ECU u pitanju.Ja sam ipak za varijantu da se prebaci iako treba na prve ozbiljne simptome otici kod strucnjaka na reparaciju!Sami izvedite zakljucke.p.s. Ja jos nisam prebacio ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
brkyzd 0 Posted July 4, 2012 pozz ekipa evo i ja cu prebaciti ECU jer imam isto problema sa gasenjem auta ka i pola foruma. da li treba kakvu masu na kuciste od ECU spojiti ili je dovoljno samo zasarafitida problem se javlja kada ve motor vruc u vecini slucajeva, ali kad se ugaci samo ga ponovo upali, naravno izbaci gresku ASR ka i ovicno eto ja sam prebacio ECU izvan motora i do sada nisam ima problema evo vec nekih 4 dana drzim mu fige da ce tako i ostati ) Quote Share this post Link to post Share on other sites
dussannn 1 Posted July 23, 2012 Imam Stilo nekih mesec dana i da kucnem u drvo jos nemam problema sa ecu.Sigurno cu uraditi neko izmestanje.Sta mislite o resenju da se ecu podigne od motora pomocu nekuh caura ili biksni za 1.5-2 cm?Pozdrav forumasima Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3600 Posted July 24, 2012 Malo bi popravilo stanje ali bi se grejao preko tih caura od motora s tim da postoji problem da ne udari u haubu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9661 Posted July 24, 2012 Neće se grejati ako te čaure budu od materijala koji ne provodi toplotu...kod mene je od bakelita stavljeno...isečeno od neke razvodne kape, nemam pojma sa kog auta. Ali, čini mi se da je ipak bolja varijanta izmeštanje kao što su ljudi predstavili na temi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Makikg 2 Posted September 12, 2012 ja sam imao problem sa motornim kompom. Kaze majstor crkao, gasio mi se auto, sve lampice sijale kao jelka.Nasao sam mister zvezdan u backoj topoli, poslao postom ecu, vratio ga nakon dva dana. Izmestili smo ga na kuciste akumulatora i Stilo radi vec mesec dana, ne verujem da mi ni jedna lampica ne svetli.Ako nekome treba broj neka me kontaktira... Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9661 Posted September 13, 2012 Napiši broj telefona tog lika na temi... Quote Share this post Link to post Share on other sites
gogzi 0 Posted September 18, 2012 I ja imam taj problem samo sa kazaljkom goriva,u pitanju je Stilo 1,6 16 v 2004.god,u početku se samo po malo pomerala a sada se zakucala malo ispod max i ne mrda....gde može da se nabavi taj motorčić,može li neko da pomogne...pozdrav Quote Share this post Link to post Share on other sites
mirkoni 0 Posted September 22, 2012 Pozz ljudi...Ja sam Mirko i imam jedan problem sa mojim autom ...Naime kupio sam stilo 1.9 jtd pre mesec dana generalno sam zadovoljan sa samim autom ali na njemu kad sam ga uzeo nije radila skala za temperaturu , a skala za gorivo je samo isla unapred i nije se vracala na nulu....pa me to jako nerviralo i danas sam skinu tablu i otvorio je...imao sam sta da vidim nakon 2 sata namestanja bezuspesnog pakovanja provalio sam da su mali magnetni motorici na njima pukli .. posto kad god sam kao namestio i proverio da li radi ja sam cuo zvuk da on se vrti ali kazaljke ne milimetar tj. prodrhtavale su ...Mislim da je uzaludno da bacam pare za celu tablu, pa sam mislio da mi mozda neko od vas pomogne ako ima neku staru, ili zna nekoga d aima staru tablu koja je iz nekog drugog razloga skinuta. Meni trebaju samo ti magnetni motorici.Pozdrav i hvala unapred. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9661 Posted September 22, 2012 Imaš deo za oglase na forumu:http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showforum=25Tu postavi šta ti treba, šta kupuješ ili šta već... Quote Share this post Link to post Share on other sites
rayn_q 0 Posted November 1, 2012 Update:Ono majstorisanje sa super lepkom i dalje drži, 1.5 godinu. Majstor me je zeznuo, nije nabavio motorić.Inače, od prošle zime zeza i kazaljka za gorivo, zaglavi se svaki 10 put. Međutim još me nije iznervirala toliko da se bacim na rastavljanje table i motorića.Puno pozdrava svima Quote Share this post Link to post Share on other sites
moskri84 0 Posted November 26, 2012 Pre par nedelja kupio sam stila 1,6 i pre par dana počelo je da se javlja alternator fail ali upali auto, i onda nakon nekog vremena u voznji ugasi auto pritom ispisujući asr fail,abs fail.To se sve dešava kada ga maksimalno opteretim, mislim ventilator, radio, svetla, grejač zadnjeg stakla. Bio sam kod majstora i merio je napon punjenja i sve je ok, akumulator isto, da li bi možda izmeštanje ECU promenilo situaciju? Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 3058 Posted November 26, 2012 Jesi siguran da nije remenica alternatora? Ja bih to prvo dobro pretresao na tvom mestu pošto su ovo simptomi za pad napona u kolima. A posle provere remenice pravo kod električara da vidi gde pada napon. Nemoj odmah da sumnjaš na najskuplji deo Pozdrav! Quote Share this post Link to post Share on other sites
moskri84 0 Posted November 26, 2012 kako da proverim tu remenicu? kod majstora je pokazivao na unimeru da puni 13,8, a kada ugasim svetla 13,9 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted November 26, 2012 posto vidim da si iz beograda pozoves telefonom i zakazas kod gorana i on ti proveri remenicu i pad napona... u celoj prici najvise sumnjam na akumulator. Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 3058 Posted November 26, 2012 (edited) Dobar majstor će ti lagano primetiti da li ne valjaju remenice alternatora/radilice. Skine se kanalni kaiš i pogleda se kako se vrti/ da li zapinju negde jer i najmanja škripa ili zaglavljivanje remenice može da izazove ogromnu buku na kaišu ili pad napona. Nova je oko 7500din čini mi se,tako da ti se definitivno isplati da ti ona ne valja u odnosu na to koliko je polovan ecu EDIT: Preteče me Gusar Edited November 26, 2012 by igor0511 Quote Share this post Link to post Share on other sites
moskri84 0 Posted November 26, 2012 posto vidim da si iz beograda pozoves telefonom i zakazas kod gorana i on ti proveri remenicu i pad napona... u celoj prici najvise sumnjam na akumulator.ma proverio sam i akumulator, nov je još u garanciji, moracu kod nekog dobrog elektricara, cuo sam da ima neki dobar na ulazu u Rušanj Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted November 26, 2012 onda kad si proverio akumulator proveri i kako ti stoje kleme na akumulatoru dotegni po potrebi...i obavezno ocisti klemu sa kontaktima na alternatoru... Quote Share this post Link to post Share on other sites