tasicss 1 Posted February 8, 2017 Jos neki savet, da ne otvaram ECU bezveze pa ustanovim da nije do toga? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 19933 Posted February 8, 2017 @tasicss Pitanje je prebaceno u postojeci topic koji se bavi istom tematikom, pa mozes i da procitas prethodnih 19 strana iskustava. Pre otvaranja nove teme koristiti Search foruma, a tako ce se verovatno najbrze i naci odgovor. Quote Share this post Link to post Share on other sites
tasicss 1 Posted February 8, 2017 (edited) Temu bi trebalo preimenovati u Problemi sa ECU, jer problem sa kazaljkom za temperaturu staje na 1, dok ostalih 19 stranica je vezano za ECU. Edited February 8, 2017 by tasicss Quote Share this post Link to post Share on other sites
tasicss 1 Posted February 12, 2017 Danas mi se ugasio auto na sred puta sto je prelilo casu pa sam po povratku kuci demontirao ECU. Vidi se da je ranije vec reparian na 10-tak kontakta, osim tih bilo je spornih koji se vide kao hladan lem, pa sam prelemio svih 128 kontakta za svaki slucaj, mada to mi nije resilo problem sa temperaturom, doduse ublazilo je dosta variranje kazaljke. E sad interesuju me par stvari. 1: Kojim slilikonom prelepiti poklopac ECU dali mora onaj koji trpi visoku temperaturu ili moze obicnim? 2: Kad se menja ECU menjaju se jos X stvari sa njime zbog koda (po informaciji sa otpada) e sad dali je moguce zameniti samo ECU polovnim i isti upariti sa starim elementima? 3. Koja je cena potpuno novog ECU sa sve kodiranjem? Quote Share this post Link to post Share on other sites
tasicss 1 Posted February 14, 2017 Forum je bas aktivan ovih dana blago meni, sam pisem sam odgovaram. Lemljenje kontakta je resilo problem variranja kazaljke temperature, e sad. 1: Poklopac sam prelepio crnim hermetikom. 2: Sto se tice dekodiranja vec koriscenog motornog kompjutera je moguce tako da nakon ugradnje se sam kodira prema ostalim komponentama, ali jos uvek nisam otkrio ko to radi u Srbiji. 3: Cena novog motornog kompjutera varira od 350-500eur (po oglasima) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nikola83 0 Posted March 13, 2017 Poštovani forumaši samo bi hteo da iznesem svoje iskustvo sa kazaljkom temperatre koja je ludovala i palila drugu brzinu ventilatora na Fiat Stilu 1.6 16v. Zeleo bih da pomognem ostalim forumašima da ne bacaju pare uzalud na delove definitivno je problem Ecu. Pre reparacije Ecu zamenio sam: 1) Termostat 2) Senzor na termostatu 3) Vodenu pumpu i na kraju shvatio da je problem Ecu koji sam odneo kolegi sa foruma crnomsaletu koji je uradio reparaciju i auto sada radi bez greske. Nadam se da ce moje iskustvo pomoći ostalim forumašima da ne troše uzalud novac kada skala krene da luduje definitivno je ECU problem. Veliki pozdrav za crnogsaleta. Quote Share this post Link to post Share on other sites
tasicss 1 Posted March 21, 2017 Koliko km je ustvari zivotni vek ECU, tj nakon koje kilometraze krecu problemi? Quote Share this post Link to post Share on other sites
dekisa 1 Posted February 1, 2020 pozdrav svima zna li neko gde ima u srbiji da se kupi nov ecu i koja je cena za stila 1.6 ,76 kw 2001 god ,ja do sad nisam nigde nasao .. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 8104 Posted February 1, 2020 Pisalo se da ima a cena je nesto kao losiji stilo iz oglasa Послато са SM-J330F помоћу Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
Skocko 2 Posted February 3, 2020 (edited) Ja sam premestio ECU, al nisam i ono kuciste sto je njegovo nego samo kompjuter, i premestio sam ga kod akumulatora al kompjuter mi je na plastiku zasrafljen. Zna neko da li valja tako, ako ne valja da ga vratim gde je bio? Edited February 3, 2020 by Ivan Spojeno i sredjen post Quote Share this post Link to post Share on other sites
kreator 288 Posted February 3, 2020 Šta mu fali kod Brava je na tom mestu između akumulatora i motora.Talijani ga staviše da ga motor podgreva. Quote Share this post Link to post Share on other sites
pliver 2 Posted February 25, 2021 Fiat Stilo, 1.6 16v, benzin plin, 2006. god. Počela da luduje kazaljka temperature rashladne tečnosti, te na kraju pala skroz, ventilator hladnjaka motora se upalio na max brzinu. Svi simptomi kao gore navedeni. Problem je bio da se izvukla neka žica iz štekera, napravila spoj i izbacio neki osigurač. 10e za ruke i problem riješen. Samo da podijelim iskustvo koje sam imao. Pozdrav. 1 1 MS PK and Ivan reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Batura 0 Posted October 4 On 9/12/2012 at 9:27 PM, Makikg said: ja sam imao problem sa motornim kompom. Kaze majstor crkao, gasio mi se auto, sve lampice sijale kao jelka. Nasao sam mister zvezdan u backoj topoli, poslao postom ecu, vratio ga nakon dva dana. Izmestili smo ga na kuciste akumulatora i Stilo radi vec mesec dana, ne verujem da mi ni jedna lampica ne svetli. Ako nekome treba broj neka me kontaktira... Pozdrav,da li mogu dobiti broj od Mister Zvezdan Bačka Topola? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Batura 0 Posted October 4 On 9/12/2012 at 9:27 PM, Makikg said: ja sam imao problem sa motornim kompom. Kaze majstor crkao, gasio mi se auto, sve lampice sijale kao jelka. Nasao sam mister zvezdan u backoj topoli, poslao postom ecu, vratio ga nakon dva dana. Izmestili smo ga na kuciste akumulatora i Stilo radi vec mesec dana, ne verujem da mi ni jedna lampica ne svetli. Ako nekome treba broj neka me kontaktira... Pozdrav,može li broj od Mister Zvezdan Bačka Topola? Quote Share this post Link to post Share on other sites