Jump to content
FAS Goran
genca

Fiat Stilo - otkazala kazaljka za temp. motora / luduje kazaljka

Recommended Posts

Ima li neko kojim slucajem ne repariran ecu na prodaju, moze na pm :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

pozz ekipa evo i ja cu prebaciti ECU jer imam isto problema sa gasenjem auta ka i pola foruma. da li treba kakvu masu na kuciste od ECU spojiti ili je dovoljno samo zasarafiti

Share this post


Link to post
Share on other sites

Treba masa(-) da se veze na kuciste ECU-a. Pise to u prethodnim postovima.

Inace, kako se sesava i kada to gasenje auta? Ima li nekih poruka i da li je samo kad je vruc auto? Opisi nam malo...!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko ja znam, to premeštanje nema veze, jer je kompjuter loš. Ako se desilo jednom, možeš i na haubu da ga zašrafiš, desiće se opet. Kod restajling modela, komp je na istom mestu, a niko problema nema. 1.2 16v isto ima zašrafljen komp na motoru, tj. pored klapne usisa, pa nema tih problema sa njim. 1.6 do kraja 2003 jednostavno nisu dobri vehicle ECU :thumbdown:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako me nisu lagali, kada su mi pricali, nikakve "bitne" razlike nema izmedju ovih godina kad je ECU u pitanju.

Ja sam ipak za varijantu da se prebaci iako treba na prve ozbiljne simptome otici kod strucnjaka na reparaciju!

Sami izvedite zakljucke.

p.s. Ja jos nisam prebacio ... :laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

pozz ekipa evo i ja cu prebaciti ECU jer imam isto problema sa gasenjem auta ka i pola foruma. da li treba kakvu masu na kuciste od ECU spojiti ili je dovoljno samo zasarafiti

da problem se javlja kada ve motor vruc u vecini slucajeva, ali kad se ugaci samo ga ponovo upali, naravno izbaci gresku ASR ka i ovicno :) eto ja sam prebacio ECU izvan motora i do sada nisam ima problema evo vec nekih 4 dana drzim mu fige da ce tako i ostati :))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam Stilo nekih mesec dana i da kucnem u drvo jos nemam problema sa ecu.

Sigurno cu uraditi neko izmestanje.

Sta mislite o resenju da se ecu podigne od motora pomocu nekuh caura ili biksni za 1.5-2 cm?

Pozdrav forumasima

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neće se grejati ako te čaure budu od materijala koji ne provodi toplotu...kod mene je od bakelita stavljeno...isečeno od neke razvodne kape, nemam pojma sa kog auta. :thumbup:

Ali, čini mi se da je ipak bolja varijanta izmeštanje kao što su ljudi predstavili na temi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja sam imao problem sa motornim kompom. Kaze majstor crkao, gasio mi se auto, sve lampice sijale kao jelka.

Nasao sam mister zvezdan u backoj topoli, poslao postom ecu, vratio ga nakon dva dana. Izmestili smo ga na kuciste akumulatora i Stilo radi vec mesec dana, ne verujem da mi ni jedna lampica ne svetli.

Ako nekome treba broj neka me kontaktira...

Share this post


Link to post
Share on other sites

I ja imam taj problem samo sa kazaljkom goriva,u pitanju je Stilo 1,6 16 v 2004.god,u početku se samo po malo pomerala a sada se zakucala malo ispod max i ne mrda....gde može da se nabavi taj motorčić,može li neko da pomogne...pozdrav

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozz ljudi...

Ja sam Mirko i imam jedan problem sa mojim autom ...

Naime kupio sam stilo 1.9 jtd pre mesec dana generalno sam zadovoljan sa samim autom ali na njemu kad sam ga uzeo nije radila skala za temperaturu , a skala za gorivo je samo isla unapred i nije se vracala na nulu....pa me to jako nerviralo i danas sam skinu tablu i otvorio je...

imao sam sta da vidim nakon 2 sata namestanja bezuspesnog pakovanja provalio sam da su mali magnetni motorici na njima pukli .. posto kad god sam kao namestio i proverio da li radi ja sam cuo zvuk da on se vrti ali kazaljke ne milimetar tj. prodrhtavale su ...

Mislim da je uzaludno da bacam pare za celu tablu, pa sam mislio da mi mozda neko od vas pomogne ako ima neku staru, ili zna nekoga d aima staru tablu koja je iz nekog drugog razloga skinuta. Meni trebaju samo ti magnetni motorici.

Pozdrav i hvala unapred. icon_wink.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update:

Ono majstorisanje sa super lepkom i dalje drži, 1.5 godinu. Majstor me je zeznuo, nije nabavio motorić.

Inače, od prošle zime zeza i kazaljka za gorivo, zaglavi se svaki 10 put. Međutim još me nije iznervirala toliko da se bacim na rastavljanje table i motorića.

Puno pozdrava svima

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pre par nedelja kupio sam stila 1,6 i pre par dana počelo je da se javlja alternator fail ali upali auto, i onda nakon nekog vremena u voznji ugasi auto pritom ispisujući asr fail,abs fail.

To se sve dešava kada ga maksimalno opteretim, mislim ventilator, radio, svetla, grejač zadnjeg stakla. Bio sam kod majstora i merio je napon punjenja i sve je ok, akumulator isto, da li bi možda izmeštanje ECU promenilo situaciju?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jesi siguran da nije remenica alternatora? Ja bih to prvo dobro pretresao na tvom mestu pošto su ovo simptomi za pad napona u kolima. A posle provere remenice pravo kod električara da vidi gde pada napon. Nemoj odmah da sumnjaš na najskuplji deo :)

Pozdrav!

Share this post


Link to post
Share on other sites

posto vidim da si iz beograda pozoves telefonom i zakazas kod gorana i on ti proveri remenicu i pad napona... u celoj prici najvise sumnjam na akumulator.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobar majstor će ti lagano primetiti da li ne valjaju remenice alternatora/radilice. Skine se kanalni kaiš i pogleda se kako se vrti/ da li zapinju negde jer i najmanja škripa ili zaglavljivanje remenice može da izazove ogromnu buku na kaišu ili pad napona. Nova je oko 7500din čini mi se,tako da ti se definitivno isplati da ti ona ne valja u odnosu na to koliko je polovan ecu :)

EDIT: Preteče me Gusar :laughing:

Edited by igor0511

Share this post


Link to post
Share on other sites

posto vidim da si iz beograda pozoves telefonom i zakazas kod gorana i on ti proveri remenicu i pad napona... u celoj prici najvise sumnjam na akumulator.

ma proverio sam i akumulator, nov je još u garanciji, moracu kod nekog dobrog elektricara, cuo sam da ima neki dobar na ulazu u Rušanj

Share this post


Link to post
Share on other sites

onda kad si proverio akumulator proveri i kako ti stoje kleme na akumulatoru dotegni po potrebi...

i obavezno ocisti klemu sa kontaktima na alternatoru...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...