Jump to content
FAS Goran
genca

Fiat Stilo - otkazala kazaljka za temp. motora / luduje kazaljka

Recommended Posts

@baki030

Slusaj me care prvo izluftiraj ceo sistem i dospi antifriza i probaj kola pa ako ne bude valjalo onda menja termostat.

Ne mora da znaci da termostat ne valja,ako posle luftiranja budes imao iste simptome onda menjaj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo taj dzek za termodavac postoji na termostatu.

Ako nije termostat onda je ECU.

 

Pozdrav

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ozracio, zamenio termostat opet isto, grejanje ima i lepo greje, temperatura skace preko 90 stepeni....sta dalje? Kazaljka se ponasa nekad lepo nekad ludo, pale se obe brzine ventilatora ali skace temperatura paopadne. Ugasim auto, okrenem kljuc ponovo tj dam kontakt kazaljka na 90pa koci na 110, pa se vrati na 100, luduje na datom kontaktu samo, sta dalje?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rekao sam ti ECU je problem, brljavi jer su popustili lemovi.

Imas Crnog Saleta iz Novog Sada koji moze da ti resi problem.

Ako nastavis da trazis da je nesto drugo problem, samo gubis vreme i novac.

Isto sam i ja tako potrosio preko 100 eur na menjanje delova i ruke majstorima, ali na kraju he bio ECU.

Kontaktiraj Saleta i resices problem

Pozdrav

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mene najvise zbunjuje zasto temperatura raste ako je ecu, dijagnostika kod mene u autu podjem vozim i pratim temperaturu na lap topu na dijagnostici, temperatura raste do cak 110 stepeni pa vrati na 95, 94 kad ohladi ventilator, stanem u mesto i ugasim auto. ventilator radi jos par sekundi pa prekine, dam kontakt  i posmatram kazaljka ide gore dole haos mi u glavi sto se tako ponasa. MIKESHA da li ce reparacijom ecu , auto se ponasati bolje i postici radnu temperaturu kako treba??? zbunjuje me 

Share this post


Link to post
Share on other sites

ECU zbog loseg kontakta na lemovima koji su popustili na ploči brljavi, odnosno brlja podatke. Samom reparacijom, Sale ponovo prelemi lemove tako je bilo kod mene, a ponekad je potrebno zameniti neki deo na ploci sve to zavisi u kakvom je stanju tvoj ECU. Takodje je bitno da znas da ECU stoji na Stilu 1.6 na samom motoru i da se od motora greje i lemovi vremenom popustaju, zato su reparacije dobre naravno dokle mogu da pomognu. Nakon toga sledi novi ECU jer reparacije se ne mogu izvoditi u nedogled.

Meni je reparacija pomogla i vec je proslo fodinu dana i sve je ok.

Sa reparacijom ECU kontakti na lemovima su bolji i ECU moze dobiti realne podatke koje zatim pokazuje na dijagnostici , ali i na kazaljki temperature .

Pozdrav

Edited by mikesha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klasican primer problema sa ECU.

Ipak ako mozes proveri termodavac, mada mislim da nije do njega.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moze samo motoric koji pokrece kazaljku da bude sjeban. Meni su obe kazaljke tako ludovale. U jednom momentu kazaljka za gorivo je otisla skroz dole, na 6 sati takoreci. :)

 

Popravka je oko 3000 din po motoricu bila. Resili su je momci iz autoelektronike kod studenjaka na novom beogradu.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma nije motorcic, ne bi palio ventilator prve i druge brzine za malu relaciju od 2 km... i da pokaze toliku temperaturu. Menjao termodavac, termostat isto podize temperaturu, akomulator nov, klima napunjena, kompresor klime radi, ozracen hladnjak, videcu ovih dana kod elektronicara pa cu napisati...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zašto ne probaš da kontaktiraš Crnog Saleta, kolegu sa foruma.

Imaš njegov kontakt na forumu pa ga pitaj.

Mislim da će ti sve objasniti i da je ECU u pitanju.

Isto je bilo i kod mene , bukvalno ne izađem iz dvorišta a temperatura počinje da se diže, za nepunih 1 km već prelazi normalu i pali hladnjak 2 brzine.

Na kraju mi je Crni Sale reparirao i sada je sve ok.

Javi kako si prošao kod električara.  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posle toliko zamena, motorni komp bio u pitanju...repariran, odlicno odradjen. Vozicu pa cu jos napisati kako se ponasa...Hvala forumasi...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobro je da si rešio problem.

Bitno nam je da forumaši ostave komentare kada reše problem, kako bi ubuduće pomoglo drugim forumašima.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li je neko imao problem sa stvarnim pregrevanjem motora na stilu 1.6 desava se da prokljuca posle dvadesetak minuta voznje, oba brzine ventilatora rade normalno sistem odzracen. I desava se da u trenutku kada se pregreje kada ugasim motor posle toga tesko vergla, a kada se malo prohladi vergla normalno?

 

Ako problem nije za ovu temu molim da me neko uputi na pravu temu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 4/23/2016 at 0:03 PM, vach said:

Moze samo motoric koji pokrece kazaljku da bude sjeban. Meni su obe kazaljke tako ludovale. U jednom momentu kazaljka za gorivo je otisla skroz dole, na 6 sati takoreci. :)

 

Popravka je oko 3000 din po motoricu bila. Resili su je momci iz autoelektronike kod studenjaka na novom beogradu.

 

Moze da mi posaljes kontakt u PP. Luduje mi kazaljka za gorivo i strasno smara.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ajde javljam kad se docepam kompa, sad sam na fonu. Mozes da guglas, autoelektronika novi beograd. Oni provere dal je do toga, ako jeste odes na pice i za sat vremena je gotovo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pokusacu da pomognem svima koji imaju problem sa ludovanjem kazaljke temperature, i sam sam ovih dana imao isti problem uglavnom kada se zaustavim na semaforu  kazaljka poludi i pali i gasi ventilator hladnjaka. Obicno bi preskakala za oko dve crte od normale i odmah palila drugu brzinu ventilatora.Naravno kao i vecina otisao na dijagnostiku ona pokazala senzor temperature isti zamenio ali problem nije nestao. Onda sam resio da skinem ECU i da ga otvorim i da vidim gde je problem to jest da probam da nadjem gde su lemovi popucali takozvani hladni lemovi. Skinuo sam ECU i od prilike po semi koju je postavio jedan od clanova znao gde da trazim uzeo letkom preletovao sve sumljive veze vratio na auto probao i za sada sve funkcionise. Napominjem da nisam dizao plocu popravio sam veze sa gornje strane i sve radi ukoliko bude zezalo ubuduce podicu stampanu plocu i zaletovati odozdo.Moje misljenje da su cene za ovakve intervencije gde se samo preletuju veza bez zamene ijednod dela na ploci prenaduvane ja sam uz moje skromno znanje sve zavrsio za manje od pola sata.Moj savet svima da ukoliko imaju slican problem probaju da ga rese kod lokalnog tv mehanicara ili sami da odrade posao. Na slici uz post se vide veze koje su po mojoj pretpostavci bile u problemu.

ecu.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolege, pre neki dan mi se stilo ugasio na sred puta, popalio sve moguce lampice, pored ostalog izbacio gresku o prevelikoj temperaturi motora,kazaljka otisla u max pa se vratila, nije hteo da upali dok nisam zakljucao i otkljucao kola i od tad mi se desava da brljavi kazaljka za temperaturu za par kilometara ode do radne pa padne i varira, u cemu je problem, da nije davac na kucistu termostata ili? U pitanju je Stilo 1.6 2002god. Snimio sam kako se manifestuje cak i kad motor ne radi pogledajte: 

 

Dali je neko imao slican problem?

Edited by Ivan
Spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svako ko ima tog stila je imao ili ima taj problem hehehe

Послато са LG-H440n уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najverovatnije hladan lem na nožici "pin" u motornom računaru .
Uglavnom sada već lako rešiv problem.
Ovi srećkovići što misle da su bistri kada izvale gluposti , bolje da odu u neki Rijaliti pa tamo da zarade koju kintu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...