Jump to content
FAS Goran
genca

Fiat Stilo - otkazala kazaljka za temp. motora / luduje kazaljka

Recommended Posts

Da li mozda mozes da mi das broj od Crnog Saleta da vidim sa njim za ecu ako je on problem.

A sto se tice akumulatora on je nov, tako da nije do toga. Meni ne izbacuje nijednu drugu gresku vec samo za temperaturu kad skala zakuca u crveno i nakon nekog vremena sama se vrati u normalu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da ne otvaram novu temu. Imam problem sa skazalkom za nivo goriva. Desava se da pokazuje od pola rezervoar kad je ugasen auto pa kad se upali da spadne dole. Danas bio kod majstor i on kaze da je definitivno problem vo mehanizam na skazalku za nivo goriva. Da li ima neko pokvaren saat ili zna gde moze da se nadze taj mehanizam?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav. Imao sam problem sa ecu,popravljao ga jednom i sluzio je sedam meseci. Opet je uginuo i nema mu vise spasa :thumbdown: . Ima li ko, ili znate li koga, da prodaje polovan i neotvaran, naravno ispravan ecu. Automobil  je stilo 1.6 16v  2002god. Nasao sam na par mesta po otpadima ali mi je to sve nesigurno i bez ikakve garancije. Moj broj  060/3812638 pa ako ima neko ili zna nekog neka me nazove ili pusti sms. Hvala unapred. :help:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav sorabi.Kako se ponasa ECU ?

Ko ti je rekao da mu nema vise spasa ili si to sam dosao do zakljucka?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Popravljan je jednom prosle godine u Beogradu, servisu koji sam nasao na forumu. Pre mesec dana se opet pokvario i izbacivao neku drugu gresku pa sam ga poslao u drugi servis, koji je konstatovao posle par pokusaja da ipak ne moze da se  popravi. Prvi put je izbacivao gresku klapne gasa,koja je zamenjena a sad senzora radilice( padaju obrtaji ) koji je isto zamenjen ali je u oba slucaja bio

 ECU. 

Edited by sorabi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ecu se ne moze popraviti samo u jednom slucaju,ako je deformisana ploca ispod BGA.

A ploca se deformise tako sto pojedinci ne kugluju cip,vec raznoraznim metodama grejanja pokusavaju popravku.

Znaci ako nije upropastena ploca,popravlja se sigurno. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nerazumem se mnogo u to . Rekli su mi da je nesto unutar njega pokvareno sto ne moze da se popravi. Kod njih je vec tri nedelje ECU pokusavajuci da ga osposobe . Iskreno, od kada sam uzeo auto imao je stalno nekih problema sa tim,skroz sam se smorio i stvorio ogromno nepoverenje prema samom automobilu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije kriv auto,vec oni drugi.Kao sto rece simonen,nestrucne popravke uniste ECU jos vise.

Imao sam vise takvih i tesko se vracaju u zivot,ali moze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam pokusao da te dobijem pre nego sto sam poslao ECU ali nisam uspeo. Ne znam ima li nade da ti saljem, posto je vec toliko puta radjen a rekli su mi da su podizali stampu i sa druge strane   :huh:  i da je u katastrofalnom stanju i nema joj spasa.  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imao sam i ja takav problem. pokusao naci polovan, trazio i preko amazona i sl... polovni  oko 200/tinjak funti, kod nas oko 100 evrica bez garancije.... otisao u ovlasceni servis u NS i resio problem za 300tinjak evra, novi ECU,  uz garanciju . Izmestio ecu na akumulator i jos se vozim (druga godina). Mozda je to sada i najpovoljnije resenje... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

E konacno da se i ja prikljucim onima sa premestenim ECU-om. Konacno danas odradjeno, uspesno naravno. Nisu bas najsjajnije odradjeni pojedini detalji posto mi se matori mesao u posao :D 
 
cxcv8514.jpg  cxcv8515.jpg
 
cxcv8516.jpg  cxcv8517.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravo. Imam Stilo 1.6.16 v,  2002 godiste. Moj problem je sledeci.

 

Auto me laze za temperaturu motora. Kazaljka se pomera kao na kilometar satu. Posle par meinuta voznje ode u crveno pa se vrati na normalu, pa opet u crveno i stalno tako. 
Kada posle 24 ili 48 sati ne paljenja da mkontakt prikazuje mi temperaturu kao normalnu radnu (kazaljka na sredini. Pa posle par verglanja i pokusaja paljenja, vrati kazaljku na nulu i slicno.

Menjao sam mu i termostat i davac. I nista. Sad je poceo da mi i po gradu odlazi u crveno i to posle par minuta voznje. Ode pa se vrati. Samo pisti. A ponekad ne stignem ni da pogledam u tablu kad zapisti. Odmah vrati kazaljku.

Skace mi kazaljka i kad mu dam malo jaci gas, prilikom zaleta na uzbrdici recimo. 
A ventilator radi odlicno. Ukljucuje obe brzine. 

Moze li mi neko pomoci? Sta mu nije u redu? Kako da ga sredim? Ne obracam vise paznju na temperaturu ali nije bas prijatno kada pisti stalno. Hvala.

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imas temu, temperatura motora 1.6. Tamo je dokazano da je problem kompjuter koji brljavi. I ja sam u pocetku sve probao i potrosio puno para i nista nije moglo da se resi dok nisam resio da popravim ECU. Predlazem ti Crnog Saleta koji je veoma dobar i iskusan po pitanju problema sa ECU. Meni je reparirao pre 3 meseca bas zbog istog problema. Od tada kazaljka temperature radi normalno, i normalno pali ventilator. PS : tebi sigurno kad kazaljka ode preko normale automataki pali ventilator 2 brzine. Javi se Crnom Saletu i resices problem, ne trosi pare uzalud, problem je ECU

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav,

 

imam Fiat Stilo 1.6 16v. U septembru prosle godine, nakon standardnih gresaka i nemogucnosti voznje, poslao sam ECU na reparaciju. U junu ove godine ponovio se isti horor i nakon ponovnog pokusaja reparacije kod dva majstora dobio sam odgovore da je procesor dao svoje i da mu nema spasa. S obzirom da drugi polovan nisam nasao ispod 250 eura, kupio sam novi koji ke proizveden 2015. u virgin state i sam sam ga istalirao i pokrenuo auto. Sada ne prikazuje nikakve greske i ide odlicno. (osim standardno airbag failure). Sada imam pitanje. Sta uraditi osim eventualnog premjestanja ECU na ranije opisane lokacije. Da li da zamijenim svjecice, pregledam instalacike, uzemljenje itd. Takodjer na jednoj stranici sam vidio da su ECU proizvedeni nakon 2008. 100 puta manje kvarljivi od starijih. Ako smijem postavio bih link te stranice. Svaki savjet je dobrodosao.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo da javim,moj problem resen uz dobrog majstora(cetvrtog po redu) i ECU od crnisale koji sljaka odlicno . Hvala svima na pomoci,pozdrav.

Edited by sorabi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moj problem je sledeci, u pitanju je fiat stilo 1,6 16v. Ujutru upalim auto, sacekam nekih 30 s, krenem do posla nekih 2 km i dok stignem relativno brzo postigne se radna temperatura koja je 90 stepeni i koja ne bi trebala da se tek tako pokaze za tako kratku relaciju, pali se ventilator normalno 1 brzina sve lepo radi, nekad mi je u trenutku voznje do posla i vratio kazaljku temperature na drugi podeljak tj. 2 crtu , znaci sa 90 stepeni padne na 50, 60 stepeni pa polako podize do 90. Danas sam ustanovio kad stignem do posla parkiram pritisnem gas na leru do 3000 obrtaja i drzim nekih 1 min do 2 min, kazaljka temperature pocinje polako da raste na 4 pa cak stigne i do 5 crtu tj. preko radne teperature 90 stepeni, pustim gas cujem radi 2 brzina ventilatora opada temperatura ukljucuje se 1 brzina ventilatora, kazaljka se vraca na 90 stepeni sto je i normalno mada meni je nenormalno tako da se motor ponasa, zima leto radna temperatura je 90 i 90 stepeni treba da ostane 1 mm gore dole nije strasno ali ovo jeste. akomulator nov, termodavac nov, klima napunjena...molim forumase da mi malo vise kazu o mom problemu...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@baki030

1)Izluftiraj sistem hladjenja

2)Temperatura mora da stoji ravno na pola na 90 i ne sme da mrda.Sad je toplije vreme i normalno je da brze dostigne radnu temperaturu ali treba da ti drzi ravno.Ventilatori ti pale normalno.

Normalno je kada si ga testirao tako na leru na tim obrtajima da predje i 90 i da je upalio drugu brzinu i vratio u normalu.

Posto si to sve izmenjao ostaje samo termostat ali reko bi da ti je termostat dobar probaj malo dzek onaj na termostatu malo naprskati i obavezno izluftiraj sistem hladjenja.

3) Kada dostigne radnu temperaturu na sredini motora ka prednjem braniku mislim da je 13 kljuc imas maticu na cevi tu popusti da krene antifriz i imas iza termostata crne boje i tu  izluftiraj i onda dospi antifriza i uzivaj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...