Jump to content
FAS Goran
genca

Fiat Stilo - otkazala kazaljka za temp. motora / luduje kazaljka

Recommended Posts

Pozdrav svima.

 

Elektricar veli da mi ECU lapi. Nov kaze da skoro nema nigde da se nadje i da kosta oko soma evrica, polovan tesko se nalazi... Vase preporuke bih molio oko nalazenja jer sam auto skoro uzeo i na njemu bas sve radi kako treba. Ide prelepo, samo, eto, poceo da mi prilikom verglanja na displeju prijavljuje ASR, "katanac", Fuel level itd... Ugasio mi se 2 puta, za sad :D Ali sem toga nista vise, na srecu. Ide vrhunski, ne trza. Sto se toga tice, sve OK. Plasi me da mi ne zabode na putu negde. ECU je vec izmesten na bocnu stranu akumulatora (koji sam proverio i odlican je. Varta.)

 

Unapred hvala!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vidi sa kolegom Crni Sale ili u servisu u bg-u, ne mogu da se setim imena sada. Valjda bese Beoelektronika ili slicno. Ima broj telefona na forumu. Reparacija se krece oko 100-150e uz garanciju. Naravno ako je moguca popravka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam imao isti problem i najvise me plasilo da mi se auto ne izgasi negde u sred preticanja ili u nekoj kriticnoj situaciji pa da belaj bude veliki...Imam sa kolegom Crnim Saletom krajnje pozitivna iskustva sto se tice reparacije ECU-a, evo skoro ce godinu dana od reparacije i nikakvih problema od tada nisam imao, sve funkcionise besprekorno!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam stila 1.6 2001 godiste izgleda da mu crkava ecu :( e sad pitanje je da li mogu da nadjem-ubacim isto od benzinca 1.6 ali od 2004 godista kazu da ih pravi bosch i da nemaju problema.. ?

 

Izmestio sam ja ecu... na dobro mesto... pitanje je jel "pase" od 2004 na 2001 komp i ako treba de se dekodira ali mi je bitno da radi? :(

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam Fiat Stilo 1.6 MW DINAMIC 16 V5P 2004. godiste. Povremeno se dešava da nece da upali.Vergla kao lud a neće da sastavi. Nema pravila da li je vruć ili hladan motor. I onda posle pola sata,kad probam ponovo, upali iz prve. Desilo se vec nekoliko puta. Takođe, povremeno se desava da se auto alarm upali u toku voznje i pisti dok god ne izađem,zaključam i ponovo otključam auto. Ne izbacuje nikakvu gresku,ni na displeju, ni na racunaru kad ga majstor poveze. Koja je verovatnoća da je u pitanju ECU?I da li bi možda premeštanje istog rešilo problem? Unapred zahvalan na svakom odgovoru.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odgovara ti samo mora da se nuluje tj.da se napravi nevin,tako da prvim ubacivanjem kljuca u bravu prepozna kod sa tvog kljuca.Ako nemas gde mogu ja to da ti zavrsim.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne postoji opcija da ti bilo ko napiše da ne bi, ili da sigurno bi...ne postoji takva vrsta garancije. ;)

Ima dosta onih kojima ni onaj sa starijih godišta ne brljavi, a opet dešava se da pravi problem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

u pitanju je fiat stilo 1.6 16 v sa problemom skakanja kazaljke temperature. to se ne dešava uvek, nego povremeno, nema pravila. dijagnostika nije pokazala ništa. ipak zamenio sam termostat, senzor temperature (na termostatu), nov antifriz (paraflu g11), svećice (bosch), jednu bobinu (na dijagnostici pokazalo grešku p 0353) i ponovo isto... ima li neko ideju....

video je ispod (ključni detalj je na 0:09 i 2:28)

hvala

 

http://www.youtube.com/watch?v=n3dMkbf8_TU&feature=youtu.be

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Šta kaže dijagnostika? Koja je temperatura?

Pretpostavljam da je dobra pa stoga treba problem tražiti na instalačiji i na tabli.

Znači, od ECU-a preko konektora senzora do osiguračke kutije i konektora table.

Na kraju sama tabla i motorić kazaljke.

Share this post


Link to post
Share on other sites

na dijagnostici temperatura 88-89 C. čim kazaljka predje polovinu upali se ventilator, kazaljka se vrati na pola, ugasi se ventilator, desi se nekada da u par sekundi kazaljka šeta gore dole i pali i gasi ventilator.

Edited by senna

Share this post


Link to post
Share on other sites

moguće, tu opciju ću ostaviti kao poslednju, danas kada sam ispod haube gledao gde šta ide od žica i kablova, uhvati osam bunt žica u kome se nalaze i dve žice od senzora temperature (na termostatu), i kada sam ih pomerao levo - desno, upalio se ventilator i kazaljka temperature prešla na prvu crtu preko pola, ponovo sam pomerao taj bunt i ventilator se ugasio i kazaljka došla na pola. verovatno ima veze, pa me zanima gde počinju te dve žice (mislim da su svetlo crvena i svetlo plava) koje se završavaju na senzoru temperature (na termostatu)...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ETC_1_616v.jpg

 

Kao sto se vidi, direks na ECU! Obzirom da pomeranjem zica ukljucuje ventilator, postoji mogucnost da su zice negde ogoljene pa dolazi do kratkog spoja !

Share this post


Link to post
Share on other sites

hvala, ova sema će biti od pomoći, samo da li je ista za bosch ECU i Magnetti Marelli ECU

vidim da su u pitanju pinovi 36 i 45 na B konektoru. Inače ako nekome treba evo spisak pinova za A i B  ECU konektore za Magnetti Marelli

 

'A' Connector (Vehicle-side Wiring)

 


1 Not connected
2 Accelerator pedal sensor supply
3 Accelerator pedal sensor 2 supply/air conditioning pressure switch
4 Not connected
5 Air conditioning pressure switch
6 Not connected
7 Minimum oil pressure signal
8 Not connected
9 Not connected
10 Serial line K
11 Fiat CODE line
12 Key on and supply controlled by ignition (15/54)
13 Not connected
14 Fan 1 engagement request
15 Accelerator pedal 2 sensor/air conditioning pressure switch earth
16 Direct battery +12V
17 Cruise Control management (optional)
18 Not connected
19 Not connected
20 Two-way CAN line (LOW)
21 Not connected
22 Not connected
23 Not connected
24 Not connected
25 Not connected
26 Air conditioning engagement request
27 Not connected
28 Not connected
29 Key on and supply controlled by ignition (15/54)
30 Not connected
31 Not connected
32 Not connected
33 Cruise Control management (optional)
34 Brake pedal switch
35 Brake pedal switch
36 Two-way CAN line (LOW)
37 Not connected
38 Not connected
39 Not connected
40 Accelerator pedal potentiometer 2 signal
41 Cruise Control management (optional)
42 Accelerator pedal potentiometer 1 signal
43 Not connected
44 Not connected
45 Not connected
46 Accelerator pedal sensor earth 1
47 Not connected
48 Not connected
49 Not connected
50 Clutch pedal switch signal
51 Two-way CAN line (HIGH)
52 Two-way CAN line (HIGH)
53 Not connected
54 Not connected
55 Fan low speed engagement 
56 Not connected
57 Not connected
58 System failure signal output
59 Fan high speed engagement
60 Not connected
61 Not connected
62 Injection system relay feed
63 Not connected
64 Air conditioning engagement
 
'B' Connector (Engine-side Wiring)

1 Coil 4 operation
2 Not connected
3 Coil 3 operation
4 Not connected
5 Engine crankcase earth
6 Engine crankcase earth
7 Absolute pressure and timing sensor earth
8 Not connected
9 Rpm / TDC sensor positive
10 Not connected
11 Not connected
12 Not connected
13 Absolute pressure and timing sensor power supply (+5V)
14 Not connected
15 DBW supply (motorized throttle ( (+5V)
16 Not connected
17 Coil 1 operation
18 Not connected
19 Coil 2 operation
20 Not connected
21 Engine crankcase earth
22 Engine crankcase earth
23 Rpm/TDC sensor negative
24 Timing sensor signal
25 Not connected
26 Not connected
27 Not connected
28 Not connected
29 Not connected
30 Motorized throttle 2 sensor signal
31 Absolute pressure sensor signal
32 Upstream Lambda heater
33 Cylinder 4 injector operation
34 Cylinder 2 injector operation
35 Motorized throttle 1 sensor earth
36 Coolant temperature sensor earth
37 Not connected
38 Not connected
39 Not connected
40 Not connected
41 Detonation sensor positive
42 Downstream Lambda sensor '+' signal
43 Upstream Lambda sensor '+' signal
44 Motorized throttle 1 sensor signal
45 Coolant temperature signal
46 Not connected
47 Not connected
48 Detonation sensor negative
49 Cylinder 3 injector operation
50 Cylinder 1 injector operation
51 Fuel vapour recovery solenoid valve operation
52 DBW motor negative (motorized throttle)
53 Not connected
54 Not connected
55 Not connected
56 Not connected
57 DBW motor positive (motorized throttle)
58 Downstream Lambda sensor '-' signal
59 Not connected
60 Upstream Lambda sensor '-' signal
61 Not connected
62 Not connected
63 Air temperature signal
64 Downstream Lambda heater

Share this post


Link to post
Share on other sites

To znam ali svi kazu da je bosova elektronika zakon i da se skoro i ne kvari pa sam mislio da ubacim neki ecu od 2004 bosovo ili tako nesto i da ga izmestim (i ovaj sam izmestio ali kasno) i da jednom zavrsim tu pricu dok sam ziv i dok je stilo kod mene :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...