Jump to content
FAS Goran
genca

Fiat Stilo - otkazala kazaljka za temp. motora / luduje kazaljka

Recommended Posts

Lako je na usisu sa zanje strane, ima konektor sa 4 žice. Mislim da je jedini tu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja kad sam zamenio klapnu, auto se ponašao jos gore. Gasio se i upadao u safe mode gde ne prima gas uopste. Nakon 3-4 paljenja/gašenja, dok sam stigao do kuce i uzeo laptop da ocitam greske, on se stabilizovao sam od sebe i od tog dana do danas se nije gasio na leru. Pretpostavljam da je trebalo vremena da sredi parametre.

Obavezni probaj kalibraciju pa ako ni to ne urodi plodom, o da trazi dalje.

Jedno pitanje: jel ta klapna koju si stavio provereno ispravna? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lako je, kad skines onu plastiku sa motora nalazi se od nazed na usisu malo ka levo. Ima konektor sa 4 žice. Drze ga dva torax šrafica.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pomoci ce mi sve ovo..sad cemo u kruziranje na leru. Skinuo sam klemnu dok sam jeo,sad cu vidim sta ce da kaze stilo pa pomozi boze. Kontam da je ispravna..lik je prodavao sa kompom zajedno. Nadam se da je ok. Javim se,brm brrrrrmmm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravo, otišao mi na Stilu motorni kompjuter , kupio bi drugi ali su mi rekli da mora da se programira ...

Kako se to radi i zbog čega , i kojom dijagnostikom , nešto složeno ili ne ...

 

Uradio bi sam ako nije nešto naročito pošto me majstor zavrće već osam dana , ovo ono , nema , naproveru , neki drugi da proba , a ja bez kola . Tako ako neko zna može li da obijasni , kako , čime , zbog čega ...

POZDRAV ...

Zoran 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Normalno da mora da se upari ali kako i cime nebih znao da ti kazem. Mislim da se neki delovi prebacuju sa starog na novi ili se radi examinerom (originalna diagnostika fiata) pa se prebace kodovi sa starog na novi. Ovo ne mora da se radi u slucaju da si kupio nov Ecu koji je nevin i pri prvom paljenju zabelezi kodove i tako ostaje. Ako je polovan onda mora. Uzgred, menjaj majstora ako vec nije kasno pa je nesto zeznuo.

Edited by Dragan G

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pitam zbog imobilajzera , i kompa koji je kod osigurača u kabini?

Da se to ne odnosi na to programiranje...

 

 

Majstora menjam sigurno...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Greska P1220 ne mora da znaci da je ECU neispravan.Postao sam i ja srecni dobitnik ovog problema.Kod mene je poceo da izbacuje ovu gresku samo kada se auto dobro zagreje u mestu.Probano sa drugim hladnim ECU-om,bez MAP senzora i problem se opet javlja.

Ostaje mi jos da prvo resim alternator,jer pokazuje znake zamora sa naponom 12,9-13,3V .

Nastavak sledi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ljudi kako zameniti ECU na Stilu 1.6 , šta se mora uraditi zbog kodova i da li posle treba nešto uraditi , podesiti , ili može odmah da se vozi ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ECU se pre stavljanja na auto mora raskodirati sa starog i posle toga ukodirati na vas auto,posle toga se auto moze odmah voziti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Izvadi se eprom i programira sa podacima sa starog ili virgin dump.

Obrises greske , resetujes parametre za klapnu i vozi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

samo stavi prikljuci,i upali auto.pokazivat ce ti greske,i onda gas na 6000 obrtaja drzi sekundu i pusti gas,i tako 3 puta zaredom ponovi.nakon toga ugasi auto i upali i treba sve bit uredu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kupio sam nov ECU, šta dalje?

 

Mora da se upari ecu vec ti je rekao Sale u predhodnom postu. ne moze to samo da se stavi i vozi. Probaj pa ces videti i sam kad bude pocelo da svetli tabla i da pisti na sve strane. :fun:

Ako je nevin onda moze nez programiranja. Sve ostalo mora na dijagnostiku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ECU je nov , postavljen , nisam ja odradio već majstor , mada sam znao teoriski nisam hteo da rizikujem dok nevidim kako se radi , ovako je išlo , postavljen , upaljena kola , pišti  i blinka lampica motora , priključena dijagnostika (autokom) , odrađeno ili rotafonika ili samoprilagođavanje parametara , izbacivao grešku P1300 dok se nije zagrejao do 80 stepeni , tri puta gas do daske 6000 obrtaja , prestao da pišti , ugasio lampicu motora koja je blinkala , ponovo obrisane greške i to je to , ugašen , upaljen i gotovo .

Hvala na savetima ...

Pozdrav ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...