Buca_Tipo 31 Posted July 12, 2014 Bas je dobar! Svaka cast! Po meni nema tih para za koje bi mogo da ga prodam da je moj! A trecina je oko cetri lilke? Quote Share this post Link to post Share on other sites
razor_amd 0 Posted July 12, 2014 (edited) Naravno necu ga prodati, dosta je tu ulozeno truda i rada i zivaca i kojecega.... A trecina prelazi cak 6 lilke Edited July 12, 2014 by RazoR Quote Share this post Link to post Share on other sites
Buca_Tipo 31 Posted July 12, 2014 Ooooouch! Ajde u to ime Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted July 12, 2014 Procitam u temi o Alfi koliko si platio prstenove,dodjem ovde i imam sta da vidim Procitah sve od pocetka,sa zadovoljstvom Svaka cast na trudu i strpljenju da sve uradis kako treba.O vremenu i novcu koji je ulozen da ne pricam.Ali mislim da ces se dugo i slatko voziti u masini i da ce ti pruziti toliko uzivanje da ces brzo zaboraviti na sve muke koje si imao Quote Share this post Link to post Share on other sites
SikterBre 31 Posted July 13, 2014 Videh ti danas Alfu u dvorištu, a bacio sam oko u prolazu i kod Vuče u dvorište, ali ne videh Punta.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
razor_amd 0 Posted July 13, 2014 Punto je napolju samo dok je i Vuča tamo, kad ode kući onda prenoći u garaži... Quote Share this post Link to post Share on other sites
jevta BG 111 Posted July 15, 2014 drago mi je sto si resio da nastavis sa projektom...samo napred izgleda extra zadnji branik sam i ja poceo da pravim a nikako da ga zavrsim mnogo dobro izgleda zatvoren gepek i tablica u braniku... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zemunac1993 1 Posted September 26, 2014 Ima nesto novo? Quote Share this post Link to post Share on other sites
razor_amd 0 Posted September 26, 2014 (edited) Cekam papir iz Fiata, posto mi nedaju da registrujem auto bez potvrde iz Fiata, tj. ABS agencija pravi problem... U medjuvremenu donet neki zakon da ako je u autu bio jedan motor, ni jedan drugi ne sme da se stavi umesto njega, cak mora i da krene sa istim brojevima. Posto je sasija od 1.7TD ne mogu sad da registrujem auto sa motorom 1.4 benzin. Traze atest, a ABS agencija nece da odobri osim ako od Fiata ne dobije papir na kom pise da taj motor moze u tu sasiju... gluposti... Drugar je skoro u Zastavi 101 menjao motor, zastava je 88. godiste a on je nasao motor 76. godiste iste kubikaze i nije mogao da registruje jer nije motor iz iste serije... Tako da je sve stopirano vec neko vreme jer ne mogu da ga registrujem uopste. Kada budem dobio taj papir, ako ga budem dobio, nastavljam dalje sa radovima... Edited September 26, 2014 by RazoR Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted September 26, 2014 To sam privao ja odavno cak se i vodila rasprava u onom oglasu gde lik ladno nije naveo da je menjao motor u autu i to kao nije problem.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zemunac1993 1 Posted September 26, 2014 Koji govnari kad vec moram tako da se izrazavam! Klasicno otimanje para i nista vise! Isto kao i ovaj AMS pregled pri uvozu. Ujaku pri uvozu 307ice umesto 2 u broju motora upisu Z, tagreska isprati celu papirologiju, prodje AMS pregled sa celom tom papirologijom i vide na tehnickom. Ocigledan primer da debelo naplacuju lupanje pecata! Quote Share this post Link to post Share on other sites
SikterBre 31 Posted September 26, 2014 Moj kolega koji radi na tehničkom privatno čita brojeve šasije i motora na automobilima koji se uvezu i prodaju na većini auto placeva u Kragujevcu i isti ti koji izdaju te potvrde ga svakodnevno zovu i zapitkuju gde se na kom automobilu nalaze brojevi, toliko o stručnosti tih ljudi.. Danas sam mu baš pročitao post u vezi te potvrde, kaže da bi morao da je dobiješ, jer bi po nekom pravilu šasija za automobil koji pokreće dizel agregat, trebala da bude jača od šasije koju nose benzinci. Koliko sam skontao trebao bi samo neki atest da odradiš i da sa tom potvrdom je to završen posao.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted September 26, 2014 Hahaha morao bi da je dobije, budimo realni, dobijanje nekog dokumenta ne zavisi mnogo od toga sta pise na papiru nego kakvog je raspolozenja onaj na salteru... Quote Share this post Link to post Share on other sites
fiat128s 3 Posted September 26, 2014 Brate otidji onome na salteru I kazi sa svim papirima u ruci neko izgubio ovde 100e ima da ti zavrsi odmah I u dupe da te izljubi... To je nasa divna drzava. Quote Share this post Link to post Share on other sites
razor_amd 0 Posted September 27, 2014 Neće ni jedan tehnički da mi da papir sve dok ne donesem papir iz Fiata. Sve žive sam zvao, nisu u pitanju pare, da je samo do 100€, dao bih ja to odavno čak i više... Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli_Punto 123 Posted September 27, 2014 Pa jel ne postoji varijanta da auto ne ide na tehnicki? Quote Share this post Link to post Share on other sites
fiat128s 3 Posted September 27, 2014 Moze da ne ide na tehnicki ali ce onda da ga vode na stari motor 1.1 koji je zadnji upisan u saobracajnoj... Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli_Punto 123 Posted September 27, 2014 O tome nisam razmisljao Quote Share this post Link to post Share on other sites
SikterBre 31 Posted September 27, 2014 Stari je ostao stock i prodat je, ovaj je bio 1.7d to je problem, mora iz dizela da se preregistruje u benzinca. Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted September 27, 2014 Pitacu jednog momka da li moze nekako da ti pomogne, barem da te usmeri na pravu osobu koju da pitas za savet Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zemunac1993 1 Posted September 27, 2014 cekaj, sada se vodi skoljka na 1.7td ili 1.1 benz? Quote Share this post Link to post Share on other sites
SikterBre 31 Posted September 27, 2014 Sada je 1.7 u tu školjku je pakovan GT, a 1.1 je prodat nazad prethodnom vlasniku. Quote Share this post Link to post Share on other sites
razor_amd 0 Posted September 27, 2014 Kao što Sikter reče, školjka je od 1.7TD (dizel), motor je 1.4 GT (benzin) i potrebno je da se odradi atest zbog promene motora. Punto 1.1 je prodat nazad prethodnom vlasniku Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zemunac1993 1 Posted September 27, 2014 Ja mislio da je u saob 1.1 pa u tom slucaju se lako izvedu kamenorezacki radovi Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli_Punto 123 Posted September 27, 2014 Kod nas nista ne moze lako Quote Share this post Link to post Share on other sites