Jump to content
FAS Goran
razor_amd

Projekat: Punto GT motor i oprema u Punto 1.1 55

Recommended Posts

Bas je dobar! Svaka cast! Po meni nema tih para za koje bi mogo da ga prodam da je moj! A trecina je oko cetri lilke? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naravno necu ga prodati, dosta je tu ulozeno truda i rada i zivaca i kojecega.... A trecina prelazi cak 6 lilke :p:o

Edited by RazoR

Share this post


Link to post
Share on other sites

Procitam u temi o Alfi koliko si platio prstenove,dodjem ovde i imam sta da vidim :unworthy:

 

Procitah sve od pocetka,sa zadovoljstvom  :thumbsup:

Svaka cast na trudu i strpljenju da sve uradis kako treba.O vremenu i novcu koji je ulozen da ne pricam.Ali mislim da ces se dugo i slatko voziti u masini i da ce ti pruziti toliko uzivanje da ces brzo zaboraviti na sve muke koje si imao ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Videh ti danas Alfu u dvorištu, a bacio sam oko u prolazu i kod Vuče u dvorište, ali ne videh Punta.. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Punto je napolju samo dok je i Vuča tamo, kad ode kući onda prenoći u garaži...

Share this post


Link to post
Share on other sites

drago mi je sto si resio da nastavis sa projektom...

samo napred izgleda extra 

zadnji branik sam i ja poceo da pravim a nikako da ga zavrsim mnogo dobro izgleda zatvoren gepek i tablica u braniku...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cekam papir iz Fiata, posto mi nedaju da registrujem auto bez potvrde iz Fiata, tj. ABS agencija pravi problem...

 

U medjuvremenu donet neki zakon da ako je u autu bio jedan motor, ni jedan drugi ne sme da se stavi umesto njega, cak mora i da krene sa istim brojevima. Posto je sasija od 1.7TD ne mogu sad da registrujem auto sa motorom 1.4 benzin. Traze atest, a ABS agencija nece da odobri osim ako od Fiata ne dobije papir na kom pise da taj motor moze u tu sasiju... gluposti...

 

Drugar je skoro u Zastavi 101 menjao motor, zastava je 88. godiste a on je nasao motor 76. godiste iste kubikaze i nije mogao da registruje jer nije motor iz iste serije...

 

Tako da je sve stopirano vec neko vreme jer ne mogu da ga registrujem uopste. Kada budem dobio taj papir, ako ga budem dobio, nastavljam dalje sa radovima...

Edited by RazoR

Share this post


Link to post
Share on other sites

To sam privao ja odavno cak se i vodila rasprava u onom oglasu gde lik ladno nije naveo da je menjao motor u autu i to kao nije problem..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koji govnari kad vec moram tako da se izrazavam! Klasicno otimanje para i nista vise! Isto kao i ovaj AMS pregled pri uvozu. Ujaku pri uvozu 307ice umesto 2 u broju motora upisu Z, tagreska isprati celu papirologiju, prodje AMS pregled sa celom tom papirologijom i vide na tehnickom. Ocigledan primer da debelo naplacuju lupanje pecata!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moj kolega koji radi na tehničkom privatno čita brojeve šasije i motora na automobilima koji se uvezu i prodaju na većini auto placeva u Kragujevcu i isti ti koji izdaju te potvrde ga svakodnevno zovu i zapitkuju gde se na kom automobilu nalaze brojevi, toliko o stručnosti tih ljudi.. Danas sam mu baš pročitao post u vezi te potvrde, kaže da bi morao da je dobiješ, jer bi po nekom pravilu šasija za automobil koji pokreće dizel agregat, trebala da bude jača od šasije koju nose benzinci. Koliko sam skontao trebao bi samo neki atest da odradiš i da sa tom potvrdom je to završen posao..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahaha morao bi da je dobije, budimo realni, dobijanje nekog dokumenta ne zavisi mnogo od toga sta pise na papiru nego kakvog je raspolozenja onaj na salteru...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Brate otidji onome na salteru I kazi sa svim papirima u ruci neko izgubio ovde 100e ima da ti zavrsi odmah I u dupe da te izljubi... To je nasa divna drzava.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neće ni jedan tehnički da mi da papir sve dok ne donesem papir iz Fiata. Sve žive sam zvao, nisu u pitanju pare, da je samo do 100€, dao bih ja to odavno čak i više...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moze da ne ide na tehnicki ali ce onda da ga vode na stari motor 1.1 koji je zadnji upisan u saobracajnoj...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pitacu jednog momka da li moze nekako da ti pomogne, barem da te usmeri na pravu osobu koju da pitas za savet ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kao što Sikter reče, školjka je od 1.7TD (dizel), motor je 1.4 GT (benzin) i potrebno je da se odradi atest zbog promene motora. Punto 1.1 je prodat nazad prethodnom vlasniku :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...