razor_amd 0 Posted August 1, 2011 Pre svega pozdrav svima. Vlasnik sam automobila "Fiat Punto 1.1 55 Sole" otprilike 2.5 godine. Odmah po kupovini automobila krenuo sam da ga sredjujem i dodajem opremu koja mu je falila i pravim neki svoj GT look.Sada posle 2 godine sredjivanja na redu je ono glavno, uspeo sam da se dokopam jeftino Punta GT jer mu je limarija u mnogo losem stanju a motor je u dobrom stanju i planirao sam da komplet motor i svu pratecu opremu prebacim u svoj Punto 55.Ispod cu postaviti slike jednog i drugog auta, i kako se sta bude radilo, koga interesuje moze videti. Zauzvrat trazim malo pomoci oko nekih nedoumica od iskusnih clanova foruma.Prvo i osnovno pitanje glasi: Da li ne predstavlja problem prebacivanje motora, tj. da li ima razlike u prednjem delu - drzacima za motor i velicinu motornog prostora kod mog Punta 1.1 koji je sa 5-oro vrata i Punta GT-a koji je sa 3-je vrata? Kao potpuni laik jedinu ociglednu gabaritnu razliku vidim u vratima (tapacirima) i sedistima (preklopna), sve ostalo deluje identicno.Hvala unapred na odgovorima. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Coo 1 Posted August 1, 2011 GT ima diskove pozadi. Uzmi u obzir i to prepakivanje.Puno srece sa projektom u svakom slucaju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
razor_amd 0 Posted August 2, 2011 Da, naravno. Prebacicu i diskove pozadi i komplet vesanje i ojacacu karoseriju itd... Juce sam bio do majstora uporedjivali automobile i dosli do zakljucka da nece biti problem prebaciti motor.Danas - sutra se prebaca u garazu i krece skidanje svega sa Punta GT Quote Share this post Link to post Share on other sites
razor_amd 0 Posted August 2, 2011 E sad drugo pitanje. Posto se motor iz Punta GT vadi, bice kao na tacni, tacno moze da se vidi da li ima neku boljku i gde, sve sto bude iole sumnjivo bice menjano ili sredjivano. I naravno kako vec sve to ide, kad se kupi nov auto obavezno se odradi neki mini servis, menja se ulje, kaisevi, kablovi, svecice itd... Recite mi gde bi trebalo da se obrati najvise paznje kod motora?Kad se vec sve to menja, onda sam planirao da odradim STAGE 1 tj. da povecam snagu max do 170ks posto sam citao po forumu da moze da se doda jos 30-40 KS bez nekog preterano velikog ulaganja.Dakle posto mi je ovo prvi put da radim ovako nesto, molio bih cenjene clanove foruma da mi daju svoje preporuke i napisu oznake delova koje trebam da kupim i ukoliko je to moguce u Srbiji. Bolje svecice, ulje za motor sa boljim karakteristikama, usise, izduve, pop-off ventil, i sta god bude trebalo, samo bih molio da mi napisete oznaku svakog dela sto bi trebalo da se zameni...Evo sta sam nasao na sajtu www.puntosport.co.ukStage one – 165- 170bhp at the flywheelFor this level of tuning you will need:- Seb2 GT3 - 170hp chip (motor je '99 godiste - 176B6000)- You will also need a free flowing exhaust and a new boost controller to replace the Peirburg valve that controls the boost as standard at 0.8 bar.- A new controller coupled with the other modifications listed will allow you to raise the boost pressure to 1.2bar and subsequently depending on engine condition should bring you the power in the region of the figures above.Prices for this level of tuning are 225 - 800 GBP depending on components bought. Nadam se da ce ova tema pomoci i drugim clanovima koji se budu usudili na ovakav korak. Svaka izmena na motoru i sve sto se bude radilo bice dokumentovano i slikano.Hvala svima unapred na odgovorima. Quote Share this post Link to post Share on other sites
razor_amd 0 Posted August 2, 2011 Evo jos nekih informacija povodom tuninga na istom sajtuFull Stage 1: 170hp 300-500GBPBoost controller running 1.2barFront mount intercooler.Stainless Steel 63mm exhaust + Decat PipeDirect Air FilterSeb0/1/2Soft Stage 1: 160hp 200-300GBPBoost controller running 1.2barStainless Steel 63mm ExhaustDirect Air FilterSeb0/1/2Sad mi samo treba informacija koji su delovi u pitanju (tacna oznaka) i gde kupiti kod nas.Hvala Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vule 789 Posted August 2, 2011 Metneš interkuler napred (ili ga pomeriš ako već postoji / staviš veći), secneš možda malo branik da ima vazduha (i poente), otvoriš izduv skroz sa malo većim fi na celoj grani, samo jedan protočni lonac nazad, i nađeš nekog da ti odradi brutalnu mapu i to je to. Quote Share this post Link to post Share on other sites
razor_amd 0 Posted August 2, 2011 Evo prvih slika, razvaljujemo Punto GT Quote Share this post Link to post Share on other sites
Fanateek 0 Posted August 3, 2011 Milance svaka cast, ti ostvarujes svoj san da napravis gt-a. Dolazim da kupim prazne diskove i da popricamo malo o tvom projektu i imam jedan predlog... Nego jel vidjas onaj nebo plavi gt po gradu, ne znam ciji je... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5905 Posted August 3, 2011 Jel to onaj Svajcarac iz oglasa, bas sam ga gledao pre neki dan, mislim da si dobro prosao, cena je bila sasvim ok?Srecno sa projektom, imaces pravu masinu kada sve bude gotovo Quote Share this post Link to post Share on other sites
razor_amd 0 Posted August 3, 2011 (edited) @CveleNapredujem polako, radim skoro sve sam pa ide bas sporo... Cuo sam samo za tog plavog GT-a ali nisam ga video niti znam ciji je.@milutin-NSJeste onaj svajcarac iz oglasa. Nije hteo da spusti ispod 1000e nikako, ali s obzirom na opremu u automobilu, odlicna kupovina.Ovaj ce biti unikat, nisam video da je neko napravio GT-a sa 5 vrata Mozda se i varam... Edited August 3, 2011 by RazoR Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5905 Posted August 4, 2011 (edited) Pazi, u tu cenu si dobio i felne, koje sa gumama (cini mi se da nisu lose), vrede bar 200-250 evrica.Obavestavaj nas o svemu i puno slika svakako! Gt sa 5 vrata - mora biti egzotika kako god da okrenes Prebacujes i opruge, amorte i ostalo? Edited August 4, 2011 by milutin-NS Quote Share this post Link to post Share on other sites
razor_amd 0 Posted August 4, 2011 Da, ide sve sa PuntaGT u ovaj, sve sto je bolje...Evo jos slika, napredujemo u demontazi Danas je bilo dosta pomoci I za sad 1 slika starog puntise. Bice ih jos... Quote Share this post Link to post Share on other sites
NenadAleksic 0 Posted August 4, 2011 Pohvala za projekat, a inace na ovoj poslednjoj slici mi se ne svidjaju ove diode nikako. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Manfred 2 Posted August 4, 2011 fino, lep projekat, u svakom slucaju gotivna zajebancija.nadam se da ces da stavis i farove sa stranca... Quote Share this post Link to post Share on other sites
razor_amd 0 Posted August 5, 2011 Da je zajebancija, jeste, ali ono sto sledi posle te zajebancije je 100% uzivanje u voznji. Nigde nisam video vise kablova na jednom mestu, ko ce ovo da sastavi prava glavobolja E sad, ajd malo preporuka za osnovne delove. Koje svecice preporucujete, auto ce biti na plinu pa sam planirao BOSCH Platinum. Set kvacila ce verovatno morati da se menja, koji uzeti, standard ili nesto bolje? I ako imate jos koji predlog, slobodno napisite.Poruceni su K&N Filter, PowerOnTheRoad Seb2 chip i Bleed Valve da se zameni Pierburg. Treba jos resiti i izduv i trebam naci interkuler. Ako neko zna gde mogu kupiti interkuler kao sa slike ispod, neka mi javi.http://www.toyosports.co.uk/universal-turbo-intercooler-ford-rs-turbo-escort-fiesta-6499-1019-p.aspPozdrav i hvala. Quote Share this post Link to post Share on other sites
razor_amd 0 Posted August 5, 2011 (edited) Pazi, u tu cenu si dobio i felne, koje sa gumama (cini mi se da nisu lose), vrede bar 200-250 evrica.Gume i nisu nesto, pogotovu prednje, izlizane skroz jer su bile zimske. Zadnje bi mogle da prodju. Promer novih guma je 195/50 R15.Najgore je to sto sam prosle godine kupio nove Goodyear UltraGrip 7+ za svoje stare 13" felne da mi budu kao zimske 155/70 R13. Koliko sam video 3 godine za redom na ADAC testovima su medju prve 3 najbolje zimske gume i iz tog razloga sam ih kupio, na kolovozu dok pada sneg i onaj sljapavac, ne oseca, skoro kao da snega nema uopste. A na letnjim 14" kupio nove Kleber Dynaxer HP3.Sad je problem sto na ovaj punto GT, 13" felna ne moze da upadne pa opet moram da kupujem komplet zimskih guma i da montiram na 14" felne. Tako da ako neko ima zainteresovan za komplet skoro novih zimskih guma sa originalnim fiat felnama 13" i radkapnama, dao bih za 200 eur.Pored guma, mnogo mi se svideo i komplet kozni enterijer, pa eto i to vredi sigurno jos nekih 200 evrica. A da ne zaboravim tu je i klima, ABS, servo... sve sto moj Puntisa nije imao...PozzOvo odavde pa na dole je trebao biti drugi post ali je nekako spojen sa ovim prethodnimPosto nemam sta drugo da radim, ja opet postavljam pitanja... E ako prodam zimske gume, sta bi ste od letnjih guma preporucili sa liste ispod. Moji favoriti.MICHELIN 195/50 R15 PILOT EXALTO PE2 82V - Cena: 7,735.00 RSD (Max 240 km/h)GOODYEAR 195/50 R15 EXCELLENCE 82H - Cena: 7,176.00 RSD (Max 210 km/h)MICHELIN 195/50 R15 ENERGY E3A 82T MO - Cena: 7,859.00 RSD (Max 190 km/h)PIRELLI 195/50 R15 P6cint 82H - Cena: 7,561.00 RSD (Max 210 km/h) BF GOODRICH 195/50 R15 G-FORCE PROFILER GO 82V - Cena: 6,188.00 RSD (Max 240 km/h)Pozz Edited August 5, 2011 by RazoR Quote Share this post Link to post Share on other sites
Manfred 2 Posted August 5, 2011 pilot exalto... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvukoljub 0 Posted August 5, 2011 Michelin PilotDalje nisam ni čitao Quote Share this post Link to post Share on other sites
genca 2 Posted August 5, 2011 Samo Michelin Ja sam prezadovoljan ali imam 195/65 15 Energy sawer Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5905 Posted August 5, 2011 Da si negde bliže ja bi ti se ponudio da pomognem, ne treba ništa, samo da gvirim i čačkam jedva čekam da vidim na kraju kako će izgledatiKoje god gume da uzmes od ovih sto si nabrojao neces pogresiti, ja imam istu dimenziju tigar hitris, i skroz sam zadovoljan, a mogu misliti Bf ili michelin kako leže...Svećice, mislim da bi bilo bolje na NGK da se prebaciš, ali neka kaže neko ko se bolje razume Quote Share this post Link to post Share on other sites
razor_amd 0 Posted August 5, 2011 (edited) Da si negde bliže ja bi ti se ponudio da pomognem, ne treba ništa, samo da gvirim i čačkam jedva čekam da vidim na kraju kako će izgledatiI ja bih voleo da sam blize pa da mozemo da se druzimo i uzivo, ali sta ces, zbog toga i pokusavam da vam sto bolje docaram ove slatke muke...Koje god gume da uzmes od ovih sto si nabrojao neces pogresiti...Porucene su MICHELIN 195/50 R15 PILOT EXALTO PE2 82V, stizu sutra ili ponedeljak. Hvala svima na preporukama. Felne uskoro idu na peskiranje i farbanje.Svećice, mislim da bi bilo bolje na NGK da se prebaciš, ali neka kaže neko ko se bolje razumeOK, juricemo i to kad bude doslo vreme, za sada se informisem unapred, da ne bi morao kasnije da zurim i jurim...A evo sta smo radili do malopre. Islo bi ovo i brze, ali je problem sto smo skoro svi slobodni tek posle radnog vremena, i obicno dnevno imamo samo nekih 4-5 sati da provedemo rastavljajuci GT-a.A sutra se nadam da ce motor vec biti napolje do 15h. Edited August 5, 2011 by RazoR Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted August 5, 2011 Samo polako sa radovima! Posebno mi se svidja slika sa ABS/om , to mi nekako najsigurnije,pa onda sve drugo.Prijatelju,ako kazes na onog zutog gt/a da mu je limarija lose,po slikama mi ne deluje Svaka cast jos jednom na poduhvatu.P.S. Vodi racuna samo sa instalacijom,trudi se da je dobro napakujes i miran si ,da ne zeza posle. Quote Share this post Link to post Share on other sites
razor_amd 0 Posted August 5, 2011 (edited) Pa na kraju i nije ispala toliko losa, ima dosta znakova rdje ispod i na rubovima iznutra, ali je samo zapocelo, nije pojelo, moze da se sredi, ali najveci problem nije bio taj vec sto je auto stranac, pa otud i donacija motora...Auto je mnogo dugo stajao negde u inostranstvu, zadnji diskovi su skroz prekriveni rdjom, dosta srafova nije bilo moguce odviti od rdje pa su popucali, ostali koji su se odvili idu u kiselinu pa na pocinkovanje... ABS je otkazao u putu dok sam dovozio do kuce inace na probnoj voznji je radio .Videcemo sta je u pitanju, najvaznije je da idemo polako i vrlo detaljno, ne stedim na njemu i zelim da napravim da bude siguran i pouzdan i da me duze vremena sluzi bez ulaganja, sem redovnog servisa.Za instalaciju imamo jednog druga ludaka elektricara da kazem MAG-a ovde u gradu, bez gledanja moze sve da sastavi neko drugi a da ga ovaj samo navodi i to da ne bude u istoj prostoriji gde i auto. Samo je dovoljno da mu kazes koji dzek koje boje i koje boje kablovi, odmah zna gde sta i kako. Edited August 5, 2011 by RazoR Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted August 5, 2011 Svaka cast prijatelju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
shibrikolibri 0 Posted August 6, 2011 svaka cast za projekat,samo lagano i detaljno. pozdrav! Quote Share this post Link to post Share on other sites