Jump to content
FAS Goran
Sign in to follow this  
sashicus

Fiat Uno 1.5 sx

Recommended Posts

kakav si prevarant,a meni nisi hteo da kazes da ces da ugradis,e sloedece sto cu ja da uradim,necu hteti da podelim sa tobom :p

ovo je vrhunski. :thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ee pa bane, cim dodjes u nis, pravimo i za tebe :) :)

jedan prijatelj radi auto elektriku i elektroniku, pa sam ga jedva namolio da mi skarabudzi, u principu nije nista komplikovano, 10-ak komponenti, on ga iz glave radi, ali meni koji nisam u tim vodama je ostavio samo da povezem sa kolima.

evo jos jednog klipcica, ima mogucnosti da bude bolje, ali za prvi pokusaj je solidno, po mojim merenjima oko 12.5 s.

posle toga sam sredio trap, uradio limariju (pod), uradio veliki servis, izbalansirao gume, uz malo bolji start mislim da moze sekunda manje da se izvuce (i uz bolji ugao kamere), pogledajte:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znas kako kod mene,ja krenem da razvlacim i dako do sutra stignem do 100 :(

:crybaby: :crybaby: :crybaby: :crybaby: :crybaby:

ide uno izuva,eh lepo sam ja rekao,da je meni daj motor,ali bolje ne,izgubio bi glavu ,negde na putu :unsure:

Share this post


Link to post
Share on other sites

jooj, ne secam se tacno poodavno sam merio, mislim da je bilo oko 4500, jer preko toga slabije ubrzava, mada i to bimoralo da se ispita nekoliko puta, da bi se dobio sto bolji rezultat, ako imas kakav predlog samo reci, lose sam postavio telefon kad sam snimao (na brzinu bilo pa nisam imao uslova), sledeci put bice obuhvaceni i obrtaji, i nadam se malko bolje vreme ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa iskreno ja sumnjam u ispravnost cajgera, ne znam tacno koje gume imas i koji je tacan prenos u menjacu ali posto znam da je prilicno slicno kao kod Zastave, sa na tim obrtajima tesko da moze da se postigne ta brzina... Zato sto Yugo sa fabrickim menjacem na 6250 obrtaja postize oko 73km/h... A neki Fiati sa SOHC motorima imaju nesto "duzi" menjac ali ne moze nikako toliko... Zato sam pitao na kojim je obrtajima, jer po zvuku mi se nisu cinili tako visoki obrtaji a brzina je prilicno velika. Nisam ti pomogao bas nesto u ubrzavanju nego je mozda i sporiji nego sto se cini :rolleyes: A to sto slabo ubrzava preko je kriva bregasta, sigurno imas onu sa 222 stepena... Razmisli o ugradnji bregaste od 244 stepena (Isla je fabricki u 1.1 i 1.3 motore u Zastavi i u neke Fiate) ili jos bolju ona iz 1.5 motora sa 85ks ako se nevaram ili 1.3 sa 73ks... ;) Ta je 269 stepeni... Mada je tesko naci... I ima ona iz 1.6 motora sa 88ks ali nisam siguran koliko je stepeni...

Share this post


Link to post
Share on other sites

aha, iskreno ne znam koja je bregasta ali to moze drug bane da nam proveri po broju sasije....baneeeeee?

a sto se tice zamene, moguca je i ta varijanta jer uskoro menjam gumice ventila i dihtung kartera i dihtung poklopca, moguce i dihtung glave ako ne uspem da zamenim gumice kroz otvor za svecicu. a reci mi YUgisa, jel se menja jos nesto pored bregaste i koliki je zahvat?

p.s. gume su fabricki za taj model i motor 165/55/R13, a na snimku se zaista cuje da nisu visoki obrtaji ali jesu, bar se tako cuje, kad odradim novi snimak-videcemo...

Edited by sashicus

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nista se ne menja, samo se zameni sama bregasta... Ajd kad Bane gleda koja je bregasta neka pogleda ako moze i koji su odnosi stepena prenosa i deferncijala...

Jel si siguran da je 55 profil guma fabricki? Nije 65 mozda?

Pa 4500 obrtaja nisu veliki obrtaji ;)

Skoro svako saltanje u prvoj polovini snimka je na 6000+ obrtaja... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^^ 90 drugom ne može? Ne pitam ništa ironično, nego mi se čini da i trećom na 100 već dolazi blizu da treba da se šalta...

Poredim sa ovim 1.6 u Stilu, drugom hvata 90 na nekih ~ 6.000 obrtaja...

Share this post


Link to post
Share on other sites

jugo i uno,zvucna izolacija ,kao kuca sa vratima i kuca bez vrata,bukvalno tako.

taj uno sa 1.5 ,nije brzi,ali ladno moze da se nosi sa stilom 1.6,dosta dugo..

bregastu ne menjaj,to ti ne treba,ostavi fabricku,ja ti ne mogu proveriti ,to mi program ne daje,ekstra je sve to sto jugisa prica,ali ne treba nama takvo vozilo..,bar ja tako mislim.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bas lepo ubrzava!

Ja svog TIPA,koji je inace 1.6, kada saltam na priblizno 6000 obrtaja to bude: prva do skoro 50,druga 80 (mozda malo vise),treca 120 i cetvrta 160km/h. Petu ne koristim jer mi 160 sasvim dovoljno :D

Ako si ti to uspeo na 4500 onda i ja sumnjam u ispravnost cajgera. Verovatno si saltao na 5500-6000 ali nisi obracao paznju ;)

Edited by saleTIPO

Share this post


Link to post
Share on other sites

jugo i uno,zvucna izolacija ,kao kuca sa vratima i kuca bez vrata,bukvalno tako.

taj uno sa 1.5 ,nije brzi,ali ladno moze da se nosi sa stilom 1.6,dosta dugo..

bregastu ne menjaj,to ti ne treba,ostavi fabricku,ja ti ne mogu proveriti ,to mi program ne daje,ekstra je sve to sto jugisa prica,ali ne treba nama takvo vozilo..,bar ja tako mislim.

verujem da si permutovao ovde u prvoj recenici yuga i una :question:

Yugisa i ja imamo posebnu temu gde smo poredili ova dva auta i ne bih da zapocinjemo ponovo raspravu o tome, on je fan yuga i to je neosporno, a cini mi se da sam u toj temi pomenuo i odnos zvucne izolacije...

sto se tice ubrzanja, ja sam stajao na crtu, sa drugarom recimo koji vozi astru h 1.7 dtci, i bili smo dosta isti na nekom medju ubrzanju u 3. brzini na 100-110 otprilike, mislim nisu ova dva motora za porediti ali eto, nisam se trkao niti divljao po gradu (niti na otvorenom), sto rece bane, nije ovo auto za to i ne treba nama takvo vozilo.

@saleTIPO moguce da sam pobrkao obrtaje, provericemo pisaci astal :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^^ 90 drugom ne može? Ne pitam ništa ironično, nego mi se čini da i trećom na 100 već dolazi blizu da treba da se šalta...

Poredim sa ovim 1.6 u Stilu, drugom hvata 90 na nekih ~ 6.000 obrtaja...

Ako Stilo ima 195/65 R15 gume a Yugo 175/55 R15 gume, Stilo ce ici vec ~6% vecom brzinom na istim obrtajima i ako imaju iste prenosne odnose u menjacu i diferencijalu... A verovatno kao vece vozilo i sa snaznijim motorom ima i nesto duzi diferencijal pa je moguce da postigne tu brzinu u 2 stepenu prenosa... ;)

http://www.cars-data.com/en/fiat-uno-15-ie-sx-75hp-42780/specs.html

lapsus, 65, vec sam stavljao ovaj link :wallbash:

ooo pa sine, ode dozvola jebiga, ode dozvola :w00t: :w00t:

yugo je brutalan, nije ovaj uno bas za takvu voznju, niti ga ja vozim tako (nit' ima kocnice za takvo zaustavljanje)

Zato pitam, jer ta dimenzija guma u ono vreme kad je Uno bio pravljen je bila vrlo retka... ;) Sestrin muz je jos pre 20 godina ucio da je 155/70 ultraniskoprofilna guma :rofl: E pa meni su prve stvari na spisku doradjivanja auta felne, gume, kocnice... ;) Ja sam tim fabrickim kocnicama ne bih preziveo B)

jugo i uno,zvucna izolacija ,kao kuca sa vratima i kuca bez vrata,bukvalno tako.

taj uno sa 1.5 ,nije brzi,ali ladno moze da se nosi sa stilom 1.6,dosta dugo..

bregastu ne menjaj,to ti ne treba,ostavi fabricku,ja ti ne mogu proveriti ,to mi program ne daje,ekstra je sve to sto jugisa prica,ali ne treba nama takvo vozilo..,bar ja tako mislim.

Jest, samo nam je i usis razlika ko kuca sa vratima i bez vrata... Njegov srce ko asmaticar na slamcicu a moj je tad imao samo parce cevi i pecurku... :harhar: a sva buka koja se cuje potice upravo od toga... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

proverio sam danas, na oko 6000 o menjam brzinu, vec na 6300 ulazi u crveno polje, npr, drugom mogu do 85 km/h a to je oko 6100 o/min, nisam imao mogucnosti da snimam, ali to je to, izvinite na dezinformacijama.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nece motoru nista faliti sto se vozi malo na tim obrtajima, cak sta vise, dobro ga je malo produvati da izbaci nagomilanu garez iz motora... Takodje, SOHC motori su visokoturazni motori tako da cak i na tim obrtajima imaju malu prosecnu brzinu klipa u odnosu na mnoge motore...

Inace sad ove brojke zvuce malo realisticnije... Mada u idealinim uslovima bez ikakvih gubitaka, ako sam nasao dobre podatke na internetu, u drugom stepenu prenosa na 6100 obrtaja mozes da postignes brzinu od 82.74km/h... Ali u realnosti nisu idealni uslovi, pa se pod opteprecenjem mase vozila, gume sabiju i smanjuje se precnik tako da po mom proracunu realno je ocekivati oko 76-77km/h na tim obrtajima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

i ja se nadam da mu nece skoditi nista, mada ga ne vozim cesto na tim obrtajima naravno. culi ste za termin kad se motor ulenji kad se stalno gnjavi? eto npr, prosto neverovatno, ali vozio sam zadnjih 200 km cisto po gradu i nisam prelazio 2300 o/min (osim par puta prilikom neke uzbrdice ili preticanja), i bas sam ga vozio lagano, bez naglih ubrzanja itd, sve u cilju postizanja nize potrosnje testa radi, nisam bas uspeo da precizno izmerim ali ispalo je oko 10,5 l gasa, nisam bas zadovoljan ali ta usteda od litar- litar ipo ne moze da se uporedi sa zadovoljstvom koje se dobija stiskanjem gasa, cim sam zavrsio test stisn'o sam ga malo kad ono cuda mu, nece da ide, trebalo mu je par kilometara da ga povratim, a i generalno ovakvoj konstrukciji motora mnogo lepse leze visi obrtaji, zadovoljstvo je saltati na 3500 o, i osetiti snagu prilikom ubrzanja :harhar:, izvinite svi vi sto vozite una 1.0 :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ahaahahhahah,sliusaj ti prijatelju sto vozis reso na plin,pitao bih te ja da tvoj auto ima 45ks i gume te koje ima,kako bi isao,ccc,ide on malo loseije od tvog :p a trosi duplo manje :p:P heheheheeh

Share this post


Link to post
Share on other sites

...vozio sam zadnjih 200 km cisto po gradu i nisam prelazio 2300 o/min...

:rofl: Ja kad vozim gledam da obrtaji nikad ne padnu ispod 2500 obrtaja :rofl:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hehehehhe :p nemoj da kidas una,veruj mi pre ce ti tako lsuziti nego ako ga budes vozio isaltao na 3500 obrtaja i slicno,svi mi znamo da poteremo,pa pun gas to je najlakse.

Moj cale je opasan vozac i uvek mi je govorio najlakse je pun gas,ali treba nzati to.Stedi auto,a kada treba ti mu daj gasa,kada bolje pogledas videces koja su ogranicenja,tako da i nemas gde da ga peglas.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@yugisa, koliko ti trosi yugisa?

@bane, ovo sto sam ga terao u crveno je bilo testa radi, a i ovo sto sam ga terao od 1700-2300 o je takodje testa radi... uglavnom ga vozim do 3000 o (predjem i 3500 nekad), super povlaci, potrosnja je ta koja je, sta da mu radim :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...