sashicus 4 Posted July 31, 2011 dakle, kao sto naziv teme kaze... unic je sisao s proizvodne trake davne devedest druge godine, trebalo bi da ima servo i klimu pa da bude kompletan. Klima nije ni bila a servo jeste ali je nekada servo letva zamenjena obicnom inace pored prednjih podizaca, tu je siber, centralno zakljucavanje, obrtomer, savrseno ocuvana unutrasnjost, 152 000 kilometara puta i 19 godina iza sebe. Unutrasnjost je neka bez-krem varijanta, pod takodje, sve to mi se nije svidelo u pocetku ali pocinje sve vise. Siber ne pusta vodu, centralna po malo zeza.... limarijski nije savrsen, ima na podu jedna rupica-rupa i u donjem delu svih vrata je pokazalo znake korozije! Glavni razlog kupovine bas ovog komada nalazi se ispod haube, 1500 kubika i 55 kw i 5600 rpm ubrzavaju ovog malisana od 0 do 100 za nesto preko 11 sekundi. Jednostavno kida asfalt, nisam sigurn kako cu da mu obuzdam potrosnju jer jednostavno te vuce da ga gazis! Kupljen u jednom selu blizu Zitoradja, jedan dekica ga vozio, kaze: postao je brzi od mene, ne mogu vise da ga pratim Prilicno je bio zapusten unutra, prasina, pasulj, perja i slicne dzidza bidze, u svoj toj danasnjoj gunguli oko ciscenja i pranja zaboravih da ga uslikam, tako da evo nekih "mracnih" slicica, za sada! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted August 1, 2011 Ooooo,pa ortak svka cast,dobro da te sluzi,da ga sredis i da ga voziss samo tako.Ako bude potreban pomoc,tu sam da izadjem u sustret.Meni su sedista bas ekstra,samo da se sredi enterijer,ne sumnjam da neces ocistiti,sto se tice limarije imas fore i vremena da ga krpis jos je leto. Bravo jos jednom za kupovinu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
sashicus 4 Posted August 1, 2011 Hvala, nadam se da nece biti vecih izdataka, a ja sam i naviko da non-stop nesto prckam po autu, tako da bice ovo zanimljivo potroseno slobodno vreme Quote Share this post Link to post Share on other sites
shibrikolibri 0 Posted August 1, 2011 drugar lep ti je auto,gledao sa ga par puta na oglasima,fino ocuvan primerak. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted August 1, 2011 Hvala, nadam se da nece biti vecih izdataka, a ja sam i naviko da non-stop nesto prckam po autu, tako da bice ovo zanimljivo potroseno slobodno vreme Ma samo polako,posebno ako imas volju i ako se malo razumes.To na vratima sam mozes da uradis,utoniraj booju u spreju,uzmi siroku diznu ako nemas kompresor i polako. Quote Share this post Link to post Share on other sites
sashicus 4 Posted August 2, 2011 "slucajno" radim privatno bas limariju :) Sve ce doci na red i na svoje mesto! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted August 2, 2011 Eto resenja za probleme,daj jos neke slike! Quote Share this post Link to post Share on other sites
sashicus 4 Posted August 3, 2011 bice slicica, a ovih dana testiram potrosnju i mogu reci da sam zadovoljan, sve je bilo kroz grad, merio sam sistemom "od cepa do cep" i pokazao je nesto manje od 10 l na 100 km, ali uz poprilicno agresivnu voznju, bilo je i rada u leru i stelovanja i turiranja, isprobavali ga drugari, jedan, drugi, treci i svi su ga gazili da vide kako ide, i uz svo to maltretiranje trosio manje od 10... sta vi kazete? sad cu da se potrudim da ga vozim sto ekonomicnije ali mislim da moze i ispod osmice da pije! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted August 4, 2011 Ako je takva potrosnja,to je ekstra. Quote Share this post Link to post Share on other sites
sashicus 4 Posted August 5, 2011 konacno evo i malo slicica, spoljasnost: unutrasnjost:ispod haube i zadnjih vrata:a ima i malo mana:inace ovo su slicie pre bilo kakvog sminkanja i doterivanja, sredio sam ove kablove sto su bili rastrkani, zamenio filter vazduha i ulja (samo je ulje zamenio....kakvi vozaci...), osecao se miris benzina unutra, i to sam resio, desni retrovizor zalepio, staklo otpadalo, promenio sam muziku, povezao sva 4 zvucnika, mada nisu nesto jaki ali za pocetak ce posluziti. ofarbao metlicu prednjeg brisaca, bila je korodirala i tako, razne sitnice, ima jos posla... zasad sam zadovoljan autom, mada sam presao tek nekoliko stotina km-a. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted August 5, 2011 Ma vrh,care,super! Samo polako.Samo da znas rado bih ti maznuo ove plastike na rubovima i sajntama i ofarbao u boju auta.To ti ne bi bilo lose da uradis,sve plastike osim brava ofarbas u boju auta,znaci lajsne,pragove,retrovizore i gornji deo branika. Quote Share this post Link to post Share on other sites
sashicus 4 Posted August 5, 2011 http://www.citroenshow.info/wp-content/uploads/citroen-saxo-1-6-vts-100cv-1588-1-4e11848a567c4.jpgmislis da izgleda ovako nekako...hmmm, razmisljam o tome, ali tek cu pre zime da mu sredjujem limariju na podu sto je popustila i ako se nadje jos neka rupa... tada cu verovatno i vrata sto su pokazala da sredjujem a do tada cu da razmislim o plastikama i branicima... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted August 6, 2011 Tako nekako,e sad zamisli na sta bi licio ovaj citroen da nisu plastike u boji na ovako nesto Quote Share this post Link to post Share on other sites
sashicus 4 Posted August 8, 2011 Izasao sam na autoput juce i bez ikakvih problema ubrzao do 160 i bilo je jos sanse ali nisam hteo ili bolje receno smeo, posto mu gume nisu izbalansirane pa malo trese a i nije jos ispitan detaljno... inace na 160 km/h je na nesto ispod 4500 obrtaja, bila je mesovita voznja malo auto put, 120-130km h, malo magistrala, 70-90 km/h, i potrosnja je izasla nesto ispod 7l.Na putu se ponasa fenomenalno, bucan je vec na preko 120... zbog vetra najvise. Siber mi je potpuno nefunkcionalan vec preko 60 km/h, mozete videti na slicici da nema onaj odbojni lim koji bi usmeravao vazduh malo iznad, valjda je tako fabricki, znaci siber samo za kroz grad ili bas za neku sporiju voznju... Motor fenomenalno povlaci, dosta je elastican, u petoj moze da se vozi na 50-60 bez pomuke. Prakticno za normalnu voznju moze da se salta pre 2000-2300 obrtaja na ravnici, kao dizelas. Malo sam nabacao ove informacije ali valjda su lako citljive. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted August 8, 2011 Ma to je prava stvar,taj i motor 1.4 Quote Share this post Link to post Share on other sites
sashicus 4 Posted August 8, 2011 U tipo-u mi je bio motot 1.4 i bez ikakvih problema sam presao oko 60 'iljada... A da li je taj motor u tipo isti kao u uno sto se ugradjivao 1.4? i da li je isti kao u uno turbo 1.4? (fizicki jeste...) Quote Share this post Link to post Share on other sites
VladaNS 2 Posted August 8, 2011 baš je lep uno.. inače, meni je to posebno drag model zato što je prvi koji sam sam zaradio i kupio Quote Share this post Link to post Share on other sites
kole 2 Posted August 8, 2011 Šiber na Unu tako izgleda, nema nikakvih limova i okvira, i meni je nekad davno zviždukao. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted August 8, 2011 (edited) U tipo-u mi je bio motot 1.4 i bez ikakvih problema sam presao oko 60 'iljada... A da li je taj motor u tipo isti kao u uno sto se ugradjivao 1.4? i da li je isti kao u uno turbo 1.4? (fizicki jeste...)isti su u unu novom modelu i u tipu,a i osnova na turbaku je od 1.4 isto tako na novom modelu una. Edited August 8, 2011 by Bane23 Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted August 31, 2011 Deo postova je ovde:http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=49698 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted September 14, 2011 Ovo ,izgleda samo ja slikam sa praznim rezervoarom,pogledaj ovo,pun do vrha! Quote Share this post Link to post Share on other sites
sashicus 4 Posted September 22, 2011 hahaha, da, da, napunio ga par puta dok mi nije ispraznio dzepove... onda sam odlucio da promenim taktiku! (ovo sto cete sada videti potrudite se da ostane medju nama) :)na prvi pogled nista: a onda kad malo zavirimo u sustinu: na mesto starog rezervoara, a pored boce dolazi novi koji je skoro zavrsen (12l hvata, nije moglo vise zbog mesta)naravno iskoristio sam original plovak i pumpu, i najvise me raduje cinjenica kad za 1000 i kusur dinara kazaljku mrdnem od nule do maximuma :) sve je odradjeno profesionalno i kvalitetno (kako kazu "za svoju dusu") boca je mala 30l, ukupne visine ne vise nego sto je bio originalni rezervoar od koga cu da iskoristim donji deo (lim) kojim cu da oblozim komplet ispod boce i novog rezervoara! kako vam se svidja inovacija? ovako sve to izgleda odozdo, za sada kada bude kompletirano dokumentovacu! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted September 22, 2011 Auuu svaka cast za ideju, a i za sav trud, realno ni ne treba ti veci ako ces na benzin samo paliti. A reci mi sada kako to ide da li ce da prodje atest i da li ces ga uopste i raditi? Quote Share this post Link to post Share on other sites
sashicus 4 Posted September 22, 2011 pa generalno prva zamisao je bila da imam normalan gepek + da ne radim atest jer ce sve prakticno da bude nevidljivo kad bude gotovo (osim ispod haube, sto takodje moze da se maskira), ili da se izvadi rasprsivac prilikom registracije, ili da se nadje veza, sto je kod nas jos uvek moguce....ima vise nacina, ili na kraju krajeva da dignem bocu u gepek, uradim atest pa je vratim dole... itdinace, sto se tice atesta kazu da nije moguce da se uradi atest kad je boca odozdo (osim lade nive jer je visoka), ali na pitanje kako dolaze do atesta automobili kojima je boca na mesto rez.tocka ali odozdo?? naravno da nisu imali odgovora, videcemo... zasad nema atesta! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted September 25, 2011 Brate svaka ti cast,ali bas svaka cast,genijalno odradjeno. Quote Share this post Link to post Share on other sites