Jump to content
FAS Euroauto Goran
Sign in to follow this  
garrett

Lybra SW 2.4 JTD Emblema

Recommended Posts

Pozdrav svim drugarima forumasima!

Od pre nedelju dana sam postao vlasnik gore pomenute, pa sam odlucio da vam se pridruzim :thumbup: . Voleo bih da mogu reci kako je auto u sjajnom stanju (vizuelno svakako da), medjutim to ne bi bila istina jer sam automatski morao da investiram u nju. Bila je jako povoljna bas zbog toga, pa sam procenio da mi se isplati da ulozim i sredim je sam, jer tad bar znam sta sam uradio.

Za pocetak, trenutno se ugradjuje novi glavni kocioni cilindar i radi kompletna zamena seta kvacila. Ulje i filtere sam zamenio taj dan kad sam je uzeo. Od ostalih investicija bice tu veliki servis za nekih 10k km i moram da vidim sta je sa cd sarzerom (ne izlazi patrona kad pritisnem eject u gepeku).

Inace auto deluje kao nov i spolja i unutra (2003. godiste), vuce odlicno, ima svu opremu koju covek moze da pozeli... Nadam se da ce mi potrajati :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala puno!!! Fotke stizu u narednih par dana, samo da se izborim sa servisima i operem je da zablista ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eto, sramota me je što tek sad nastavljam priču, ali u današnje vreme slabo se ima vremena za bilo šta, a opet toliko korisnih saveta sam pokupio na FLCS forumu da osećam potrebu da i ja koliko-toliko doprinesem...

Dakle, prošlo je godinu dana od kada sam uzeo auto i odmah da kažem: Oduševljen sam! Daleko od toga da nije bilo problema, što sitnih, što krupnih, ali kada se sve izvaga - Lybra mi se uvukla pod kožu. Model je 2003 Emblema 2.4jtd sa 110kw (150ks), ICS Navi, Tabacco koža sa grejačima i fabričkim 16" felnama. Od onoga što znam da nema tu su xenon i šiber...

Kada sam je uzimao kvačilo je bilo pri kraju i to sam znao, čak prodavac sa placa nije to ni krio. Međutim, uz to je otišao i plivajući. Sve ukupno je koštalo oko 600 eur u ovlašćenom servisu u koji više ne idem :thumbdown: . Drugi problem koji se javljao je bila povremena blaga blokada sva 4 točka što je uzrokovalo zagrevanje kočnica i felni i taj problem sam rešio opet u ovlašćenom servisu nakon što sam neuspešno pokušao da otklonim problem u druga dva manje poznata. Sve ovo se dešavalo u prvih mesec dana. Nakon toga sam, pored redovnog malog i velikog servisa (ovlašćeni servis, 150 i 500 eur, respektivno) imao još zamenu termostata i 1 viljuške + 2 stabilizatora napred i 1 nazad.

Zvuči puno? Majstor u čijem servisu poslednjih 6 meseci održavam auto mi je rekao da prethodni vlasnik jednostavno nije ništa menjao na autu, sve je bilo originalno. Čekao je da dovoljno stvari sazri za zamenu da ga proda. Ali u tome je caka :smoke: Auto sam platio 3.000 eur u takvom stanju pre godinu dana i uz investiciju od 1.500 eur dobio fantastičan auto od koga se sad ne bih mogao odvojiti.

Potrošnja koju daje trip computer, za koji sam utvrdio da je tačan u 0.1l, varira od 9 po gradskoj gužvi, preko 7 koliko mi je neki prosek, do 5 koliko mi je bilo na relaciji Beograd - Bar. Prešao sam za ovih 10 meseci 22.000km koje nisam ni osetio, a nadam se da će biti bar još 5x toliko... A sada manje priče - više slika :D

DSC08277_Optimized.jpg DSC08279_Optimized.jpg 11092011363.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma extra auto! :thumbsup:

Jeste da si puko lovu,al si ga sad bar sredio! :thumbsup:

A u vezi krozvnih nosaca...kad skines nosace kako ces zatvoriti rupe ako su ti dva poklopca polomljena!? :question:

I jos jedno (glupo) pitanje,koliko si platio registraciju?

p.s. i bre daj slike unutrasnjosti!!! :guitar:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja iskreno ne planiram da ih skidam, nije mi dovoljno ružno sa njima da bih se mučio svaki čas :lol: , ali pretpostavljam da bi moralo da se nečim lepi na tim jezičcima koji drže da ne ispadne poklopac...

Registracija mi je 2011. kad sam uzeo auto bila 600 eur, sada sam na kalkulatoru registracije dobio 54.500 rsd, a videćemo koliko će to u julu biti eur :harhar: . Kad uđe u ono da je starija od 10 godina biće još 50 - 60 eur manje.

Unutra je jednostavno prelepa, slikam i kačim slike čim dođem kući s posla!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lepa, šteta za skupu registraciju kod nas jer motor je zver i potrošnja jen sasvim ok.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lepo, lepo. Odlicna makina, jos bolja zver u njemu :)

Sa srecom da te sluzi, dugo dugo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odlican auto. Nemam reci za enterijer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Auto je super izgleda ekstra! A to što si uložio to urade manje više svi koji auto planiraju da zadrže na duže staze...Sad si barem miran što se tiče tih stvari....Što se tiče registracije ja sam vozio 5 godina Vectru B 2.2 dti i znam šta je skupa registracija zadnju sam prošlog Januara platio 58.000 dinara. Ali naravno ako ti ne predstavlja problem samo teraj i cepaj to je strašna mašina i osnovni čip bi čudo napravio imala bi bar 170 ks!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala vam svima drugari! Nadam se da ce sluziti - pazena je kao kraljica :). Razmisljao jesam o chip tuningu, mada stvarno mi retko kad nedostaje snage, ali najveci strah mi izazivaju price o pokidanim plivajucim zamajcima koji nisu mogli da izdrze taj novo-dobijeni preveliki moment... Zato se ne igram sa tim jos uvek.

Sto se registracije tice, sad nekako sve to deluje bezveze kad imate aute sa 1.400cc od 170ks - ili mozda bolji primer 1.9 jtd (TiD, DTI) sa istih tih 150ks kojima je porez 5x manji. Ali opet, tesko je naci auto u ovakvoj opremi ako nije malo jaci motor, zato se ne kajem (osim par dana pre i posle registracije :laughing: ).

@-Jovan-FF- Ako je taj tvoj bivsi 2.2 DTI isto sto i 2.2 TiD u SAAB-ovima - za taj motor vredi i vise dati godisnje jer je nepoderiv (bukvalno)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Predivna je, ja sam isto nesto vise od mjesec dana vlasnik i odusevljen sam, takodjer planiram ulozit cca 1.000 - 2.000 eur i slozit je, nemam namjere mjenjat auto jer je predivna. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pitanje za Garrett-a. Vidim tvoja lybra je full oprema pa me zanima imaš li možda siceve pomicane na struju i memomriju siceva i retrovizora ?? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

ne znam da li je kao motor iz Saba to je neki opelov motor jako je on dobar što se tiče motorne grupe ali velika falinka boš pumpa i potrošnja koja je zastrašujuća po gradu 9-10 a van grada nikad ispod 6!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...