ivan.ik 625 Posted January 31, 2013 Drugi slučaj kada mi je na R21 pukla membrana na regulatoru pritiska goriva i preko vakuuma nalio motor sa benzinom, alnaser je jedva okrenuo motor. Nekako upalim odem kod ortaka zamenim to čudo . Povadimo svećice isterali svo gorivo što se zadržalo u cilindrima, ali i dosta je prošlo pored karika. Upalio auto i duže ga vozio i nije bilo povećanog nivoa ulja. A potrošnja ulja pre i posle ista, dakle nije bilo štete po motor a ulje sam tek kasnije zamenio. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted January 31, 2013 ...ali i dosta je prošlo pored karikanista samo nesto mi se ne slaze u celoj prici...kako bilo sta moze da prodje pored karika?! Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted February 1, 2013 + tolerncija izmedju karike klipa i hilzne u odnosu hladanog motora i motora na radnoj temperaturi.ima jos tu puno stavi al mene mrzi da opisujem svaku pojedinacno....znaci u tom ulju kad ga izvadis ima cenim oko 2l beznina....Dobro, ako ništa ne može da prođe pored karika odakle onda benzin u karteru ili nafta i zbog čega iber i postoji (osim uljnih para naravno) ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 533 Posted February 1, 2013 ...ali i dosta je prošlo pored karika.nista samo nesto mi se ne slaze u celoj prici...kako bilo sta moze da prodje pored karika?!E bre gusare, osnove otpornosti materijala, metal se na hladnoci skuplja a na toploti siri. Kad je motor hladan postoje odredjeni zazori i tada benzin i prolazi pored karika i sliva se u karter. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted February 1, 2013 vratimo se unazad nekoliko postova pa da procitamo o prolazu pored karika... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 533 Posted February 1, 2013 A zar se ne bi slozio samnom da dok su povecani zazori, ne sagoreli benzin koga ima u izobilju kod hladnog motora istim tim kanalima koji omogucava ulju da podmazuje stubline cilindra silazi pored karika u karter? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted February 1, 2013 ma bre ticma upao si u raspravu bez pripremeja sve vreme govorim da se u ulju nalaze nus produkti sagorevanja i samo nesagrelo gorivo i onda ivanik dolazi do izjave kako mu se slio benzin u karter kroz karike dok je do malo pre(citej nekoliko postova unazad) tvrdio da nista ne moze da prodje pored karika i da je ulje nemoguce potrositi ako je motor dobar...tako da sam samo stavio tacku na ovu diskusiju... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 533 Posted February 1, 2013 Drugi slučaj kada mi je na R21 pukla membrana na regulatoru pritiska goriva i preko vakuuma nalio motor sa benzinom, alnaser je jedva okrenuo motor. Nekako upalim odem kod ortaka zamenim to čudo . Povadimo svećice isterali svo gorivo što se zadržalo u cilindrima, ali i dosta je prošlo pored karika. Upalio auto i duže ga vozio i nije bilo povećanog nivoa ulja. A potrošnja ulja pre i posle ista, dakle nije bilo štete po motor a ulje sam tek kasnije zamenio.Ovde koliko vidim kaze da je proslo pored karika ali da nije bilo povecanog nivoa ulja, nigde u potpunosti ne tvrdi da je nemoguce da benzin prodje pored karika. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted February 1, 2013 pogledaj jedno 2 str unazad... Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted February 1, 2013 Ma koja praksa...Samo se vi tesite...Ja opet kazem...nov punto 1.2...od zamene do zamene ni grama koliko sipas, toliko izvadis.Послато са ZTE-SKATE користећи Тапаток 2znaci u tom ulju kad ga izvadis ima cenim oko 2l beznina....Zasto bi imalo benzina, molim te Gusare, ja tebe cenim i postujem kao nekoga ko se razume u nesto, ali nemoj mene praviti glupim i pricati mi price za malu decu. Ja prosto ne mogu da verujem da postoje ljudi koji sebe tese time da auto mora da trosi ulje, tako sami sebi smanjuju bol i dusevnu patnju Послато са ZTE-SKATE користећи Тапаток 2Vraćam se 4 strane nazad (6.).Smatram da benzin teško da može da se zadrži u motornom ulju, pre će da ispari.Normalno je da benzin i ED ili bilo koje gorivo kao i produkti sagorevanja završe sa motornim uljem tj u karteru. Suludo je da kod ispravnog motora dođe do nagomilavanja benzina zar ne. Pre će da ispari, naravno jednim delom i da degradira motorno ulje. To sam i napisao i to stoji. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 533 Posted February 1, 2013 (edited) Koje crno gorivo u ulju ? Sve to ispari, znate li kolike su temperature ulja u motoru ?Prospi benzin ili ED na beton pa će na ovim temperaturama da ispari a ne u karteru, zato i postoji iber.JTD i mene zbunjuje mora da ima negde regeneraciju ulja ili neku destileriju. Jedino ako mislis na ovo ali opet ne kaze da gorivo ne moze da prodje pored karika i lepo kaze da gorivo ispari, barem jedan njegov deo ali jedan mali deo se sadrzi u ulju . . . Edited February 1, 2013 by Ticma Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sale2810 4 Posted February 1, 2013 I dalje rasprava Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted February 1, 2013 (edited) ovo je tema o potrosnji ulja a ne o klipnim prstenovima i ostalim delovima motornog sklopa...i to na tipu vozila Stilo 1.6 Italijanskog proizvodjaca Fiat... Edited February 1, 2013 by Gusar Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted February 1, 2013 I dalje rasprava Ti si kriv i sestrin Punto. :harhar: :harhar: Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sale2810 4 Posted February 1, 2013 Pa sta cu...Punto je punto Salim se malo...ali je tako kako sam napisao, pa sad, mozda se to nekom svidelo ili ne tako je Quote Share this post Link to post Share on other sites
wiking 0 Posted February 20, 2013 Pozdrav Ja imam stila 1.6 i vozim na seleniu gold.potrosnja ulja je 1 deci na 1000 km,i ja mislim da je to jako dobro za kilometrazu od 77000 kilometara(pravih).Sve sto se vrti,to se i trosi.Zamislite koliko puta se to ulje zagreje do zamene.Pri vecoj temperaturi ulji gubi viskozitet,i ako motor je presao puno kilometara,naravno da ce trositi ulje.Pise inace u uputstvu za stila da fabricki vec trosi ulje.Volim te fazone,moj auto ne trosi ulja ni kap.Pitanje je samo ko koga laze.Pa boze moj auto ne ide samo na benzin ili gas,nekad treba i ulje dosipat. Ja vozim penzionerski,pa verovatno mi je i takva potrosnja ulja Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted February 20, 2013 Priznajem slagao sam. Bile su dve kapi na 10 000 km.To je bilo onomad kada sam krpicom brisao šipku za merenje ulja. Sada strogo pazim da mi se to više ne ponovi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3396 Posted February 20, 2013 Mislim da postoji negde teza da traktori a posebno traktoristi ne trose ulje! Iskljucivo idu na kominu ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
djoleta 0 Posted August 12, 2013 Zdravo svima.Imam sledeci problem,upitanju je Stilo 1.6 16v,trosi mi ulje nesto vise od pola litra na 1000 km.Ulje koje sipam u njega je Selenia Gold.Nema da dimi in pri paljenju,nema da dimi ni kada mu se oduzme gas,nitu daje bili kakve druge simptome da su otisle gumice ili karike.Jedino sto sam prumetio,a to je kada sam cistio lepti protokomera da je dosta mastan,a i usisna grana onaj plasticni deo je dosta mastan od ulja.Da li neko moze da mi pomogne da saznam zasto trosi ulje?Hvala unapred. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted August 12, 2013 jel curi negde na motoru? Quote Share this post Link to post Share on other sites
djoleta 0 Posted August 12, 2013 Jedino je kod poklopca za sipanje ulja malo masno.Doduse i crevo od iberlaufa je takodje masno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1261 Posted August 12, 2013 Ako nije do kvaliteta ulja,sledi skidanje glave i tada sve postaje kristalno jasno! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted August 12, 2013 masan poklopac za sipanje masna usisna = sipaj ulje i vozi dok ne stane kad stane kupi drugi auto... za jedno 6-7 godina... Quote Share this post Link to post Share on other sites
ostrica 0 Posted September 22, 2013 (edited) Pozdrav svima na forumu. Citam vas sa vremena na vreme ali evo sada moram da izlozim i svoj problem. Pre nekih 8 meseci sam kupio fiat stila 1.6 2002 godiste, 150.000. Uradjen mali servis, sve odlicno, medjutim primetio sam da mi trosi ulje. Po preporuci sipam selenia 20K. Prvih 3.000 nakon zamene nivo ulja ne mrda, nakon nekih 500km, da proverim ulje, kad ono merac jedva dohvata. Sipao sam preko jednog litra i nastavio da pratim. Ponovo ista stvar, prvih nekoliko hiljada km, ulje miruje i onda odjednom pocne da trosi... Zna li neko sta moze biti? Auto se u voznji lepo ponasa, lepo vuce, ne trosi puno i zaista sam zadovoljan kupovinom sem ovog problema sa uljem koji me iskreno zabrinjava. Zahvalan sam za bilo kakvu pomoc, hvala. Edited September 24, 2013 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted September 22, 2013 1litar na 3000km? Quote Share this post Link to post Share on other sites