Jump to content
FAS Goran
nowak24

Fiat Stilo 1.6 - potrošnja ulja / degradacija motornog ulja

Recommended Posts

Drugi slučaj kada mi je na R21 pukla membrana na regulatoru pritiska goriva i preko vakuuma nalio motor sa benzinom, alnaser je jedva okrenuo motor. Nekako upalim odem kod ortaka zamenim to čudo . Povadimo svećice isterali svo gorivo što se zadržalo u cilindrima, ali i dosta je prošlo pored karika. Upalio auto i duže ga vozio i nije bilo povećanog nivoa ulja. A potrošnja ulja pre i posle ista, dakle nije bilo štete po motor a ulje sam tek kasnije zamenio.

Share this post


Link to post
Share on other sites

...ali i dosta je prošlo pored karika


nista samo nesto mi se ne slaze u celoj prici...
kako bilo sta moze da prodje pored karika?!

Share this post


Link to post
Share on other sites

+ tolerncija izmedju karike klipa i hilzne u odnosu hladanog motora i motora na radnoj temperaturi.

ima jos tu puno stavi al mene mrzi da opisujem svaku pojedinacno....

znaci u tom ulju kad ga izvadis ima cenim oko 2l beznina....

Dobro, ako ništa ne može da prođe pored karika odakle onda benzin u karteru ili nafta i zbog čega iber i postoji (osim uljnih para naravno) ?

Share this post


Link to post
Share on other sites


...ali i dosta je prošlo pored karika.


nista samo nesto mi se ne slaze u celoj prici...
kako bilo sta moze da prodje pored karika?!

E bre gusare, osnove otpornosti materijala, metal se na hladnoci skuplja a na toploti siri. Kad je motor hladan postoje odredjeni zazori i tada benzin i prolazi pored karika i sliva se u karter.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A zar se ne bi slozio samnom da dok su povecani zazori, ne sagoreli benzin koga ima u izobilju kod hladnog motora istim tim kanalima koji omogucava ulju da podmazuje stubline cilindra silazi pored karika u karter?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma bre ticma upao si u raspravu bez pripreme

ja sve vreme govorim da se u ulju nalaze nus produkti sagorevanja i samo nesagrelo gorivo i onda ivanik dolazi do izjave kako mu se slio benzin u karter kroz karike dok je do malo pre(citej nekoliko postova unazad) tvrdio da nista ne moze da prodje pored karika i da je ulje nemoguce potrositi ako je motor dobar...

tako da sam samo stavio tacku na ovu diskusiju...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drugi slučaj kada mi je na R21 pukla membrana na regulatoru pritiska goriva i preko vakuuma nalio motor sa benzinom, alnaser je jedva okrenuo motor. Nekako upalim odem kod ortaka zamenim to čudo . Povadimo svećice isterali svo gorivo što se zadržalo u cilindrima, ali i dosta je prošlo pored karika. Upalio auto i duže ga vozio i nije bilo povećanog nivoa ulja. A potrošnja ulja pre i posle ista, dakle nije bilo štete po motor a ulje sam tek kasnije zamenio.

Ovde koliko vidim kaze da je proslo pored karika ali da nije bilo povecanog nivoa ulja, nigde u potpunosti ne tvrdi da je nemoguce da benzin prodje pored karika.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma koja praksa...Samo se vi tesite...Ja opet kazem...nov punto 1.2...od zamene do zamene ni grama :rolleyes: koliko sipas, toliko izvadis.

Послато са ZTE-SKATE користећи Тапаток 2

znaci u tom ulju kad ga izvadis ima cenim oko 2l beznina....

Zasto bi imalo benzina, molim te Gusare, ja tebe cenim i postujem kao nekoga ko se razume u nesto, ali nemoj mene praviti glupim i pricati mi price za malu decu. Ja prosto ne mogu da verujem da postoje ljudi koji sebe tese time da auto mora da trosi ulje, tako sami sebi smanjuju bol i dusevnu patnju :rolleyes:

Послато са ZTE-SKATE користећи Тапаток 2

Vraćam se 4 strane nazad (6.).

Smatram da benzin teško da može da se zadrži u motornom ulju, pre će da ispari.

Normalno je da benzin i ED ili bilo koje gorivo kao i produkti sagorevanja završe sa motornim uljem tj u karteru. Suludo je da kod ispravnog motora dođe do nagomilavanja benzina zar ne. Pre će da ispari, naravno jednim delom i da degradira motorno ulje. To sam i napisao i to stoji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koje crno gorivo u ulju ? Sve to ispari, znate li kolike su temperature ulja u motoru ?

Prospi benzin ili ED na beton pa će na ovim temperaturama da ispari a ne u karteru, zato i postoji iber.

JTD i mene zbunjuje mora da ima negde regeneraciju ulja ili neku destileriju. :harhar:

Jedino ako mislis na ovo ali opet ne kaze da gorivo ne moze da prodje pored karika i lepo kaze da gorivo ispari, barem jedan njegov deo ali jedan mali deo se sadrzi u ulju . . .

Edited by Ticma

Share this post


Link to post
Share on other sites

ovo je tema o potrosnji ulja a ne o klipnim prstenovima i ostalim delovima motornog sklopa...

i to na tipu vozila Stilo 1.6 Italijanskog proizvodjaca Fiat...

Edited by Gusar

Share this post


Link to post
Share on other sites

I dalje rasprava ;)

 

Ti si kriv i sestrin Punto. :harhar: :harhar: :harhar: :harhar:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa sta cu...Punto je punto :rolleyes:
Salim se malo...ali je tako kako sam napisao, pa sad, mozda se to nekom svidelo ili ne tako je :rolleyes:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav :fun: Ja imam stila 1.6 i vozim na seleniu gold.potrosnja ulja je 1 deci na 1000 km,i ja mislim da je to jako dobro za kilometrazu od 77000 kilometara(pravih).Sve sto se vrti,to se i trosi.Zamislite koliko puta se to ulje zagreje do zamene.Pri vecoj temperaturi ulji gubi viskozitet,i ako motor je presao puno kilometara,naravno da ce trositi ulje.Pise inace u uputstvu za stila da fabricki vec trosi ulje.Volim te fazone,moj auto ne trosi ulja ni kap.Pitanje je samo ko koga laze.Pa boze moj auto ne ide samo na benzin ili gas,nekad treba i ulje dosipat. :guitar: Ja vozim penzionerski,pa verovatno mi je i takva potrosnja ulja :smoke:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Priznajem slagao sam.

Bile su dve kapi na 10 000 km.

To je bilo onomad kada sam krpicom brisao šipku za merenje ulja. Sada strogo pazim da mi se to više ne ponovi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravo svima.Imam sledeci problem,upitanju je Stilo 1.6 16v,trosi mi ulje nesto vise od pola litra na 1000 km.Ulje koje sipam u njega je Selenia Gold.Nema da dimi in pri paljenju,nema da dimi ni kada mu se oduzme gas,nitu daje bili kakve druge simptome da su otisle gumice ili karike.Jedino sto sam prumetio,a to je kada sam cistio lepti protokomera da je dosta mastan,a i usisna grana onaj plasticni deo je dosta mastan od ulja.Da li neko moze da mi pomogne da saznam zasto trosi ulje?Hvala unapred.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako nije do kvaliteta ulja,sledi skidanje glave i tada sve postaje kristalno jasno!

Share this post


Link to post
Share on other sites

masan poklopac za sipanje masna usisna = sipaj ulje i vozi dok ne stane kad stane kupi drugi auto... za jedno 6-7 godina...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima na forumu. Citam vas sa vremena na vreme ali evo sada moram da izlozim i svoj problem.

 

Pre nekih 8 meseci sam kupio fiat stila 1.6 2002 godiste, 150.000. Uradjen mali servis, sve odlicno, medjutim primetio sam da mi trosi ulje. Po preporuci sipam selenia 20K. Prvih 3.000 nakon zamene nivo ulja ne mrda, nakon nekih 500km, da proverim ulje, kad ono merac jedva dohvata. Sipao sam preko jednog litra i nastavio da pratim. Ponovo ista stvar, prvih nekoliko hiljada km, ulje miruje i onda odjednom pocne da trosi... Zna li neko sta moze biti?

 

Auto se u voznji lepo ponasa, lepo vuce, ne trosi puno i zaista sam zadovoljan kupovinom sem ovog problema sa uljem koji me iskreno zabrinjava. Zahvalan sam za bilo kakvu pomoc, hvala.

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...