Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Alfa Romeo 4C Spider zvanično

 

alfa%204c%2088811111.jpg

 

Dok Alfisti s nestrpljenjem čekaju na najavljene nove modele (pre svega na novu Giuliju u junu ove godine), Alfa Romeo je na poslednjem sajmu automobila u Parizu pažnju posetilaca privlačio novim verzijama već postojećih modela.

 

alfa%204c%20888111.jpg

 

To su bili modeli Giulietta Sprint, automobil napravljen u čast 60-godišnjice originalne Alfe sa tim imenom iz 1954. godine, kao i MiTo Junior, u čast Alfe GT 1300 Junior iz 1966. godine.

 

alfa%204c%2088811.jpg

 

Alfa je u Parizu ponovo prikazala i dugo najavljivani 4C Spider, promovisan inače još u martu prošle godine na sajmu automobila u Ženevi. Proizvodnja Alfe 4C Spider će startovati početkom ove godine, zvanična premijera je zakazana za predstojeći sajam u Detroitu, a na ovim najnovijim zvaničnim fotografijama je dakle definitivni, serijski model.

 

alfa%204c%208881.jpg

 

Alfu 4C Spider sem sklopivog soft top krova (opciono će biti dostupan i hard top od ugljeničnih vlakana) odlikuju i doterana prednja svetla, zadnja LED svetla, alu točkovi od 17 do 19 inča, zadnji spojler, opcini Akrapovič izduvni sistem, elementi od ugljeničnih vlakana u enterijeru, kožna sportska sedišta, sportski volan sa zaravnjenim donjim delom, aluminijumske pedale, 7.0-inčni kolor displej, Alpine sound system, USB & iPod konekcija...

 

alfa%204c%208881111.jpg

 

Treba napomenuti da je 4C Spider samo 10 kg teži od 4C Coupea, kao i da će kupac moći da bira između četiri boje kočionih klešta (srebrna, crvena, žuta i crna) i sedam boja eksterijera (uključujući i Giallo žutu).

 

alfa%204c%20888.jpg

 

Za pogon se brine 1.75 litarski četvorocilindrični turbo motor sa 240KS i 350 Nm, u paru sa TCT menjačem sa dvostrukim kvačilom, dovoljno za ubrzanje od 0 do 60 milja na sat (96 km/h) od 4.1 sekundu i najveću brzinu od 258 km/h.

 

124728-alfa%204c%208.jpg

 

alfa%204c%2088.jpg

 

Alfa Romeo najavljuje da će 4C Spider kupcima u SAD-u i Kanadi početi da isporučuje na leto.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bukvalno jedina slika sa vozačeve strane auta. :D Vidi se gore na ranijim slikama i klipovima...

Bilo je sličnih rešenja ranije kod drugih, na prvu loptu ovako sećam se da je Murcielago sa jedne strane imao izraženiji usis...možda je to, ne verujem da su samo stavili nekakve asimetrične kozmetike radi. Ali, ovde to ima gore... Mada, valjda je Murcielago imao i sa druge strane, ali dosta umanjeni, pa su ljudi mislili da sa druge strane uopšte i nema.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Svetska premijera: Novi 2015 Alfa Romeo 4C Spider 

 

- Potpuno novi 2015 Alfa Romeo 4C Spider pruža trkačke performanse, naprednu tehnologiju, zavodljivi italijanski stil, a od sada i još više uzbuđenja i slobode u vožnji sa otvorenim krovom 

- Proizvodna verzija najnovijeg modela 2015 Alfa Romeo 4C Spider predstavljena je na Severno-američkom međunarodnom sajmu automobila 2015. godine 

- Dizajn napredne kabine otvorenog krova i proporcija centralno postavljenog motora modela 2015 Alfa Romeo 4C Spider potiču iz italijanskog dizajna starog preko 100 godina poznatog po revolucionarnosti i funkcionalnosti 

- Jedinstveni ram vetrobranskog stakla od ugljeničnih vlakana i dostupni „oreol“ od ugljeničnih vlakana naglašavaju ultra-laku ugljeničnu monokok konstrukciju i aluminijumsku šasiju, koje omogućavaju neverovatan odnos snage i težine  i performanse na nivou super-automobila 

- Inovativna i jedinstvena tehnička rešenja: potpuno aluminijumski motor zapremine 1750 cc, sa direktnim ubrizgavanjem, međuhladnjakom i naprednim turbo-punjačem, sa dvostrukim varijabilnim pomeranjem ventila, uparen sa neverovatno brzim Alfa TCT (prenos sa dvostrukim kvačilom) i Alfa DNA selektorom sa četiri prilagodljiva režima vožnje 

- Dostupan je i potpuno novi izduvni sistem Akrapovič sa dvostrukim režimom i dvostrukim završetkom izduvne cevi montirane na sredini, sa okvirom od ugljeničnih vlakana i prepoznatljivi rezonantni zvuk brenda Alfa (naknadno dostupno)

- Ručno izrađen u Modeni u Italiji, Alfa Romeo 4C Spider predstavlja kombinaciju dva izvanredna faktora – performanse ineženjeringa brenda Alfa Romeo i vrhunsku izradu Maseratija 

- Najnoviji 2015 Alfa Romeo 4C Spider u Evropi će biti dostupan ovog leta 

 

 

Pored legendarne trkačke istorije brenda Alfa Romeo i uzbudljivog iskustva vožnje na otvorenom, najnoviji 2015 Alfa Romeo 4C Spider debituje sa panoramskim pogledom uz karakteristični zvuk izduvnog sistema, kao i suštinski sportski karakter sa nagrađivanog modela 4C Coupe: ručno izrađen u Modeni u Italiji; revolucionarni i zavodljivi italijanski stil, vrhunska monokok šasija od ugljeničnih vlakana inspirisana Formulom 1 koja omogućava neverovatan odnos snage i težine; napredne tehnologije, uključujući potpuno aluminijumski motor zapremine 1750 cc sa turbopunjačem, direktnim ubrizgavanjem, međuhladnjakom i varijabilnim pomeranjem ventila koji pružaju performanse na nivou super-automobila. 

 

4C i nasleđe brenda Alfa Romeo

 

Ime Alfa Romeo 4C Spider podseća na veliku sportsku tradiciju ovog brenda: oznake 8C i 6C tokom ’30-ih i ’40-ih godina prošlog veka označavale su trkačke i drumske automobile opremljene moćnim osmocilindričnim i šestocilindričnim motorima. Kao i kod nagrađivanog modela 4C Coupe, oznaka najnovijeg modela 2015 Alfa Romeo 4C Spider predstavlja povratak ''velikim modelima Alfa Romea'', i nastavak tradicije sa inovativnim potpuno aluminijumskim motorima zapremine 1750 cc sa turbopunjenjem, direktnim ubrizgavanjem i interkulerom, koji isporučuje impresivnih 136 konjskih snaga po litri. Sa dva sedišta, panoramskim pogledom i ''muzikom'' italijanski naštimanog motora i izduvnog sistema, Spideri spadaju u najuzbudljivija iskustva automobilizma i predstavljaju samu srž nasleđa i DNK brenda Alfa Romeo. 

 

4C Spider prirodan nastavak porodice koja uključuje neke od najboljih sportskih modela koji ilustruju lakoću i efikasnost uz nepogrešivi stil brenda Alfa Romeo: 8C 2900 B Touring sa aluminijumskom karoserijom iz 1938. godine; 1900 C52 ''leteći tanjir'' iz 1952. godine koji je postizao preko 230 km/h; i pre svega legendarni 33 Stradale iz 1967. godine sa centralno postavljenim motorom i šasijom od legure magnezijuma i čeličnih cevi ''zaodenutom'' revolucionarnim stilom koji je funkcionalan i nepogrešivo italijanski. Sada je došao red na 4C Spider da pruži uzbuđenje, perfomanse i nezoboravne emocije koje samo Alfa Romeo Spider može da izazove. 

 

Revolucionarni italijanski stil
Kao nastavak na temu tehnologije, performansi i italijanskog stila, novi 2015 Alfa Romeo 4C Spider nastavlja putovanje ovog brenda započeto modelima 8C Competizione (2008.), 8C Spider (2009.), 4C Coupe (2015.), i najskorije, 4C Spider Concept, koji je debitovao na 84. međunarodnom sajmu automobila u Ženevi. Inspirisan modelom 33 Stradale, novi Alfa Romeo 4C Spider prevazilazi oblik karoserije tog legendarnog trkačkog modela i nastavlja tradiciju performansi zasnovanih na funckionalnom i lakom dizajnu od presovanih kompozitnih listova (SMC) kojima je oblikovan zavodljivi italijanski dizajn i zaodenuta vrhunska monokok karoserija od ugljeničnih vlakana i potpuno aluminijumski motor sa turbopunjenjem i direktnom ubrizgavanjem zapremine 1750 cc. Srce ovog italijanskog super-automobila pokriveno je poklopcem sa tri funkcionalna odvoda toplote i aerodinamičnim spojlerom. A upravo na motor modela 4C Spider nastavljaju se svi ostali elementi dizajna: dva moćna luka oivičavaju zadnji kraj automobila i podižu karoseriju iznad pojasne linije kabine što stvara snažan vizuelni utisak i osnovu za crni ili dodatno dostupni ugljenični ''oreol''.

 

Zadnja maska i okrugla LED stop svetla stapaju se sa moćnim zadnjim krilima i daju vozilu snažan stav, istovremeno stilski obuhvatajući i velike funkcionalne otvore za vazduh koji služe za hlađenje motora. Nešto niže, dvostruki izduvni sistem montiran u uglovima naglašava izgled super-automobila modela 4C Spider. Inspirisan modelom 4C Spider Concept, potpuno novi dvostruki, centralno montirani izduvni sistem Akrapovič visokih performansi biće dodatno dostupan na modelu 4C Spider (naknadno dostupan). Na bočnim stranama nojnovijeg modela 4C Spider, izvajani usisnici vazduha mišićavih i dinamičnih linija elegantno vode do farova. Ram vetrobranskog stakla od ugljeničnih vlakana naglašava egzotičnu monokok konstrukciju, pružajući snagu i malu težinu, kao i tačke spajanja za odvojivi platneni krov koji se lako sprema, ili dodatno dostupni čvrsti krov od ugljeničnih vlakana (naknadno dostupan). Niz vetrobransko staklo modela 4C Spider i njegovu haubu protežu se dve snažne forme koje se prirodno spajaju na prepoznatljivoj rešetci hladnjaka u obliku štita i zaštitnim znakom brenda Alfa Romeo. Uz dva bočna usisnika vazduha na prednjoj maski, 4C Spider oblikuje čuveni Trilobo, bitan deo prepoznatljivog dizajna brenda Alfa Romeo. 

 

Kabina usredsređena na performanse
Kabina novog 2015 Alfa Romeo 4C Spider crpi inspiraciju od trkačkih modela, namenski napravljena samo sa najneophodnijim vozačkim komponentama integrisanim u stilsku celinu. 

Alfa Romeo 4C Spider poseduje dva sportska sedišta kompozitnih ramova standardno obloženih kožom, uz izloženi ugljenični monokok kao primer trkački inspirisane tehnologije. Pored toga, vozački prilagođena kabina sa kožnim upravljačem ravne donje strane i ručicama menjača, kao i aluminijumske papučice dokaz su trkačkog duha ovog brenda. Za prefinjeniji izgled, potpuno kožni enterijer sa kontrastnim šavovima standardno je dostupan na modelu Alfa Romeo 4C Spider, kao i jedinstveni okviri otvora ventilacije od ugljeničnih vlakana.

 

Kao primer korišćenja naprednih tehonologija, tu je 7-inčni informacioni ekran u boji, koji prikazuje lako uočljive informacije o vozilu koje omogućavaju vozaču da pažnju drži na putu, ili stazi ispred sebe. Novina na liniji Alfa Romeo 4C je vrhunski audio sistem Alpine. Dizajniran za prave ljubitelje zvuka, ovaj novi uređaj omogućava modelu 4C Spider da svojim putnicima pruži vrhunski kvalitet zvuka i višestruke mogućnosti povezivanja i izbora medijuma, uključujući hendsfri telefonsku vezu preko funkcije Bluetooth, audio reprodukciju preko Bluetooth-a, USB ulaz, interfejs za iPod i mogućnost reprodukcije CD/MP3 formata. Pored toga, audio sistem Alpine pruža i pristup visoko-kvalitetnom radio prenosu putem HD radio i SiriusXM Radio.

 

Šarolik izbor boja, materijala i detalja dizajna 

Ono što posedovanje jednog Alfa Romea čini još uzbudljivijim jesu mogućnosti prilagođavanja koje svaki kupac može da izabere. Za 4C Spider dostupno je sedam boja eksterijera, uključujući: Rosso Alfa, bela, metalik bazaltno-siva, troslojna Rosso Competizione, troslojna Madreperla bela i potpuno nova Giallo (žuta). Eksterijer modela 4C Spider upotpunjuje šest kombinacija enterijera, koje podrazumevaju i izbor između dva modela materijala: crna koža sa crvenim kontrastnim šavovima i crvena koža sa naglašenim crvenim šavovima, i ekskluzivno za paket opreme Track – crna trkačka kožna sedišta sa umecima od mikrofibera i crvenim ili žutim kontrastnim šavovima. Za izgled izrađen po meri, kao potpuni novitet na liniji modela 4C, kasnije u toku godine biće dostupan enterijer sa kožom u boji duvana i crnim detaljima. Ova vrhunska konfiguracija imaće dvobojnu izradu instrument table, tapacirunga vrata i upravljača. 

 

Dolazak modela 4C Spider donosi i četiri potpuno nova dizajna točkova, koji uključuju i konstrukciju sa manjim prednjim alu-felnama od 17x7 inča i većim zadnjim felnama od 18x8 inča u srebrnoj ili tamnoj završnoj obradi. Za još više stila i performansi, tu su još veće prednje felne od 18x7 inča i šire zadnje čelične felne od 19x8.5 u srebrnoj ili tamno sivoj završnoj obradi. Upečatljiv izgled upotpunjuje i izbor od četiri boje kočionih klješta, uključujući standardne srebrne i dodatno dostupne crvene, žute i crne. 

 

Centralno postavljen motor i jedinstven skup tehničkih rešenja 

Zahvaljujući rasporedu sa centralno postavljenim motorom, naprednoj tehnologii i kompaktnoj veličini, novi 2015 Alfa Romeo 4C Spider demonstrira svoju preciznost, okretnost i zavidne performanse sa maksimalnom brzinom od 257 km/h i ubrzanjem od 0 do 95 kmh za 4.1 sekundu, 1.1 g bočnog ubrzanja i 1.25 maksimalnog usporavanja pri kočenju. Za postizanje ultra-lake arhitekture neophodne za maksimalne performanse i dinamičnu efikasnost, inženjeri Alfa Romea ugledali su se na Formulu 1 i isključivo na najnaprednije super-automobile sa vrhunskim materijalima. Rezultat toga je monokok šasija u celosti izrađena od prednapregnutih ugljeničnih vlakana sa ručno postavljenim slojevima za izvanrednu čvrstoću i krutoću. Sa 107 kg, ova karoserija omogućava performanse materijala tri puta jačeg i sedam puta lakšeg od čelika. Visoko-kvalitetnu arhitekturu upotpunjuju strukture prednje i zadnje šasije i postolje motora izrađeno od lakog aluminijuma. 

 

Zahvaljujući krutosti svojstvenoj monokok konstrukciji, inženjeri Alfa Romea uspeli su znatno da smanje strukturne razlike između modela 4C Spider i 4C Coupe. Za tehnički izgled, veću čvrstoću i niži centar gravitacije, 4C Spider poseduje jednodelni ram vetrobranskog stakla od ugljeničnih vlakana koji je pričvršćen i zašrafljen na šasiju. Pored toga, posebno oblikovan zaštitni luk od aluminijuma (ispod crnog ili ugljeničnog ''oreola'') pruža tačke za pričvršćivanje novog zadnjeg poklopca, dok nosači gornje konstrukcije i čelično unakrsno ojačanje nosača motora maksimalno povećavaju torzionu krutost. Inženjeri Alfa Romea nastavili su upotrebu vrhunskih materijala tako što su stvorili karoseriju u celosti izrađenu od presovanih kompozitnih listova (SMC), kompozitnog materijala male gustine i velike čvrstine koji je 20 posto lakši i dimenzijski krući od čelika. Inženjeri su čak optimizovali i vetrobransko staklo i bočne prozore modela Alfa Romeo 4C Spider tako što su koristili 10% tanje staklo kako bi težinu smanjili za 15 posto. I na kraju, dva sedišta poseduju kompozitnu strukturu od ugljeničnih vlakana ojačanu fiberglasom kako bi se postigla čvrstina i položaj sedenja neophodnog za zahtevnu vožnju. 

 

Srce i duša automobila - potpuno aluminijumski motor sa turbopunjačem i direktnim ubrizgavanjem zapremine 1750cc 

Motor predstavlja srce svakog automobila marke Alfa Romeo, a u novom modelu 2015 4C Spider, ono kuca u obliku inovativnog, potpuno aluminijumskog motora sa turbopunjačem i direktnim ubrizgavanjem zapremine 1750cc, sa interkulerom i dvostrukim varijabilnim pomeranjem ventila (usisnih i izduvnih), i kontinuiranim varijabilnim pomeranjem ventila koji pruža 237 konjskih snaga – ili impresivnih 136 konjskih snaga po litri. U cilju osiguranja vanserijskih performansi i upravljivosti na trkačkoj stazi ili gradskim ulicama, turbo motor zapremine 1750cc poseduje najsavremenije tehnologije.

 

Direktno ubrizgavanje pod visokim pritiskom (2.900 psi / 200 bar) sa diznama sa više otvora omogućava ravnomernije raspršivanje. Za poboljšanje performansi uz smanjenje potrošnje ulja i emisija štetnih gasova, dizajn ulaza na glavi cilindara je optimizovan, dok je kućište cilindra izrađeno od tankog livenog gvožđa. Dodavanje električnog termostata omogućilo je kraće vreme zagrevanja turbo motora i manje emisije izduvnih gasova. Za maksimalno smanjenje vibracija pri većem broju obrtaja, motor poseduje radilicu sa osam kontra-tegova. I na kraju, usisni i izduvni sistemi optimizovani su za raspored sa centralno postavljenim motorom modela Alfa Romeo 4C Spider.

 

Turbopunjač nove generacije poseduje izduvnu granu sa konvertorom impulsa koji pomaže u iskorišćavanju pritiska i povećanju obrtnog momenta pri manjim brzinama motora. Rasteretni ventil turbopunjača prilagođava turbo pritisak i povećava efikasnost motora. Napredna turbo tehnologija omogućava modelu Alfa Romeo 4C Spider da maksimalno poveća obrtni momenat pri malom broju obrtaja i da omogući bolji odziv motora poboljšanjem efikasnosti sagorevanja i brzine turbine, istovremeno smanjujući turbo kašnjenje. Rezultat toga je momentalna isporuka obrtnog momenta, sa maksimalnih 350 Nm; od kojih je 80% dostupno pri samo 1.700 rpm. 

 

Tri dostupna izduvna sistema, uključujući novi sistem Akrapovič sa dva režima 

Od koncepta 4C Spider do proizvodne verzije, najnoviji Alfa Romeo 4C Spider ponudiće najzagriženijim obožavateljima automobilizma najnoviji izduvni sistem od Akrapoviča sa dva režima, za karakteristični rezonantni zvuk automobila Alfa Romeo. Razvijen od Akrapoviča u saradnji sa trkačkim ekspertima, vrhunski izrađen sistem od titanijuma poseduje dve centralno montirane izduvne cevi, kompjuterski optimizovane asimetrične prigušivače sa dvorežimskim sistemom i cevi sa rezonatorom za eliminaciju brujanja u kabini. Za tehnički izgled koji naglašava laku konstrukciju modela 4C Spider okvir od ugljeničnih vlakana okružuje krajeve izduvnih cevi. Kao i 4C Coupe, i Alfa Romeo 4C Spider će takođe ponuditi i standardni izduvni sistem kao i trkački izduvni sistem. Slično dizajniran, dodatno dostupan trkački izduvni sistem nema prigušivač, već poseduje jedinstveno dizajniranu Y-granu iza katalizatora. Za još više stila, trkački izduvni sistem poseduje integrisane dvostruke koncentrične završetke cevi. 

 

Napredna tehnička rešenja: Alfa TCT dvostruko kvačilo i Alfa DNA selektor čine da 4C Spider bude produžetak svog vozača 

Potpuno aluminijumski turbo motor od 1750cc uparen je sa TCT sistemom prenosa sa dvostrukim kvačilom kojim se upravlja ručicama na volanu i koji je posebno podešen za novi Alfa Romeo 4C Spider. Sa jedinstveno kalibrisanim softverom koji se usklađuje sa sistemom selektora Alfa DNA, menjač Alfa TCT je dizajniran tako da postaje najagresivniji u režimima vožnje Dynamic i Race. Ono što još više čini ovaj Alfa Romeo produžetkom vozača jeste menjač usklađen sa brojem obrtaja i precizno menjanje brzina od samo 130 milisekundi pri punom gasu. Za ugodnu vožnju u režimima Dynamic, Natural i All-weather, menjač Alfa Romeo TCT može da primeni režim ''auto''. 

 

Novi Alfa DNA momentalno optimizuje performanse modela Alfa Romeo 4C Spider. Sa četiri režima, uključujući i trkački režim Race, selektor Alfa DNA omogućava optimizaciju motora, sistema prenosa, Alfa Electronic Q2 diferencijala i elektronske kontrole stabilnosti (ESC) kalibracijom na novi koji je potreban vozaču. Jednim dodirom selektora Alfa DNA, dinamika vožnje modela Alfa Romeo 4C Spider može da se promeni na (po redosledu povećanja performansi):

 

> All-weather – režim dizajniran da pruži maksimalnu upravljivost u lošim vremenskim uslovima i da omogući nežnije ubrzanje i posebnu kontrolu logike motora i kočnica u skladu sa brzinom kretanja u cilju sprečavanja proklizavanja 

> Natural – režim koji omogućava udobnost na dužim putovanjima i ujednačenu vožnju sa menjačem Alfa TCT

> Dynamic – ovaj režim pruža poboljšane performanse vožnje uz agresivniju kalibraciju pogonskog agregata i manji uticaj ESC sistema 

> Race – ovaj režim je dostupan u režimu Dynamic, kao izbor za najekstremnije performanse koji vozaču daje potpunu kontrolu nad vozilom u trkačkim uslovima. ESC sistem i regulacija proklizavanja (ASR) su isključeni kako bi vozač mogao da kontroliše vuču pomoću papučice gasa. Sistem kontrole diferencijala Alfa Electronic Q2 ostaje aktiviran radi bržeg izlaska iz oštrih krivina. U režimu Race, kontrola ubrzanja može da se deaktivira, što omogućava da Alfa Romeo 4C Spider ubrza od 0 do 95 km/h za samo 4,1 sekundu čim vozač otpusti kočnicu. 

 

Vešanje za maksimalnu stabilnost 
Novi Alfa Romeo 4C Spider usvaja trkački inspirisana rešenja kako bi omogućio maksimalnu agilnost i stabilnost na putu. Prednje vešanje se sastoji iz konfiguracije sa duplom viljuškom za direktan i nefiltriran odziv. Pozadi, napredno MacPherson vešanje omogućava izvanrednu stabilnost vožnje – čak i pri najekstremnijim manevrima. I zadnje i prednje vešanje izrađeni su od aluminijuma i čelika velike čvrstoće. Za tržište Severne Amerike, Alfa Romeo 4C Spider je izrađen sa krućim oprugama, većim prednjim i zadnjim stabilizatorima i rekalibrisanim amortizerima. 

 

Paket opreme ''Track''
Za najbolju upravljivost, potpuno novi Alfa Romeo 4C Spider dostupan je i u paketu opreme Track. Ovaj paket podrazumeva amortizere visokih performansi sa velikim prednjim i zadnjim stabilizatorima, povećanim točkovima sa manjim prednjim alu-felnama od 18 x 7 inča i većim zadnjim felnama od 19 x 8.5 inča dostupnim sa Pirelli P-Zero AR Racing gumama, trkačkim volanom sa ravnom donjom stranom i umecima od mikrofibera, spoljnim retrovizorima od ugljeničnih vlakana i ugljeničnim okvirom instrument table, uz dodatno dostupna crna kožna sedišta sa umecima od mikrofibera i crvenim ili žutim naglašenim šavovima. 

 

''Manuelni'' upravljač za entuzijaste
U skladu sa ultra-lakim dizajnom modela Alfa Romeo 4C Spider i željom za maksimalnom okretnošću i mogućnošću da se najbolje oseti put, konvencionalni električni servo volan je potpuno odsutan. Sa manuelnim upravljačen i brzim odnosom skretanja od 15.7:1, Alfa Romeo 4C Spider omogućava vozaču da maksimalno oseti put. Pored toga, prikladno opterećenje upravljača omogućava i mala sveukupna težina automobila. 
 
Velika zaustavna moć – do 1.25 g kod usporavanja pri kočenju
Sistem kočenja na Alfa Romeo 4C Spider-u dizajniran je za trkačke uslove, gde je neophodno odlučno kočenje, čak i u najzahtevnijim uslovima. Za najveću zaustavnu moć i 1.25 g kod usporavanja pri kočenju, ovaj Alfa Romeo opremljen je sa četiri samo-ventilirajuća perforirana kočiona diska i Brembo aluminijumskim klještima sa četiri klipa na prednjim točkovima. 

 

Izuzetnost ručno izrađena u Modeni u Italiji
Alfa Romeo 4C Spider predstavlja kombinaciju dva izuzetna faktora – trkačke performanse i veštinu inženjeringa brenda Alfa Romeo, uz vrhunsku i prefesionalnu izradu Maseratija. Tehnička i industrijska ekspertiza brendova Alfa Romeo i Maserati upotrebljena je za razvoj modela 4C Coupe i novog 4C Spider-a. Timski rad dva brenda podrazumevao je udruživanje snaga Alfa Romeo Centro Stile sa nadaleko poznatim umećem izrade radionice brenda Maserati. Pored toga, Alfa Romeo 4C Coupe i 4C Spider poboljšani su i tehnološkim doprinosom italijanskih dobavljača, koji su svetski lideri u proizvodnji komponenti visokih performansi. To je karakteristika koja Alfa Romeo izdvaja od drugih, kao brend čija stogodišnja istorija nastavlja da bude jedan od najpoznatijih i najpopularnijih ambasadora italijanskih proizvoda širom sveta. 

 

Od FAS-a za FLCS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bukvalno jedina slika sa vozačeve strane auta. :D Vidi se gore na ranijim slikama i klipovima...

Bilo je sličnih rešenja ranije kod drugih, na prvu loptu ovako sećam se da je Murcielago sa jedne strane imao izraženiji usis...možda je to, ne verujem da su samo stavili nekakve asimetrične kozmetike radi. Ali, ovde to ima gore... Mada, valjda je Murcielago imao i sa druge strane, ali dosta umanjeni, pa su ljudi mislili da sa druge strane uopšte i nema.

On je imao sa obe strane jednak, nego je levi bio sa zadnje strane otvoren jer je tu bio hladnjak za ulje, pa nije bilo poente da topao vazduh iz hladnjaka ulja odlazi u motorni prostor koji je i ovako imao problem sa hladjenjem... S obzirom na poziciju, rekao bih i da je kod Alfe isto tu hladnjak za ulje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

4Csafety.jpg


Dizajnirajte svoj bezbednosni model Alfa Romeo 4C

 

• Od 16. februara do 18. marta održaće se međunarodni konkurs za dizajn eksterijera bezbednosnog automobila koji će patrolirati na trkama Svetskog šampionata Superbike.
• Ova inicijativa upućena je studentima vodećih fakulteta dizajna iz Španije, Holandije, Italije, Ujedinjenog Kraljevstva, Portugalije, Francuske, Švajcarske, Nemačke i Belgije kao i posetiocima zvaničnog sajta brenda Alfa Romeo

U saradnji sa SBK (Svetski superbajk šampionat), Alfa Romeo najavljuje veliki međunarodni konkurs namenjen najboljim studentima dizajna i vodećim dizajnerskim institucijama širom sveta, koji će dobiti priliku da vide svoj dizajn na trkačkoj stazi zajedno sa modelom Alfa Romeo 4C, zvaničnim bezbednosnim automobilom ovog slavnog moto šampionata.
Nekoliko godina unazad, na trkačkim stazama gledali smo Alfa Romeo 4C u različitim kombinacijama novih, dopadljivih boja, a ove godine ovaj automobilski brend odlučio je da pozove studente dizajna da oslobode svoju kreativnu energiju, nudeći im mogućnost da svoj rad predstave na svetskoj pozornici.

 

Tri najbolja dizajna biće korišćena na tri trke SBK šampionata, a u njima će moći da uživaju poklonici moto trka kako pored staza tako i pored malih ekrana, zahvaljući živom prenosu trka.
Ova inicijativa upućena je studentima sa vodećih fakulteta dizajna iz Španije, Holandije, Italije, Ujedinjenog Kraljevstva, Portugalije, Francuske, Švajcarske, Nemačke i Belgije. Institucije koje imaju pravo učešća uključuju: IED (Italija i Španija), Elisava (Španija), Kraljevski umetnički koledž (Royal College of Art - UK), Marangoni (Francuska, UK, Italija i Kina) i Delft (Holandija). Osim za studente, ovaj međunarodni konkurs otvoren je i za sve one koji žele da pokušaju da stvore najatraktivniji dizajn.

 

Od 16. februara do 18. marta posetioci zvaničnog sajta brenda Alfa Romeo moći će da pristupe posebnom delu sa kog mogu da preuzmu fotografije modela Alfa Romeo 4C, tako da na njemu mogu primeniti svoju kreativnost i originalnost i osmisliti svoj diziajn. Po završetku rada, svaki kandidat putem interneta može da pošalje najviše 3 crteža. Tokom navedenog perioda, posetioci sajta brenda Alfa Romeo i njegovih stranica na društvenim mrežama (Facebook, Twitter, itd.) moći će da pogledaju boje sa kojima se bezbednosni automobil 4C pojavljivao na različitim stazama, a Stilski centar Alfa Romea (Alfa Romeo Style Centre) će takođe biti na usluzi, dajući sugestije onima koji žele da sa svojim radom učestvuju u konkursu. Od 19. februara, stručni odbor koji će se sastojati od dizajnera i menadžera brenda Alfa Romeo i Stilskog Centra FCA, ocenjivaće predate radove i odabrati tri najbolja.

 

Prilike za pobednike konkursa ne završavaju se na tome što će moći da ostvare svoj dizajn i vide njegovo javno predstavljanje na trkačkim stazama. Oni će takođe dobiti i priliku da stažiraju u Stilskom centru Alfa Romeo-a – na Odeljenju za dizajn FCA u Torinu, kako bi mogli da istraže brojne aspekte sveta automobilskog dizajna i stila.
Kao glavni sponzor i zvanični bezbednosni automobil, Alfa Romeo sa Svetskim superbajk šampionatom sarađuje od 2007. godine, jer dele iste vrednosti ekstremnog takmičarskog duha, tehnologije i bezbednosti. Od 2013. godine, kompaktni super-automobil Alfa Romeo 4C na svetskim trkačkim stazama paradira svoj izvanredan izgled kao bezbednosni automobil – i ne samo za Svetski superbajk šampionat – Alfa Romeo 4C takođe izlazi na stazu tokom zagrevanja i pre svake trke na takmičenjima koja su deo SBK šampionata, to jest, Evropski šampionat Superstock 600, Superstock 1000 FIM Cup i Svetski supersport šampionat.

 

Ovo partnerstvo potvrđuje povezanost ova dva brenda u njihovim odvojenim svetovima: ako su motori koji se takmiče u Svetskom superbajk šampionatu mašine iz serijske proizvodnje sposobne da pruže izvanredne performanse u trkačkom okruženju, onda i sportski automobili brenda Alfa Romeo koji se savršeno snalaze na gradskim ulicama isto tako mogu da pruže emocije i impresivne performanse koje su sastavni deo sportskog duha ovog brenda.

 

Od FAS-a za FLCS

Share this post


Link to post
Share on other sites

BR Performance Alfa Romeo 4C Spider sa 276KS

 

brp%201.jpg

 
Tjuning radionica BR Performance iz Luksemburga se potrudila da Alfa Romeo 4C dobije nešto više snage nego serijski primerak. U najkraćem, 1750 TBi motor je pojačan na 276KS i 440 Nm obrtnog momenta, ali se u kratkoj vesti ne navode podaci o najvećoj brzini i ubrzanju do 100 km/h.
 

brp%2011.jpg

 
Takođe, u paketu je i Capristo sportski izduvni sistem.
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pogea Racing Alfa Romeo 4C Centurion

 

pogea%2011111.jpg

 
Budući da mnogi smatraju da serijski Alfa Romeo 4C sa 240KS i 350 Nm nije dovoljno snažan, Pogea Racing se pobrinuo za pojačanje ovog sportskog dvoseda.
 

pogea%2011.jpg

 
Njihova verzija je nazvana Centurion, raspolaže sa turbo motorom pojačanim na 313KS i 435 Nm obrtnog momenta, od  0 do 100 km/h ubrzava za 3.9 sekundi, do 200 km/h stiže za 14.4 sekundi, dok je najveća brzina povećana na 301 km/h.
 

pogea%201.jpg

 
Pogea Racing je za 4C Centurion predvideo i aero body kit od ugljeničnih vlakana, sportski izduvni sistem, modifikovano oslanjanje, jače kočnice i set novih točkova.
 

pogea%201111111.jpg

 
Na kraju, u ponudi je i nešto slabiji Stage 1 kit koji podrazumeva 293KS i 415 Nm.
 

pogea%20111.jpg

 
Cena za ovako doterani 4C se u vesti ne navodi.
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo je malo detaljnije:

 

Zender Alfa Romeo 4C

 

zender%201.jpg

 
Alfin model 4C je prošao doterivanje i kod Zendera, ali se u vesti ne pominje eventualno pojačanje njegovog 1.75 litarskog turbo motora.
 

zender%2011.jpg

 
Zato su tu kompletan aero body kit (novi prednji branik, prednja krilca, otvori za vazduh od ugljeničnih vlakana, set pragova, dodatni set bočnih otvora za vazduh, proširenja prednjih blatobrama, zadnji difuzor), retrovizori od ugljeničnih vlakana i sa italijanskom zastavom, krov od ugljeničnih vlakana, novi izduvni sistem, veći alu točkovi i doterana unutrašnjost sa crnim kožom i crvenim kontrastnim šavovima, alkantarom i detaljima od ugljeničnih vlakana.
 

zender%201111.jpg

 

zender%2011111.jpg

 

 

zender%20111.jpg

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...