Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Nova verzija Alfa Romea 4C na Salonu u Frankfurtu

 

alfa%20romeo%204c.jpg
 

Alfa Romeo je ovom teaser slikom najavio da će na Salonu automobila u Frankfurtu (15. – 25. septembar) izložiti novu verziju Alfe 4C, koju su prvi videli posetioci ovogodišnjeg Salona u Ženevi. Italijani međutim nisu saopštili nikakve detalje, pa se špekuliše da će publika u Frankfurtu videti definitivnu, serijsku verziju ili čak Spider varijantu ovog automobila. O Spider varijanti Alfe 4C je počelo da se govori odmah posle premijere koncepta u Ženevi, a tada je pomenut i Frankfurt kao mesto promocije 4C Spidera.

4C Concept inače ima četvorocilindrični 1750 turbo motor (sa "više od 200KS"), Alfin D.N.A. sistem, TCT menjač sa duplim kvačilom, težinu od 850 kg (zahvaljujući obilatoj upotrebi ugljeničnih vlakana, raspored težine 40% napred / 60% nazad) i pogon na zadnje točkove. U svakom slučaju, radi se o sportskom dvosedu (dužine oko 4 metra i međusovinskog rastojanja manje od 240 cm) koji po rečima ljudi iz italijanske fabrike pruža izuzetne vozne osobine. Maksimalna brzina iznosi više od 250 km/h, a ubrzanje od 0-100 km/h traje manje od 5 sekundi. Serijski model Alfa Romea 4C Coupe bi po nekim informacijama u prodaji trebalo da se pojavi u prvoj polovini 2012. godine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alfa Romeo 4C Concept Fluid Metal na Salonu u Frankfurtu

 

alfa%204c%20201.jpg
 

Alfa Romeo je najavio da će na Salonu automobila u Frankfurtu (15. – 25. septembar) izložiti novu verziju Alfe 4C Concept, koju su prvi videli posetioci ovogodišnjeg Salona u Ženevi. Radi se o Alfi 4C Concept u "Fluid Metal" izdanju, dok se serijski model na tržištu očekuje u 2013. godini.

 

alfa%204c%201111.jpg
 

4C Concept ima četvorocilindrični 1750 turbo motor (sa "više od 200KS"), Alfin D.N.A. sistem, TCT menjač sa duplim kvačilom, težinu od 850 kg (zahvaljujući obilatoj upotrebi ugljeničnih vlakana, raspored težine 40% napred / 60% nazad) i pogon na zadnje točkove.

 

68199-alfa%204c%202.jpg
 

U svakom slučaju, radi se o sportskom dvosedu (dužine oko 4 metra i međusovinskog rastojanja manje od 240 cm) koji po rečima ljudi iz italijanske fabrike pruža izuzetne vozne osobine. Maksimalna brzina iznosi više od 250 km/h, a da ubrzanje od 0-100 km/h traje manje od 5 sekundi.

 

alfa%204c%2020.jpg
 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Sa cenom od 45.000 eura, 4C će biti najjeftiniji Alfin superautomobil...

4C će imati centralni Alfa Romeo 1750 turbo motor od 1742 cc, sa četiti cilindra, jedinicom sa direktnim ubrizgavanjem i snagom od oko 230 KS. Težak 900 kg, 4C će od 0 do 100 km/h ubrzavati za samo 4.5 sekunde. Iako je 1750 turbo motor izrasjen od livenog gvožđa, on će 2013. godine biti napravljen od aluminijuma.

Za razliku od 8C, 4C će se masovno proizvoditi. Alfa Romeo očekuje prodaju od 18.000 jedinica ovog modela tokom njegovog životnog veka. Razvoj ovog superautomobila je pod budnim okom malog tima stručnjaka ove kompanije."

alfa_1.jpg alfa2.jpg alfa3.jpg

alfa4.jpg alfa5.jpg alfa6.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
:unworthy: :unworthy: :unworthy: :unworthy: :unworthy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma lepo izgleda ,orginalno,a i nije skup,svi sa foruma da damo pare,da skupimo 45000 evrica,pa da ga kupimo :thumbsup:,da imamo za prezentacije kluba,kao i za presednika

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maserati će proizvoditi Alfa Romeo 4C

 

Alfa%20Romeo%204C%20111.jpg
 

Po poslednjim vestima iz Italije, za proizvodnju serijske verzije Alfa Romea 4C biće zadužen Maserati. Alfa 4C će se od maja 2013. godine proizvoditi u Modeni i to u 2.500 primeraka godišnje. 4C će na evropskom tržištu koštati oko 50.000 evra, a prodavaće se i u SAD-u, s tim što cena za američko tržište još nije poznata.

Alfa Romeo je 4C u formi koncept vozila prvo predstavio u martu prošle godine na Salonu automobila u Ženevi (zatim i na Salonu u Frankfurtu, u Fluid Metal izdanju), a radi se o kupeu sa zadnjim pogonom i 1.8 litarskim četvorocilindričnim turbo benzinskim motorom sa direktnim ubrizgavanjem.

 

68199-alfa%204c%202.jpg
 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alfa Romeo 4C osvojio nagradu za dizajn

 

alfa%204c%201.jpg
 

Alfa Romeo 4C proglašen je za najlepši automobil u kategoriji prototipa i konceptnih vozila na tradicionalnoj manifestaciji Concorso d'Eleganza u Italiji. Na događaju koji se svake godine održava na obalama jezera Komo, Alfa je pobedila u konkurenciji takvih automobila kao što su Aston Martin AM310, Ford EVOS ili Lexus LF-LC, a uspeh je još veći ako se zna da je pre nje nagradu za dizajn osvajao Aston Martin sa konceptima One-77 i V12 Zagato. Koncept Alfa Romeo 4C izazvao je veliko interesovanje kada je prvi put prikazan na ženevskom auto-salonu 2011. godine.

 

Tada su zvaničnici najavili da će serijska prozvodnja ovog automobila početi 2012, da bi nešto kasnije kao novi termin bila određena 2013. godina. Alfa Romeo 4C dugačak je samo 4 metra, međuosovinsko rastojanje iznosi 2,4 m, a baziran je na Giuliettinoj platformi C-Evo. Automobil će pokretati 1.8 litarski turbo-punjeni četvorocilindrični motor od 200 ks, a ranije je najavljeno da će biti proizvedeno svega 18.000 primeraka ovog sportskog modela. Projektovana cena iznosi oko 45.000 eura.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

E ovo je nešto!!!!Mislim da je još samo alfa ostala dosle dna talijanskom automobilu.Lancia vise i ne postoji,fiat onaniše sa konfekcijskom robom,ali alfa.....MISLIM DA ĆU DA PROMJENIM MARKU AUTOMOBILA/iako je i lybra nastala na 156-ici/ :smoke:

Share this post


Link to post
Share on other sites

U planu i Alfa Romeo 4C Spider

 

alfa%204c%20spider.jpg
 

Odmah nakon promocije Alfa Romea 4C Concept na prošlogodišnjem Salonu automobila u Ženevi krenule su i prve glasine o tome da Italijani planiraju i njegovu otvorenu varijantu. U međuvremenu su se pojavile nove informacije da je 4C Spider zaista u pripremi i da bi njegova promocija trebalo da se održi 12 meseci nakon početka prodaje standardnog 4C Coupea (koji bi po ranijim informacijama inaće trebalo da bude dostupan kupcima tokom 2013. godine).

 

Podsećanja radi, 4C Coupe concept ima četvorocilindrični 1750 turbo motor (sa ''više od 200KS''), Alfin D.N.A. sistem, TCT menjač sa dvostrukim kvačilom, težinu od 850 kg (zahvaljujući obilatoj upotrebi ugljeničnih vlakana, raspored težine 40% napred / 60% nazad) i pogon na zadnje točkove. U svakom slučaju, radi se o sportskom dvosedu (dužine oko 4 metra, međusovinsko rastojanje manje od 240 cm) koji po rečima ljudi iz italijanske fabrike pruža izuzetne vozne osobine. Maksimalna brzina iznosi više od 250 km/h, a ubrzanje od 0-100 km/h traje manje od 5 sekundi (neke informacije kažu da se radi o 4.5 sekundi). 4C Spider će ipak biti nešto teži, a i skuplji (4C Coupe bi trebalo da košta oko 45.000 eura), dok trenutni planovi podrazumevaju proizvodnju oko 18.000 primeraka Alfe 4C tokom njenog životnog veka.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Serijski Alfa Romeo 4C na Salonu u Ženevi

 

89253-Alfa%20Romeo%204C.jpg
 

Britanski Autocar piše da će se serijska verzija Alfa Romea 4C pojaviti na sledećem Salonu automobila u Ženevi (početkom marta 2013. godine), dok će prodaja startovati kasnije tokom 2013. 4C je u formi koncept vozila premijerno predstavljen na prošlodišnjem Salonu automobila u Ženevi, a zatim i u Frankfurtu. Radi se o sportskom dvosedu (dužine oko 4 metra i međusovinskog rastojanja manje od 240 cm) koji po rečima ljudi iz italijanske fabrike pruža izuzetne vozne osobine.

 

Serijski model se izgledom neće razlikovati od koncepta, dok će centralno smešteni 1.75 litarski turbo motor po pisanju Autocara imati oko 300KS. U ponudi će biti samo šestostepeni menjač sa dvostrukim kvačilom, a pogon je na zadnje točkove. I serijski model će biti lakši od 1000 kg (koncept ima 850 kg), što znači da će 4C imati jedan od najboljih odnosa snaga/težina u svojoj klasi (a to je bio i jedan od ciljeva projekta). Što se cene tiče, nemački Auto Motor und Sport piše da će 4C koštati oko 45.000 eura. 4C će se prodavati i u Americi, a 2014-2015. godine će se pojaviti i Spider varijanta.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam... Pozadi izgleda fenomenalno, sa strane izgleda fenomenalno, ali spreda... ti farovi, mogli su da ih urade nekako drugacije.

Izgledaju oni super, nemojte da me pogresno shvatite, ali nekako mi ne leze na takvom autu.

Bilo bi bolje da izgleda ovako napred:

2010-alfa-romeo-2uettottanta-concept-body-588x441.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Test vozač razdužio Alfa Romeo 4C

 

91460-alfa%20romeo%204c.jpg
 

Ako se nekom modelu raduju Alfisti širom sveta onda je to sportski kupe 4C koji je italijanski brend u formi studije predstavio u Ženevi 2011. godine. Serijski primerak bi po određenim saznanjima trebalo da vidimo sledeće godine. Kako bi ga završio u roku, Alfa Romeo i dalje nastavlja sa testiranjem ovog noviteta. Ono je toliko opsežno da su test vozači eto uspeli da razduže jedno test vozilo.

 

Klizava saobraćajnica i malo ''opsežnije'' testiranje Alfe 4C rezultiralo je razduživanjem jednog od test vozila koji je završio u jarku pored puta.

Ako pogledamo video koji je osvanuo na jednom od popularnih video kanala, možemo da vidimo zbog čega je Alfa 4C završila van puta. Snimatelj videa provezao se rutom kojom se verovatno kretala i ova Alfa 4C, pa nam snimak otkriva da je pre izletanja vozač iz jedne duže ravnice ušao u kružni tok i izašao na njegovom drugom izlazu.

S obzirom da u to vreme na lokaciji i nije bilo previše saobraćaja, pretpostavlja se da se test vozač ''malo brže'' provezao kroz sve navedeno...

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam... Pozadi izgleda fenomenalno, sa strane izgleda fenomenalno, ali spreda... ti farovi, mogli su da ih urade nekako drugacije.

Izgledaju oni super, nemojte da me pogresno shvatite, ali nekako mi ne leze na takvom autu.

Bilo bi bolje da izgleda ovako napred:

2010-alfa-romeo-2uettottanta-concept-body-588x441.jpg

Vidis sta ti je ukus. Meni se kod Alfe 4C bas prednji kraj i ti farovi najvise svidjaju, dok mi je ostatak... 'nako. Ovo sa tvoje slike mi se uopste ne svidja. Ukusi su razliciti i nikada se nece pojaviti auto koji se bas svima svidja (osim Porsche-a 911 i Alfe 8C :D)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uskoro i serijski Alfa Romeo 4C

 

alfa%204c.jpg
 

Alfa Romeo će uskoro predstaviti i dugo najavljivanu i dugo očekivanu serijsku verziju koncepta 4C.

4C je u formi koncept vozila premijerno predstavljen na prošlogodišnjem Salonu automobila u Ženevi, a zatim i u Frankfurtu, i to u ''Fluid Metal'' izdanju. Podsećanja radi, 4C Concept ima četvorocilindrični 1750 turbo motor (sa ''više od 200KS''), Alfin D.N.A. sistem, TCT menjač, težinu od 850 kg (zahvaljujući obilatoj upotrebi ugljeničnih vlakana, raspored težine 40% napred / 60% nazad) i pogon na zadnje točkove. Radi se o sportskom dvosedu koji po rečima ljudi iz italijanske fabrike pruža izuzetne vozne osobine.

 

Serijski model se izgledom praktično i neće razlikovati od koncepta, a kako je ranije pisao britanski Autocar, pomenuti turbo motor će u serijskoj Alfi 4C imati do 300 KS. U ponudi će biti šestostepeni menjač sa dvostrukim kvačilom, a pogon je na zadnje točkove. I serijski model će biti lakši od 1.000 kg, što znači da će 4C imati jedan od najboljih odnosa snaga/težina u svojoj klasi (a to je bio i jedan od ciljeva projekta). Što se cene tiče, nemački Auto Motor und Sport je ranije pisao da će 4C koštati oko 45.000 eura.

4C će se prodavati i u Americi, a 2014-2015. godine će se pojaviti i Spider varijanta.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alfa Romeo 4C krajem ove godine i u Americi

 

alfa%204c%20201.jpg
 

O povratku Alfa Romea na američko tržište se priča već godinama, a po poslednjim vestima sa sajma automobila u Detroitu, nova Alfa 4C će se u SAD-u pojaviti do kraja ove godine. Mada su se početkom ove nedelje pojavile informacije o još jednom odlaganju serijske Alfe 4C, Sergio Marchionne je petak u Detroitu izjavio da ''upravo završavaju automobil'' i da bi trebalo da se pojavi u Americi do kraja ove godine.

 

alfa%204c%2020.jpg
 

Alfa 4C će imati 1,8 litarski turbo četvorocilindrični motor sa oko 230KS (u paru sa menjačem sa dvostrukim kvačilom), ubrzanje do 100 km/h će iznositi manje od 5 sekundi, dok će najveća brzina biti oko 250 km/h.

 

alfa%204c%201111.jpg
 
68199-alfa%204c%202.jpg

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Standardni Alfa Romeo 4C imaće 237KS, Stradale verzija 266KS

 

93005-alfa%20romeo%204c.jpg
 

Švajcarsko zastupništvo Alfa Romea je potvrdilo da će osnovna verzija serijskog Alfa Romea 4C imati motor od 237KS.

Iako snaga 1.8 litarskog, 4-cilindričnog turbo motora ne zvuči impresivno, treba imati na umu da se radi o izuzetno laganom automobilu čije ubrzanje od 0 do 100 km/h će iznositi 5 sekundi, a najveća brzina 250 km/h. Pojedini izvori navode da će Alfa Romeo proizvesti tek 2.000 primeraka 4C modela. Polovina vozila prodavaće se u coupe varijanti, a polovina kao roadster. U navedenu brojku spadaju i Racing, odnosno Stradale verzije koje će se sledeće godine pojaviti opremljene moćnijim motorom od 266KS.

Očekuje se da će novi Alfa Romeo 4C imati cenu od 56.000 evra u osnovnoj verziji, dok bi razna oprema cenu mogla podići na 64.000 evra. Svi detalji o novom modelu biće objavljeni uoči premijere na auto salonu u Ženevi početkom sledećeg meseca.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Serijski Alfa Romeo 4C – zvanične slike

 

93446-Alfa%20Romeo%204C%201.jpg
 

E pa konačno. Alfa Romeo će dugo najavljivanu i dugo očekivanu serijsku verziju koncepta 4C predstaviti na ovogodišnjem Salonu automobila u Ženevi (od 5. do 17. marta), a danas je objavljen i prvi set od tri zvanične fotografije (zvaničnih slika unutrašnjosti još nema). Prodaja u Evropi će startovati još tokom ove godine, a 4C će se prodavati i u Americi od 2014. godine. Podsećanja radi, 4C je u formi koncept vozila premijerno predstavljen na Salonu automobila u Ženevi 2011. godine, a zatim i u Frankfurtu, i to u "Fluid Metal" izdanju.

 

93448-Alfa%20Romeo%204C%20111.jpg
 

Radi se o sportskom dvosedu koji po rečima ljudi iz italijanske fabrike pruža izuzetne vozne osobine a koji bi kasnije trebalo da se pojavi i u spder varijanti.

Serijski model se izgledom praktično i ne razlikuje od koncepta, a pokretaće ga 1,75 litarski turbo četvorocilindrični motor (u fabričkom press saopštenju nije naveden podatak o snazi) u paru sa Alfinim TCT menjačem sa dvostrukim kvačilom. Tu je i alfin DNA sistem (sa četiri moda - Dynamic, Natural, All Weather i Race), dok je pogon na zadnje točkove.

 

93447-Alfa%20Romeo%204C%2011.jpg
 

U saopštenju nije navedena težina serijskog modela, pa ovde podsećanje da koncept ima 850 kg (nezvaničnio se pominje da serijski model ima oko 950 kg). Dužina iznosi nešto manje od 4 metra, širina 200 cm, visina 118 cm, a međuosovinsko rastojanje je manje od 240 cm. 4C će se proizvoditi u Maserati fabrici u Modeni, dok više detalja tek sledi. Ranije se inače nezvanično govorilo da će 4C biti u ponudi sa verzijama od 237KS i 266KS. Ipak, zvanični detalji o snazi, ceni i broju planiranih primeraka tek treba da budu objavljeni.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alfa Romeo 4C: nove slike i detalji

 

alfa%204c%20701.jpg
 

Konačna verzija modela Alfa Romeo 4C će imati svoj debi na 83. Međunarodnom Sajmu Automobila u Ženevi. Ovaj kupe sa središnjim motorom, pogonom na zadnje točkove i sa dva pojedinačna sedišta predstavlja suštinu jednog sportskog automobila u srcu Alfa Romeovog DNA: performanse, italijanski stil i tehnička izvrsnost, nudeći maksimalno zadovoljstvo pri vožnji uz potpunu bezbednost. Dizajniran od strane inženjera kuće Alfa Romeo i proizveden u fabrici Maserati u Modeni, ovaj novi kompaktni super automobil će se naći u prodaji 2013. godine, čime se obeležava povratak ovog italijanskog brenda u Sjedinjene Američke Države i početak plana rasta Alfa Romeo brenda na svetskom nivou.

 

alfa%204c%207.jpg
 

Alfa Romeo 4C potiče direktno od koncepta zbog koga su mnogi sa čuđenjem dizali obrve na Sajmu Automobila u Ženevi 2011.godine, u tolikoj meri da je postao dobitnik tri prestižne nagrade: ‘AutoBild Design Award’ (Nagrada za dizajn) (2011, Nemačka), ‘Design Award for Concept Cars & Prototypes’ (Nagrada za dizajn konceptualnih automobila i prototipova) (2012, Italija) i nagradu za ‘Most Exciting Car of 2013’ What Car? ’ (Najuzbudljiviji Auto 2013-te godine) (2013, Velika Britanija).

 

Akronim 4C

Akronim ‘4C’ vuče inspiraciju iz slavne prošlosti ovog brenda, prenoseći vrednosti tehnologije i emocija u budućnost. Drugim rečima, odnosi se na veliku sportsku tradiciju Alfa Romea: akronimi 8C i 6C korišćeni su kod automobila koji su se istakli 30-tih i 40-tih godina prošlog veka – kako trkačkih, tako i putničkih – u koje je ugrađeno snažnih ‘osam cilindara’ i inovativnih ‘šest cilindara’, čijom je šemom dizajna i konstrukcijom potvrđen cilj postizanja odnosa snage i težine jednog autentičnog superautomobila, manji od 4kh/KS, a koji se ipak ne fokusira samo na maksimalnu iskoristivu snagu, već i na ograničenje težine kako bi se obezbedila maksimalna okretljivost i vrhunske performanse.

 

alfa%204c%207011.jpg
 

Do dana današnjeg, Alfa Romeo 4C koristi tehnologije i materijale koji potiču od super sportskih automobila (uključujući i Alfa Romeo 8C Competizione) – ugljenična vlakna, aluminijum, pogon na zadnje točkove – i tehnologije korišćene za najnovije standardne modele Alfa Romea, ali unapređeni kako bi još više istakli sportski izgled ovog novog automobila. To se može videti na novom 1750 Turbo Petrol motoru sa direktnim ubrizgivanjem, izgrađenom u potpunosti od aluminijuma, sofisticiranim ALFA TCT prenosniku sa dvojnim suvim kvačilom i Alfa DNA selektoru sa, do sada neviđenim Race režimom rada.

 

Spoljašni stil

Dizajniran od strane Stilskog Centra Alfa Romea, model 4C već na prvi pogled evocira sećanjai na neke od tradicionalnih legendarne modele koji su ostavile dubok trag u istoriji ovog brenda.

 

alfa%204c%2070.jpg
 

Pored svega gore navedenog, u pogledu dimenzionih i šematskih sličnosti, jedan model se posebno izdvaja: 33 Stradale, automobil koji je kombinovao ekstremne mehaničke i funkcionalne zahteve sa stilom koji nudi suštinu, a koji je ‘obukao’ motor i šasiju u skladu sa nepogrešivom Alfa Romeo obradom. 4C je ispratio “odelo” i tako završio putovanje na koje je krenuto sa modelom 8C Competizione, naglašavajući neke karakteristične koncepte ovog brenda, kao što su veličina kompaktnog automobila dinamičnost i okretnost.

 

Unutrašnji dizajn

Osnovni dizajn i suštinski materijali takođe daju osobenost enterijeru, koji je kreiran i izgrađen u cilju maksimalnog zadovoljstva tokom vožnje.

 

alfa%204c%2070111.jpg
 

Ono što se posebno ističe su ugljenična vlakna u enterijeru, koja su se koristila u izradi centralnog odeljka, a koji je u potpunosti ostavljen netaknut kako bi se pojačao osećaj jedinstvenosti u pogledu tehnologije i male težine.

 

Dimenzije i aerodinamika

Kompaktne dimenzije čine ovaj automobil sa dva pojedinačna sedišta zaista jedinstvenim među konkurentima: s dužinom manjom od četiri metra, širinom od 200 cm, visinom od 118 cm i sa razmakom osovina manjim od 2.4 metra.

93446-Alfa%20Romeo%204C%201.jpg
 

Ovakve dimenzije služe ne samo da bi se naglasila kompaktna veličina ovog automobila, već i da bi se naglasila njegova okretljivost. Štaviše, zahvaljujući izvrsnom urađenom poslu dizajnera, ovaj automobil postiže maksimalnu aerodinamičnu iskorišćenost, beležeći negativan Cz (koeficijent aerodinamičkog pritiska) koji, kao što je slučaju sa trkačkim automobilima, doprinosi postizanju povećane stabilnosti pri većim brzinama.

 

93448-Alfa%20Romeo%204C%20111.jpg
 

Novi četvorocilindrični 1750 Turbo Petrol motor

Evolucijom motora koji se već koristi kod Quadrifoglio Verde verzije modela Giulietta, novi četvorocilindrični 1750 Turbo Petrol motor primenjuje inovativne sisteme od aluminijumskih blokova i posebne sisteme za dovod i odvod vazduha koji su optimizirani kako bi što više istakli sportski duh ovog automobila. Osim toga, ovaj model se može pohvaliti inovativnim tehničkim rešenjima uključujući direktno ubrizgivanje goriva, dvojne ventile sa kontinualno promenljivim vremenom, turbopunjač i revolucionarni kontrolni sistem provetravanja vazduha koji se rešava turbo zadrške.

 

Alfa TCT automatski menjač

1750 Turbo Petrol motor se udružio sa inovativnim Alfa TCT prenosnikom sa dvojnim suvim kvačilom, koji je verodostojna osnova u svom segmentu zahvaljujući maloj težini i ekstremnoj brzini aktivacije. Brzine se takođe mogu menjati u sekvencijalnom režimu rada korišćenjem krilca za promenu brzine koja se nalaze iza volana.

 

Novi Alfa DNA selektor sa Race režimom rada

Na modelu Alfa Romeo 4C svoju premijeru ima novi Alfa DNA selektor, koji osim što ima tri standardna podešavanja; Dynamic, Natural i All Weather – poseduje i četvrti režim rada: Race, konstruisan u cilju još većeg poboljšanja voznog iskustva na trkačkoj stazi.

 

93447-Alfa%20Romeo%204C%2011.jpg

 

Izvrsnost proizvedena u Italiji

Koristila su se samo najbolja tehnička i industrijska znanja Alfa Romeo i Maserati brendova u cilju razvijanja konačne verzije modela 4C. Baš zbog toga, timski rad ova dva brenda imao je za cilj integraciju odeljenja za projektovanje u Alfa Romeu sa proizvodnim pogonom Maseratija. U najmanju ruku rečeno, i to je takođe istaknuta crta Alfa Romea, brenda koji postoji već ceo vek i koji nastavlja da bude jedan od najpoznatijih i najpopularnijih ambasadora italijanskih proizvoda širom sveta.

 

Od FAS-a za FLCS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alfa Romeo 4C Launch Edition

 

Alfa 4c 001.jpg

 

Alfa Romeo je svoj dugo najavljivani i dugo očekivani sportski dvosed 4C sa zadnjim pogonom predstavio danas na Salonu automobila u Ženevi, gde je lansiran u Alfa 4C Launch Edition izdanju. Alfa 4C Launch Edition će biti ponuđena u seriji od 1.000 komada (500 za Severnu Ameriku, 400 za Evropu, Afriku i Bliski Istok, a 100 za ostala tržišta), i to po ceni od 60.000 evra na evropskom tržištu.

 

Alfa 4c 002.jpg

 

U ponudi će biti dve boje (Carrara White i Alfa Red), a tu su i carbon aero kit, Bi-LED prednja svetla, točkovi od 18 i 19 inča, trkački izduvni sistem, BMC filter za vazduh, sportski podešeno ogibljenje, koža i alkantara u enterijeru...

 

Alfa 4c 003.jpg

 

Auto je inače dugačak 399 cm, širok 200 cm, visok 118 cm, međuosovinsko rastojanje iznosi 238 cm, dok je težina praznog vozila samo 895 kg.

 

Alfa 4c 004.jpg

 

Za pogon je izabran 1,75 litarski turbo četvorocilindraš sa 240KS i 350 Nm obrtnog momenta, u paru sa šestostepenim menjačem sa duplim kvačilom.

 

Alfa 4c 005.jpg

 

Ubrzanje od 0 do 100 km/h traje 4.5 sekunde, a najveća brzina je 250 km/h.

 

preuzeto sa Auto - Blog

 

 

 

 

Edited by neshaoct
prebacio slike na FLCS server & formatiranje

Share this post


Link to post
Share on other sites
Alfa Romeo 4C: Nove slike

 

Alfa%204C%208.jpg

 

Alfa Romeo je objavio set novih zvaničnih fotografija serijske verzije modela 4C koji je premijeru imao na poslednjem Salonu automobila u Ženevi.

 

Alfa%204C%2080.jpg

 

Alfa%204C%20801.jpg

 

Alfa%204C%208011.jpg

 

Alfa%204C%2080111.jpg

 

Alfa%204C%208011111.jpg

 

Alfa%204C%20801111.jpg

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Španija: Alfa Romeo 4C je ‘Najbolji sportski automobil 2013’ po ‘El Economista’

 

post-3-0-05293100-1368531643_thumb.jpg

 

·      Sa više od 50% glasova, ‘kompaktni superautomobil’ dobio je nagradu od najvažnijeg španskog ekonomskog časopisa.

·      Zvanje ‘Najbolji sportski automobil 2013’ je najnoviji vredan dodatak nizu nagrada za model koji još nije izbačen na tržište, ali je našao mesto u srcima vozača širom sveta.

·      Nagrada je uručena juče tokom otvaranja Sajma automobila u Barseloni.

 

Alfa Romeo 4C osvoji je nagradu za ‘Najbolji sportski automobil 2013’ u četvrtom izdanju takmičenja lista ‘El Economista’, španskog časopisa koje se bavi ekonomijom, što potvrđuje interesovanje ovog lista za svet automobila, koji je jedan od najvažnijih i najaktivnijih ekonomskih sektora. Nagradu je primio Luka Napolitano, izvršni direktor za Španiju grupe Fiat, tokom otvaranja Sajma automobila u Barseloni.

 

Sa više od 50% osvojenih glasova, ‘kompaktni superautomobil’ je dobio nagradu od strane čitalaca lista ‘El Economista’, zahvaljujući kojima je zasenio prestižne konkurente kroz onlajn glasanje na veb-sajtu lista. Nagrada ‘Najbolji sportski automobil 2013’ je najnoviji vredan dodatak nizu nagrada za model koji još nije izbačen na tržište, ali je već našao mesto u srcima vozača širom sveta. Alfa Romeo 4C direktan je produžetak koncepta koji je začudio mnoge na Sajmu automobila u Ženevi 2011. godine, u toj meri da je osvojio tri prestižne nagrade: ‘AutoBild nagrada za dizajn’ (2011, Nemačka), ‘Nagrada za dizajn za koncepte automobila i prototipove’ (2012, Italija) i ‘Najuzbudljiviji auto 2013’ - ‘Koji auto?’ (2013, Velika Britanija).

 

post-3-0-02842900-1368531742_thumb.jpg

 

Alfa Romeo 4C je nadahnut vekovnom tradicijom Alfa Romea i projektuje autentične vrednosti brenda u budućnost: italijanski stil, izvrsne performanse i konstrukcija, ponuda maksimalnog voznog zadovoljstva u potpunoj bezbednosti. Zaista, naziv '4C' odnosi se na vrhunsku sportsku tradiciju Alfa Romea: akronimi 8C i 6C tokom 1930-tih i 1940-tih izdvajali su automobile – i trkačke i one koji to nisu – koji su bili izvedeni sa moćnih '8 cilindara' i inovativnih '6 cilindara', potvrđujući izvedbom svog dizajna i konstrukcije cilj da se dostigne odnos težine i snage kao kod autentičnog superautomobila, sa manje od 4 kg/ks, ali uz fokusiranje ne samo na maksimalnu isporučenu snagu, već na ograničavanje težine kako bi se garantovala maksimalna agilnost i vrhunske performanse.

 

Konstruisan od strane inženjera Alfa Romea i proizveden u potpunosti u Maserati pogonu u Modeni, zanosni kupe sa dva sportska sedišta koristi tehnologije i materijale koji se naslanjaju na model 8C Competizione - ugljenik, aluminijum, pogon na zadnje točkove – i tehnologije iz poslednjih standardnih modela Alfa Romea koji su trenutno prisutni na tržištu, koji su u potpunosti izvedeni tako da u punoj meri unaprede sportsku pojavu novog automobila. Ovo potvrđuje novi 1750 Turbo benzinski motor sa direktnim ubrizgavanjem i aluminijumskim blokom, sofisticirani "Alfa TCT" prenos sa dvostrukim suvim kvačilom i Alfin prepoznatljivi selektor, sa potpuno novim trkačkim režimom.

 

post-3-0-19434400-1368531745_thumb.jpg

 

Dužina od oko 4 m i međuosovinsko rastojanje od kraće od 2,4 m: ove mere sa jedne strane naglašavaju kompaktna svojstva automobila, ujedno ističući njegovu agilnost sa druge. Pored toga, izvrsna dinamička svojstva modela Alfa Romeo 4C potvrđena su odnosom težine i snage od manje od 4 kg/ks; to je vrednost dostojna pravog ’superautomobila’. Ovo vozilo je Alfa od glave do pete. Njegova duša sportskog automobila daje jedinstven osećaj u vožnji, i na putu i na trkama, gde njegova brzina i transverzalno ubrzanje dolaze još više do izražaja.

Novi Alfa Romeo 4C je u prodaji od 2013. godine, obeležavajući povratak italijanskog brenda u SAD i uvodeći globalni plan rasta Alfa Romea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...