Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Automobilsko tržište Srbije

Recommended Posts

fiat%20punto%20plac%20kg.jpg

Izrazito slabu prodaju svih modela novih automobila zabeležili dileri motornih vozila u prvih šest meseci. U junu prodato svegta 3.276 novih automobila Ako je Srbija, kako tvrde nadležni, izašla iz ekonomske krize, to nije uradila na točkovima! Jer, u prvih šest meseci ove godine je prodato za 16.5 odsto manje automobila nego u istom periodu 2010! Posle kratkotrajnog ''uzleta'' u aprilu kada je tržište novih automobila živnulo i kada je prodato 4.645 novih vozila, usledio je veliki pad u maju (3.348 vozila) koji se nastavio i u šestom mesecu 2011.

- U junu ove godine kupljeno je svega 3.276 novih automobila,od čega je 624 Punto Classic, što je manje nego u junu 2010. za skoro hiljadu vozila - kaže Miloš Petrović, predsednik Srpske asocijacije uvoznika novih automobila. Zbirno, u prvih šest meseci 2011. prodato je 18.459 novih automobila, što je poražavajući rezultat u odnosu na isti period lane kada je kupljeno 22.115 vozila.

Podsećamo da je, pre tri godine, na tržištu Srbije prodato 29.750 novih automobila, mada tada još nismo imali ni subvencionisane kredite za kupovinu Punta Classic, ni program Vlade Srbije ''staro za novo''. Kako stvari stoje, ako do kraja 2011. uvoznici plasiraju na tržište Srbije taj šestomesečni rezultat iz 2008. morali bi da ''pevaju'' doduše bez osmeha na licu.

- Dosta problema je izazvala i situacija u Japanu jer zbog nedostatka delova mnogi proizvođači kasne sa isporukama.

U Hrvatskoj rast 25.2 odsto

U Hrvatskoj je u junu prodat 4.621 novi automobil, što je 19.2 odsto više nego prethodnog meseca i 25.2 odsto više nego u junu 2010. U prvih šest meseci ove godine u Hrvatskoj je prodato 23.137 automobila ili 19 odsto više nego u istom razdoblju prošle godine.

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

U prvih devet meseci ove godine u Srbiji prodato svega 17.852 novih vozila

vw%20up.jpg

Katastrofa! Ovom rečju predsednik Srpske asocijacije uvoznika automobila Srbije Miloš Petrović najpreciznije, najkraće, a opet najsveobuhvatnije, odgovara na pitanje ''Novosti'' o prodaji automobila u Srbiji u prvih devet meseci 2012. godine.

- Ne postoji nijedna druga reč, čini mi se, u ovom trenutku, kada smo bukvalno svi mi, uvoznici, bačeni na kolena. Prema podacima prodaje u prvih devet meseci ove godine, na tržištu su plasirana ukupno 17.852 nova vozila, a u istom periodu prošle godine prodato je 25.231 vozilo. Pad prodaje, kada se uzmu u obzir samo putnička vozila, dostiže i 42 odsto - objašnjava Petrović.

Tržište

Naš sagovornik podseća i na činjenicu da je pre početka svetske ekonomske krize, u periodu od januara do septembra 2008. prodato 45.455 novih automobila.

- Sada u celom kvartalu, dakle u tri meseca, ne uspevamo da prodamo onoliko vozila koliko smo 2008. prodavali u samo mesec dana. Sve je stalo. Ne rade saloni, ne rade lizing kuće, tržište je potpuno zamrlo. Smanjuje se broj dilera, zaposlenih...

skoda%20citigo%206.jpg

Prema podacima MUP Srbije, kako navodi Petrović, prošle godine je registrovano samo 23.000 novih automobila u Srbiji proizvedenih te godine. Do ukupne brojke od 31.000, koliko je pokazao ''završni račun'' prodaje novih automobila u 2011, dolazi se posle saznanja da su ta ''nova vozila'' proizvedena godinu-dve ranije, dakle radi se o takozvanim vozilima sa lagera.

- Tu nije ništa sporno. To su, ipak, novi automobili. Njima je za tu godinu ležanja na lageru smanjena i maloprodajna cena. Problem se uočava kada se pročita do kraja izveštaj MUP-a iz 2011. Naime, ukupno je regostrovano, prvi put, oko 102.000 vozila. Dakle, 90.000 polovnih vozila je ušlo u zemlju - pojašnjava Miloš Petrović. - To ne znači da smo mi protiv toga da narod vozi jeftine automobile, ali tražimo da se uvede red, da ta polovna vozila imaju sertifikat, da su legalno uvezena,ocarinjena... U praksi se pokazuje da država gubi ogroman novac jer, kako tvrdi Petrović, retko ko je prijavio pravu vrednost vozila i nema nijedne fakture po kojoj su dažbine naplaćene više od 600 eura.

(Ne)stimulisani

Otkako je 2005. godine uveden niz olakšica za uvoz automobila koje koriste invalidi, nijedno polovno vozilo preko 3.000 kubika nije drugačije uvezeno. Ispada da invalidi u Srbiji imaju toliko novca da bez problema kupuju skupocene džipove. I to skoro svi odreda.

- Država nije stimulisala svojim merama uvoz malolitražnih automobila, vozila koja malo zagađuju okolinu, već je pokušavala represivnim merama da stane na put raznim izvrdavanjima zakonskih propisa - kaže Petrović. - Zato sada imate ogroman broj vlasnika terenaca koji, u suštini, zbog bremena godina, malo koštaju, ali je za njih registracija paprena. Njihovi vlasnici su uspeli da ih ''proglase'' teretnim vozilima, tako da umesto 150.000 plaćaju od 20.000 do 30.000 dinara za registraciju.

Uočen je i veliki broj onih vlasnika koji, za malo novca, na crno, prijave na tehničkom pregledu da su umesto motora od, recimo, 3.5 litara u vozilo ubacili motor od dva litra. Onda takav automobil registruju i tako štede ogroman novac. Država gubi, gube uvoznici, ali i svi građani, jer takva vozila su opasna na drumu i veliki su zagađivači.

Bezbednost

Podatak da je naš vozni park među najstarijima u regionu, po nekim procenama 12-15 godina, morao bi da zabrine sve u državi. Bezbednost na drumu i ekološki aspekat nešto su što mora da igra presudnu ulogu u državnom stimulisanju kupovine novih automobila. S najnižom prosečnom platom u regionu, nestabilnim dinarom, ogromnom nezaposlenošću i još većim kamatama na kredite, teško je videti svetlo na kraju tunela.

- U stalnim smo kontaktima sa državom. Neke korake u pravom smeru ona jeste povukla, poput subvencija od 100.000 dinara za kupovinu vozila koja ispuštaju manje od 100 grama ugljen-dioksida po pređenom kilometru. Ali je problem u tome što od Nove godine nikome nije isplaćena ta subvencija - kaže Petrović. Porazno deluje i podatak da se u Sloveniji, sa više od tri puta manje stanovnika, i sa pet puta mlađim voznim parkom, godišnje proda više od 60.000 novih vozila.

Za luksuz ima novca

Prodaja vozila takozvanog premijum segmenta u Srbiji kao da ne oseća posledice krize. Za luksuzne modele Mercedesa, Audija, Poršea, BMW kao da nema zime.

88567-audi%20q3.jpg

- Svake godine se u Srbiji proda oko 1.500 vozila iz premijum segmenta. Tako će biti i ove godine - potvrđuje Petrović. Ono što je još zanimljivije, više od 80 odsto tih vozila se kupuje za keš.

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Baš sam skoro čitao negde neki intervju nekog vlasnika nekog placa polovnih vozila, koji kaže da se kod njega na placu najviše kupuju vozila između 5 i 10 hiljada eura.. Ko ima taj će da kupuje, ko nema vozi staro i kuka...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Clanak je realan , iako ja nemam uvid u realno stanje, a statistika je ... znamo svi! Medjutim , ono sto me iritira vec duzi niz godina to su stalna, ista i izlizana naglabanja o tome! Te subvencije za ovo , te olaksice za ono a najprodavanija klasa automobila je "visoka klasa" koja je inace u porastu.

Koga vise zanimaju prazne price. Da, ovo se dotice i politike, ali politike ekonomije za koju i vode statistiku. Kao , ne znaju zasto je tako! Pa ne znaju dokle ce to ici! Nije ova SEKA bas toliko uticala da se to odrazi i na potrosnju u koju spada i ovaj segment.- Nije nego !

Kljucna stvar je da se pokrene proizvodnje a ne samo produktivnost. Produktivnost , sama po sebi ne moze mnogo uticati na prodaju i cenu istog vec je tu omasovljenje ili kvantitet koji nadomescuje nedostatke poduktivnosti i pojeftinjuje krajnji proizvod. Dobro, to je globalna stvar.

Kod nas bi svi da trguju a niko da pravi novi gotov proizvod i kao takvi nemamo nacina da zaposljavamo kako bi stvorili vise potencijalnih kupaca pa tako ublazili udare krize. Ne ide to jedno bez drugog.

Za to vreme bogati kupuju sve skuplje proizvode a sve je manje onih koji svojom kupovimom pokrecu privredu ! Bljak !

Edited by Mijailović P.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^^ Bravo

Nego ovi domaći a bogati, neće našem radniku nikakvu platu da da, nego neku crkavicu za puter, hleb i kladionicu. Sad je i onako sve u haosu, ništa se ne proizvodi. Ali daš čoveku pristojnu platu, nek kupuje (potrošačko drušvo jedini način napretka) i troši (i onako oni drže trgovinu , proizvodnju) .

Ovako zavrnu šiju i ne može da diše. Nema pare za hleb a o novim kolima ne sme ni da sanja.

Ovi nazovi uvoznici nek sklope ugovore sa proizvođačima i finansiranju pod normalnim ili extra povoljnim uslovima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovi nazovi uvoznici nek sklope ugovore sa proizvođačima i finansiranju pod normalnim ili extra povoljnim uslovima.

Ni proizvodjaci vise nemaju, a i ne bave se oni finansiranjem, kao sto ni banke ne prodaju kola.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa banka kad ti uvali kredit u rebra, vise zarade oni nego prodavac auta, kad bi postojala banka koja bi davala pare uz minimalnu kamatu, da to bude drzavna banka koja bi pomogla narodu da napreduje, a ne da zaradjuje na nenormalnim kamatama, bilo bi mnogo lakse doci do novog auta, stana ... cega god, sta je kome potrebno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pre par godina sam bio u Tunisu i prijatno sam bio iznenađen njihovim voznim parkom. Puno novih kola, naravno ima i krševa ali ova prva su me prijatno iznenadila. S obzirom da su veoma siromašna zemlja (posle prolećnog loma sigurno još siromašnija) itd, pričao sam sa na tu temu sa ljudima i evo šta su mi rekli. Njihov tadašnji a sada bivši predsednik je svojevremeno otišao u Francusku (ili NA) i sklopio DIL sa njihovim proizvođačima ( bili njihova kolonija) o prodaji pod veoma povoljnim uslovima. + ovi što završe škole fakultete imaju extra beneficije. Tako da su se oni fino motorizovali uz malo nečije volje.

Proizvođači uvek imaju način da finansiraju kupce samo ako neko dozvoli.

Edited by ivan.ik

Share this post


Link to post
Share on other sites
Vozila iz Fiatovog programa spadaju među najviše prodavane na domaćem tržištu

 

fiat%20500l%20cng.jpg

 

Kako prenosi Tanjug, vozila iz Fiatovog programa spadaju među najviše prodavane na domaćem tržištu, sa tržišnim učešćem od 18.3 odsto, zaključno sa oktobrom ove godine.

 

FAS je početkom 2010. godine, zvanično postao generalni distributer i uvoznik FIAT-ovog putničkog programa, odnosno brendova Fiat, Alfa Romeo, Lancia i Fiat Professional. U skladu sa globalnim planom integracije sa kompanijom Chrysler, FAS je na domaćem tržistu od januara 2011. preuzeo i pravo uvoza vozila marke Jeep.

 

Fiat 500L je svetsku premijeru imao na Međunarodnom salonu automobila u Ženevi, 2012. godine, a novi model, koji se nalazi u komercijalnoj prodaji od septembra prošle godine, izvozi se na evropsko i svetsko tržište. Model je u septembru proslavio prvi rođendan na Belom dvoru. Za ovih godinu dana prisutnosti na tržištu, Fiat 500L je nominovan za Evropski automobil godine 2013. i dobio je pet zvezdica na Euro NCAP sa ukupnim rezultatom od 83/100.

U junu je predstavljen novi model Fiat 500L Trekking - prilagođen svim vrstama puteva, sa specijalnom opremom i sistemom kontrole vuče kao standardnim dodatkom za poboljšanje performansi na teškom, klizavom putu. Uklopljeni su posebni standardni branici koji doprinose utisku veličine, zaštitni štit koji čini da izgleda još agresivnije i dinamičnije, a visina mu obezbeđuje da se bolje suočava sa teškim terenima.

Samo mesec dana kasnije, svoju premijeru doživeo je i model Fiat 500L Living koji predstavlja najkompaktnije MPV vozilo sa 5+2 sedišta u svom segmentu, i jedini je model sa nosivošću od 638 litara. Vozilo se izdvaja po izuzetnoj udobnosti, prostoru i nosivosti, a zbog idealnog odnosa unutrašnjeg prostora i spoljnih dimenzija, predstavlja i najbolji izbor automobila za celu porodicu.

 

U Srbiji su u ponudi i modeli 500/500C, nova Panda, Punto MY2013, Bravo, Freemont i Doblo Panorama.

 

Tržišno učešće prodaje lakih komercijalnih vozila iznosi 44 odsto, što znači da je svako drugo, novo prodato vozilo na domaćem tržištu FIAT-ovo. U ponudi su i medeli namenjeni prevozu većeg broja ljudi ili robe, kao što su Ducato, Doblo, Scudo, Panda Van i Fiorino. Ducato je poznat po štedljivosti i udobnosti, sa ugrađenom GPS navigacijom, kapacitetom i do 2.000 kilograma za prevoz robe i do 500 kilograma za prevoz putnika.

 

Doblo panorama je minibus sa pet sedišta i dovoljno mesta za prtljag, a može poneti i do 450 kilograma. Džip je poznat po svojoj prilagodljivosti nepristupačnim terenima, a poslednjih decenija je popularan i kao gradsko vozilo. Ljubitelji terenskih vozila u Srbiji mogu naći modele Jeep Compas, Grand Cherokee i Wrangler, a od ove godine dostupan je i novi 2014 Jeep Grand Cherokee. Novi model uključuje i najpotpuniji niz naprednih bezbednosnih karakteristika - prilagodljiv kruz-kontrol sistem sa upozorenjem na sudar sa prednje strane i novu kontrolu brzine.

Prvi Wrangler napravljen je 1987. godine, a redizajniran je 1997. i 2007. kada su proizvođači odlučili da model dobije četvoro vrata i postane Wrangler unlimited. Časopis Forbes ga je 2008. proglasio modelom koji postiže najviše vrednosti prilikom preprodaje.

 

Od automobila Alfa Romeo, u Srbiji se mogu kupiti novi model Giulietta za 2014. i MiTo model za 2014. godinu, koji imaju pravi italijanski stil, performanse i tehničku izvrsnost. Početkom godine stigla je i nova Veloce (brza) verziju.

Lancia predstavlja prefinjenu kombinaciju ugodnosti i performansi dopunjenih elegancijom. Svim zainteresovanim kupcima u Srbiji na raspolaganju su svi modeli tog brenda - Nuova Ypsilon, Voyager, Delta i Thema.

 


Share this post


Link to post
Share on other sites
Prodaja novih automobila u Srbiji na najnižim granama

 

107635-srbija%20prodaja.jpg

 

Prodaja novih automobila u Srbiji u godini na izmaku spala je na niske grane, pišu Novosti. U prvih 11 meseci 2013. prodato je tek nešto više od 20.000 automobila, a ako se ostvare najoptimističnije prognoze, u decembru će, kada se podvuče crta, dileri isporučiti oko 2.000 vozila.

- To bi značilo da smo prodali još oko 1.000 vozila manje nego tokom 2012 - kaže Milan Belin, generalni direktor kompanije ''Reno-Nisan Srbija''. - To je negde na nivou očekivanja, jer smo svi bili svesni da se uprkos smanjenju cena, mnogobrojnim pogodnostima, pa čak i martovskom Salonu automobila u Beogradu ništa dramatično neće desiti. Iako je i ova brojka od 22.000 prodatih novih automobila poražavajuća, vrlo je verovatno da je i ona ''naduvana''.

- Jednostavno, neki uvoznici daju malo veće brojke o prodaji nego što su stvarne, iz raznih razloga - objašnjava Dejan Danilović, direktor ''Auto magazina'', koji jedini u Srbiji prikuplja ove podatke. Naime, u našoj zemlji je praktično nemoguće dobiti precizne podatke nadležnih institucija o broju novoregistrovanih vozila, pa ''statistika'' zavisi od prijava svakog dilera ponaosob na srpskom tržištu.

 

- Očekujemo da ćemo najkasnije od marta 2014. godine uspostaviti pravu sliku o broju prodatih vozila, jer smo dobili uveravanja od MUP Srbije i Agencije za bezbednost saobraćaja da će nam dostavljati precizne podatke - kaže Belin, koji objašnjava da će tako dobijena realna slika tržišta značajno koristiti i prodavcima, ali i kupcima. Prema rečima Dušana Đuraševića, generalnog direktora ''Euro sumara'', uvoznika Suzukija za Srbiju, neki dileri prijavljuju veći broj prodatih vozila zbog marketinga, jer žele da pokažu kako su njihova vozila traženija nego što jesu. - Ipak, ozbiljniji je slučaj reeksporta vozila. Uvoznik prijavi prodaju i automobila koje proda u inostranstvu, u zemljama regiona, pa čak i u Zapadnoj Evropi - upozorava Đurašević. - Tako je jedna kompanija prijavila u prvih šest meseci prodaju oko 1.000 vozila, a prodala je tek nešto više od 400.

Od 1. januara 2014. biće ukinuta i carina od 2.5 odsto na vozila sa benzinskim motorom radne zapremine do 1.000 ccm, i za one sa kubikažom većom od 3.000, kao i za dizelaše do 1.500 i preko 2.500 kubika. Naravno, pod uslovom da su iz EU.

 

Nema krize za luksuz 

 

Prodaja luksuznih vozila u Srbiji je na ''redovnom nivou''. - To znači da Mercedes, Audi, BMW, Leksus, ne brinu za mesečnu kvotu - kaže Miloš Petrović, predsednik Srpske asocijacije uvoznika automobila. - Oni godišnje prodaju oko 1.500 vozila, baš kao i pre krize.

 


 

Share this post


Link to post
Share on other sites
U 2013. godini u Srbiji prodato 22.000 vozila

 

100587-fiat%20500l%20novosti.jpg

 

Mnogi bi rekli za proteklu godinu, možda sa punim pravom, bila ovakva - ne ponovila se. Ova godina u koju smo zakoračili, može biti bolja ali se to 100% neće dogoditi. Stigli smo i do konačnog ukupnog zbira od nešto malo preko 22.000 prodatih vozila u 2013. godini! Prodaja mala - razočarenje veliko! Čini se da jedino Škoda, Hyundai, FAS, i posebno Suzuki mogu biti zadovoljni rezultatima. Naravno, po Excell tabelama i mnogi drugi će se pohvaliti uspehom pred svojim principalima kada im se servira dijagram tržišnog učešća. Procenti su procenti koji ne razlikuju drek od čokoladne torte pa će se puno toga i zataškati.

Naravno, ukoliko ta učešća u prodajnom kolaču ne uporedimo sa zemljama u našem okruženju, onda postaje potpuno jasno ko je podbacio i degradirao brend, ko je zaista prodao vozila u Srbiji a ko reeksportovao automobile nazad u EU.

 



Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je najgore kad se krene sa pričama o krizama, a po gradu sve više novih kola tipa audi, bwm, a o lambo, porshe, i ostalima neću ni da pričam, pre vidim jednog i nemam pojma kad više, sad na svakom ćošku vidim jedan, te ovaj te onaj ma daj, kafići po gradu puni, restorani, ručkovi, večere, elitne žene u društvu,  po klubovima ljudi svih uzrasta troše nečije plate, više se ne vrši vuja već lobe ko za dobar dan, firmirane garderobe, pa ispadne na kraju dosta građana kod nas živi sasvim solidno, dok ima i ovih što imaju i previše, i naravno ovih što sanjaju samo o tim stvarima. Tako imam komšiju koji ceo život kenja kako nema para, oblači se ko sirotinja, a posle saznam da ima više para nego pola kraja, parkira kola  u drugom naselju da ga komšije ne vide :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te sto vidis da voze besna kola, to su ovi ljudi koji su se dovukli do nekog "polozaja" u 50 godina koji umesto sa zenom da idu u banju da lece reumu, jure maloletnoce koje se oblace u "second hand" prodavnicama i uglavnom kad krenu u grad cekaju da im neko plati ulaz ili pice, jer u 90% slucajeva imaju samo za jedno od dva navedena ... a da se oblace kao poslednje ***** moraju jer "tatice" tako vole!

 

a ovi koje ne primecujemo ili ne zelimo da primecujemo, jer iskreno gadno je gledati da neko pretura po kontejneru i trazi nesto za rucak, to su uglavnom ljudi koji su tehnoloski visak u firmi u kojoj je gazda gore navedeni "tatica", koji nemaju audi, mercedes ili bmw, pa nisu interesantni za gledanje, vec zazmurimo kad prodjemo pored njih, pa tako zmureci ne mozemo da vidimo koliko smo mi jadni i bedni i koliko smo otisli u ofsajd i kao narod i kao ljudi ... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Paradajz

To je samo Beograd. Čim kreneš van Beograda potpuno druga slika. Prošle godine kada sam kupio Brava svi su bili u fazonu "šta je ovo" kada ga vide. Retko ko ga je i video tada van BG-a. Ni danas nije nešto bolja situacija što se tiče tog auta, i dalje je mnogima san iako je već mator 7god ;) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije samo Beograd Dovla, Beograd je veliki i tu ima najvise tih skupocenih automobila, Smederevo je manji grad i ima manje skupocenih automobila i kad u grad stigne nesto besno nema sanse da se ne primeti, a kad se pogleda u procentima, skupiceni automobili cine maksimalno 5 procenata u gradu ... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masa tih skupocenih automobila bude vraceno lizing kucama kad se navozaju godinu ili dve posto pare za dalje nemaju.


 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne ne ljudi niste razumeli, tj jeste ali jedan deo, ovo sam rekao ironično, i samo za bg, a u pitanju je kako je sve više tih ljudi na položajima, sa druge strane zakona, i njihovih žena i dece. a što se tiče ovoga što ste rekli beli i dovla, totalno se slažem nema šta da zamerim, pa jbg život moj očuh kad ode u vikendicu sa citroenom c5, koji je 2001 godište, cena koliko oko 2500 evra, benzinac u pitanju, gledaju ljudi kao da je porshe prošao pored njih, a u pitanju je mesto Žabare, malo odma pored Topole, par km tačnije. Sve u svemu užas.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije samo Beograd Dovla, Beograd je veliki i tu ima najvise tih skupocenih automobila, Smederevo je manji grad i ima manje skupocenih automobila i kad u grad stigne nesto besno nema sanse da se ne primeti, a kad se pogleda u procentima, skupiceni automobili cine maksimalno 5 procenata u gradu ... 

 

A najveci problem je sto u nasem gradu svaki auto koji je skuplji od 10.000€ (pa i manje) je ekstra luxuzan i skupocen auto! (pritom ne mislim na one sto novi kostaju 10.999€ i sl)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masa tih skupocenih automobila bude vraceno lizing kucama kad se navozaju godinu ili dve posto pare za dalje nemaju.

 

Ima i onih koji zapale auto, pa naplate kasko ... od tih para se isplati lizing i ostane nesto za trosak, koliko se secam ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo baš sinoć se šetam Kg-om, prolazi Audi A7 kroz glavnu ulicu, ama niko se okrenuo za njim nije, grad je u poslednje vreme prepun dobrih i prilično skupih automobila. Na sajmu pre mesec dana prodata nova S klasa, X6 ima brdo, više se ni za njima niko ne okreće.. I onda odem u Trstenik na vikend, dođe neki gastarbajter sa C klasom 2010 godište i parkira ga u centar i bukvalno svako tu obleće oko njega, zagleda ga, slikaju se pored njega, a ja ih ovde dnevno vidim ko zna koliko.. I vrhunac je da kada se parkiram iza zgrade i dalje imam najbolji auto na parkingu...


Da napomenem da u Ts-u ne postoji nijedna Alfa 156 ili 147 restajling, da ne pričam o 159, to će još par godina tamo da bude misaona imenica..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa kada sam pre 3 godine kupio Punta, mogli su da se prebroje na prste, sad ih se već nakotilo, ali uglavnom 85% automobila ne prelazi cenu od 3.000€, 5% su automobili koji su kupljeni novi, a ostalih 10% voze ovi što hoće da se pokažu kako imaju najbolji auto u komšiluku, naravno auto mora da bude iz Nemačke..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...