Jump to content
FAS Goran
horvat

Fiat Punto mk.2 - podešavanje visine pedale kvačila?

Recommended Posts

Interesuje me da li neko sa foruma zna kako da podesim kvacilo na puntu mk2? Hvate mi previsoko

Pitao sam neke drugare majstore i oni kazu da ne znaju. Nije na sajlu nego je hidraulicno, nema nisto kod papucice, a ne vidim nista ni kod tog pipka sto viri

hvala unapred

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja mislim da ces morati ,nazalost,da menjas set kvacila jer nema nikakvog stelovanja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ako mi hvata skroz gore to je onda znak da je dotrajao?

posto on ne proklizava zasada...

Share this post


Link to post
Share on other sites

to je hidraulicno samostelujuce kvacilo.

idi kod majstora vidi da ispusti vazduh ,da proveri ulje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za svojih 8-9 godina vozačkog iskustva nisam imao problem ove vrste, pa rekoh da potražim savet...

Tačnije dešava mi se to da mi kvačilo pušta mnogo visoko kada trebam da krenem, počnem da ga otpuštam polako i tek onda krećem, ali uz tresenje prednjeg kraja... Sumnjao sam na nosače motora, zamenio sam centralni i desni, priča je opet ista, ništa se nije promenilo, a ne verujem da je otišla korpa... Recimo mogu da krenem prvom uzbrdo lepo bez proklizavanja, mogu na ravnom da spustim petom na 60km/h i da vratim na 100km/h bez problema, tako da ne sumnjam na to...

Takođe mi cvili kvačilo kada ga otpustim, kao da zgazim mačku, a ne kvačilo..

Jel može kvačilo da se prešteluje tj da se spusti i kako? I naravno koliko je to pametno?

Ako neko ima koju ideju šta bi moglo da bude neka pomaže...

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

aj ako mozes slikaj polugu potisnog lezaj tj onaj deo koji se vidi spolja na menjacu da pogledam pa cu ti kazem sta da radis...

Share this post


Link to post
Share on other sites

aj ako mozes slikaj polugu potisnog lezaj tj onaj deo koji se vidi spolja na menjacu da pogledam pa cu ti kazem sta da radis...

ne znam na šta konkretno misliš, nisam mnogo stručan šta bi to moglo da bude i gde se nalazi?

Nije menjano ništa od kako je auto kod mene, ja sam prešao 35.000 sa njim, od prvog dana mi trese kada idem u rikverc, sumnjao sam na nosače i pre mesec dana su oni zamenjeni, ali me ovo zeza i dalje... Ne mogu da startujem ono odsečno, nego moram da popuštam kvačilo polako do kraja, dešavalo mi se par puta da se ugasim na semaforu zbog toga...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hidraulično, jedino ako si mislio da polugu sa potisnog da pomeri.

image.png

image.png image.png

Edited by ivan.ik

Share this post


Link to post
Share on other sites

onda zaboravi sve i otidji u ovlascen servis... da ti srede to ili barem kod nekog majstora u kojeg imas poverenja....

nema razloga da nastavljamo diskusiju...

jer mozes samo da pokvaris nesto...

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ivan.ik na shemi nije naveden nacin spajanja izmedju poluge potisnog lezaja (slika 2 stavka br.10) i potisnog klipa (satvka br.12 ista slika)

Share this post


Link to post
Share on other sites

mene samo zanima nacin spajanja izmedju one gore dve stavke pa ce smislim skarabudz varijantu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nema tu stelovanja, ako hvata visoko pri kraju je, to sto skirpi je normalno kod vecine puntica :D a jos i ako je tvrdo ko kamen, e onda se i lezaj ukopao u korpu pa moze i da je probije ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tačnije dešava mi se to da mi kvačilo pušta mnogo visoko kada trebam da krenem, počnem da ga otpuštam polako i tek onda krećem, ali uz tresenje prednjeg kraja...

ja sam imao isti problem i u pitanju je bila korpa kvacila,zato ti i trza pri kretanju...to je kod mene bio problem i zamenom je problem resen

Share this post


Link to post
Share on other sites

verovatno je losa korpa ,mozda i zmajaca,ali ja pucam na korpu,to sto visoko hvata ili je pri kraju ili je jednostavno los set kvacila :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nema stelovanja Sikter kao i sto ti kazu ljudi, korpa je samostelujuca, i kada dodje pedala do kraja jednostavno je gotov taj set. Postoji varijanta da se skarabudzi, ali posto ce ti majstor vec ionako uzeti 50-ak eura za skidanje menjaca neisplati se isprobavati slj varijante. Nov set je oko 6i nesto hiljada Valeo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

imam Fiat Punto 1.2EL 2002.god i imam problem posto mi kvacilo hvata skroz gore i ako sam pre 4meseca menjao kompletan set kvacila(korpa,lamela i druk lezaj) i juce jos jednu novu lamelu posto mi je predhodna bila zamascena.

Povremeno mi se cuje skripanje kvacila,predpostavljam da je sajla ili cilindar

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^Evo i ja se javljam sa sličnim problemom kao i kolega u postu iznad... Upravo zamenio set kvačila, stavio nov Borg&Beck, kvačilo je daleko mekše, baš kako i treba da bude, ali ipak pušta visoko isto kao i pre zamene i ima to podrhtavanje kada krećem i to me baš nervira, jer sam kvačilo menjao baš prvenstveno zbog toga... Da li može da ima neke veze sa sajlom kvačila ili sa tim hidrauličnim cilindrom?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ti nemas sajlu kvacila vec samo cilindar, a to podrhtavanje ima veze sa setom . . .

Edited by Ticma

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sad naleteh da problem sa zamajcem može da bude uzrok ovome, da kao on treba da se poravna kada se menja set kvačila, da ne bi treslo  :question:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...