horvat 6451 Posted July 22, 2011 Interesuje me da li neko sa foruma zna kako da podesim kvacilo na puntu mk2? Hvate mi previsokoPitao sam neke drugare majstore i oni kazu da ne znaju. Nije na sajlu nego je hidraulicno, nema nisto kod papucice, a ne vidim nista ni kod tog pipka sto viri hvala unapred Quote Share this post Link to post Share on other sites
pozarevljanin 0 Posted July 22, 2011 ja mislim da ces morati ,nazalost,da menjas set kvacila jer nema nikakvog stelovanja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6451 Posted July 22, 2011 ako mi hvata skroz gore to je onda znak da je dotrajao? posto on ne proklizava zasada... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted July 22, 2011 to je hidraulicno samostelujuce kvacilo.idi kod majstora vidi da ispusti vazduh ,da proveri ulje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
SikterBre 31 Posted October 15, 2012 (edited) Za svojih 8-9 godina vozačkog iskustva nisam imao problem ove vrste, pa rekoh da potražim savet...Tačnije dešava mi se to da mi kvačilo pušta mnogo visoko kada trebam da krenem, počnem da ga otpuštam polako i tek onda krećem, ali uz tresenje prednjeg kraja... Sumnjao sam na nosače motora, zamenio sam centralni i desni, priča je opet ista, ništa se nije promenilo, a ne verujem da je otišla korpa... Recimo mogu da krenem prvom uzbrdo lepo bez proklizavanja, mogu na ravnom da spustim petom na 60km/h i da vratim na 100km/h bez problema, tako da ne sumnjam na to...Takođe mi cvili kvačilo kada ga otpustim, kao da zgazim mačku, a ne kvačilo..Jel može kvačilo da se prešteluje tj da se spusti i kako? I naravno koliko je to pametno?Ako neko ima koju ideju šta bi moglo da bude neka pomaže... Edited October 15, 2012 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted October 15, 2012 aj ako mozes slikaj polugu potisnog lezaj tj onaj deo koji se vidi spolja na menjacu da pogledam pa cu ti kazem sta da radis... Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted October 15, 2012 Jesi li menjao set do sada, posto mi smrdi na tako nesto... Quote Share this post Link to post Share on other sites
SikterBre 31 Posted October 15, 2012 aj ako mozes slikaj polugu potisnog lezaj tj onaj deo koji se vidi spolja na menjacu da pogledam pa cu ti kazem sta da radis...ne znam na šta konkretno misliš, nisam mnogo stručan šta bi to moglo da bude i gde se nalazi?Nije menjano ništa od kako je auto kod mene, ja sam prešao 35.000 sa njim, od prvog dana mi trese kada idem u rikverc, sumnjao sam na nosače i pre mesec dana su oni zamenjeni, ali me ovo zeza i dalje... Ne mogu da startujem ono odsečno, nego moram da popuštam kvačilo polako do kraja, dešavalo mi se par puta da se ugasim na semaforu zbog toga... Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted October 15, 2012 (edited) Hidraulično, jedino ako si mislio da polugu sa potisnog da pomeri. Edited October 15, 2012 by ivan.ik Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted October 15, 2012 onda zaboravi sve i otidji u ovlascen servis... da ti srede to ili barem kod nekog majstora u kojeg imas poverenja....nema razloga da nastavljamo diskusiju...jer mozes samo da pokvaris nesto... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hardvet 2 Posted October 15, 2012 Ali, ako je vec pokvareno, udri slobodno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted October 15, 2012 @ivan.ik na shemi nije naveden nacin spajanja izmedju poluge potisnog lezaja (slika 2 stavka br.10) i potisnog klipa (satvka br.12 ista slika) Quote Share this post Link to post Share on other sites
SikterBre 31 Posted October 15, 2012 A sumnjaš li da mora da se menja komplet ili može da se prešteluje nekako? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hardvet 2 Posted October 15, 2012 Nema stelovanja, bar zvanicno. Ako postoji skarabudz varijanta jedino tako ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted October 15, 2012 mene samo zanima nacin spajanja izmedju one gore dve stavke pa ce smislim skarabudz varijantu... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 533 Posted October 15, 2012 Nema tu stelovanja, ako hvata visoko pri kraju je, to sto skirpi je normalno kod vecine puntica a jos i ako je tvrdo ko kamen, e onda se i lezaj ukopao u korpu pa moze i da je probije Quote Share this post Link to post Share on other sites
SikterBre 31 Posted October 16, 2012 Nije tvrdo, samo kada ga otpuštam ono visoko pusti, malo višlje od sredine.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Veka 0 Posted October 16, 2012 Tačnije dešava mi se to da mi kvačilo pušta mnogo visoko kada trebam da krenem, počnem da ga otpuštam polako i tek onda krećem, ali uz tresenje prednjeg kraja...ja sam imao isti problem i u pitanju je bila korpa kvacila,zato ti i trza pri kretanju...to je kod mene bio problem i zamenom je problem resen Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted October 16, 2012 verovatno je losa korpa ,mozda i zmajaca,ali ja pucam na korpu,to sto visoko hvata ili je pri kraju ili je jednostavno los set kvacila Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted October 16, 2012 Nema stelovanja Sikter kao i sto ti kazu ljudi, korpa je samostelujuca, i kada dodje pedala do kraja jednostavno je gotov taj set. Postoji varijanta da se skarabudzi, ali posto ce ti majstor vec ionako uzeti 50-ak eura za skidanje menjaca neisplati se isprobavati slj varijante. Nov set je oko 6i nesto hiljada Valeo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
benedikt 1 Posted August 5, 2013 (edited) imam Fiat Punto 1.2EL 2002.god i imam problem posto mi kvacilo hvata skroz gore i ako sam pre 4meseca menjao kompletan set kvacila(korpa,lamela i druk lezaj) i juce jos jednu novu lamelu posto mi je predhodna bila zamascena.Povremeno mi se cuje skripanje kvacila,predpostavljam da je sajla ili cilindar Edited August 5, 2013 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
SikterBre 31 Posted August 28, 2013 ^^Evo i ja se javljam sa sličnim problemom kao i kolega u postu iznad... Upravo zamenio set kvačila, stavio nov Borg&Beck, kvačilo je daleko mekše, baš kako i treba da bude, ali ipak pušta visoko isto kao i pre zamene i ima to podrhtavanje kada krećem i to me baš nervira, jer sam kvačilo menjao baš prvenstveno zbog toga... Da li može da ima neke veze sa sajlom kvačila ili sa tim hidrauličnim cilindrom? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 533 Posted August 28, 2013 (edited) Ti nemas sajlu kvacila vec samo cilindar, a to podrhtavanje ima veze sa setom . . . Edited August 28, 2013 by Ticma Quote Share this post Link to post Share on other sites
SikterBre 31 Posted August 28, 2013 Sad naleteh da problem sa zamajcem može da bude uzrok ovome, da kao on treba da se poravna kada se menja set kvačila, da ne bi treslo Quote Share this post Link to post Share on other sites