Jump to content
FAS Goran
Trulex

Auspuh servisi / Auspusi

Recommended Posts

Aso je takodje italijanska firma ali losijeg kvaliteta izrade. Imasaf trenutno nema konkurenciju na nasem trzistu po pitanju izgleda izduvnih sistema, jednostavno kada uporedis izgled Imasafa i Aso vidi se velika razlika u korist Imasafa. Sto se tice dugotrajnosti rano je ista govoriti jer se Aso tek pojavio kod nas na trzistu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uzeo sam Asso 12000din komplet sa sva 3 lonca.Što se tiče izgleda ne vidim nikakvu razliku sve je original kao imasaf.Namestio sam ga lep zvuk ima sviđa mi se, e sad ono što me buni pošto sam ga sam nameštao kući onde gde se spaja na šelnu ja sam stegao koliko sam mogao ali opet malo se oseća kad stavim ruku duva tu na sastav i mnogo vode izlazi iz auspuha jel to normalno ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam 200km od BG-a,ne isplati mi se da dolazim samo zbog toga.Kakav je kvalitet Kiler auspuha?

Ja evo vec 2 godine imam njihov izduv na Renou 1.4 karb. Ni r od rdje ili propadanja. Odradili su ga za sve pare a placen je 80 eura (sa ugradnjom)

Tako da ti njihovi izduvi su poprilicno lepi a imaju bas fin zvuk.

Kad sredim motorni deo idem do njih da metnem Remus. Da skinem ovaj "Pirke" prdavac sto sam dobio uz kola.

Sve u svemu sve pohvale na profesionalnost i ljubaznost kod Kiler-a.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas mi je u sred vožnje stradala pletenica na Puntiću. Već je bila malo načeta mislim, pošto mi je auto radio malo bučnije nego inače, ali danas se skroz pocepala...

Pošto je subota oko 15:00 h, jedva sam našao u komšiluku nekog majstora koji će to da mi odradi...

AUSPUH SERVIS BULEVAR,

Cvijićeva 14, Niš

Sečenje, zamena pletenice i varenje + ruke = 1200 dinara...

Plus pozdrav od majstora "zadnji lonac ti je načet, vozi tako još malo, pa kad ti dosadi, svrati. Cena oko 4 - 4 i po 'iljade.."

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sta mislite o prohromskim auspusima? da lise isplate? Koje su znacajne razlike izmedju Prohromskog i obicnog auspuha? Auspuh mi je jos citav ali sam nesto razmisljao da cim mi progori lonac stavim ceo komplet od prohroma od izduvne grane. Sem sto prohrom nemoze da progori da liima jos neke znacajne razlike? Cale mi je izvrstan majstor i napravio je dosta auspuha sad je u penziji pa bih da ga iskoristim dok jos moze da radi da mi odradi komplet izduvni sistem od prohroma. I koliku debljinu lima 1,5mm ili manje? Jel ima neko neka objektivna iskustva sa prohromskim izduvom?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kad na tvom puntu bude progoreo auspuh, uveliko ce se voziti automobili na struju, tako da...slobodno ostavi coveka da uziva u zasluzenoj penziji :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma druze poznajem dosta ljudi kojima je posle dve godine progoreo lonac na puntu doduse sve su benzinci, ja sam sad na dve godine i par meseci pa se nesto istripovao da ce i meni uskoro da izgori lonac.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma na benzincima mnogo brže rikne, naročito na plincima :D

Kolega ima PUG 206 1,4 benzinca, običan auspuh iz šupe mu je progoreo posle 2 godine, a i fabrčki nije izdržao više od 4 godine. Ortak vozi Gnoja 2 GTi 2.0 16v, (naknadno ubačen motor iz audi 80 B4), recimo da mu je prohromski zadnji lonac izdržao bar 6 godina (neka šupa varijanta, ali lepo izgleda). Vozi naravno na plin. E sada, ne znam koliko ima veze da li je neki jači auto ili punto 1.2. Ovaj ortak baš kida auto, kada god može, a onda je veća temperatura izduvnih gasova.

Moj Bravo je 2001g, verujem da je još fabrički auspuh na njemu. Izgleda super na oko, nije truo niti progoreo, i ne brunda. Da napomenem da je u pitanju traktor, tj 1.9JTD. Tako da nemoj da se brineš za tvoj auspuh.

Edited by marko.jovanovic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Upravo sam pitao ortaka sa Golfom. 5 godina je trajao zadnji lonac, kupljen na buvljaku. Kaže nije istrulio prohrom, nego je sagoreo oko varova cevi jer nije ceo od prohroma.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zastave 10 benzinci su imali problema sa auspuhom a dizelima generalno mnogo dugo traje auspuh.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pošto mi je auto zadnjih nekoliko dana promenio zvuk,danas sam zavirio ispod njega i video da je lonac gotov (popustio gde ulaze i izlaze cevi). Verovatno da može da se zakrpi jer nije truo ali verujem da su izgorele pregrade i azbest u njemu pa krpljenje i nije neko rešenje.

Na jednom mestu imaju "aluminirane" lonce (exhaust systems vito-03) sa godinu dana garancije za 4000 sa ugradnjom,a zvao i ap sport,kod njih je 3100 din sa dve godine garancije (nisam pitao za proizvodjača).

Pošto prvi put čujem za aluminirane lonce, zna li neko šta je to, i da li je neko uzimao lonce u ap sportu i kako su se pokazali?

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Video sam na kupujemprodajem oglas,čovek valjda proizvodi izduvne sisteme,cena je bila 2520,čini mi se.


 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko li kosta lonac za punta mk1 zadnji za ugradnjom?

 

Ima li neko predstavu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tnx kolega...

 

Moj zadnji je kao na 2goj slici !!!

 

Ima onu cev sto ide kao ka motou pa tek onda ide iza !!

 

Koliko li ej pametno skinuti i katalizator ??? kAd vec budem menjao zadnji lonac

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije pametno ukoliko ne postoji opravdani razlog za njegovo uklanjanje. Tek ako se javljaju odredjene anomalije u radu automobila, ciji je uzrocnik kataliticki konverter (katalizator) tada ga u principu treba zameniti ili ako zivis u Srbiji, izbaciti :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Otpao mi je zadnji lonac,vozio sam ga par dana normalno i jutros krenem na posao i auto je tako poceo odjednom da bruji i da tresee opasnoooo o.O i upali mi se chek engine lampica!!! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Upravo vozim multiplu sa novim loncima ugradjenim u servisu Ljuba i desava mi se da krene ruka da upali auto koji vec radi.Jednostavno nisam ni bio svestan koliko je auto ranije prduckao.Servis je retko dobar,majstori rade svoj deo posla bez mozganja ovako cemo onako cemo.Svaka preporuka za strucnost i uslugu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

SNIZENJE CENA FLEKSIBILNIH CEVI-PLETENICA !!!

 

U prilici smo da Vas obavestimo da smo zahvaljujuci dobroj poslovnoj politici uspeli da snizimo cene pletenica u nasem servisu za veliki broj automobila. Ovaj popust je obuhvatio gotovo sve Fiatove modele. Pletenice su i dalje istog proizvodjaca i istog kvaliteta kao i do sada i imaju garanciju od 24 meseca. Nove snizene cene mozete pogledati na nasem sajtu..

 

 

http://www.auspuhservisljuba.com/cene-fleksibilnih-cevi.html

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za Nis znam a za gore kod vas ne znam... :D odi do prvog servisa koji se bavi auspusima i zatrazi jednu gumu. Ne bi trebalo da je vise od 100dinara :D

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...