Jump to content
FAS Goran
despotbg

Fiat Punto mk.2 1.2 8v / Punto mk.1 - potrošnja ulja ; plavi dim

Recommended Posts

na nekih 5000 km od zamene ulje dostize svoj maximum performansi

tako da ako ne smanji do tad mora da se meri kompresija i da se proveri sta nije u redu...

pogledaj da ne curi negde?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znaci jos 4 litra dolivanja,curi na onu gumicu gde su bombine u ponedeljak je menja ali to je bas malo jedva da se primecuje ostatak motora je suv

Share this post


Link to post
Share on other sites

zamoli majstora da ti proveri kompresiju za svaki slucaj...

uzgred aditiv ni pod razno ako zelis da ostavis auto da ga vozis sledece 2-3-4 godine

aditiv samo pokvari motor...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pitacu ga da izmeri kad budem menjao tu gumicu,mozda sam pre zamene ulja trebao da sipam ono sto kao pere motor iznutra pa da onda sipam novo ulje...planiram da ga zadrzim bar 3 godine..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo da I ja izlozim svoj problem vezan za potrosnju ili curenje ulja.

Naime imam punto II 1.2 8v 2002 presao je 128000 km. Polovinom juna meseca zamenjeno ulje I filteri sipano selenia 20k ulje ( tako pise u racunu ja flase ili konzerve nisam video) do vrha, znaci na meracu je nivo ulja stajao malo iznad MAX ?.Tom prilikom je zamenjena zaptivka poklopca ventila jer je auto mnogo slinio I ostavljao po neku tackicu ispod sebe ( tj obelezavao teritoriju ).Nisam oprao motor posle servisa vec koliko je bilo moguce obrisao sam stare tragove curenja ( jer po prasnjavom motoru bolje se vidi ako negde curi ).

Posle predjenih 300 km (7 dana) proverio sam nivo ulja (ulje proveravam svaki dan I to samo pre prvog paljenja motora) I nivo je bio malo iznad max kako je I bilo po izlasku iz servisa. Posto parkiram u dvoristu naviknut na uljne fleke ispod kola nisam obracao paznju da li ima novih (uveren da sam problem sa curenjem ulja resio zamenom zaptivke poklopca). Otisao sam na posao I parkirao na jedno parking mesto koje je bilo bez fleka od ulja. Po polasku kuci primetio sam da se ispod kola pojavise uljne tackice. Pomislio sam nisam dobro video nisu moje ali poceo sam da obracam paznju. I UZASA auto je ponovo poceo da obelezava parking teritoriju.

Odmah po povratku kuci zalegao sam pod auto I imam sta da vidim. Sa desne strane na bloku pored kutije zupcastog kaisa novi masni trag koji se sliva I skuplja na dnu kartera a I da je filter ulja sa donje strane isto orosen kapljicama ulja.Pomislio sam da majstori u servisu nisu dobro stegli filter ulja pri zameni, uzeo od komsije alat I probao da zategnem filter ali ni makac, znaci nije on. Nista obrisao sam opet koliko sam mogao I poceo da pratim situaciju sa curenjem. Zadnje merenje ulja je pokazalo da nivo ulja koji je bio na max sada je na nekih 80% od max sto znaci da je za nepunih 500 km iscurelo skoro 2 dl ulja.Malo duzim zagledanjem primetio sam da na poklopcu ventila kodplasticnog poklopca zupcastog kaisa ima svezi trag ulja koji kada obrisem pre voznje pojavi se ponovo po zavrsetku voznje.

Da li je majstor lose postavio zaptivku pa ona opet curi ( probao sam da dotegnem srafove svi su stegnuti) ili je kriv poklopac pa sta god uradio ulje ce cureti ispod poklopca ali uvek na drugom mestu. Pre punta imao sam juga starog 24 godine ( koga sam vozio 8 godina) sa ne zna se kolikom kilometrazom ali nikad nije curelo niti je trosio ulje.

Kakve su vasa iskustva povodom ovog curenja ulja?

Fotografija0054.jpg?noCache=1342511785Fotografija0056.jpg?noCache=1342511785

Fotografija0058.jpg?noCache=1342511785Fotografija0059.jpg?noCache=1342511785Fotografija0060.jpg?noCache=1342511785

Fotografija0062.jpg?noCache=1342511785Fotografija0063.jpg?noCache=1342511785Fotografija0067.jpg?noCache=1342511785

Fotografija0068.jpg?noCache=1342511785Fotografija0069.jpg?noCache=1342511785Fotografija0074.jpg?noCache=1342511785

Fotografija0075.jpg?noCache=1342511785Fotografija0076.jpg?noCache=1342511785Fotografija0077.jpg?noCache=1342511785

Fotografija0079.jpg?noCache=1342511785Fotografija0080.jpg?noCache=1342511785

Fotografija0081.jpg?noCache=1342511785Fotografija0082.jpg?noCache=1342511785

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stavi veće slike + reklamiraj curenje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moguce da je poklopac kriv i ne moze se stegnuti da dihtuje.

Kakve veze ima da li si dobar sa servisom, neka pogledaju ako su vec radili.

Na zalost, ja i dalje jedva da otvorim po neku sliku sa Postimage i ove tvoje ne mogu videti. Posto meni pusta na dihtungu glave, na manje od pola tvoje kilometraze, pogledaj da i kod tebe negde tu ne pravi problem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Al si me utesio svaka ti cast :laughing:.

Nadam se da je crkao neki semering ili da je kriv poklopac jer nikako ne mogu da provalim odakle to curenje. Ipak cu morati da operem motor da skinem stare naslage pa onda da vidim. Zato sam postavio slike da neko mozda vidi bolje od mene odakle curi jer ulje se sliva niz filter ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo ,ja da se oglasim i ako sam na odmoru! :) .Puntici imaju problem sa deklom poklopca ventila,znaju da budu krivi,imali smo dosta slucajeva u granciji gde su dekla zamenjena.

Sledece,to moze verovatno da se odradi diht masom,ali mi u servisu to ne radimo,jer nije stvar staviti originalan,proveren dintung poklopca ventila i onda naliti diht mase...ispadne smesno...drugo,sve sto mislis da je reklamacija slobodno se javi i obrati,pozovi 011/2466324,trazi Branku i reci imam tu i tu reklamaciju radio sam vozilo kod vas...sigurno ce ti izaci u susret i reci kada da dodjes.nemoj pricu nisam dobar sa tim servisom i slicno,niko tebi nije nista zamerio ili te sada neko mrzi..

Evo to ti ja pricam kao neko sa foruma ,ne kao neko iz servisa,drugo na odmoru sam ne bi bilo ok da se mesam,kada sam na 300km od servisa od sinoc :) jeeeeee .sloboda :):p

P.S.Slobodno se javi,ako treba neka pomoc ,pisi mi na pp , :) opet naravno reklamiras sve u skladu sa radovima ,sto je radjeno na autu i mislis da nije dobro...isto ne pije mi vodu prica da je spiano preko max,ali ne kazem da nije moguce....

P.S.Nisi trebao nista dirati oko filtera ulja,mozes da napravis losu rabotu dotezanjem,bas losu...ne vidim na ovim "velikim " slikama,ali mi deluje kao semering bregaste ili tako nesto,nista strasno i vise nikad,ali nikad nemoj da poredis juga i punta,kvaris bre forum :p to ti je kao trabant i ferari da si poredio,ali bukvalno.... :) pozz i javi sta se desilo...

Edited by Bane23

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bane, ako cujes moje poredjenje Yuga i Punta, ubices me :)

Ja sam imao jednog 55, 91., prodao ga sa 100.000, motor mu je bio suv kao barut! Nikad nigde za to vreme nije flisovao, cureo i slicno. Moj auto znas kakav je... Pisa na sve strane, vec od 50 k :)

Edited by Hardvet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za Bane 23

Ne poredim juga i punta samo uporedjujem kako motor spakovan sa evidentno losijim kvalitetom delova mi nije pustao ulje a punto koji poseduje sigurno kvalitetnije delove sav je ubljuzgan i masan.

generalno ne volim da reklamiram nesto zasta nisam siguran da nije dobro uradjeno tj uopste ne volim da ulazem kviska i ponovo trazim nesto sto ja mislim da nije dobro uradjeno. Cak sta vise siguran sam da zaptivka poklopca drzi. Kada budem sa sigurnoscu utvrdio da servis nije dobro odradio posao e onda je to druga prica.Na slikama se vidi da posle njene zamene nema curenja. verovatno sam pogresio sto odmah nisam oprao motor ali kao eto sad je sve pod kontrolom pa cu sutra kad ono jos gore.Na postu posle tog sa slikama, imas novi post na postimage-u slike u full formatu.

A filter sam morao da probam da li je zategnut jer hoce ona gumica ako se malo ne "navlazi" sa uljem da sagori i da procuri pored nje. Ne brini nisam silovao filter lagano sam probao da ga dotegnem ali je bio fes tako da nisam nista dotezao.

Sto se tice ulja stvarno je bilo nakrkano do panja bas sam bio iznenadjen jer se uvek sipa do 3/4 sipke maksimalno a i nisam znao koje je ulje sipano nego sam pogledao u racun i odatle sam saznao

A dolazak na "reklamaciju" voleo bih da to obavim ipak kada dodjes sa odmora jer smo pre neko vreme imali malo nesuglasica oko toga ko je i sta trazio i sta je uradjeno a sta nije i sl .....

Uzivaj na odmoru potreban ti je pored nas "ovakvih" :laughing: vozaca punta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dakle ovako:

U pitanju je sestrin punto 1.2 automatik. Trosi 1l ulja na 500km. Ne dimi, normalno radi, normalno pali. E sad, posto vidim da se svi tese cinjenicom da ne purnja i da lepo radi...a na kraju se ispostavi da su ipak karike i da treba generalna/polugeneralna....zanima me da li je neko resio problem a da nije otvarao motor (pominju se te gumice i sl)? Takodje me zanima koja je najpovoljnija opcija ako su ipak u pitanju karike? Ta popravka (krpljenje) ne treba da podrazumeva neki kvalitet u smislu izdrzljivosti jer obzirom da auto koristi iskljucivo za prevoz od posla do kuce (12km dnevno) ona ce 30.000 da predje za 10 godina...a do tada ce ga verovatno i zameniti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jesi li gledao da li je motor produvao? Pogledaj kada je zagrejan motor i radi u mestu, podigni sipku za merenje nivoa ulja i vidi da liizlazi dim, ili otvori cep za dolivanje ulja i vidi da liizlazi dim. Neverujem da su gumice jer bi trebalo da dosta dimi na auspuhu. Inace to je enormna potrosnja ulja, kada motor dogura potrosnju do nekih 1l na 1000km to je vec alarmantno...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verovatno krepao semering radilice i to zadnji... Pa tera ulje u zvono menjaca da sagoreva toliko ulja vlasnica bi odavno krepala od gasova iz auspuha a i katalizator bi zacepio...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zbunjuju nas simptomi koje si naveo, da auto trokira ili dimi na auspuhu ili tesko pali vruc ili hladan lakse bi bilo oceniti odavde, ovako jedino sto mogu da ti kazem je otprilike trosak koji te ceka, nekih 600e

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod 99% majstora kazu isto FIAT PUNTO II 1,2 8V 2001-2002 godiste trosi 200-300ml.na oko 1000-2000 km.a nekima ne trosi ali uglavnom trosi ulje ne bojte se to je normalno i crkne servo brzo i krckaju vrata,i kad stavis nove farove izgore posle 2 godine to im je mana.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moj bivsi je trosio, i dalje trosi 1,5-2dc na 1000km, i vozi se tako od kad je kupljen vec 60.000km....

Cenim da ce isto biti i narednih 60.000km...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovim sto pisem cu potvrditi da je cista glupost to sto pise u knjizici da se ulje kontrolise na 3.000 Km. Pre par godina sam na Letovanju upoznao jednog Momka koji je u Maju te godine kupio nov FIAT Punto Classic 1.2 LPG. Iz price sam zakljucio da Decko ima veze sa autom kao ja sa Space Shuttle-om. I on sam to kaze, zato je i kupio nov auto, da bi imao sto manje problema. E sad, pitam ga ja koliko je presao. Kaze 2.000 Km. Jesi li uradio prvi servis i zamenu ulja, pitam ja njega, a on sleze ramenima, pojma nema o cemu govorim. Digni haubu, rekoh mu. Kada je podigao haubu, izvadio sam sipu za merenje ulja koj je bila POTPUNO SUVA!!!. Covece, pa ti nemas ovde skoro nimalo ulja, idi kupi 2L, rekoh mu. Necu ja tu nista da cackam. Kada se vratim kuci, odvescu auto u servis, pa neka oni to srede, rece mi. Bice ti kasno, nemas Covece ulja u motoru, a do Kuce imas 500 Km, rekoh mu. Neka, necu nista da diram, spusti haubu i Popodne upali auto i ode na izlet od 50 Km u jednom pravcu. Ko zna sta se desilo sa motorom, dok nije otisao u servis, verovatno je zakovao negde usput.

1.000 Km je sasvim razuman period kontrolisanja nivoa motornog ulja.

Edited by FIAT Lancia

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...