Jump to content
FAS Goran
despotbg

Fiat Punto mk.2 1.2 8v / Punto mk.1 - potrošnja ulja ; plavi dim

Recommended Posts

Sigurno su ti otisle gumice ventila,cest problem na Puntu,ako si presao 10000km,trebao si da zamenis to ulje sto ti je ostalo u motoru i da stavis nov filter!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dolivao sam skoro litar ulja od zamene do zamene. Zbog pucanja dihtunga glave, odvezao sam auto u servis i kad je vec glava skidana, resio da osvezim motor. Za 30.000 din sam resio problem na glavi i ispod glave :D
Od zamene do zamene, jedva da ima razlike u kolicini izmedju starog i novog ulja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moj punto 1.1 Mk1 i kad sam ga uzeo sa 115000km i sad kad ga buraz preuzeo ima 300000km, trosi na 10000km oko 0,5-0,7l.Zavisi kako se vozi ali trosi ulje.Selenia gold se stalno sipa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moj bivsi 8v kod mene nije trosio i pre neki dan mi stigne parking kazna i odnesem vlasniku i bas ga pitam, kaze, ne trosi. Ja sam ga prodao sa nekih 130k km, ne verujem da ima vise od 150-60k sada

Share this post


Link to post
Share on other sites

E moj slucaj...Punto 1.2 8v 2001 na 160000 menjane karike lezajevi gumice itd sve djuture kad vec otvarana glava sad ima 196000 mali servis radim na 10000 selenia gold prosle nedelje gledam ulje na minimumu u petak prosli opet ispod minimuma bukvalno na ivici da ga nema,motor nikakvu gresku ne izbacuje sve normalno osim sto mi se cini da malo vise trese u leru...Sipam ja u subotu litar i dvesta i danas da proverim ulje ode ono iznad maksimuma -.- Mali servis treba da radim za 2000...On mene zaj..... Jel normalno trosi ulje? Inace slini na dekli predpostavljam i na gumici kod razvodnika ali ne ostavlja baricu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jel ta gumica kod razvodnika ima neki konkretan naziv, tipa dihtung necega, primetio sam da mi tu curi ulje i nivo mi je izmedju min i max, servis radjen pre mozda 2000 km i tada zamenjeno ulje koje je bilo blizu max. Sad je izmedju pa pretpostavljam da mi je iscurelo bas na toj gumici

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

tri srafa desetke i menja se, radi lakseg komfora ukloni akumulator...a i ne moras :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav! Danas kada sam otvorio haubu zagledao sam motor i primetio veliku fleku od ulja na bloku motora, pretrazivao sam forum ali nisam nasao slicno mesto gde pusta. Moze li neko da objasni sta se ovde desilo, auto sam kupio pre 6 meseci uradio sam mu mali serivs, ovog probleema ranije nije bilo, u pitanju je punto sporting 1.2 16v, Hvala !

!15782448_1475668879127968_12966192_n.jpg15820411_1475668885794634_531636080_n.jpg15750118_1475668892461300_991739447_n.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od zadnje zamene poceo da trosi pola litre na hiljadu km.

Pre je trosio 250-300g na 1000 i to mi je bilo ok, u servisu rekli ne diraj nista, prati i dolivaj po potrebi.

Pre jedno mesec dana poceo malo da slini na poklopcu, to sredio i uradio mali servis, sipano Shell 10/40 ulje, pre koristio Seleniu gold.

Ulje na sipci bilo na max, posle oko 1000km (300 na otvorenom 700 po gradu) proverim nivo kad ono na pola sipke, znaci oko 500gr potrosio.

Inace se auto ponasa odlicno, nigde ne curi ulje, ne dimi na auspuhu ni na cepu za ulje, svecice imaju normalnu boju, nisu masne, lepo ide i vuce, miran u radu...

Pre neki dan sam ga razvukao na auto putu 155km/h, osecam da je mogao jos ali sam morao da kocim, mislim da je to sasvim ok sto se snage tice.

Da li je moguce da mu ne odgovara ovo Shell ulje, pa da ga zbog toga vise trosi?

Neki predlog sta da radim, koje ulje da probam sad da mu dospem?

Ne bih odmah da idem na drasticne mere (otvaranje motora) vec bih probao da iscrpim sve druge moguce opcije.

Na satu je skoro presao 200k.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni na istom motoru 2010 godiste 90000km na satu, shell-a trosi manje nego selenie, shell ne dosipa na 10000km, a selenia se pred kraj intervala morala malo dosuti.....
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam, pre Shella sam probao Seleniu i Mobil 2000, sa njima je trosio 250-300g/1000km.

Ostalo mi je jos Selenie od pre, probacu prvo sa njom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@snebojsa Na tvom mestu i takvom potrošnjom ulja bih kupio najjeftinije ulje 10W-40, npr. Nisotec ili dolivao kad potrosi. Ako vec ne planiras da radis motor u skorije vreme onda je po mom mišljenju najbolja opcija ovo sto sam ti predložio.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On ‎14‎.‎11‎.‎2017‎. at 10:48 AM, snebojsa said:

Od zadnje zamene poceo da trosi pola litre na hiljadu km.

Pre je trosio 250-300g na 1000 i to mi je bilo ok, u servisu rekli ne diraj nista, prati i dolivaj po potrebi.

Pre jedno mesec dana poceo malo da slini na poklopcu, to sredio i uradio mali servis, sipano Shell 10/40 ulje, pre koristio Seleniu gold.

Ulje na sipci bilo na max, posle oko 1000km (300 na otvorenom 700 po gradu) proverim nivo kad ono na pola sipke, znaci oko 500gr potrosio.

Inace se auto ponasa odlicno, nigde ne curi ulje, ne dimi na auspuhu ni na cepu za ulje, svecice imaju normalnu boju, nisu masne, lepo ide i vuce, miran u radu...

Pre neki dan sam ga razvukao na auto putu 155km/h, osecam da je mogao jos ali sam morao da kocim, mislim da je to sasvim ok sto se snage tice.

Da li je moguce da mu ne odgovara ovo Shell ulje, pa da ga zbog toga vise trosi?

Neki predlog sta da radim, koje ulje da probam sad da mu dospem?

Ne bih odmah da idem na drasticne mere (otvaranje motora) vec bih probao da iscrpim sve druge moguce opcije.

Na satu je skoro presao 200k.

Ja sam imao isto problem sa povećanom potrošnjom ulja sa tim Shellom 10w40 doduše na fiatovom 1.6 motoru. Nakon toga sam prešao na Total i potrošnja se vratila u normalu. 

Probaj za početak sa drugim uljem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Izgleda da su i automobili kao i ljudi, svaki na svoju ruku, nekima nesto prija a druguma ne :)

Dosuo sam Selenie koliko sam imao od pre, 400-500gr, sad je opet skoro na max pa cu da pratim, posle sam mislio da probam Dinamax ulje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima,

Punto 1.1 benzin ,kupljen iz uvoza pre 8 godina.Trošio po malo ulja,nikad stao na putu,pali na zub,bukvalno bez kvarova,prave kilometraže 160.000 sada počeo da izbacuje plavi dim,više ulja a i benzina troši. Bio sam kod jednog majstora koji ga je upalio,pogledao ispod haube i rekao da mora generalna (nije uradio nikakvu dijagnostiku ili merio kompresiju), kaže da će on uzeti 100e da skine i vrati motor a da ja vidim kod nekog lika pošto je mašinska obrada ili kupim polovan motor. Ne razumem se toliko u automobile ali mi je malo čudno da mora generalna pa bih hteo da čujem Vaša mišljenja.U svakom slučaju probaću da nađem drugog majstora da čujem još neko mišljenje jer za generalnu(500e) nemam te Vas molim za savet.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Crni Saša

 

Tesko da je ta kilometraza bez uvrede :) Ja mogu da ti pomognem da te posaljem u servis gde ja moj auto odrzavam ( Isto Punto 1 ). Tamo ce ti ljudi objasniti stanje motora, i sta tu valja ciniti. Ako hoces pisi u inbox 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...