Dimitrijus 3 Posted January 26, 2016 Nije to opel da tolko trosi... Quote Share this post Link to post Share on other sites
milan81 24 Posted January 27, 2016 Sigurno su ti otisle gumice ventila,cest problem na Puntu,ako si presao 10000km,trebao si da zamenis to ulje sto ti je ostalo u motoru i da stavis nov filter! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Punto1.2 26 Posted January 27, 2016 Dolivao sam skoro litar ulja od zamene do zamene. Zbog pucanja dihtunga glave, odvezao sam auto u servis i kad je vec glava skidana, resio da osvezim motor. Za 30.000 din sam resio problem na glavi i ispod glave Od zamene do zamene, jedva da ima razlike u kolicini izmedju starog i novog ulja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
@bane@ 102 Posted January 27, 2016 Moj punto 1.1 Mk1 i kad sam ga uzeo sa 115000km i sad kad ga buraz preuzeo ima 300000km, trosi na 10000km oko 0,5-0,7l.Zavisi kako se vozi ali trosi ulje.Selenia gold se stalno sipa. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted January 27, 2016 Moj bivsi 8v kod mene nije trosio i pre neki dan mi stigne parking kazna i odnesem vlasniku i bas ga pitam, kaze, ne trosi. Ja sam ga prodao sa nekih 130k km, ne verujem da ima vise od 150-60k sada Quote Share this post Link to post Share on other sites
Fikus92 0 Posted February 8, 2016 E moj slucaj...Punto 1.2 8v 2001 na 160000 menjane karike lezajevi gumice itd sve djuture kad vec otvarana glava sad ima 196000 mali servis radim na 10000 selenia gold prosle nedelje gledam ulje na minimumu u petak prosli opet ispod minimuma bukvalno na ivici da ga nema,motor nikakvu gresku ne izbacuje sve normalno osim sto mi se cini da malo vise trese u leru...Sipam ja u subotu litar i dvesta i danas da proverim ulje ode ono iznad maksimuma -.- Mali servis treba da radim za 2000...On mene zaj..... Jel normalno trosi ulje? Inace slini na dekli predpostavljam i na gumici kod razvodnika ali ne ostavlja baricu Quote Share this post Link to post Share on other sites
rage_man 130 Posted August 7, 2016 Jel ta gumica kod razvodnika ima neki konkretan naziv, tipa dihtung necega, primetio sam da mi tu curi ulje i nivo mi je izmedju min i max, servis radjen pre mozda 2000 km i tada zamenjeno ulje koje je bilo blizu max. Sad je izmedju pa pretpostavljam da mi je iscurelo bas na toj gumici Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted August 7, 2016 Mislim da je tako, bas gumica razvodnika Quote Share this post Link to post Share on other sites
rage_man 130 Posted August 7, 2016 Jel kompliokovana zamena? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted August 7, 2016 Nem pojma ne bi trebalo Quote Share this post Link to post Share on other sites
DRAGANCE 21 Posted August 18, 2016 tri srafa desetke i menja se, radi lakseg komfora ukloni akumulator...a i ne moras Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojan_ejbrealobre 7 Posted December 29, 2016 Pozdrav! Danas kada sam otvorio haubu zagledao sam motor i primetio veliku fleku od ulja na bloku motora, pretrazivao sam forum ali nisam nasao slicno mesto gde pusta. Moze li neko da objasni sta se ovde desilo, auto sam kupio pre 6 meseci uradio sam mu mali serivs, ovog probleema ranije nije bilo, u pitanju je punto sporting 1.2 16v, Hvala ! ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
rage_man 130 Posted December 29, 2016 Cenim da bi neka slika gde je šire slikano, vise pomogla Quote Share this post Link to post Share on other sites
Memphis 15 Posted December 29, 2016 Meni se čini da to slini sa brtve poklopca ventila Quote Share this post Link to post Share on other sites
Memphis 15 Posted December 30, 2016 On 7.8.2016. at 11:33 PM, MS PK said: Mislim da je tako, bas gumica razvodnika To se zove O-ring na bobini ... originalni part no; FIAT 14463980 Quote Share this post Link to post Share on other sites
snebojsa 56 Posted November 14, 2017 Od zadnje zamene poceo da trosi pola litre na hiljadu km. Pre je trosio 250-300g na 1000 i to mi je bilo ok, u servisu rekli ne diraj nista, prati i dolivaj po potrebi. Pre jedno mesec dana poceo malo da slini na poklopcu, to sredio i uradio mali servis, sipano Shell 10/40 ulje, pre koristio Seleniu gold. Ulje na sipci bilo na max, posle oko 1000km (300 na otvorenom 700 po gradu) proverim nivo kad ono na pola sipke, znaci oko 500gr potrosio. Inace se auto ponasa odlicno, nigde ne curi ulje, ne dimi na auspuhu ni na cepu za ulje, svecice imaju normalnu boju, nisu masne, lepo ide i vuce, miran u radu... Pre neki dan sam ga razvukao na auto putu 155km/h, osecam da je mogao jos ali sam morao da kocim, mislim da je to sasvim ok sto se snage tice. Da li je moguce da mu ne odgovara ovo Shell ulje, pa da ga zbog toga vise trosi? Neki predlog sta da radim, koje ulje da probam sad da mu dospem? Ne bih odmah da idem na drasticne mere (otvaranje motora) vec bih probao da iscrpim sve druge moguce opcije. Na satu je skoro presao 200k. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted November 14, 2017 Meni na istom motoru 2010 godiste 90000km na satu, shell-a trosi manje nego selenie, shell ne dosipa na 10000km, a selenia se pred kraj intervala morala malo dosuti..... Quote Share this post Link to post Share on other sites
snebojsa 56 Posted November 14, 2017 Ne znam, pre Shella sam probao Seleniu i Mobil 2000, sa njima je trosio 250-300g/1000km. Ostalo mi je jos Selenie od pre, probacu prvo sa njom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Axic 20011 Posted November 14, 2017 @snebojsa Na tvom mestu i takvom potrošnjom ulja bih kupio najjeftinije ulje 10W-40, npr. Nisotec ili dolivao kad potrosi. Ako vec ne planiras da radis motor u skorije vreme onda je po mom mišljenju najbolja opcija ovo sto sam ti predložio. Quote Share this post Link to post Share on other sites
snebojsa 56 Posted November 14, 2017 Tako ce i biti za sada, dolivanje i pracenje pa cemo videti. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Memphis 15 Posted November 15, 2017 On 14.11.2017. at 10:48 AM, snebojsa said: Od zadnje zamene poceo da trosi pola litre na hiljadu km. Pre je trosio 250-300g na 1000 i to mi je bilo ok, u servisu rekli ne diraj nista, prati i dolivaj po potrebi. Pre jedno mesec dana poceo malo da slini na poklopcu, to sredio i uradio mali servis, sipano Shell 10/40 ulje, pre koristio Seleniu gold. Ulje na sipci bilo na max, posle oko 1000km (300 na otvorenom 700 po gradu) proverim nivo kad ono na pola sipke, znaci oko 500gr potrosio. Inace se auto ponasa odlicno, nigde ne curi ulje, ne dimi na auspuhu ni na cepu za ulje, svecice imaju normalnu boju, nisu masne, lepo ide i vuce, miran u radu... Pre neki dan sam ga razvukao na auto putu 155km/h, osecam da je mogao jos ali sam morao da kocim, mislim da je to sasvim ok sto se snage tice. Da li je moguce da mu ne odgovara ovo Shell ulje, pa da ga zbog toga vise trosi? Neki predlog sta da radim, koje ulje da probam sad da mu dospem? Ne bih odmah da idem na drasticne mere (otvaranje motora) vec bih probao da iscrpim sve druge moguce opcije. Na satu je skoro presao 200k. Ja sam imao isto problem sa povećanom potrošnjom ulja sa tim Shellom 10w40 doduše na fiatovom 1.6 motoru. Nakon toga sam prešao na Total i potrošnja se vratila u normalu. Probaj za početak sa drugim uljem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
snebojsa 56 Posted November 16, 2017 Izgleda da su i automobili kao i ljudi, svaki na svoju ruku, nekima nesto prija a druguma ne Dosuo sam Selenie koliko sam imao od pre, 400-500gr, sad je opet skoro na max pa cu da pratim, posle sam mislio da probam Dinamax ulje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Crni Saša 0 Posted April 12, 2018 Pozdrav svima, Punto 1.1 benzin ,kupljen iz uvoza pre 8 godina.Trošio po malo ulja,nikad stao na putu,pali na zub,bukvalno bez kvarova,prave kilometraže 160.000 sada počeo da izbacuje plavi dim,više ulja a i benzina troši. Bio sam kod jednog majstora koji ga je upalio,pogledao ispod haube i rekao da mora generalna (nije uradio nikakvu dijagnostiku ili merio kompresiju), kaže da će on uzeti 100e da skine i vrati motor a da ja vidim kod nekog lika pošto je mašinska obrada ili kupim polovan motor. Ne razumem se toliko u automobile ali mi je malo čudno da mora generalna pa bih hteo da čujem Vaša mišljenja.U svakom slučaju probaću da nađem drugog majstora da čujem još neko mišljenje jer za generalnu(500e) nemam te Vas molim za savet. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Tommy92 52 Posted April 12, 2018 @Crni Saša Tesko da je ta kilometraza bez uvrede Ja mogu da ti pomognem da te posaljem u servis gde ja moj auto odrzavam ( Isto Punto 1 ). Tamo ce ti ljudi objasniti stanje motora, i sta tu valja ciniti. Ako hoces pisi u inbox Quote Share this post Link to post Share on other sites
knezevic76 7013 Posted April 13, 2018 @Crni Saša Koliko to više troši? Moguće da su samo gumice ventila. Quote Share this post Link to post Share on other sites