despotbg 0 Posted July 12, 2011 Ljudi poceo auto da mi trosi ulje... Znaci potrosi litar na jedno 800km. Auto ne dimi ocepim ga do kraja i nema dima samo ovo kad ga tek upalim. Gde moze da nestaje ulje a da ga ne sagoreva? Provaravao sam karter mi je uljav ali ne kaplje na pod nista... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted July 13, 2011 Ako ne pusta onda su gumice ventila,probaj sa 15w40! Quote Share this post Link to post Share on other sites
klepesina 0 Posted July 13, 2011 valjda bi dimio pozadi da su gumice ventila otisle otjeraj u servis Quote Share this post Link to post Share on other sites
ficka 0 Posted July 13, 2011 (edited) 100% gumice ventila! Imao sam takav problem na feliciji. Pre tri godine sam ih menjao i otad auto ne troši ulje. Godina ipo kako sam ga prodao, lik koji ga je kupio kaže i njemu ne troši ulje. Lik je preprodavac povrća i izbacio je sedišta iz nje, tovari je do vrha.Ja sam ubedjen da je od autogasa!Inače u Bgdu su svi hteli da skidaju glavu motora, ali imam dobrog drugara automehaničara iz Leskovca, koji je ujedno i plinadžija, i on mi je odradio gumice ventila bez skidanja glave! Edited July 13, 2011 by ficka Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan_pajce 0 Posted November 12, 2011 (edited) Danas nakon 5000 predjenih kilometara od zamene ulja setim se da pogledam merac i vidim da je skoro na miminumu. Dosuo sam tacno 250g da bi bilo na normali. Nikada pre nisam primetio da trosi ulje. Interesuje me da li je to normalna potrosnja ili ima razloga za brigu? Edited November 12, 2011 by neshaoct spojena tema Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 537 Posted November 12, 2011 To je normalno, meni se desavalo po nekad kad bas onako ostrije vozim da ode i ceo litar na 5000 km (retko naravno) sada mi je na primer popio 700gr. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted November 13, 2011 Ako je bio na minimumu i dosuo si 250, pa je na normali, koliko je po tebi ta normala, trecina meraca, polovina Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan_pajce 0 Posted November 13, 2011 (edited) Recimo da je bio na trecini a normala je izmedju minimuma i maximuma koliko ja znam... Edited November 13, 2011 by ivan_pajce Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted November 14, 2011 Izmedju minimuma i maksimuma je 1l razlika,pa ti sada vidi,a u njega staje 2.8l sa filterom,moj ti je savet,slobodno na kas,ne preko i ne ispod polovnie meraca,znaci od poovine ka maksimumu ,uvek drzi nivo ulja! Quote Share this post Link to post Share on other sites
bax76 0 Posted November 14, 2011 - Staje 2,8 litara ulja, malo manje jer uvek nesto ostane od pre....- od minumuma do maximuma ide oko 1 litar ulja- ulje drzati kako vec napisase na nekih 80 posto opsega, pri vrhu- potrosnja od 1,2 pa eventualno i 3 deci na 1000km, je savrseno normalna za taj motor, a ta kolicina na 5000km, je nista... Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan_pajce 0 Posted November 15, 2011 (edited) Ok, hvala na brzim odgovorima i savetima Edited November 15, 2011 by ivan_pajce Quote Share this post Link to post Share on other sites
oktopod 283 Posted November 15, 2011 Da ponovim i ovde već puno puta rečeno, meni prvih 5000 od zamene ne potroši NI GRAM, onda krene da nestaje ko blesavo...probao sam razna ulja, raznih proizvođača i sve isto..jedino rešenje da menjam ulje na 6-7000 pošto ako čekam 10.000 dolijem skoro dve litre. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bax76 0 Posted November 15, 2011 Sudeci po tvom opesu, imas problem, sto ti se desava nagla degradacija ulja. Mozda su ti prekratke ture?Da li si sipao full sintetiku? Quote Share this post Link to post Share on other sites
oktopod 283 Posted November 15, 2011 Pa od čega se dešava ta degradacija ulja već 5 godina i 80.000km tj 10 zamena ulja, i to tačno tako, prvih 5.000 ništa a onda nestaje?Probao sam Seleniu gold, 20K, performer ili racing šta li beše al beše 5w40, probao i 5w30 čini mi se, probao motul 5w40 i 10w40 i na kraju kupujem gold zbog cene, isto nje..Ture ko ture, gradske, 5 do 10-15 kilometara. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted November 16, 2011 Nisi jedini,menjaj na 5 hiljada! Quote Share this post Link to post Share on other sites
oktopod 283 Posted November 16, 2011 Pa ono ispade da je tako jeftinije nego da gasim žeđ Quote Share this post Link to post Share on other sites
bax76 0 Posted November 16, 2011 (edited) Degradira se od viska vlage, ili od mozda goriva ukoliko dospeva u ulje.Mozda ti je zakazao sistem ventilacije motora.Kod mene je situacija drugacija, menjam na 8-10.000km, i konstantno trosi oko 1,5-2deci, na svakih 1000km, od kad je kupljen nov auto....Znaci do 10.000 ja dva puta dospem po pola litra ulja. Edited November 16, 2011 by bax76 Quote Share this post Link to post Share on other sites
oktopod 283 Posted November 17, 2011 Pa dobro, to je ok, drago mi je da nas ima koji hoće da priznaju da im auto troši ulje Čemu služi i kako radi taj sistem i gde se nalazi tj da li je to deo koji može da se menja ili šta? Quote Share this post Link to post Share on other sites
bax76 0 Posted November 17, 2011 http://www.cbc.rs/showthread.php?16721-Kako-otkloniti-probleme-degradacije-motornog-uljaevo malo pa prelistaj, mozda nadjes sta zanimljivo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
gorang 0 Posted November 17, 2011 Ljudi poceo auto da mi trosi ulje... Znaci potrosi litar na jedno 800km. Auto ne dimi ocepim ga do kraja i nema dima samo ovo kad ga tek upalim. Gde moze da nestaje ulje a da ga ne sagoreva? Provaravao sam karter mi je uljav ali ne kaplje na pod nista...meni je isto tako poceo da trosi ulje, isti motor, 192kkm presao, ustvari trosio je od kad sam ga kupio, i nikad nije bilo nekih problema niti simptoma, ide normalno, ne dimi i slicno... saveti su uvek bili da samo dosipam ulje i sve ce biti ok. E onda je pre mesec bas poceo da trosi, kao kod tebe, litra na ispod 800-900km, ja progutam knedlu i kazem majstoru da otvara. Epilog je sledeci: klipovi izlizani po strani, vidljivi risovi, mera daleko ispod tolerancije, glava sa brdo sagorele naslage, svecice se skora pa i ne vide, kaze nisi ti kriv, kriv je prethodni vlasnik, motor se pregrevao ili je ostajao bez ulja ili bez vode ranije.A u brojkama to izgleda ovako:klipovi sa karikama 16.000 dingarnitura lezajeva 3.200 dinset zupcastog kaisa 1.800 dinzaptivac usisa izduva, velike dekle, glave 1.450 dinsemering veci i manji 1.400 dinulje za motor selenia gold 1.700 dinfilter ulja 350 dinsvecice 1.000 dinantifriz G12 400 dindiht mase, eko kliner 800 dinradovi 12.000 dinbrusenje radilice 3.000 dinbrusenje bloka 3.000 dinpolusklop 4.000 dinKPT glave plus zazor 6.000 dinprebacivanje klipova 1.000 dinravno brusenje bloka 1.000 dinsuma sumarum 58.200 dinposto nisam iskusan sa automobilima sad posle generalke mogu da primetim da lakse povuce prilikom kretanja, ranije da bih presao ivicnjak gotovo treba da se raspadne od broja obrtaja, ulje jos nisam proveravao. Mene sad najvise kopka gde sam pogresio? Kupina ovakve macke u dzaku tesko je proverljiva, dijagnostika ne kaze nista, limarija super, koji majstor je blesav da provede vise sati u proveri automobila pri kupovini, znajuci da si mu potencijalna musterija. Ne zalim se ja na majstore, ovaj moj je super. Sad da li sam ja mogao nesto vise, ulje sam proveravao i dosipao, vodu sam takodje proveravao, ali je nikad nije trosio ni milimetar, ne znam kakava je pumpa za vodu, nikad nista nije signalizirao oko pregrevanja, grejanje dobro radi...eto mog loseg iskustva... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted November 18, 2011 Koliko je dugo auto bio kod tebe,koliko dugo si ga vozio tako sa dosipanjem po malo ulja!U sustini,auto ne bi trebao da trosi ulje,mora malo,ali fabrika na motoru 1.2/8v je propisala kao granicu tolerancije 400grama na 1000km,pa sad vidite,nece oni toliko da trose,ali velika je i stavka ulje,nije ulje isto kod nas i za zapadno trziste,nije gorivo isto sve ima to svoje,i moze o tome da se prica do sutra,a ne mora da znaci da je motor truba,ako trosi malo ulja,jer ima motora koji ceo svoj vek trose odredjenu kolicinu,malo duivkaju i tako idu u nedogled.Degradira se od viska vlage, ili od mozda goriva ukoliko dospeva u ulje.Mozda ti je zakazao sistem ventilacije motora.Kod mene je situacija drugacija, menjam na 8-10.000km, i konstantno trosi oko 1,5-2deci, na svakih 1000km, od kad je kupljen nov auto....Znaci do 10.000 ja dva puta dospem po pola litra ulja.Mozda ti je zakazao sistem ventilacije motora,pa? Kada pogledas dodje ti isto,ali opet bolje menjati na 5000km ulje,jer dospes do 10000km jos litar litar i po,pa vidi i onda ga menjas,bacis relativno novo ulje,a opet i nije novo mesano sa starim ,ovako na 5oookm samo filter ulja i ulje ,a na svakom drugom fil.vazduha i pesma! Quote Share this post Link to post Share on other sites
gorang 0 Posted November 30, 2011 Ljudi poceo auto da mi trosi ulje... Znaci potrosi litar na jedno 800km. Auto ne dimi ocepim ga do kraja i nema dima samo ovo kad ga tek upalim. Gde moze da nestaje ulje a da ga ne sagoreva? Provaravao sam karter mi je uljav ali ne kaplje na pod nista...meni je isto tako poceo da trosi ulje, isti motor, 192kkm presao, ustvari trosio je od kad sam ga kupio, i nikad nije bilo nekih problema niti simptoma, ide normalno, ne dimi i slicno... saveti su uvek bili da samo dosipam ulje i sve ce biti ok. E onda je pre mesec bas poceo da trosi, kao kod tebe, litra na ispod 800-900km, ja progutam knedlu i kazem majstoru da otvara. Epilog je sledeci: klipovi izlizani po strani, vidljivi risovi, mera daleko ispod tolerancije, glava sa brdo sagorele naslage, svecice se skora pa i ne vide, kaze nisi ti kriv, kriv je prethodni vlasnik, motor se pregrevao ili je ostajao bez ulja ili bez vode ranije.A u brojkama to izgleda ovako:klipovi sa karikama 16.000 dingarnitura lezajeva 3.200 dinset zupcastog kaisa 1.800 dinzaptivac usisa izduva, velike dekle, glave 1.450 dinsemering veci i manji 1.400 dinulje za motor selenia gold 1.700 dinfilter ulja 350 dinsvecice 1.000 dinantifriz G12 400 dindiht mase, eko kliner 800 dinradovi 12.000 dinbrusenje radilice 3.000 dinbrusenje bloka 3.000 dinpolusklop 4.000 dinKPT glave plus zazor 6.000 dinprebacivanje klipova 1.000 dinravno brusenje bloka 1.000 dinsuma sumarum 58.200 dinposto nisam iskusan sa automobilima sad posle generalke mogu da primetim da lakse povuce prilikom kretanja, ranije da bih presao ivicnjak gotovo treba da se raspadne od broja obrtaja, ulje jos nisam proveravao. Mene sad najvise kopka gde sam pogresio? Kupina ovakve macke u dzaku tesko je proverljiva, dijagnostika ne kaze nista, limarija super, koji majstor je blesav da provede vise sati u proveri automobila pri kupovini, znajuci da si mu potencijalna musterija. Ne zalim se ja na majstore, ovaj moj je super. Sad da li sam ja mogao nesto vise, ulje sam proveravao i dosipao, vodu sam takodje proveravao, ali je nikad nije trosio ni milimetar, ne znam kakava je pumpa za vodu, nikad nista nije signalizirao oko pregrevanja, grejanje dobro radi...eto mog loseg iskustva...'bes pos'o, posle 1200km ulje na pola ... videcemo, mozda ima nesto da se jos steluje Quote Share this post Link to post Share on other sites
bax76 0 Posted November 30, 2011 Bedak, a na koliko ti je bio nivo ulja kad ste krenuli sa testiranjem?Mozda malo da se usljakaju karike, mada ne uliva veliko poverenje to stanje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
igorvr 0 Posted November 30, 2011 Pozdrav svima...gorang, mora da potrosi malo auto ulja zbog toga sto je menjano sve zato dok nalegnu karike na hilznama posle uopste nece trositi, moj teca je mehanicar i pravio je na jednom puntu isto i auto je za 1200 km spustio ulje na sipci, pa je dosipano i posle toga uopste vise nije potrosio zato sto mora sve lepo da nalegne,pozdrav i nemoj uopste da se nerviras..... Quote Share this post Link to post Share on other sites
gorang 0 Posted November 30, 2011 @bax76Ulje je bilo do vrha...@kanajHvala druze, konsultovacemo se sa majstorom, dosucemo pa cemo pratiti ...mada mi ovako deluje puno pola da ode, resice se valjda Quote Share this post Link to post Share on other sites