vicent 1261 Posted December 13, 2013 Bilo koji auto-električar će ti ispitati akum. i dati dijagnozu. Potrebno je bukvalno da na polove nasloni ispitivač i odmah ćeš znati! Quote Share this post Link to post Share on other sites
majstormica 25 Posted December 13, 2013 Ne bi smeo da padne na nulu posle 3 sata, a ni da pokaze 3 ampera na pocetku punjenja.Tako da jos jedan glas ide za akumulator. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted December 21, 2013 a sto sam smesan jel ti je zao impulsa da potrosis? Quote Share this post Link to post Share on other sites
aleksandarbud 0 Posted February 1, 2014 (edited) Kao što sam već u prethodnoj temi napomenuo,imam zabranu vožnje do početka marta(zbog istekle vozačke dozvole) te stoga nisam vozio auto uopšte 2 meseca(za to vreme sam samo jednom obišao krug oko zgrada),a inače sam ga po malo palio da radi na po 5 minuta na svakih 5-7 dana!Pre početka ovog minusa sam se razboleo pa ga nisam ni palio!Nakon 5-6 dana nakon što sam ozdravio,spustim se da upalim auto...a ono mućak,vergla po malo,ali neće da upali.Prazan akomulator.Zovnem druga da se spusti da ga upalimo na kablove,što je on i uradio. Privezasmo ga na njegov i upalio sam iz prve (iako mi je ovaj drugar rekao da treba izbegavati paljenje ovakvih automobila na kablove zbog kompjutera i mnoštva elektronike, pošto postoji mogućnost da se zezne kompjuter !?).J a se toliko ne razumem,pa ne znam da li je u pravu i da li to ima neke veze...pa ako se neko razume...savet bi dobro došao!? Radio mi je nakon toga preko pola sata u leru,par puta sam ga palio i gasio i sve je normalno funkcionisalo. Siđem ja čini mi se treći dan nakon toga da ga ponovo upalim,kad ono opet manjak struje u akomulatoru! Napominjem da za godinu dana koliko imam Cromu,nisam imao nikakvih problema sa akomulatorom. E sada...da li se akomulator ispraznio zbog stajanja skoro dva meseca u mestu t.j. nije nikada za to vreme imao mogućnosti da se skroz dopuni (u međuvremenu sam ga samo palio na kratko sa vremena na vreme) ili je došlo vreme da moram kupiti novi? Hvala unapred... Edited February 1, 2014 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted February 1, 2014 Mozda je jednostavno dotrajao. Koliko je star? Bilo bi dobro da odes u servis da ti neko ko ima uredjaj za test akumulatora i alternatora pregleda kapacitet, startnu struju i punjenje. Tako ces skinuti sumnju sa njega. Na novijim automobilima ima dosta potrosaca u rezimu mirovanja pa ako je losiji akumulator brzo se isprazni. Quote Share this post Link to post Share on other sites
adamr 0 Posted February 1, 2014 Akumulator se prazni I kada je vozilo parkirano , ali to je vrlo mala struja pražnjenja no ipak kada stoji vise od dve nedelje može biti prazan da ne može da pokreće anlaser udovoljnom broju okretaja.Trebalo bi dopuniti sa punjačem ali pre toga izmeriti da nema manje od 10 V, a posle punjenja izmeriti gustinu elektro lita bometrom. Ovo važi ako je olovni akumulator. ps negde sam pročitao da kod crome se ne sme skidati kleme sa akumulatora jer Izgubi neke kodove tj. ako se radi mora se spojiti (premostiti) pomoćna baterija. Quote Share this post Link to post Share on other sites
aleksandarbud 0 Posted February 3, 2014 Juče sam ga upalio na kablove,obrnuo par krugova oko zgrada,pa ću videti dokle će držati.Javljam kada proverim.Hvala... Quote Share this post Link to post Share on other sites
OwOOnO 0 Posted July 16, 2014 E ovako, pre jedno 2h i 30min bio je pljusak (kisa, a i grad) bruka seo sam i krenuo ali pocela stakla da mi magle i ja upalim klimu, okrenem dugme da duva na stakla, max. I sta se desilo, upali mi se lampica za alternator (akumulator) i servo naravno otkazao vozio sam auto pre kise i sve ok bilo, a sutra treba na put da idem znaci pre toga pravac auto elektr. A da auto pali normalno. Sta se desilo? Zasto? svaki savet je dbr dosao i izvinjavam se ako sam na pogresnom mestu (temi) pitao i pisao. Hvala Quote Share this post Link to post Share on other sites
Buca_Tipo 31 Posted July 16, 2014 A pre kad si palio klimu jel se palila lampica? A kad das gas da li ona tinja ili konstatno isto svetli? Ne puni dovoljno, pa si imao vise potrosaca upaljena i opteretio ga, svetla, klima, radio... Ostavice te negde ako.ga ne resis, moguce da su cetkice samo... Quote Share this post Link to post Share on other sites
masaivan 0 Posted July 16, 2014 Da nije kais problem? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Woodoo 22918 Posted July 16, 2014 Da nisi pokvasio kais? Meni se jednom upalila lampica kad sam presao preko duboke bare brzo, kisa nije padala pa se brzo ugasila. Quote Share this post Link to post Share on other sites
OwOOnO 0 Posted July 16, 2014 nije se palila nikad do sad ta lampica, evo bio sad do auta i svetli jos uvek. Nesto do alternatora je ali nznm sta, a obavezno ujutru kod majstora Moguce da je do kajsa, nznm pojma Quote Share this post Link to post Share on other sites
OwOOnO 0 Posted July 17, 2014 e, majstori, da vam kazem da je crkao alternator i nema mu popravke, pukao je po sredini, pukla je dekla od statora Uzeo sam drugi i odmah namestio, 6.ooo din. me to kosta Quote Share this post Link to post Share on other sites
slavisa87 0 Posted October 25, 2014 (edited) PozdravPosto mi je stari akumulator odradio posao kupio sam novi pre dva meseca i auto pali normalno,ali primetio sam da na ploci gde stoji akumulator ispod i sa strane se pojavljuje neka oksidacija ili sta vec( bele boje kao prah).To mi se isto desavalo i sa starim akumulatorom,a obzirom da sam ga par puta dopunjavao mislio sam da je gotov jer mi je pravio probleme oko paljenja.Sta mislite zbog cega moze ovo da se desava i sta bi trebao da uradim?Hvala. Edited October 29, 2014 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 535 Posted October 25, 2014 Iscurela ti je kiselina iz akumulatora verovatno starog pa sad nagriza jos uvek. Quote Share this post Link to post Share on other sites
slavisa87 0 Posted October 25, 2014 Ne verujem druze jer kad sam skinuo stari akumulator,sve sam lepo ocistio i ofarbao crnom farbom jer je bas bilo korozije na nosacu akumulatora.Hvala na odgovoru,ako jos neko ima neki predlog neka kaze.Pozdrav. Quote Share this post Link to post Share on other sites
majstormica 25 Posted October 25, 2014 (edited) To je do samog akumulatora. Uglavnom hoce oko stubica da isparava kiselina pa se stvara to. Da ga nisi ostetio prilikom montaze? Operi sve vrucom vodom pa prati gde se prvo pojavljuje. Edited October 25, 2014 by majstormica Quote Share this post Link to post Share on other sites
Buca_Tipo 31 Posted October 25, 2014 A da ti alternator ne prepunjava slucajno pa da visak isteruje na ono crevce i da se sliva na nosac? Quote Share this post Link to post Share on other sites
slavisa87 0 Posted October 25, 2014 Nisam nista ostetio namontiran kako treba.Moracu onda da proverim koliko ga puni alernator.Jer moram u servis za proveru ili moze u kucnoj varijanti?Hvala na savetima.Pozdrav. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Buca_Tipo 31 Posted October 25, 2014 Ako imas unimer mozes i u kucnoj varijanti. Quote Share this post Link to post Share on other sites
slavisa87 0 Posted October 25, 2014 Koliki treba da bude napon na akumulatoru dok radi auto? Probacu sutra da izmerim da vidim na koliko puni. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Buca_Tipo 31 Posted October 25, 2014 13.8 - 14.2 i dok meris upali sve moguce potrosace, da vidis sta se desava. Znaci, radio, zmigavci, svetla, ventilator... Quote Share this post Link to post Share on other sites
slavisa87 0 Posted October 25, 2014 OK druze hvala puno,izmericu pa javljam rezultate. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted October 25, 2014 Jedan kraj unimera stavi na klemu i odvoji je od akumulatora a drugi kraj stavi na stubic. Gde si kupio akumulator, u servisu ili prodavnici? Znam da u servisu nece da daju garanciju dok to sve ne provere Quote Share this post Link to post Share on other sites