MS PK 7718 Posted November 15, 2013 Najvise lici na regler ali kao sto je receno vec, moralo bi detaljno da se pogleda jer iste simptome moze da da i neispravan kolektor, kais i sl.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
mig 0 Posted November 17, 2013 (edited) Auto je Alfa Romeo 147 1.9JTD 85kw/116ks iz 2004. Imam Vartu Blue Dynamic 60Ah, dobijena polovna uz auto aprila ove godine. Kad je toplo (T>15C) sve radi kao svajcarski sat. Kad je hladno (T<10C) krecu bagovi i problemi. Auto ne vuce struju na masu (struja mirovanja je max. 15mA kad se ugase i inicijaliziuju sistemi, a dozovljeno je 60mA). Alternator dobro puni na 14V, akumulator pokazuje oko 12.5V kad stoji. Kad je hladno nekoliko puta sam uocio ove pojave, kad se auto ne vozi par dana a bude hladnije - oseca se da duze vergla i teze pali. U momentu kad krene verglanje dolazi do paljenja ABS, ASR...gresaka koje potom odmah nestanu (verovatno zbog veceg pada napona kad povuce struju preko kljuca). Nakon kretanja u voznji, na oko 5C, je blinkao km/h sto je prestalo nakon nekoliko predjenih km (verovatno se accu dopunio). Takodje, kad je hladno desava se da zadnji gepek ne odreaguje na komandu kljuca (cak i iz vise pokusaja, a centralna hoce) i ne otvori se vec samo zablinakaju migavci ali se zato automatski otvori gepek (odreaguje motorcic) cim otvorim rukom neka vrata (cesta pojava kad je hladno i kad stoji duze ne vozen). Centralna inace radi dobro, bez problema. Mozda ovo sa bravom zadnjeg gepeka nema veze sa akumulatorom, mozda je ovde hladan lem u modulu centralne u vozacevim vratima. Auto inace ide kako Bog zapoveda, kocenje, upravljanje, signalizacija... Da li vam ove pojave mozda ukazuju na akumulator? Ne znam koliko je star, ali posto je zelatinozni on ce uvek davati OK napon. Kad se ne vozi on je oko 12.2V kad se dopuni bude 12.7V. Hvala Edited November 19, 2013 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Skajnet 0 Posted November 17, 2013 I meni se dešava da prilikom prvog paljenja upali ponovo lampice ABS-a i ručne kočnice,dakle kada je motor potpuno hladan.Akumulator je Varta od 42 ah Quote Share this post Link to post Share on other sites
mig 0 Posted November 17, 2013 Je li samo kad je napolju hladno ili generalno ti se tako desava? Da li ti je akumulator nov ili polovan i koliko je star? Ovaj moj ne znam koliko ima, ali kapiram sigurno nekoliko godina. P.S. inace dodjemo neki zemljaci, otac mi je iz okoline Dezeve au Raskoj imamo rodjake Quote Share this post Link to post Share on other sites
Skajnet 0 Posted November 17, 2013 Akumulator nema 2 godine,letos nisam imao tih problema.Auto mi uvek stoji u garaži,ali od skora sam to primetio.I displej takodje treperi dosta dok vergla.Ja sumnjam da je akumulator,mada ću uskoro odneti anlaser do majstora da ga ispita,jer me ne košta ništa.Drago mi je,zemljače Eh da,samo prvo paljenje,svako sledeće nema problema Quote Share this post Link to post Share on other sites
celicabg 0 Posted November 17, 2013 prvo dopuni akumulator na punjacu,jer ne sme da pada ispod 12.7 a trebalo bi da bude 12.8.to je pod broj jedan pa vidi sta se dogadja kako pali i kako se poonasa,i da li mu opada voltaza u narednim danima.ako ne samo se ispraznio malo zbog gradske voznje a ako mu opada i dalje onda ga vozi dok mozes pa posle kupi drugi kad crkne.poz Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli_Punto 123 Posted November 17, 2013 ako vec sumnjas na akumulator i ako te zeza jos par dana dok su temperature visoke za zimski period, bolje bi bilo da to resis odmah nego po nekom minusi i kijametu ... ja kad sam u sred zime skidao i punio akumulator, 5 minuta napolju je izgledalo kao citava vecnost ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
aleksandar984 0 Posted November 17, 2013 desavalo se to i meni zimus iako je bio nov akumulator mada ga nisam vozio par dana a jedino je se palila lampica za volan ali nije zakocio.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 931 Posted November 17, 2013 Izmeri mu napon kada alansujes i ako pada ispod 9 do 10 volti onda je pred umiranjem sto mi i lici iz ovih simptoma. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mary_ana 0 Posted November 18, 2013 @ Sale Fiat Stilo 1.9jtd Jeste regler... Namestila sam... Deo + ruke 10.000dinHvala svima u svakom slucaju Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sale2810 4 Posted November 19, 2013 Nista,sad samo uzivaj Tu smo da pomognemo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
mig 0 Posted November 22, 2013 Mereno na 10C, na 0 bi sigurno bilo jos gore. Varta 60Ah, polovna Ubacio kljuc na MAR poziciju, upalio radio, sve maglenke, sva 4 zmigavca, duga svetla, grejanje kabine klimom, vent na max. i stakala. Auto je ugasen. Izmerio sam napon od 11.7V na akumulatoru. Mislim da ne bi smelo biti ispod 12V na -10C a ne na +10C, jer kapacitet opada sa nizom T. Sta vi kazete na ovo? Dakle, cak iako je sve pogaseno sigurno padne oko 11V kada bih zaverglao Quote Share this post Link to post Share on other sites
tox 42 Posted November 23, 2013 (edited) Ma normalno je to kako mi se cini.Izmeri napon kada je sve pogaseno i nece biti veci od 13v sigurno na novom akumulatoru.Kod mene cini mi se drzi oko 12,6v a kad bi sve to popalio kao ti ko zna koliko bi palo.A kod verglanja daj boze da bude i iznad 10v Edit:evo tabele gde se lepo vidi. Edited November 23, 2013 by tox Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilanM 10 Posted December 10, 2013 Na ler gasi mi treperi onaj indikator akumulatora, cim predje 1,1k rmp prestaje da treperi obicno to radi kada je hladan, sta bi moglo da bude? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted December 11, 2013 Pročitaj temu na kojoj smo, tj. ranije napisane odgovore. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted December 12, 2013 Najverovatnije su cetkice na regleru Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilanM 10 Posted December 12, 2013 regler zamenjen prosle zime, tada je punjenje bilo 13,85v, sada je punjenje 13,9v na leru kada upalim svetla, grejanje na max i grejace stakla, ovako sa upaljenim svetlima punejnje je 14,2v. Pitao sam jednog majstora on mi kaze najverovatnije neka dioda nema dobar kontakt kaze da ne vi trebalo da bude ikakvih problema jer altenator dobro puni. Sto se tice tezeg paljenja od pre nekoliko jutra misterija resena previse brzo sam zaverglao posle davanja kontakta i pumpa za gorivo ostala bez pritiska, savet koji sam dobio od tog majstora da slobodno dam 2-3 puta kontakt zacekam po 10s i da upalim, jutros na -8 sam to isprobao i pali bez problema Quote Share this post Link to post Share on other sites
simonen 81 Posted December 12, 2013 "Sto se tice tezeg paljenja od pre nekoliko jutra misterija resena previse brzo sam zaverglao posle davanja kontakta i pumpa za gorivo ostala bez pritiska,"Odavno nisam cuo bolji biser Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilanM 10 Posted December 12, 2013 Bio biser ili ne meni to 2 majstora rekla i kao sto to sam napisao jutros upalio bez problema Quote Share this post Link to post Share on other sites
simonen 81 Posted December 12, 2013 Imas ti tu drugi problem...to sto das 2-3 puta kontakt pa upalis auto samo je maskiranje problema koji evidentno postoji na tvom autu....ali nebitno,cisto sam bzvze prokomentarisao. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilanM 10 Posted December 12, 2013 I meni je to jasno pogotovo sto i dalje tinja na 800 obrtaja znak za akumulator Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted December 13, 2013 Moze da bude i da je neka dioda oslabila, mozda ti je i kolektor ujeden vise, mozda su i kontakti losi, sve od toga moze da bude. Ovo za paljenje sto kazes nije istina, kao sto je rekao kolega imas neki problem, pokazace se u neko skorije vreme sta je u pitanju. Ni oni najstariji dizeli se nesu cekali toliko na kontaktu. Ne verglas odmah kada das kontakt, sacekas 2-3sek da se pogase lampice i palis, nema tu nikakve matematike... Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilanM 10 Posted December 13, 2013 Meni se ne gase lapmice one stoje sve tri upaljenje dok ne upalim motor, cuje se samo neko kao taktanje Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivkovic 0 Posted December 13, 2013 (edited) Pozdrav svima. Punto mk.2 1.2 8v Imam problema sa akumulatorom. Kako je dosla zima prazni se i dok je parkiran. Leti sam ga vozao i korisito klimu nisam imao tih problema. Kako je dosla zima nema dovoljno snage da upali. Imam centralnu branu to mi se otkljucava bez problema, ubacim kljuc i okrenem za kontakt nikakvih problema sve se upali, mogu i brisace da palim ali kad okrenem kljuc ugasi se sve pa mi se i sat restartuje izbaci mi 00:00. Posle toga i dalje mogu da zakljucam centralnu i da koristim brisace. Kako da znam da li je akumulator ili nesto drugo. Nisam tacno siguran u starost akumulatora. Izvadio sam akumulator iz kola i prikopcao na punjac u kuci. Prvo mi je kazaljka stajala na 3 i posle 3 sata sam otisao da proverim sad mi je kazaljka na 0. Da li to znaci da je napunjen ili mozda da je pokvaren? Hvala Edited December 14, 2013 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli_Punto 123 Posted December 13, 2013 Pogledas DOT broj na akumulatoru, mada po ovome sto si napisao izgleda da je zavrsio karijeru ... Quote Share this post Link to post Share on other sites