Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Ima li na forumu nekog da poseduje Barchettu, ili da je bar posedovao pre?

Kod nas se po oglasima muva par komada, ali nijedan nema klimu o.O

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moj sin ima barchettu. Nema ni jedan kabriolet klimu. (možda bentliji, mečke i one naprave sa samosklopivim krovom), ali na platnenom krovu - nema šanse. Uostalom, kad budeš kupio, videćeš zašto je nema.

Edited by Damjanović

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako bre nema...

Otvori mobile.de, retko koja nema AC.

Gledao juce isto i Peugeot 206cc, pale cene, idu od 4000 na gore, svaki sa klimom. Mada, on je sa tvrdim krovom.

Mislim da svi noviji automobili imaju klimu, nebitno da li su kabrio ili ne.

Ali, pusti pezoa i ostale, ovde je tema barchetta :)

Daj ti info iz prve ruke, kakav je, kako ide, kako se ponasa, koliko odrzavanje, koju sliku, itd...;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klima uredjaj je u svim barchettama bio opciona, dodatna oprema. U osnovnoj ponudi je nije imao. Inače, ma na forumu, traži u search-u..."uputstva za upotrebu", ili samo ukucaj barchetta, dobićeš kompletnu informaciju od barchetti, u PDF formatu. inače evo ti malko sličica:

01bakuva.jpg 02bakuva.jpg 03bakuva.jpg

04bakuva.jpg 05bakuva.jpg 06bakuva.jpg

09bakuva.jpg 10bakuva.jpg 11bakuva.jpg

12bakuva.jpg 153769_3.jpg 153769_6.jpg

174265_1.jpg 174265_2.jpg 174265_4.jpg

174265_5.jpg 11669801_3_big_gen.jpg 11669801_big_gen.jpg

barchetta_mk1.jpg Fiat_Barchetta_black_hl.jpg

Inače, sam naziv "barchetta" ( čita se barketa ) u prevodu znači barkica ili "čamčić". Kategorija vozila i naziv odomaćen i popularan u Italiji, podrazumeva lagano otvoreno vozilo, lako za vožnju, sa dva sedišta, bez krova...." a svoje korene vuče od Ferarijevog modela BARCHETTA, davne 1949 godine!

49_Ferrari_166_MM_Barchetta_0010_M_DV_07_CC_01.jpg

Klasu vozila "barchetta" imala je i Lanča u trkačkom modelu "D24-02" iz 54. godine

lancia_D24_02_barcheta.jpg lancia_D24_poste02_barchetta.jpg

Edited by Damjanović

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala na informacijama!

Slike su strava, a autic bombonica.

Samo, mogu da zamislim kako je kad upekne sunce na ovu kozu, pa kad se sedne posle toga :)

Interesuje me kako li je zimi sa platnenim krovom.

Dzaba auto ako ne moze zimi da se vozi, a tvrdi krov je polovan oko 500eur. :coffee:

Takodje, ne znam sta bi trebalo gledati prilikom kupovine takvog auta, sem sto znam da mora da ima crveni (bordo) kljuc.

To je uslov br. 1 za kupovinu, bez tog kljuca nikako :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam ima li moj sin taj ključ ili ne, a nema ni tvrdi krov (mada sam ga preklinjao da ga kupi)...ništa od toga. Vozi ga preko leta u gradu gde temperatura ne prelazi 28 stepeni i gde se leto uglavnom završava na 24 stepena...i traje 3 - 4 meseca sa sve polovinom proleća i polovinom jeseni. Problem su česte kiše, medjutim platneni krov je odlično i kvalitetno uradjen, navuče se za pet minuta, samo brzo treba parkirati kad počne kiša. Zimi jeste problem, zimi ga i ne vozi, ima džip.

Inače što se motora tiče, samo pohvale!. To je 1.8 benzin, sa sve varijatorom, koji je sredio pre tri godine i od tad mu ne zadaje nikakve probleme. Konja na pretek...130, a u odnosu na težinu ispada da ima ispod osam kola po jednom biiip! Troši umereno ako mu je noga obuzdana, ako nije, ide ko zmija, a troši ko smuk. Malo mu je neprijatno kad brže prelazi preko tramvajskih šina ima utisak da će da ispadne iz sedišta. Inače, malko je nepregledan napred, a za vožnju u rikverc idealan, potšo malte ne može da se uhvati bandera kada se potera u nazad.

Inače auto, koji je prošle godine mogao da se kupi počev od 2.500e. (tamo), medjutim sada je retkost startna cena od 3. Najčešća je 4!

Share this post


Link to post
Share on other sites

E to za zimu je steta. Verujem da je resenje tvrdi krov.

To za varijator kazu da treba gledati da li je menjan, prilikom kupovine. Pozeljno je da jeste, a predtavu nemam koliko kosta zamena/popravka.

Kazu da se cuje kao dizelas, dok se to ne zameni.

Ja sam se u principu zagrejao za jedan takav autic, damo treba prvo resiti finansije i preracunati se.

Trenutni konkurent mu je 206cc, i to prilicno jak konkurent, posto ima dosta prednosti (tvrdi krov, klima, zadnja klupa...).

Pitanje je cene odrzavanja tog konkurenta, a i fiat je fiat, ne vredi :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

i meni se sviđa Barchetta, sad dok sam mlad bih vozio tako nešto. Imam u planu kupovinu nekog auta, ali se razmišljam između Stila. Punta 1.9 isključivo, i Barchette. Nisam siguran koliko mi se ćale slaže sa Barchettom...
Elem, vozio sam se u Zemunu jednom Barhcettom i mogu vam reći da je prilično udobna. Ima mesta samo za dvoje, ali bar to dvoje imaju mesta. Jako je čudan osećaj iz "normalnog" auta sesti u tako nizak. Troši fino, mada ne preterano pošto je ipak to lagan autić. Kaže mi drugar, išao je sa devojkom na more u Bugarsku tim kolima, jako je zadovoljan kako im je ispalo to putovanje. Terao ga je 170, i kaže da se uopšte nije tresao niti pravio bilo kakve probleme. Mora da mu je aerodinamika na vrhunskom nivou.
Planirao je da ga proda, ali sad se predomislio i ugradiće mu plin, pa će da ga vozika.

Sve u svemu, pristupačan auto za onog ko želi nešto malo, sportsko, startno i lepo na oko. Održavanje motora nije problem pošto dosta Fiatovih modela ima taj motor, ali je što se tiče limarije npr. relativno komplikovan (primer, menjao je drugar zadnje desno krilo, okozio se dok ga je našao, a platio ga je prililno).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravo svima, 

 

od pre neki dan imam Barchettu...inače u porodici imamo ukupno 5 automobila i svih 5 FIATA (moram da tražim od fabrike neki poklon za vernost)...

Iz 1995 godine je, crvena, sa crnim karbonskim hardtopom...

Zanima me gde mogu da se nađu polovni delovi za nju u Srbiji, pošto na oglasima postoji samo jedan momak kome su ostala vrata i pri tome nije siguran da zna gde su mu...

Trebaju mi neki kederi, originalna palica menjača...neke estetske sitnice i soft top krov.

Čak mi pada na pamet da se svi koji ih imamo učipimo sa po 100-150eura i uvezemo jednu i očerupamo šta kome treba...

 

Ako neko ima neku dojavu, informaciju...sve je dobrodošlo

Hvala unapred

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idem da vidim da li si je predstavio u odgovarajućem delu foruma. Mnogo volim Barchette.  :turned: 

Razmisli o naručivanju delova iz inostranstva. Posebno ako imaš nekog preko, pa da ti on šalje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Razmislio sam i o tome ali videcu. Nisam je jos nigde predstavio, malo da je glancnem pa cu onda

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probacu ja malo da pomognem posto par meseci imam Barkicu...

Najvise delova deli sa Puntom prve generacije, prednji i zadnji amortizeri odgovaraju od dizel varijante 1,7 i benzin 1,4turbo.

Set zupcenja odgovara od skoro svih 1.8 motora pocevsi od FIATA pa preko lancie do alfe, kupovao pa citao.

Trap i kocnice nisam dirao ali jedan zglob sam menjao i mehanicar je lako nasao, verovatno opet od punta prve gen...

Te podatke sam nalazio na stranim sajtovima za prodaju delova pa cesto postoje opcije gde kaze za koja jos vozila odgovaraju... Cak ni fabrike nece da kazu koji su delovi kompatibilni jer amortizer ya Barchettu kosta 7500 a za punta1 1.7 dizel 4000 i isti su a te podatke ni prodavci ne mogu da provere...

 

Sto se tice mehanicara - odgovarace ti majstor od svakog auta  :laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...