Jump to content
FAS Goran
Sign in to follow this  
plsvojo

Lancia Lybra 1.6 / 1.8 - varira ler gas

Recommended Posts

Na Lybri 1.6 2002. imam problem kada je zagrijana sa nestabilnim gasom. Ler gas krene da pulsira od 1500 do preko 3000 obrtaja u minuti. Dakle, skoči sa 1500 do 3000, vrati se na 1500 i tako u krug. Ovo mi se dešava jednom u 3 dana.

Gledao sam temu KLIK i ima sličnosti mada se kod mene radi o većim oscilacijama. Skinuo sam ono gumeno crijevo iznad motora što ulazi u usis, pogledao leptir(klapnu) i ne čini mi se da je prljav!

Zadnjih dan-dva se i u vožnji osjeti nestabilan rad, kao da osciluje gas i dok vozim. Zimus mi se cinilo kao da se auto u vožnji na sekund ugasi, pa se po inerciji upali jer mi se par puta desilo kao da na sekund nemam kontorolu, samo propadne gas i onda kao da upali na gurku pri 60 km/h. Sada nije taj simptom.

Očitao sam sa FiatECUScanom greške, javljaju se P0105 - MAP/BARO Pressure Circuit Malfunction a 2 puta se pojavila greška senzor radilice P0335 - Crankshaft Position Sensor - A circuit malfunction. Izbjegavam odlazak do majstora već skoro godinu dana, ako se ovo nastavi moraću konačno da zakažem :D

Hvala unaprijed na sugestijama.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa da budem iskren, ja se tebi divim. :unworthy: Wec godinu zaobilazis majstora... :wallbash: :wallbash: Uh,uh...

Ako se jos pitas kakve sugstije da ti damo, onda je sledeca na mjestu, idi, i to ne da ides lagano, nego trkom, do servisa!!! :whip::horse:

I da to sto pre rijesis....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam napomenuo da vozim dosta službeno auto pa sam se nadao da će ovaj 'talijan izdržati do zamjene ulja (na godinu dana), ali :p

Kao kod Jugića, na pola intervala redovnog servisa nešto treba da se sredi. Jesu li moja očekivanja bila nerealna ili ima dosta ljudi koji sa Lanciom pređu 10K/1 god. bez intervencije?

Zanima me odgovor na pitanje svih pitanja - da li je benzin ili struja? Step motor, dizne, kablovi... hmmmm!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije stvar u Italijanu hoce i on izdrzati godinu dana , nego kako je pre toga vozen , pazen, odrzavan, ali te razumem...Imam dizela , pa nisam bas kompententan, ali kolega moj vozi Deltu, sa 1.6 motorom, imao je donekle slicne probleme, neravnomjeran rad, gasio se, vrlo cudno se motor ponasao, isto tako na svoju ruku, mjenjao , kablove, motoric ler gasa, i ne znam sta jos, a kad sam ga nagovorio da ode na pravi servis, ljudi mu dijagnostikovali senzor radilice,i problem rijesen....

Edited by cupko

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mali update za probleme sa gasom na lybri.

Dakle, prvo sam u svojoj režiji promjenio MAP i ništa, i greška i ponašanje isto. Nakon 1000 km isto ponašanje - ponekad ler gas skače do 3000 obrtaja i jednom je "sjecnulo" u vožnji, kao da se ugasi na kratko (propadne gas).

Pred odlazak za GR sam posjetio majstora, i to solidnog. Promjenjen je senzor radilice i više nema sjeckanja pri većem gasu. Palo je i čišćenje klapne i step motora tako što su dva spreja za čiščenje ubrizgavana pri oko 3000 obrtaja/min. Nije mogao da se izvadi step motor i očisti jer od '01.og godišta grana je plastična i step motor je zaliven. Na žalost, problem sa ler gasom je i dalje prisutan. Ništa strašno, samo lagano prevučem preko papučice gasa i broj obrtaja se vrati u normalu. Nove usisna grana je skupa, a polovne su u gorem stanju od ove tako da pišem jedan minus za Fiata (ne i za Lanciu!).

Zanimljivo je da sam krenuo do Kit komerca u Trgovačkoj ulici na Žarkovo da kupimo senzor radilice. Raspitao sam se telefonom, 40e. I greškom uđem u prodavnicu Gavrilović GMS, koja je 10m iznad. Poručim dio, prodavac donese senzor marke HOFER i kaže 1200 din?!? Nakon malo objašnjavanja ipak kupim za 1200 din, a stari dio držim u gepeku. Za sad dobro služi, a ako se pokvari taj Hofer ima da ga zamjenim za 5 min, hehe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravo svim vlasnicima lepotice zvana Lybra.Pre neki da pocelo je da mi varira ler gas kada je hladan motor,naime kada ga upalim treba mu jedno minut da se stabilizuje na normalu ali u zadnje vreme kada je zagrejan desi mi se da padnu obrtaji ispod 500 i da ugasi u krivinu recimo ili pri kocenju na semafor.Znaci ujutro varira naglo na 1500 pa na 1000 pa opet 1500 i smiri se na 1100 obrtaja ali kada zagreje ponekad padaju obrtaji ispod 800 pa se vrate na 900 obrtaja.Ima li neko sa slicnih problema i kako je resio problem inace u pitanju je LYBRA 1.8 SW 1999 GOD sa 87000 km.Pozdrav iz Makedonije Skoplje

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pre neki da pocelo je da mi varira ler gas kada je hladan motor...

Ja bih ti preporučio da promeniš "varijator" ili regulator paljenja, u Kit Komercu je bio preko 200 eur.

imao sam isti problem prošle godine.

Edited by neshaoct
popravljeno citiranje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na leru kada dam gas kao da zastane kazaljka ne krene i dma da pada,negde sam nasao da njih zeza step motor,oprao sam klapnu gasa, e sad ima li neko resenje ili sta i kako da to regulisem u voznji ne isetim taj problem.

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...