Jump to content
FAS Goran
srdjos

Testiranje (provera) amortizera / Objašnjenje rezultata testa amortizera

Recommended Posts

Mislis dijagnostikom? :D
Moguca je, zakacis i ako vidis da je presla 200 ili vise hkm racunaj da su sva 4 za bacanje :D

Послато са SM-J320FN уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znam koliko je tacbo presla.Kupio sam je sa 260hkm,trenutno ima 320hkm.Sumnjam da prednji nisu ravnomerno istroseni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iz ličnog iskustva ću ti reći: zameniš sve amortizere, opruge, šolje amortozera, silen blokove i sve što još treba, i osećaj je kao da voziš nov auto. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 6/24/2017 at 2:50 PM, MS PK said:

Il za te pare kupis jos jedna kola :D

 

Sa jednako lošim amortizerima. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trap i prednji i zadnji su eksrra.Pregledani su pre mesec dana.Menjao sam 2 silen bloka pozadi i i napred viljusku.Moracu da precesljam svesku,mislim da je cale menjao na 280hkm amortizere neke kod Milera u gruzi.Sve je sto je radjeno izvan servisa Tipo dva i auto garamta je zapisana.Pa kad se vratim sa mora moracu da vidim.

Nema nista da lupne.Samo sto mi se opet desava da zaigra auto na 80kmh pre i posle sve normalno.Posto je trap ekstra,gume izbalansirane,jedino su mi amorti pali na pamet.Jos jedna zanimljivost ne desava se bas uvek na 80kmh kao da ima i do puta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Objasni malo bolje to da "zaigra" na oko 80km/h? 

 

Jel imas neke vibracije ili je nesto drugo u pitanju?

Edited by Sedla

Share this post


Link to post
Share on other sites

75kmh kad idem  sve je ok.Vec 80-85 oseca se na volanu,kao da prednji trap zatrese.Ja sumnjam i na gume.

Pre 7-8 meseci sam menjao vilhusku kod Milztina u Kg.On je tada proverio prednje amorte kazu da su dobri.

Kada stignem kuci stavio dve zimske gume koje su na celicnim felnama original lancia,mislim da mi se na tim felnama i gumama to nije desavo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako je na odredjenoj brzini, najpre ce biti da su gume. Dovoljna je jedna rupa ili neka glupost pa da izadju iz balansa. Ali proveri to i isprati u vise navrata, i na razlicitim putevima, da bi bio siguran... :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hocu.Ima deonica gde je sve u fulu i to se ne desava.E sad ispraticu gde se desava to,pa cu staviti te zimske gume,koje i nisu bas merodavne jer se ove sezonw bacaju.Pa ako kod njih ne bude bilo problema znaci do guma je.Jedino mozda jos neko centriranje trapa,ali kada pustim volan i pri vecim brzinama auto ide pravo ne vuce ni levo ni desno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sredjena je poluosovina.

Danas sam se vratio iz C.G statidtika ovaka 80% puta kako treba i 20% trese na 80.Tako da iskreno ponajvise na gume sumnjam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Guma na felni moze da bude balansirana, u nuli, sve na masini OK, ali da je kriva i da na nekoj brzini pravi vibracije.

Imao upravo takvo iskustvo kao mlad i zelen, sa zimskim gumama starim 3 godine "proizvodjaca" koga ovde necu da pominjem posto nije tema za to i cije "proizvode" od tada zaobilazim i na slici :) . Skladisteno po PS-u, vozeno bez ijedne jedine udarne rupe, jednostavno kvalitet...

Sto se tice naslova teme (a problem sigurno nije do njih), amortizere mozes lako i priblizno korektno proveriti pomocu "treskalice", gde na ekranu ili odstampano na papiru mozes da vidis oscilacije/odziv i stanje amortizera u % . Ako vec nisi siguran u sacometrijske metode naslanjanjem na krilo.

Da li si primetio da ti se vibracije na tih 80km/h desavaju pri ubrzanju ili pri konstantnoj brzini (mozes i kratkotrajno da izbacis na ler)?

 

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovakva je situacija:Negde se desava,negde ne zavisi kakva je podloga puta.Pri konstantnoj brzini,bilo da je u brzini ili na leru to se desava.Kasnije idem opet kod nekog majstora da proveri trap i vesanje i iz put amortizere.Ako je sve u redu,onda samo moze biti do guma.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mani me se treskalice, to je sviranje onoj stvari. Staviš novo sve i rešiš problem. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sto bi gubili vreme sa amortizerima, pravac u salon po nov auto.

:) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo rezultata.Bio kod majstora,proverene poluosovine,letva volana,silen blokovi ,krajevi spona sve moguće i sve je u fulu,pored toga provereni i amorti sva 4 dobra.Odem kod vulkanizera,situacija ovakva:Balansiranje ne moze da pomogne i prelazio je rukama preko guma,kaze morace druge gume jer su ove postale testeraste.Znaci ipak je do guma.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znaci isto kosta ko i amrtizeri :D

Послато са SM-J320FN уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za libru 10000komad? Nemoguce. To je cena za par

Послато са SM-J320FN уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...