Jump to content
FAS Goran
edvard81

Fiat Brava 1.4 12v - problem sa paljenjem

Recommended Posts

Prvo bih hteo da pozdravim sve na forumu.naime imam fiat bravu 1.4 1996 godista.Nisam imao nekih vecih problema sa autom i mogu reci da sam zadovoljan njime.Problem se javio pre par dana iz cistog mira nije hteo da upali.Skidao sam pumpu za benzin ispravna je,proveravao osigurace ispod volana pod haubom,onaj taster ispod vozacevih nogu i sve je ispravno,ali kad dam kontakt ne ukljucuje se pumpa u rezervoaru.Ima li neko predstavu sta da radim jer sam poludeo vec par dana sam bez auta:-( unapred hvala!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uparvo to sto je rekoa Goran,proveri releje(1) za pumpu!

Edited by Bane23

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jel postoje relei na jos nekom mestu ili samo ispod haube?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li mislis vezano za pumpu goriva ili uopste?

Za pumpu je samo ispod haube koliko ja znam a jos osiguraca i releja ima dole-levo od volana i iza ladice za sitnice koja je ispred suvozaca.

Share this post


Link to post
Share on other sites

proverio sam na pumpi nemam napona,odradjuje rele za fuel pump,ali onaj drugi kao da je mrtav.zamenio sam im mesta i opet taj drugi ne radi.osiguraci su dobri/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni to trenutno lici na prekid u instalaciji. Uzmes instrument i produzis zice na iglama. Stavis na pocetak zice i na kraj. Proveris da li provodi..ja mislim ona fora sa otpornoscu....

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^^ ne svetli nikakav kljuc na tabli sve je normalno. Naime kada sam uzeo bravu dobio sam tri kljuca i kontakt brava je bila unistena mogao sam da vozim sa kljucem od stana sto sam i radio par puta.

znaci neko je premostio pre mene taj kod ili kako se vec zove.juce sam stavio drugu kontakt bravu mislici da je to u pitanju,ali opet ista stvar.jednom mi se desila ista stvar,ali upalio je posle pola sata bez problema.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aha,znaci da ti je imobilajzer iskljucen ili je neko zalepio transponder iz kljuca direktno na antenu oko brave.

Proveri da li relej od pumpe daje napon na svom izlazu i ako je i to ok onda ti ostaje da proveris instalaciju od releja do pumpe kao sto je koshke rekao.

Mozes cak da probas da dovedes na pumpu direktno napajanje pa vidi da li pali onda.

Jesi li gledao ima li varnice na svecicama dok verglas?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam gledao ima li varnica.povezacu sutra pumpu direktno pa da probam,ako radi,onda cu da izvucem novu instalaciju od pumpe do releja pod haubom.Odslepovao sam auto na diagnostiku sutra cu cuti rezultate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da ti se nije onaj inercioni prekidač aktivirao?

Share this post


Link to post
Share on other sites

resen danas problem sa fiatom na moju radost,ali i razocarenje.Odvezeo sam auto kod maistora ,uradio je diagnostiku i konstantovao je kvar kompjutera.Kupio sam ceo set racunar,kod brava i kod kljuc sa jos nekim delom za 80eu koji ide oko brave stavili i auto se isto ponasa.Prekontrolisali smo celu instalaciju i sve je dobro,ali pumpa za gorivo nece da odradi kao ni centralna dizna.problem je bio u FUEL PUMP RELEYU,naime on je odradjivao,ali je jedan kontakt bio polomljen i nije slao dalje struju.Neverovatno glup kvar koji me je sa rukama kostao 100eu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proveri da li relej od pumpe daje napon na svom izlazu i ako je i to ok onda ti ostaje da proveris instalaciju od releja do pumpe kao sto je koshke rekao.

Nisi bas uradio sve sto smo ti rekli da proveris.

A i majstor mu je bas postavio pravu dijagnozu,racunar... :thumbdown:

Nisam shvatio za sta si dao 100e,jesu li ti ostavili i taj drugi racunar (ili si ga vratio) ili ti je samo taj relej naplatio toliko?!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ukupno sa racunarom viska me je kostalo toliko.Ne mogu da ga vratim uzeo sam ga sa oglasa.Mozda mogu da zamenim za nesto drugo od delova za fiata:-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odvezeo sam auto kod maistora ,uradio je diagnostiku i konstantovao je kvar kompjutera.

Ja da sam na tvom mestu otisao bih kod "majstora" dao bih mu to za sta sam bacio novac i naplatio mu jer to je njegova greska a svaka greska se placa .. Slazem se da si i ti pogresio jer nisi detaljno ispratio sva uputstva data ovde na forumu iako je vec receno da izmeris da li relej propusta napon ( iako odradjuje ) jer se upravo mislilo na provodnost njegovih kontakata ali dobro treba da platis skolu od 20-tak eura sto realno je i podnosljivo ali nista vise od toga po mom misljenju u ovom slucaju :coffee:

Pozdrav

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da ne otvaram novu temu...

Danas je motor mog Brava zaribao... :crybaby: Posle kraće vožnje na auto-putu, po isključenju za Tošin bunar auto se ugasio, ja sam ga ponovo upalio i nastavio vožnju ali ne još dugo... Auto se ponovo ugasio a iza mene je ostala bara od servo ulja... Motor se više nije mogao upaliti a sada se pitam da li sam pokušavajući da ga upalim nešto i zeznuo.

Servo ulje kao da je prokuvalo... kao da je svo izašlo na čepu... Šta raditi s kolima? Smem li da probam nekako da ih upalim i teram do majstora ili ne?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako si konstatovao da je motor zaribao i kakve veze ima servo ulje sa motorom?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako si konstatovao da je motor zaribao i kakve veze ima servo ulje sa motorom?

Motor se ugasio i neće više da upali... Tačnije, par puta se ugasio dok nije totalno zaribao.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gasenje motora ne mora da znaci da je zaribao,moze biti recimo problem senzor radilice koji se pregreje.

Da li ti sad uopste mozes da zaverglas i da upalis ili je motor bas zaribo i ne moze da se pokrene?

A nisi odgovorio kakve veze mislis da ima sa tim servo ulje koje je iscurelo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam kakve veze ima servo ulje sa gašenjem motora, od kako je ulje iscurilo nema paljenja motora...

Danas nisam pokušavao ništa, ali juče se svaki pokušaj verglanja završavao kao da je akumulator potpuno prazan... i sa sve vreme upaljenom lampicom za benzinsku pumpu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ewo da se i ja ukljucim malo....a ewo sta ces da uradis

1---provjeri ispod haube osigurace mislim da su blizu hladnajka....ako su isprani idemo dalje

2--- najlakse ti je da skines dovodno crijevo i neka neko vergla da vidis da li pumpa salje gorivo....u koliko salje

3--- skini svjecice pogledaj kakve su i pogledaj da li bobina baca varnicu

4--- malo odmori :DDD

5---pogledaj da ti nije shok senzor iskocio

6---skini senzor bregaste i ako imas kod koga uzmi novi ili polovni da probas tako isto i senzor radilice

7--- na kraju krajeva pogledaj kakav ti je zupcasti kais mada ne bi trebalo da bude....

Ovo su ti neki osnovni savjeti ako nemas dijagnostiku da bi vidio koji je kvar a servo ulje nema nikakve veze sa motorom niti njegovim gasenjem i paljenjem.... samo do lakseg motanja volana

Javi sta si uradio cekam odg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam ja bolji savet posto vidim da se bas ne razumes previse u sve ovo.

Otidji kod nekog majstora,mozda utvrdi da nije motor zaribao vec da je neka banalnost u pitanju.

Cackajuci sam pre ces napraviti vecu stetu.

Naprimer skidanje senzora bregaste sto ti je savetovano nije bas posao za laika jer se motor mora razupciti,skinuti remenica bregaste i sve to vratiti nazad a zupcenje 16v motora bez specijalnog alata je prilicno rizican posao,cak i za majstora.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...