Jagodinac 3 Posted June 20, 2011 Cao drustvo evo i mene posle duzeg vremena.Promenio sam posao sada sam postao vozac fijakera (BUS-a) pa je malo vremena na raspolaganju.Elem danas sam doziveo nesvakidasnju situaciju.Kolega je kupio pre dve godine pomenutu toyotu prvih 15000 sve ok.Nakon izvsenog servisa auto je u periodu izmedju 15000 i 30000 potrosio skoro tri litara ulja.Da ne verujes,danas bio sa njim u tojoti posto covek slabije prica nemacki i onaj lik tamo me ubedjuje da je to normalno.Navodno auto po specifikaciji trosi 300ml na 1000km ja sav u cudu.Po njegovoj matematici ispade da auto od servisa do servisa trosi 4,5 litara ulja i to je normalno.A u motoru staje 6litra.Posle ubedjivanja od pola sata na kraju pristade covek da u sledeci cetvrtak urade servis zatim da blombiraju cep i merac i da kontrolisu ulje pa da vidimo sta se dogadja.Kolega na 300 kaze platio sam nov auto 30000 eura kupio bas zbog toga da se ne zezam sa popravkama a sta sam dobio kantu.Vidim ja da ce mo mi svi i dalje da vozimo ove zaostale italijane ako nista drugo bar ulje ne trose.Cao. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 613 Posted June 20, 2011 Moj kum vozi benzinca, kome eksplicitno u uputstvu pishe da je normalno da troshi do litar ulja na 1000km. Moguce da je serviser u pravu jer mnogi Japanci troshe ulje, prosto su tako koncipirani motori - ljudi od struke znaju za taj koncept, smanjenog trenja karika sa cilindrom. Ne znam kako to prolazi sa novim ekoloshkim normama, ali meni se mnogo vishe svidja JTD koji je potroshi ni grama posle trista hiljada km. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kole 2 Posted June 20, 2011 Litar ulj na 1000km morada da ostavi traga na čistoću izduva. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvukoljub 0 Posted June 20, 2011 Problem sa fabričkim uputstvima je što ne priznaju ništa između. Ako je do 1L/1000km onda je sve ok, ako je preko toga - generalna. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Veki 8 Posted June 21, 2011 Tako je to ja sam cuo da nove skode i vw kao i neki modeli novih audija takodje znaju da popiju litar ulja na 1000 iako su novi... Quote Share this post Link to post Share on other sites
notorni 0 Posted June 21, 2011 da, vw tdi pije dosta, 2.0 pogotovo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jagodinac 3 Posted July 1, 2011 Juce bio kolega na servisu zapecatili cep za ulje,merac za ulje i sraf na karteru pa ce mo da vidimo sta ce ispasti od svega ovoga. Quote Share this post Link to post Share on other sites
chila 0 Posted July 3, 2011 Kao sto je neko vec napisao, to je koncept izrade motora takav i jednostavno trosi ulje a sto je i napisano u prospektima. Medjutim ovo mi izgleda malo previse jer ispada da nikad ne mora da menja ulje, nego samo da doliva. Bas me zivo zanima sta ce da ustanove u servisu! Kad smo kod portosnje, znam sigurno da Toyota 4 runer 3D trosi izmedju 0,5 i 1 litar ulja na 5 hiljade km. doduse radi se o obicnom, mineralnom ulju za dizele. Takodje znam i da su ti motori ne unustivi jer ima vozila koja su stara i po 15 god i motori su i dalje perfektni a kilometraza imm je oko 500 hiljada,a ne mozete da zamislite sta su sve preziveli! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dragon 17 Posted July 3, 2011 Pa i JTD prelazi 400-500 hiljada, a ne trosi ulje. Meni nije trosio ni prosli, ni ovaj. Koliko sipam, toliko izvadim iz njega.Malo je bezveze da kod dizela svakih hiljadu kilometara otvaras haubu i dolivas ulje. Ajde, kapiram za visokoturazne benzince... Quote Share this post Link to post Share on other sites