Jump to content
FAS Euroauto Goran
Guest 208

Obični zamajac umesto plivajućeg?

Recommended Posts

Hm, videću već sledeće nedelje. Samo što ću najverovatnije na remont - ojačavanje seta. Pretpostavljam da je zamajac dobar - nema vibracija, ne čuje se - pa kad potopim sa 1500 u IV stepenu, ne drhti, ali već na 2000-2200 kazaljka ode u nebesa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja stavio na stilo 80ks i radi ekstra.Bolje je staviti od hgt 2.0 isti je prcnik lamele tj seta 230mm dok je kod td 100 215mm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo gubis onaj osecaj kao da te ispaljuje iz pracke i dobijas to potonuce kad pustis gas kao sto kazes i to je. Ta mu je i svrha bila u stvari :D
I ja sam nekad razmisljao na tu temu ali sad su dosta pale cene polovnih plivajucih tako da po meni nema logike da kupujem fixni i drugi set kvacila. Uostalom ni ja niti bilo ko drugi nece jos toliko da vozi taj isti auto da bi unistio jos jedan set kvacila :)

Послато са SM-J320FN уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minutes ago, Martin said:

Hm, videću već sledeće nedelje. Samo što ću najverovatnije na remont - ojačavanje seta. Pretpostavljam da je zamajac dobar - nema vibracija, ne čuje se - pa kad potopim sa 1500 u IV stepenu, ne drhti, ali već na 2000-2200 kazaljka ode u nebesa.

Racunaj da ces sa novim setom kvacila brze da sahranis zamajac. Ovako, dok ti lamela kliza, zamajac trpi manje opterecenje. Ista prica kod mene, nedavno sam stavio novo kvacilo misleci da cu da prodam auto uskoro, predomislio se, i eto, potrajao je zamajac jos 6 meseci. Naravno, ako je bas bas dobar, potrajace :)

 

3 minutes ago, Dragomir m said:

Ja stavio na stilo 80ks i radi ekstra.Bolje je staviti od hgt 2.0 isti je prcnik lamele tj seta 230mm dok je kod td 100 215mm

Moze i tako, ja sam isao na TD100 varijantu jer sam vec imao raspoloziv zamajac kod drugara, a i ne planiram da pojacavam mapu vise (ni ne moze), ako je fabricko kvacilo trpelo 7 godina torture, istrpece i ovo godinu dve :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

A koliko ce trpeti ostali delovi motora?

Narocito na mapiranom autu.

Verujem da je sad super,ali kako ce se pokazati za 20-30-50 hiljada km?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

To cemo da vidimo :) Ako ostane toliko dugo kod mene, izvesticu o napretku i stanju ostalih delova.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Vule said:

 

Takodje, sa plivajucim sam imao momacko podrhtavanje ako iz niskih obrtaja naglo dodam gas u visem stepenu prenosa, ceo auto se strese onako, previse torka... Sada se cak i to izgubilo, probao sam pun sa 1500 u cetvrtoj, nista, jednostavno povuce i ide. Nerealno.

 

Isto bi sve bilo u najboljem redu i sa novim plivajućim zamajcem. Gore pomenuti problemi su se ispoljavali zato što je stari plivajući evidentno bio u jako lošem stanju. 

 

Ne kritikujem odluku za prelazak na fiksni već samo navodim da problemi koji su postojali nisu posledica plivajućeg zamajca već LOŠEG plivajućeg zamajca.

 

Aj baš javi kakav je razvoj situacije :)

Edited by Markobgd

Share this post


Link to post
Share on other sites



Isto bi sve bilo u najboljem redu i sa novim plivajućim zamajcem. Gore pomenuti problemi su se ispoljavali zato što je stari plivajući evidentno bio u jako lošem stanju. 


Apsolutno.

Ne izmisljam ja ovde toplu vodu i ne tvrdim da je fiksni bolji od plivajuceg, samo delim svoja iskustva da ljudi znaju sta da ocekuju ako se odluce za fiksni set. Svakako je drasticno jeftinija alternativa novom plivajucem i novom setu kvacila, i po meni svakako bolja opcija od polovnog ili remontovanog plivajuceg.

Sent from my SM-N950F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, Goran Zemun said:

Na Puntu 1,3 mj kada je los plivajuci zamajac istegli lanac za 10000 km... Sve je bolje od loseg plivajuceg.

Moram da priznam da me je ovaj post bacio u rebus.

Ne mogu da nađem vezu između lošeg plivajućeg zamajca i razvodnog mehanizma motora. Po toj analogiji, na starom 1.9 JTD-u, može da se pokida zupčasi kaiš ili da razvod prezubi.

Moja saznanja idu dotle da loš dual mass, kao i neadekvatan single mass, mogu ( ali ne moraju) da imaju loš uticaj na radilicu motora. Ispravite me ako grešim .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa da...ali je na 1,3 mj lanac jako nezan i trzaji pri gasenju ga satru. Desavalo mi se da mi pokida spaner. Moj prijatelj koji radi samo Mercedes je imao isti problem na nekom motoru, menjao je dva seta lanca za 30000km.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Marea je u Torinu, raskupusana.

Majstor kaže da je zamajac dobar, ali set je raspad (verovatno da remont nije moguć). 

Sta uzeti - Valeo (12450), Luk (16500) ili Sachs (18000)?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Martin Luk ili sachs, lično sam imao sachs do skoro (zadnje za.ebancije) sad sam uzeo luk. Sachs lamela posle 60+kkm i dalje bilo sve ok, skoro pa novo. 

E sad šta sam primetio, na Luk setu je lamela bila Valeo za Lukov set ili tako nekako, mada ima Germany nalepnica. 

Valeo jeste prva ugradnja, drugar koji je ranije imao mareu valeo setova se namenjao baš, tipa proklizi mu posle 20-30kkm

 

Set u Miki bio 13365 RSD sa popustom, sad našao i račun

Edited by andreja.micovic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sachs (18000), ali bez razmišljanja.

Pisao sam 101 put, ne mogu više, ukucaj u pretragu bravo jtd Valeo...

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 10/4/2017 at 6:36 PM, vicent said:

Moram da priznam da me je ovaj post bacio u rebus.

Ne mogu da nađem vezu između lošeg plivajućeg zamajca i razvodnog mehanizma motora. Po toj analogiji, na starom 1.9 JTD-u, može da se pokida zupčasi kaiš ili da razvod prezubi.

Moja saznanja idu dotle da loš dual mass, kao i neadekvatan single mass, mogu ( ali ne moraju) da imaju loš uticaj na radilicu motora. Ispravite me ako grešim .

 

Plivajući zamajac (dvomaseni) ima ulogu sličnu žiroskopu na brodu. U sebi ima nekoliko opruga, i služi za umanjenje vibracija motora. Proizvođači uvijek aludiraju da, ako je nastradao dvomaseni zamajac, onda vjerovatno trpi neke nepredviđene ''udare''. Najčešći uzrok stradanja zamajca, oni tvrde, jesu loše dizne koji izazivaju vibracije, koje zamajac svojim radom pokušava da umiri. Takođe, prilikom paljenja (hladan start), ako anlaser nije baš "bajan", on izaziva vibracije koje zamajac amortizuje...

Zato preporučuju da se, prilikom zamjene dvomasenog zamajca, obavezno pregledaju dizne i anlaser.

 

Što se tiče setova kvačila, mi smo imali dosta reklamacija na Luk setove prije otprilike tri godine. Moguće da je bila loša serija.

Svakako preporučujemo Valeo (Francuski, ne Turski), jer je on prva ugradnja, a i majstori koji kod nas kupuju setove traže da im nabavimo Valeo set (čak su zapamtili i broj proizvođača...)

Share this post


Link to post
Share on other sites

E, to ni meni nije bilo jasno. Prva na udaru je radilica, na strani gde je zamajac. Moguće je da ona trpi udare (mikro-udare) lošeg zamajca, na mestu spoja ali mnogo toga ima između da bi udare trpeo lančani razvod motora. Shvatam da su lanci i lančanici kao na BMX-u, šta onda treba očekivati na kaišnom razvodu ?
Kapiram da svaki model ima neke svoje specifičnosti i mane a najbolja priča je da sve bude ispravno. Svako odlaganje rešavanja problema dovodi do piramidalnog rasta istog .

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam problem sa fiat stilom multivagon 1.9 jtd 116 ks

Problem je taj da u leru dok radi culo se nesto da krlja i to je bio zatezac pk kaisa bio je pred raspad ali sad imam drugi problem. Radi auto u leru i cim dajem gas u leru osecaju se veoma jake vibracije i sto vise dajem gas to su vibracije jace. U voznji mi proklizava lamela ali kad krecem ne trese vec cim potopim gas obrtaji skoce a brzina se ne menja. I kada palim i gasim auto necuje se nista da lupka kako se cuje kod caletovog punta da zalupa plivajuci. 

E sad interesuje me dal vibracije mogu da budu posledica loseg zamajca ili je kako tvrdi bivsi vlasnik losa remenica radilice pa trese pri dodavanju gasa. 

I jos me interesuje da li odgovara obican zamajac od 1.9 obican dizel i od obicnog dizela set kvacila? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Remenica ako je losa moze da trese da ce da ti se cini da ce motor izleteti :D Menjaj to pod hitno em sto ce se raspasti za koji km em sto te vibracijs nikako ne prijaju ni motoru a i autu generalno.
Za stila mislim da nema novog fixnog seta kvacila kao za audi, vw i sl. Jedino budz varijante, valjda ide od maree 1.9td
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posto li je od jednog i od drugog. 

Na remenici cela guma nigde nije ispucala a zamajac se necuje kad palim i gasim nego samo trese kad dajem gas a na 1700 obrtaja najjace trese. Preko 2500 vec i ne trese. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kada je los zamajac najvise trece od1500 do1800 o u cetvrtoj brzini.Polovan zamajac 30e polivan set kvacila 30e.Ruke 50e

Ili remontuj svoj oko150 e

Ostruznica fica

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oce da ti drhti i zbog poluosovina tj najcesce a i zbog nosaca motora. Remenica ako je cela ne znaci da ne baca

Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni majstor kad je menjao remenicu radilice, bila je kao nova a umela je da zveči fino. Čak je jedan majstor (na dobrom glasu ovde) nju otpisao kao uzrok.

Sent from my 3310

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...