Jump to content
FAS Goran
Guest 208

Obični zamajac umesto plivajućeg?

Recommended Posts

  nova lancija delta 2,0 multidzet 165 konja .

Ima i zarez i tačka.

 

Na otvorenom možeš i milionče da pređeš.

Problemi nastaju u gradskoj (može i seoska) vožnji. Često kretanje, naglo ubrzavanje i naravno gomila šaltanja. Sve to utiče da plivajući dobije luft u ležaju i kasnije da krene u razlokavanje.

Svako sa svojim auto radi šta mu je volja i šta smatra da je najbolje. Finansije su tu negde na početku. 

Cenim svako istinito iskustvo, lovačke priče i Bar-Bari za 45 min zaobilazim.

Share this post


Link to post
Share on other sites

u pravu ste, kad bi prolazio manju kilometrazu godisnje vozio bih benzinca. Ko prelazi manje od 25000km godisnje i kusur ne treba mu dizel...

Share this post


Link to post
Share on other sites

...sledeci auto ce mi biti  nova lancija delta 2.0 multidzet 165 konja .

 

Pa, gde nju...ona ima plivajući. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Će se lako napakuje. Šta se sekiraš.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pa na deltu ako mi ikada crkne zamajac fiksiracu ga to jest  zavaricu ga i nema mrdanja  :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma hajde koliko auta ima benzinaca sa preko 200konja pa nemaju  plivajuci i nikom nepuce radilica to su gluposti ako neznas da vozis nista ti nemoze spasi motor pa ni sveti plivajuci :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^^ A, zar nije mnogo, neuporedivo korisnije za jačinu tvog mišljenja da ga obrazloziš, argumentuješ...da umesto tog smajlija lepo napišeš nešto npr. kao:

''Smatram da gornja tvrdnja kako će stradati radilica nije tačna zbog toga i toga jer je uloga plivajućeg to i to...'' itd, itd...

Zar nije tako bolje, nego samo lupiti neki smajli... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zato sto mnogo jaci motori proizvedeni pre ovog JTD/MJT-a nisu imali plivajuce zamajce i nikada im radilice nisu pucale! To su price za malu decu, te crcice ti ovo, te crcice ti ono...
Mozda se gubi na nekoj udobnosti a jedino sto moze da "strada" je mozda menjac, jer on trpi najvece opterecenje! ;)

Je li sad jasnije?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nešto se ne sećam da su motori nekad imali ovako odzivnu turbinu na niskim obrtajima i toliko obrtnog momenta. Moguće da su imali jače (i mnogo skuplje) menjače retki motori gde je to bio slučaj. Zamajac sa dvostrukom masom im je sigurno jeftinije i praktičnije rešenje za trenutne potrebe, inače ga ne bi stavljali.

Zamenski zamajac je 30k dingera, zamenski Valeo set koji ga kompenzuje nije puno jeftiniji od standardnog seta sa zamajcem. Prema tome, sve drugo je 'leba preko pogače. U svakom slučaju ne može samo da se skine plivajući i stavi običan zamajac. Korpa, a pogotovo lamela, moraju da su odgovarajući.

Argument da auto i sa time ide nije na mestu. Auto može da ide i bez zadnjih točkova, pa ljudi ipak više vole na sva 4.

Tapatalk HD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mom drugu je na astri 2.0dti pukla radilica na tri dela,zbog plivajuceg zamajca. Kontam da je kod jtd-a verovatnoca za to manja,ali ocigledno je da postoji..

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

ljudi koliko ce vam sta trajati zavisi od vas same kakvi ste vozaci !  ovaj plivajuci je izmisljen da bi  se bacale pare  ali ako se normalno vozi nece ni on tako lako da strada ja licno u paracinu nepoznajem nikog ko je  zamenio plivajuci na  FIATA  ali ko je idiot  i seca auto potpisuje  takav ce da unisti sve na autu ne samo  zamajac  vodite racuna  menjaj te ulje  na 10 000 km i sve filtere  osim za gorivo njega na svakoj drugoj zameni ulja znaci na 20 000 km filter  goriva  a za vazduh i ulje na svakih 10 000 obavezno i nema problema i neplasite se za plivajuci samo lagano saltanje i bez kidanja  i necete imati problema danas svi noviji auti imaju vecina plivajuci  ide industrija napred i moramo  ici napred nema nazad :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma, ne dirajte nista dok moze da tera kad vise ne moze tad se popravlja ili menja.

Radim mehaniku i  popravljam ljudima neke sitnice  koje i ne sluze nicemu ali ljudi bacaju pare. Jednom skoro na multipli sam menjao druk lager koji  se samo malo cuo a mogao da tera tako naj manje 50 000km ali sta ces covek  resio da mu menjam i normalno naplatio sam mu isto ko da sam mu  ceo set menjao   :)

 

ja sam mog stila vozio sa  pokidanim silen blokovima zadnjim  2 god tek sam sad pre mesec dana zamenio jer toliko udaralo pozadi  da  sam morao da ih zamenim jer pocelo da mi smeta kad vozim  svima popravim  a moje  uvek na kraju jbg :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako prelazis toliko km godisnje, kako ti je izdrzao toliko dugo bez silen blokova i kako nije razvalio sve ostalo u trapu ili znas i tako da vozis? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam zamenio plivajuci,kao i sve ostalo na trapu sto sam zamenio, zato sto nisam mogao da slusam lupanje,skripanje, buku..da sam mogao i dalje bih vozio stojdzu :-)
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

pa pozadi nema sta ni da se razvali imas dva silen bloka i most od metala  dve opruge i  2 amorizera  mislio sam da su mi otisle i gume one na amortizerima  ali kada zam zamenio silene nista se necuje vise znaci da je sve ostalo dobro  ovi sto imaju nezavisno zadnje vesanje  bmw audi mercedes i tako daje kod njih je zeznuto kad odu one potporne spone pa gomila silenih jaooooooooo jedino golf  je slican ko stilo  sto se tice trapova  :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja rasturam tek kad ce da stane i ne moze vise, a dotle vozim. Jedino servis radim redovno, to je na prvom mestu, sve ostalo kad stignem :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma, ne dirajte nista dok moze da tera kad vise ne moze tad se popravlja ili menja.

Ovo je katastrofa od stava i ne može imati podršku. Faktički, ti kažeš da auto ne treba da vidi servisa dok mu nešto ne rikne. Ništa održavanje, samo popravljanje.

 

Ja sam stila vozio 5 punih godina sa crknutim zamajcem.

Nista nije riknulo usled toga.

Nije bio riknuo, bio je načet.

Ne znam da li si nekada imao prilike da sediš ili da voziš auto sa crknutim plivajućim. To je nemoguće voziti koliko trese, koliko buke pravi, kako šaltanje izgleda...

 

 

Zato sto mnogo jaci motori proizvedeni pre ovog JTD/MJT-a nisu imali plivajuce zamajce i nikada im radilice nisu pucale! To su price za malu decu, te crcice ti ovo, te crcice ti ono...

Mozda se gubi na nekoj udobnosti a jedino sto moze da "strada" je mozda menjac, jer on trpi najvece opterecenje!  ;)

Je li sad jasnije?

 

 

 

 

Neko rece "da al stari dizeli su imali 60 ks i 90nm" ... a sta cemo sa npr merc-benc actros-om koji ima V8 turbo dizel od 460 konja

Nećemo ništa zato što je to kamion čiji je motor sa menjačem težak kao ceo automobil o kome pričamo.

 

 

 

Naravno da moze da se stavi obican umesto plivajuceg i nece ni kretanje ni start biti "tvrdji" niti ce nesto pucati ...plivajuci zamajac sluzi samo da poveca udobnost voznje i smanji zvukove iz menjaca na leru i prelaznim rezimima...kad pustite gas npr...

Naravno da može... pitaj taksare sa Stilaćima JTD i recimo sa Mondeom 2.0 tdci kako su se proveli bez plivajućeg zamajca.

Zašto taksare... pa oni najviše vole da izmišljaju toplu vodu i da zahebu inženjere tj najčešće ćeš kod njih naći zavaren zamajac i ubačen fiksni umesto plivajućeg.

 

 

 

Mislim da sam baš na ovom forumu pročito da se sa tom operacijom lako rizikuje kidanje radilice, neko od iskusnih mehaničara je to pisao. Čuo sam isto i od nekoliko mehaničara koje poznajem. Ne mogu da tvrdim da je tako ali smrdi da je rizično. A pitanje je i koliko se isplati riizikovati, nije to preterano jeftinije od opcije sa plivajućim.

sigurno kidanje radilice.

Moj kum stavio na svoj C5 2,0 HDI i vozio 20.000 i iskidao radilicu (TAXI vozilo u BG)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zato sto mnogo jaci motori proizvedeni pre ovog JTD/MJT-a nisu imali plivajuce zamajce i nikada im radilice nisu pucale! To su price za malu decu, te crcice ti ovo, te crcice ti ono...

Mozda se gubi na nekoj udobnosti a jedino sto moze da "strada" je mozda menjac, jer on trpi najvece opterecenje! ;)

Je li sad jasnije?

 

u potpunosti se slazem  druze  ti jedini se ovde na sajtu razumes u mehaniku ovi resto samo pisu nesto bezveze :)

Edited by Woodoo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...