ivan.ik 625 Posted May 2, 2013 nova lancija delta 2,0 multidzet 165 konja .Ima i zarez i tačka. Na otvorenom možeš i milionče da pređeš.Problemi nastaju u gradskoj (može i seoska) vožnji. Često kretanje, naglo ubrzavanje i naravno gomila šaltanja. Sve to utiče da plivajući dobije luft u ležaju i kasnije da krene u razlokavanje.Svako sa svojim auto radi šta mu je volja i šta smatra da je najbolje. Finansije su tu negde na početku. Cenim svako istinito iskustvo, lovačke priče i Bar-Bari za 45 min zaobilazim. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dejica 21 Posted May 3, 2013 u pravu ste, kad bi prolazio manju kilometrazu godisnje vozio bih benzinca. Ko prelazi manje od 25000km godisnje i kusur ne treba mu dizel... Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted May 4, 2013 ...sledeci auto ce mi biti nova lancija delta 2.0 multidzet 165 konja . Pa, gde nju...ona ima plivajući. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted May 4, 2013 Će se lako napakuje. Šta se sekiraš. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dejica 21 Posted May 4, 2013 pa na deltu ako mi ikada crkne zamajac fiksiracu ga to jest zavaricu ga i nema mrdanja Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted May 4, 2013 I onda ce da ti pukne radilica... Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted May 4, 2013 Njemu nece, ma kakvi... Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7728 Posted May 4, 2013 Samo ako je pretegnuta Quote Share this post Link to post Share on other sites
dejica 21 Posted May 4, 2013 ma hajde koliko auta ima benzinaca sa preko 200konja pa nemaju plivajuci i nikom nepuce radilica to su gluposti ako neznas da vozis nista ti nemoze spasi motor pa ni sveti plivajuci Quote Share this post Link to post Share on other sites
MiloshBg 998 Posted May 4, 2013 I onda ce da ti pukne radilica... Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted May 4, 2013 ^^^ A, zar nije mnogo, neuporedivo korisnije za jačinu tvog mišljenja da ga obrazloziš, argumentuješ...da umesto tog smajlija lepo napišeš nešto npr. kao:''Smatram da gornja tvrdnja kako će stradati radilica nije tačna zbog toga i toga jer je uloga plivajućeg to i to...'' itd, itd...Zar nije tako bolje, nego samo lupiti neki smajli... Quote Share this post Link to post Share on other sites
MiloshBg 998 Posted May 5, 2013 Zato sto mnogo jaci motori proizvedeni pre ovog JTD/MJT-a nisu imali plivajuce zamajce i nikada im radilice nisu pucale! To su price za malu decu, te crcice ti ovo, te crcice ti ono...Mozda se gubi na nekoj udobnosti a jedino sto moze da "strada" je mozda menjac, jer on trpi najvece opterecenje! Je li sad jasnije? Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 617 Posted May 5, 2013 Nešto se ne sećam da su motori nekad imali ovako odzivnu turbinu na niskim obrtajima i toliko obrtnog momenta. Moguće da su imali jače (i mnogo skuplje) menjače retki motori gde je to bio slučaj. Zamajac sa dvostrukom masom im je sigurno jeftinije i praktičnije rešenje za trenutne potrebe, inače ga ne bi stavljali. Zamenski zamajac je 30k dingera, zamenski Valeo set koji ga kompenzuje nije puno jeftiniji od standardnog seta sa zamajcem. Prema tome, sve drugo je 'leba preko pogače. U svakom slučaju ne može samo da se skine plivajući i stavi običan zamajac. Korpa, a pogotovo lamela, moraju da su odgovarajući. Argument da auto i sa time ide nije na mestu. Auto može da ide i bez zadnjih točkova, pa ljudi ipak više vole na sva 4. Tapatalk HD 1 markof88 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
VladaNS 2 Posted May 5, 2013 Mom drugu je na astri 2.0dti pukla radilica na tri dela,zbog plivajuceg zamajca. Kontam da je kod jtd-a verovatnoca za to manja,ali ocigledno je da postoji.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dejica 21 Posted May 5, 2013 ljudi koliko ce vam sta trajati zavisi od vas same kakvi ste vozaci ! ovaj plivajuci je izmisljen da bi se bacale pare ali ako se normalno vozi nece ni on tako lako da strada ja licno u paracinu nepoznajem nikog ko je zamenio plivajuci na FIATA ali ko je idiot i seca auto potpisuje takav ce da unisti sve na autu ne samo zamajac vodite racuna menjaj te ulje na 10 000 km i sve filtere osim za gorivo njega na svakoj drugoj zameni ulja znaci na 20 000 km filter goriva a za vazduh i ulje na svakih 10 000 obavezno i nema problema i neplasite se za plivajuci samo lagano saltanje i bez kidanja i necete imati problema danas svi noviji auti imaju vecina plivajuci ide industrija napred i moramo ici napred nema nazad Quote Share this post Link to post Share on other sites
ChobbyNS 303 Posted May 5, 2013 Ja sam stila vozio 5 punih godina sa crknutim zamajcem.Nista nije riknulo usled toga. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dejica 21 Posted May 5, 2013 ma, ne dirajte nista dok moze da tera kad vise ne moze tad se popravlja ili menja.Radim mehaniku i popravljam ljudima neke sitnice koje i ne sluze nicemu ali ljudi bacaju pare. Jednom skoro na multipli sam menjao druk lager koji se samo malo cuo a mogao da tera tako naj manje 50 000km ali sta ces covek resio da mu menjam i normalno naplatio sam mu isto ko da sam mu ceo set menjao ja sam mog stila vozio sa pokidanim silen blokovima zadnjim 2 god tek sam sad pre mesec dana zamenio jer toliko udaralo pozadi da sam morao da ih zamenim jer pocelo da mi smeta kad vozim svima popravim a moje uvek na kraju jbg Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7728 Posted May 5, 2013 Ako prelazis toliko km godisnje, kako ti je izdrzao toliko dugo bez silen blokova i kako nije razvalio sve ostalo u trapu ili znas i tako da vozis? Quote Share this post Link to post Share on other sites
VladaNS 2 Posted May 5, 2013 Ja sam zamenio plivajuci,kao i sve ostalo na trapu sto sam zamenio, zato sto nisam mogao da slusam lupanje,skripanje, buku..da sam mogao i dalje bih vozio stojdzu :-) Quote Share this post Link to post Share on other sites
dejica 21 Posted May 5, 2013 pa pozadi nema sta ni da se razvali imas dva silen bloka i most od metala dve opruge i 2 amorizera mislio sam da su mi otisle i gume one na amortizerima ali kada zam zamenio silene nista se necuje vise znaci da je sve ostalo dobro ovi sto imaju nezavisno zadnje vesanje bmw audi mercedes i tako daje kod njih je zeznuto kad odu one potporne spone pa gomila silenih jaooooooooo jedino golf je slican ko stilo sto se tice trapova Quote Share this post Link to post Share on other sites
dejica 21 Posted May 5, 2013 ja rasturam tek kad ce da stane i ne moze vise, a dotle vozim. Jedino servis radim redovno, to je na prvom mestu, sve ostalo kad stignem Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted May 5, 2013 ma, ne dirajte nista dok moze da tera kad vise ne moze tad se popravlja ili menja.Ovo je katastrofa od stava i ne može imati podršku. Faktički, ti kažeš da auto ne treba da vidi servisa dok mu nešto ne rikne. Ništa održavanje, samo popravljanje. Ja sam stila vozio 5 punih godina sa crknutim zamajcem.Nista nije riknulo usled toga.Nije bio riknuo, bio je načet.Ne znam da li si nekada imao prilike da sediš ili da voziš auto sa crknutim plivajućim. To je nemoguće voziti koliko trese, koliko buke pravi, kako šaltanje izgleda... Zato sto mnogo jaci motori proizvedeni pre ovog JTD/MJT-a nisu imali plivajuce zamajce i nikada im radilice nisu pucale! To su price za malu decu, te crcice ti ovo, te crcice ti ono...Mozda se gubi na nekoj udobnosti a jedino sto moze da "strada" je mozda menjac, jer on trpi najvece opterecenje! Je li sad jasnije? Neko rece "da al stari dizeli su imali 60 ks i 90nm" ... a sta cemo sa npr merc-benc actros-om koji ima V8 turbo dizel od 460 konjaNećemo ništa zato što je to kamion čiji je motor sa menjačem težak kao ceo automobil o kome pričamo. Naravno da moze da se stavi obican umesto plivajuceg i nece ni kretanje ni start biti "tvrdji" niti ce nesto pucati ...plivajuci zamajac sluzi samo da poveca udobnost voznje i smanji zvukove iz menjaca na leru i prelaznim rezimima...kad pustite gas npr...Naravno da može... pitaj taksare sa Stilaćima JTD i recimo sa Mondeom 2.0 tdci kako su se proveli bez plivajućeg zamajca.Zašto taksare... pa oni najviše vole da izmišljaju toplu vodu i da zahebu inženjere tj najčešće ćeš kod njih naći zavaren zamajac i ubačen fiksni umesto plivajućeg. Mislim da sam baš na ovom forumu pročito da se sa tom operacijom lako rizikuje kidanje radilice, neko od iskusnih mehaničara je to pisao. Čuo sam isto i od nekoliko mehaničara koje poznajem. Ne mogu da tvrdim da je tako ali smrdi da je rizično. A pitanje je i koliko se isplati riizikovati, nije to preterano jeftinije od opcije sa plivajućim.sigurno kidanje radilice.Moj kum stavio na svoj C5 2,0 HDI i vozio 20.000 i iskidao radilicu (TAXI vozilo u BG) Quote Share this post Link to post Share on other sites
dejica 21 Posted May 5, 2013 (edited) Zato sto mnogo jaci motori proizvedeni pre ovog JTD/MJT-a nisu imali plivajuce zamajce i nikada im radilice nisu pucale! To su price za malu decu, te crcice ti ovo, te crcice ti ono...Mozda se gubi na nekoj udobnosti a jedino sto moze da "strada" je mozda menjac, jer on trpi najvece opterecenje! Je li sad jasnije? u potpunosti se slazem druze ti jedini se ovde na sajtu razumes u mehaniku ovi resto samo pisu nesto bezveze Edited May 5, 2013 by Woodoo Quote Share this post Link to post Share on other sites
kicerica 5 Posted May 5, 2013 Nasla krpa zakrpu! Quote Share this post Link to post Share on other sites