Golden 1 Posted November 22, 2016 (edited) On 22.9.2011. at 0:58 PM, kAcA said: Obratite paznju na zvukove Edited November 22, 2016 by Golden da li se to cuje menjac kako tandrce u drugom delu snimka ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dragomir m 6 Posted November 28, 2016 http://www.ebay.it/itm/KIT-FRIZIONE-VOLANO-MONOMASSA-FIAT-STILO-192-1-9-JTD-1-9-D-MJ-59-74-kw-/281930376958?hash=item41a45c26fe:g:q38AAOSwDuJWuKOi Zamenski fiksni set za jtd Quote Share this post Link to post Share on other sites
nesa 169 346 Posted December 13, 2016 Da li je neko to ovde probao na JTD? Za Golf 6 mogu da vam kažem da su ovde u jednoj taksi firmi u svim automobilima zamenili plivajuće zamajce fiksnim i za sada im to ide relativno dobro. Rađeno je na motorima 1,6 TDi Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2823 Posted December 13, 2016 Ja sam vozio 3 1.6 tdi motora, onaj koji je najvise presao je imao oko 70 000km i svakom se cuo zamajac Stvarno sramota za VW. Barem da je neki obrtni/snaga u pitanju, vec su sva 3 bili motori od 105ks. Doduse, sva 3 su bila rent-a-car vozila. A @dejica je zavario, valjda, zamajac na JTD pa moze nesto da napise o tome. Moje misljenje je da ce fiskni zamajac umesto plivajuceg kat-tad razvaliti menjac. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dragomir m 6 Posted December 13, 2016 Ima tema na forumu.Fiksni zamajac sa td 100 na bravo jtd.Brat je na golf 4 1.9tdi 74kw stavio fiksni zamajac i kaze da je bilo bolje sa plivajucem.Sa fiksnim zamajcem mu je veca buka u kabini. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dejica 21 Posted January 12, 2017 On 2016-12-13 at 7:28 AM, igor0511 said: Ja sam vozio 3 1.6 tdi motora, onaj koji je najvise presao je imao oko 70 000km i svakom se cuo zamajac Stvarno sramota za VW. Barem da je neki obrtni/snaga u pitanju, vec su sva 3 bili motori od 105ks. Doduse, sva 3 su bila rent-a-car vozila. A @dejica je zavario, valjda, zamajac na JTD pa moze nesto da napise o tome. Moje misljenje je da ce fiskni zamajac umesto plivajuceg kat-tad razvaliti menjac. Kod mene na stilu je dosao fiksni tako sam ga uvezao i nikakvih problema nemam vozim normalno do duse sad ga vozi otac jer nisam vec 7 meseca u srbiju ali uvek kad ga pitam kako auto kaze super vozi ga svaki dan i na ovi naj veci minusi pali iz prve i nista nestekce ne cuka nema nikakvih upozorenja na tabli ali uvek pun rezervoar goriva max sa omw pumpe sada ima oko 330 000km sve u ekstra stanju tako da slobodno ko nadje odgovarajuci zamenski fihni zamajac slobodno nek ugradi kad mu crkne plivajuci a dok ide na plivajuci da se nedira nista varenje je moguce ali sa balansiranjem zamajca a to nemoze svako da uradi ako fiksni zamajac malo vise teza na nekoj strani bice i buke u kabini i sav ce se auto tresti prilikom polazenja iz mesta i voznji zato samo proveren fixni . Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sane1989 0 Posted January 18, 2017 Pozdrav drustvo imam stila JTD od 80ks otiso mu plivajuci zamajac da li to moze da se zameni za obican i od kog auta unapred hvala Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dragomir m 6 Posted February 18, 2017 Evo ja sam pre dva dana stavio fiksni zamajac umesto plivajuceg.Zrtva je bila bravo td 100,a primalac organa stilo jtd 80 ks.Pase sve sraf na sraf.Znaci ceo set sa td 100.Vecih vibracija nema i super se ponasa.Kvacilo mekano i odvaja na sredini papuce Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1261 Posted February 18, 2017 Kakva je razlika između starog (skinutog) seta kvačila i novog (od TD100). Jel stara lamela imala opruge na sebi ? Kakva je razlika u kretanju iz mesta u odnosu na ranije ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted February 18, 2017 Verovatno cimne onako grubo dok je sa plivajucim mekan start i tacno osetis kako ga ispaljuju opruge Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dragomir m 6 Posted February 18, 2017 Posalji mi br tel.u poruku pa ti saljem video.Meni je treslo pri kretanju u rikverc i prva brzina.Sad je kao benzinac.original nema oprugu,a bravo ima Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mahoney 0 Posted February 18, 2017 (edited) Svaka lamela sa fiksnim zamajcem ima opruge,a JTD 80/100/105 nema opruge,jer ima plivajuci.Stilo 115 ima i opruge i plivajuci.Set od td100 je slab za JTD,pogotvoo cipan(215mm fi),ja sam nabacio od brava 20v set(230 mm) i nemam problema sa proklizavanjem,ni na bas hard mapi Edited February 18, 2017 by Mahoney Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dragomir m 6 Posted February 18, 2017 jtd 80 ks ima 196 nm a bravo 200nm.Ja sam zadovoljan.Ima bravo 75,100,101 i 105 ks.jtd je od 101 i 105./ks.Ima da se kupi set za stila sa oprugama u lameli i plivajuci.od 2003 god. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mahoney 0 Posted February 18, 2017 Ima fabricki,a kad cipas .Uglv originalna lamela na JTD je 230mm,a na TD je 215mm.Bravo HGT 20V ima 230mm,ta je kod mene,drzi vec vise od 20 000 km na dosta cipanom autu.Set od TD100 nije izdrzao na JTD,pa sam iz tog razloga uzeo od HGT 20v. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dragomir m 6 Posted February 18, 2017 Ok ja svoj necipujem nit cu.Kupicu posle jaci auto i kraj.Jeste 215mm lamela od bravo Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mahoney 0 Posted February 18, 2017 Pa dobro mozda neko hoce.Bitno je da je bolja solucija set od 20V HGT,nego od TD100,i opruge su vece,pa manje udara pri prebacivanju nego na td100. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dragomir m 6 Posted February 18, 2017 Moguce stvarno ne znam.Meni neudara ni sa ovim setom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nesa 169 346 Posted February 18, 2017 (edited) To je lepa vest Da li si komplet od Brava uzeo nov ili polovan? Edited February 18, 2017 by nesa 169 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dragomir m 6 Posted February 18, 2017 Polovan 50e.Hteo sam da vidim da li sve pase.Kada bude trebalo kipim set bez zamajca i kraj Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dragomir m 6 Posted February 18, 2017 6 hours ago, Mahoney said: Ima fabricki,a kad cipas .Uglv originalna lamela na JTD je 230mm,a na TD je 215mm.Bravo HGT 20V ima 230mm,ta je kod mene,drzi vec vise od 20 000 km na dosta cipanom autu.Set od TD100 nije izdrzao na JTD,pa sam iz tog razloga uzeo od HGT 20v. Cek ti si na stila 80 ks stavio set od 2.0 hgt?? Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1261 Posted February 18, 2017 Mislim da je Mahoney na Punta montirao taj zamajac.Послато са HUAWEI P7-L10 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dragomir m 6 Posted February 18, 2017 To mu dodje isto. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mahoney 0 Posted February 19, 2017 Da,ali isto je kao i na stilu.Drzi sa skoro duplo vise goriva nego fabricki.Sent from my ALE-L21 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dragomir m 6 Posted February 19, 2017 Nerazumem Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1261 Posted February 19, 2017 1 hour ago, Dragomir m said: Nerazumem Kada se auto remapuje ( čipuje), fabrički set kvačila ubrzo počne da proklizava jer motor proizvodi prilično više KS i obrtnog momenta, osim ako se ne vozi štedljivo i sam remap uradi zbog toga. Postoje mape koje upravo tome služe. E sad, svaki dobro odrađen remap će štedeti gorivo , ali ima nas koji volimo da stisnemo gas, da dobijemo udarac u leđa a tada fabrički set počunje da proklizava jer nije predviđen za tu snagu. Upravo zbog toga se iznalaze kompromisna rešenja za setove kvačila i zamajce. Neko ko auto vozi na isti način kao i pre remapa, neće imati taj problem. Moj sledeći set je odavno napravljen i čeka u ormaru, ali za sada posao lepo odrađuje i ovaj postojeći . Quote Share this post Link to post Share on other sites