Jump to content
FAS Euroauto Goran
Maksin

Fiat Stilo - počeo da vuče u jednu stranu + podrhtavanje na većim brzinama

Recommended Posts

Pre jedno dve nedelje Stilo je krenuo da mi malo, po malo vuče u desnu stranu. Proverim felne i pritisak u gumama, sve ok. Takodje kad pređem preko 80 na sat, kao da auto kreće malo da mi podrhtava. I to izgleda da samo ja primećujem, jer bilo koga kad sam vozio kaže da ne primećuje bilo kakvo podrhtavanje?

Rekoh verovatno trap ponovo zeza i pošto često prolazim pored Kemoimpex centra, svratio sam da mi centriraju trap. Međutim tamo mi skrenu pažnju kako je ceo prednji levi točak malo kriv, kao verovatno je auto udaren u tom delu i da to moram da sredim u servisu?

Malo mi je čudno bila ta konstatacija, jer nisam ranije imao problema sa tim, a znam da nisam imao nikakav udarac u tom delu. Od njih sam onda dobio papir gde su mi zaokružili ne pravilne vrednosti koje bi trebalo srediti.

IMAG0166.jpg

Ponovo rekoh sebi ok, malo sa nevericom sad. Zovem Tim servis da zakažem termin da pogledaju točak, kad se javi meni neki nepoznat glas (nije bio Miki sigurno) i krene da me ispituje šta, gde i kako sam došao do zaključka da mi je točak kriv. Posle jedno 20 minuta čovek mi ladno kaže da nezna šta je camber ili toe i da odvedem auto kod nekog Adama na Novom Beogradu? Nije znao ni adresu, ni telefon, kaže čuo je da je dobar?

Sad sam još više zbunjen. Pogledao sam u eLearn-u za Stila i dobio sledeće podatke:

Front wheel toe specified limits:

Measurement: 1a - 1b (mm)

Value: -1 ± 1

Front wheel camber specified limits:

Measurement: - (-)

Standard A

Value: -40' ± 30'

The front wheel camber is not adjustable. If the value is not correct, check the suspension track control arm and the bodyshell.

Front wheel caster specified values:

Measurement: - (Gradi)

Standard A

Value: 2°53' ± 30'

The front wheel caster cannot be adjusted. If the value is not correct, check the suspension track control arm and the bodyshell.

Da li bi neko mogao da me uputi malo gde bi konkretno bio problem, kao i šta predstavljaju ovi podaci (suspension track control arm)?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je ranije na Bravi prednji desni bio pomeren unazad nekoliko milimetara (od udarca), ali je točak bio prav, nije ništa treslo, ravnomerno je trošio gumu...tj. sve je bilo ok, pa nisam ništa dirao.

Sve sam ovo napisao kako bi video da je moguće da od udarca točak bude pomeren...jedino sam ja imao sreće da se nije iskrivio, tj. nije bio istovremeno i pod nagibom. :thumbup:

E, sad...meni je bilo od udarca točkom, tj. nije ta strana auta bila udarana, nego sam točkom udario u nešto što ne treba (da skratim :D ).

A, možda da odeš na još jedno merenje...npr. Beoguma kod Ade...pa, ako dobiješ iste podatke i istu priču od njihovih trapadžija, onda je to to.

Ili, možda da uopšte i ne mere ništa, nego ih samo zamoliš da ti rastumače papir koji imaš (prethodno im ne govoriš da su ti već rekli da ti je ceo točak ukrivo)...pa, da vidiš hoće li i oni isto kazati.

p.s. Posle im kupi nešto ladnog piva ili sokova. :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

idi ti lepo u AC Stojanovic kod novog groblja, (tacnije kod Pionira , ulica puna majstora - pored Citroenovog servisa) Zarko je majstor, da ti vidi. Jedan od najboljih trapadzija u gradu. Ja sam tamo redovna a znam ih puno sa stilom pogotovo koji idu tamo.

Edited by Irokanji

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prebaci levi tocak sa prednje osovine na zadnju, ako prestane da vuce i trese ili trese znatno manje, eto ti odgovora jednostavno da jeste tocak. Lako se ostete aftermarket felne po ovome sto nasi zovu putevi jer su lakse od fabrickih. Moja fabricka 17 je teska ko crna zemlja ali zasada podnosi dobro njive po kojima vozimo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala svima na odgovorma :) Trenutno me posao guši, ali videću za vikend možda da se malo igram sa točkovima. Možda čak i svratim do Beogume na par pitanja + pivo :) Oni su mi najbliži.

Inače ove Borbet felne su teško ko tuč i do sada su solidno podnosile ovaj naš kamenjar i njive. Možda sam i upao u neku veću rupu, a da nisam obratio pažnju?

Bio bih zahvalan ako bi neko mogao da postavi kontakt telefon od AC Stojanovića. Na netu nisam uspeo ništa da nađem :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ako mislis na autocentar Stojanovic u Zemunu evo broja 011 2198-113

Share this post


Link to post
Share on other sites

nije u zemunu.. evo na slici sam zaokruzio. to je ulica koja izlazi od hale pionir na ruzveltovu, tj mije kovacevica. pri vrhu ima desetak radionica, jedna od njih je stojanovic.

image.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Otprilike znam gde se nalaze, jer sam radio vrlo blizu te ulice jedno vreme. Mislio sam ako neko ima telefon da ih nazovem, ali nema veze. Otići ću ovako na boom jedan dan :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Auto ide normalno nigde nikakvog lufta nema u levu krivinu  drzi inzvaredno sto bi mi rekli kao po sinama ali zato u desnu krivinu izbacuje zadnji deo >okretanje na putu,sve cetiri opruge kayabine nove i amortizeri sva cetiri nova isto kayabini miler uradjen silen blokovi novi lufta aman bas nigde nema.cim se udje u krivinu preko 60 km pocinje neko uvijanj i proklizavanje gume zamenjene stavljene miseli nove .ako neko ima ovakvog loseg iskustva molio bih za pomoc hvala unapred

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni više liči kao da ESP malo luduje... ono neki senzor zaprljan pa u desnoj krivini "reaguje" i misli da se auto zanosi pa krene da ga ispravlja a ustvari tek tada krene da ga zanosi i tako to... mnogo puta rečeno do sada... zakači dijagnostiku pa odatle dalje... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

na dijagnostici sve ok reglaza trapa radjena na tri mesta i uvek je bila ok .dva puta sam se izokretao na sred puta po 360 step. a ne znam ni broja koliko ovako krene zanosenje pa drift na volanu.kroz desnu krivinu je utisak kao viljuskar da vozim 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije rekao Mijailović P. da su loše šolje, nego da možda nisu postavljene kako treba.

Je l kočiš tada u krivini kada dođe do tog zanošenja, ili ni ne pipneš kočnicu, a auto ''baci dupe'' na stranu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

na dijagnostici sve ok reglaza trapa radjena na tri mesta i uvek je bila ok .dva puta sam se izokretao na sred puta po 360 step. a ne znam ni broja koliko ovako krene zanosenje pa drift na volanu.kroz desnu krivinu je utisak kao viljuskar da vozim 

 

Kakvi su zadnji sileni ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

zadnji novi sileni i njh zamenio .nekocim u krivini normalno blaga krivina gde mozes da sa 120 km prodjes osetis kako krece zadnji kraj i negde nesto kao da potanja uvija jbli /g sta mu je 

Edited by Ivan
Ne citiraj prethodni post

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam problem..Stilo 3v 1.9 JTD..Menjao sam dva puta prednje silen blokove,jer su prethodni bili mekani.Promenio stabilizatore i isao na nekoliko mesta da proverim trap..Sve ok..A moj Stilo se ponasa i dalje cudno..Idem istom ulicom i u jednom pravcu sve ok a kada se vracam vuce u levo..Jedan rece da radim kalibraciju volana..Da li moze da bude do zadnjih silen blokova i koje da kupim?

Hvala..

Quote

PRE

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...