Jump to content
FAS Euroauto Goran
siwa1

Fiat Bravo/Marea 1.6 16v - nemirno radi ; povećana potrošnja

Recommended Posts

dragi prijatelji imam fiat bravo 1.6 16v, 76kw, godiste je 1996. auto radi nemirno na leru, a sada je poceo i da se gasi u toku voznje, osjeca se gorivo kao da ga ne preradjuje....auto mi je na 350 km potrosio rezervar goriva.... promjenuo sam lambda sondu, senzor temp rashladne tecnosti, kablove , svjecice. kopcao sam drugu bombinu, stavljao drugi step motor, drugi senzor na usisnoj grani i nista nije pokazalo rezulatate. Na dijagnostici ne prijavljuje gresku, vise ne znam sta da trazim. sve mi se to desilo poslije mjenjanja zupcatog remena, inace auto je islo kao zmaj ne znam sta mu je. danas je odvezen da se pregleda uzubljenje remena kod drugog majstora. pomagajte molim vas nemam vise ni novaca ni zivaca...

 

 

Edited by neshaoct
update naslova teme

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da je zupcenje u pitanju. Ja sam nakon zamene imao neznatan gubitak snage bez primetnog povecanja potrosnje goriva, ali ako si zupcenje radio bez alata, kao sto su meni uradili, onda je sigurno poremecaj na jednoj od bregastih. Kod mene je bio poremecaj na usisnoj za pola zuba. Proveri zupcenje ali OBAVEZNO sa alatima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da ne bi davio one koje to ne zanima, probleme koje imam naveo sam dole. Ono što me zanima jeste: šta ću postići odlaskom na dijagnostiku? Već treći majstor mi govori: "Ne bacaj pare, na dijagnostiku idi samo ako ti se upali neka od lampica." Da li će na dijagnostici utvrditi da li je lambda problematična ili je recimo otišao neki od senzora? I ako ću dijagnostikom nešto postići preporučujte neki servis ako Boga znate, popiz..ću! :wallbash:

Troši 10l bilo u gradu bilo na autoputu. Kada je hladan (radi na benzinu, ugrađen je sekvent u njega) trokira na leru, ne stalno, na svakih petnaestak sekundi i oseti se benzin. Gasi se na malim obrtajima, hoću da se popnem na bankinu, dam manje gasa i cvrc. :coffee: Promenjene su svećice, kablovi i urađeno je čišćenje dizni na aparatu.

Na plinu je očaj. Kada izbacim iz brzine i dodam gas on se prvo udavi pa tek onda reaguje. Kada prebacujem iz prve u drugu i iz druge u treću prvo naglo padnu obrtaju (opet se udavi, proguta knedlu, zakuca...).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mogla bi dijagnostika da pomogne jer se mogu ocitati greske koje su zapamcene od pre.

Takodje na djagnostici se moze videti "real time" kako koja komponenta radi,doduse nije ni dijagnostika svemoguca ali vrlo cesto bar ukaze na problem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Liči na bogatu smešu, ali tu može biti problem i drugde osim sondi...

Tebi treba servis koji ima i dijagnostiku.

Ljudi hvale Gorana u Zemunu i TiM na Vidikovcu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam problem s potrosnjom. Zadnje mjerenje je potrosio oko 9 litara s tim da je bilo 65 km otvorene voznje. I ostatak je u gradu s tim da u Zenici gdje zivim grad nema semafora sve su kruzni tokovi nema ni guzve a vozim vecinom i tu gradskom magistralom pa to nije prava gradska voznja, Voznja je normalna nisam prelazio 3000 obrtaja. Po meni je ova potosnja velika

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako je to mereno na 100km ukupno onda je malo vise nego sto treba.

Kod mene 1.8 na otvorenom i ne bas blage voznje trosi 7.5 maksimalno po gradu doduse nisam nesto pratio ali otprilike od 11-13.

Jesi probao da menjas mesto gde sipas gorivo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jest na 100 km. Ma jesam mijenjao sve to tu isto negdje nema razlike. Kad ga palim znaju obrtaji spustit se pa dic isto nekad u voznji kad kvacilo stisnem malo leta kazaljka od obrtaja. mada mislim da to ne bi trebalo na potrosnju sad uticat..
al sam isto primjetio da se zna osjetit nekad benzin oko auta kad ga upalim

Edited by DarioChoki

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav ljudi nov sam na ovom sajtu, poceo sam od skoro da pratim  jer od skoro imam brava... Ovako imam dosta problema sa njim al ajde da ne gnjavim sad interesuje me potrosnja,  auto je inace 1.6 16v posto pali mi se neka lampica na instrument tabli ja sam nasao na netu i ta lampica obavestava da dolazi do neke greske pri ubrizgavanju  goriva a i sam sam primetio da trosi kao tenk ne znam tacno koliko trosi al testirao sam za 1000din sam preso 50km... zna li neko sta je kvar i koliko moze da kosta popravka toga?  Ili je meni to previse jer sam vozio pasata koji trosi 5.5l ili je ovo pravi mali tenk.... Hvala unapred... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam radio nista na njemu uzeo sam ga pre 2 nedelje i video sam da trosi mnogo pa sam ga parkirao i vratio se na stari auto dok to ne sredim.... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod mene je bila lambda sonda kad se palila ta brizgaljka kao kod tebe. Ali dijagnostika ce ti reci tacno sta je.

Share this post


Link to post
Share on other sites

greske treba da se vide koje su...al...taj motor trosi po broju cipele...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav, ponovo se izvinjavam ako tema vec postoji, nasao sam nekoliko slicnih ali nisu potpuno isti problemi.

 

Naime, Fiat Marea 1.6 16v restajling trosi kombinovano oko 10l nekad malo vise zavisi kako se vozi. Pored toga auto ima problem i sa gutanjem knedle i stucanjem kada skala za gorivo udje u crveno (ni ne upali rezervu).. Znaci cim dozvolim da mi skala udje u prvu od 3 crvene crtice auto krece da guta knedle, da gubi snagu i da stuca, u trecoj i cetvrtoj brzini prokine ali desi se da stucne po koji put na 60-70kmh. Takodje kada je gorivo u crvenom auto se pri naglim kocenjima gasi i obavezno proguta knedlu kada se skrece pod malo vecim uglom. Cim auto ima goriva iznad crvene zone ide najnormalnije, vuce dobro, ne stuca, ne guta knedle, samo trosi mnogo.. Neko mi kaze da je normalno da trosi 10l, ali u Astri i Vektri sa 1.6 101ks sam potrosnju uspevao da spustim i na 7.5-8l kombinovane zimi. Auto nema plin, niti ga je ikad imao, niti ce imati.. Da li je problem u pumpi goriva, lambda sondi, kablovima?

Kablovi i svecice su relativno skoro menjani, pre oko 2000km.

Unapred hvala!

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li je, kojim slucajem, ciscen rezervoar od taloga? 

Slican sam problem imao sa Volvoom (340GL - 1.4) i ispostavilo se da malo posto mu se upali rezerva stuca, gubi snage, a kada dolijes preko rezerve radi normalno. Proces skidanja i ciscenja rezervoara tada je bio solidno skup. Moguce da ima nekog taloga ili mesavine koju pumpa povuce sa dna. 

Mozda ima jos neki problem, forumasi ce reci, ali manifestovalo se meni kao i sad tebi. 

Resenje: uvek smo imali preko rezerve i vozili na plin :lol:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imali i mi problem nekada davno na ford eskortu i uvek vozili preko rezerve i to je to.. Isto i sada na marei, ali jednostavno nekad se desi da udje u crveno i onda krene da me nervira.. Drzim je uvek bar na pola rezervoara, ali ona to brzo popije pa se povremeno desi da mi udje u crveno i krene da guta knedle i da stuca, a tad bih je zapalio.. :/ 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@djox

 

Imao sam Bravu 1.6, pa Stila 1.6 - Brava je trošila malo više od Stila, ali sve je to bilo oko 10 litara. Da si u BG nema tu šta više da se spušta potrošnja. Pošto voziš u ŠA i okolini (pretpostavljam po lokaciji), nemaš te klasične gradske gužve, pa bi bilo moguće da ode litar manje...ali sigurno imaš dosta više kratkih vožnji dok se motor ni ne zagreje...pa bi opet došlo na isto. Tako da oko potrošnje se ne bi mnogo uzbuđivao ukoliko imaš mnogo kratkih vožnji naročito. To koliko ti je trošio Opel nema veze. Ne troše svi auti isto, niti su svi u istom stanju kad ih kupimo polovne.

 

Problem oko snage kad ostaneš sa talogom u rezervoaru...pa...sve si sam rekao - kad voziš na talogu koju ti pumpa kupi sa dna rezervoara imaš problem. Kada ne voziš samo sa tim talogom - nemaš problem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima jedno pitanje.

Nasuo sam pre 2 nedelje pun rezervoar, od tada do sada sam vozio svaki dan po 10km po gradu dok nisam presao 100km, rezervoar je sada polu prazan znaci to je prakticno 25l goriva koje je nestalo.

Ima li iko ikakva iskustva da kada ostavite auto da vam mozda iscuri?

Digli smo ga na dizalicu i nigde nije izgledalo da ista curi.

Molim za savete.

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites
22 minutes ago, Luka Petrovic said:

Nasuo sam pre 2 nedelje pun rezervoar, od tada do sada sam vozio svaki dan po 10km po gradu dok nisam presao 100km

2 nedelje je 14 dana, po 10 km svaki dan je 140 kilometara ukupno. Svejedno, i to je mnogo...nego čisto pitam preciznosti radi. :thumbup: Pogledaj sada, nakon spajanja, sve ranije napisano u temi na kojoj smo. Videćeš da je jedan čovek na 350 kilometara potrošio ceo rezervoar...

 

Kontam da to nije iz komada 10 kilometara nego barem iz dva dela, a možda i više. To su kratke vožnje, napolju je hladno bilo, i u tim situacijama taj auto i kad je bio nov, tek iz fabrike izašao, trošio je po 13-14 litara na 100 km jer ne stigne da se zagreje, uvek radi ispod radne...a hladan motor troši do 30% više benzina od onog na radnoj temperaturi.

Ima li kakvih problema, radi li nemirno, prima li gas kako treba, oseća li se miris benzina stalno ili možda samo kad upališ? Star je to već auto, creva mogu da budu trula, gledaj i motorni prostor, pogledaj pumpu goriva u rezervoaru (ispod zadnjih sedišta) da nije oko nje vlažno...al' opet je to previše morala bi se po mirisu osetiti ta količina.

Share this post


Link to post
Share on other sites
27 minutes ago, neshaoct said:

2 nedelje je 14 dana, po 10 km svaki dan je 140 kilometara ukupno. Svejedno, i to je mnogo...nego čisto pitam preciznosti radi. :thumbup: Pogledaj sada, nakon spajanja, sve ranije napisano u temi na kojoj smo. Videćeš da je jedan čovek na 350 kilometara potrošio ceo rezervoar...

 

Kontam da to nije iz komada 10 kilometara nego barem iz dva dela, a možda i više. To su kratke vožnje, napolju je hladno bilo, i u tim situacijama taj auto i kad je bio nov, tek iz fabrike izašao, trošio je po 13-14 litara na 100 km jer ne stigne da se zagreje, uvek radi ispod radne...a hladan motor troši do 30% više benzina od onog na radnoj temperaturi.

Ima li kakvih problema, radi li nemirno, prima li gas kako treba, oseća li se miris benzina stalno ili možda samo kad upališ? Star je to već auto, creva mogu da budu trula, gledaj i motorni prostor, pogledaj pumpu goriva u rezervoaru (ispod zadnjih sedišta) da nije oko nje vlažno...al' opet je to previše morala bi se po mirisu osetiti ta količina.

Dobro nije 10km svaki dan vec svaki drugi treci dan izvinjavam se.

Praticu i dalje situaciju pa javljam al ako je neko imao neka iskustva molim da podeli.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...