petkoale 0 Posted June 14, 2011 Grande je 2007 godište, kupio sam ga pre 3 meseca, uradio sve servise i automobilom sam generalno zadovoljan. Medjutim, mesec dana po kupovini, počela je da se pali lampica Check Engine. Dijagnostika je prijavila da se pali senzor za vodu u filteru goriva. Filter je zamenjen, senzor očišćen, medjutim, isti problem se nastavlja bez nekog logičnog uslovljavanja tipa goriva i sl. Lampica se nasumično pali uglavnom posle paljenja automobila, retko kad u toku vožnje. Auto normalno vuče, potrošnja je stabilna. Onda se nekoliko dana ne pali uopšte. Na poslednjoj dijagnostici prijavljen je i senzor za temperaturu goriva kao i senzor za vodu u filteru goriva. MAJSTOR mi je savetovao da promenim dotični senzor, medjutim nijedna radnja u gradu ga nema niti su ga ikad imali. Preostaje mi Delta ali bih voleo da pročitam da li je neko imao sličan problem i šta činiti. Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted June 14, 2011 kvar je dosta redak pa mozes da pojuris polovni deo.ako ti otkaze senzor temperature goriva ECU moze da predje u safe mode a to podrazumeva drasticno slabije preformanse i tako ce ostati dok ne otklonis kvar Quote Share this post Link to post Share on other sites
Veki 8 Posted June 15, 2011 kvar je dosta redak pa mozes da pojuris polovni deo.ako ti otkaze senzor temperature goriva ECU moze da predje u safe mode a to podrazumeva drasticno slabije preformanse i tako ce ostati dok ne otklonis kvar A moze li auto da ode u safe mode a da neupali lampicu Quote Share this post Link to post Share on other sites
petkoale 0 Posted June 15, 2011 Hvala na odgovoru, cudi me to sto su prodavci delova uglavnom zbunjeni kad pomenem taj senzor. Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted June 16, 2011 ne bi trebalo da ulazi u safe mode bez upaljene lampice Quote Share this post Link to post Share on other sites
vladag 19 Posted March 5, 2019 A ukoliko sensor goriva daje netačnu temperaturu? Da li onda pali safe mode? Mislim da sam primetio da kod mene na 25 stepeni daje temperaturu 0 stepeni. Nema greške niti se pali check engine lampica. Samo nisam baš siguran da li je uopšte u pitanju sensor temperature goriva, rashladne tečnosti ili vazduha. Pre 15 meseci sam primetio taj nesklad između temperatura. U pitanju je grande punto 1.3 mjt 75 ks. Simptomi se javljau samo pri hladnom paljenju u prvih 5 do 10 sekundi rada motora i to pri temperaturama preko 0 stepeni. Što je veća temperatura simptomi su izraženiji. Javlja sa problem kao da računar izdaje naredbu diznama da izbace više goriva nego što je motoru potrebno. Kada je motor vruć sve je ok, Kada je temperatura u minusu takođe pali kada je hladan ok. Quote Share this post Link to post Share on other sites