Jump to content
FAS Goran
petkoale

Grande Punto Mjet 1.3 - senzor vode u filteru goriva

Recommended Posts

Grande je 2007 godište, kupio sam ga pre 3 meseca, uradio sve servise i automobilom sam generalno zadovoljan. Medjutim, mesec dana po kupovini, počela je da se pali lampica Check Engine. Dijagnostika je prijavila da se pali senzor za vodu u filteru goriva. Filter je zamenjen, senzor očišćen, medjutim, isti problem se nastavlja bez nekog logičnog uslovljavanja tipa goriva i sl. Lampica se nasumično pali uglavnom posle paljenja automobila, retko kad u toku vožnje. Auto normalno vuče, potrošnja je stabilna. Onda se nekoliko dana ne pali uopšte. Na poslednjoj dijagnostici prijavljen je i senzor za temperaturu goriva kao i senzor za vodu u filteru goriva. MAJSTOR mi je savetovao da promenim dotični senzor, medjutim nijedna radnja u gradu ga nema niti su ga ikad imali. Preostaje mi Delta ali bih voleo da pročitam da li je neko imao sličan problem i šta činiti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kvar je dosta redak pa mozes da pojuris polovni deo.ako ti otkaze senzor temperature goriva ECU moze da predje u safe mode a to podrazumeva drasticno slabije preformanse i tako ce ostati dok ne otklonis kvar

Share this post


Link to post
Share on other sites

kvar je dosta redak pa mozes da pojuris polovni deo.ako ti otkaze senzor temperature goriva ECU moze da predje u safe mode a to podrazumeva drasticno slabije preformanse i tako ce ostati dok ne otklonis kvar

A moze li auto da ode u safe mode a da neupali lampicu :question:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ne bi trebalo da ulazi u safe mode bez upaljene lampice

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ukoliko sensor goriva daje netačnu temperaturu? Da li onda pali safe mode?

Mislim da sam primetio da kod mene na 25 stepeni daje temperaturu 0 stepeni. Nema greške niti se pali check engine lampica. Samo nisam baš siguran da li je uopšte u pitanju sensor temperature goriva, rashladne tečnosti ili vazduha. Pre 15 meseci sam primetio taj nesklad između temperatura. U pitanju je grande punto 1.3 mjt 75 ks. 

Simptomi se javljau samo pri hladnom paljenju u prvih 5 do 10 sekundi rada motora i to pri temperaturama preko 0 stepeni. Što je veća temperatura simptomi su izraženiji. Javlja sa problem kao da računar izdaje naredbu diznama da izbace više goriva nego što je motoru potrebno. 

Kada je motor vruć sve je ok, Kada je temperatura u minusu takođe pali kada je hladan ok.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...