Jump to content
FAS Goran
Spider

P: Fiat 124 BS Spider

Recommended Posts

slatkis srecno sa prodajom u danasnjim vremenima...

Share this post


Link to post
Share on other sites

E bre Vili, a bas mi nekako ide uz tebe :) :)

Stvarno je odlican!

Edited by Semi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Shmekerski auto :smoke:

nadam se da ce naci srecnog vlasnika :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovo je bio moj gimnazijski san. Verujem (a i siguran sam) da bi duplo dobio na 1000 km severnije odavde.

Edited by Damjanović

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovo je bio moj automobil do pre mesec i po,i sadašnji vlasnik koji ga sad prodaje dalje iz ličnih razloga, je uradio skoro sve što ja nisam mogao da dovršim iz mojih objektivnih ili subjektivnih razloga. Ono što je sada preostalo da se uradi nije ni 10 posto, i više bi to bilo želja novog vlasnika da baš sve bude apsolutno dobro. I pre nego je započeta aktivnost oko auta, prošao je tehnički kao po loju. Ja sam taj auto vozio godinama po skupovima klasika, a na pitanje da li je za prodaju, kažem jeste, a molim Boga da ga ne prodam i još malo vozim. Ali život ide često mimo plana pa je tako auto ipak otišao iz moje garaže. U svakom slučaju, srećno novom kupcu, voziće se lepo, a održavanje mehanike je više nego jednostavno.

Pozdrav forumašima

GT40

Share this post


Link to post
Share on other sites

da malo dignem temu iz mrtvih, a i oglas odavno nije aktuelan...

fiat je bio kod mene na popravci pre (druge) prodaje

image.jpg

na autu je zasrano sve sto se moglo zasrati, pocev od limarije. truo je kao dulek, pun gita i odlicno zamaskiran na prvi pogled ali se krak sasije odvalio gde se kaci puz volana i auto ne moze da ide pravo! patos je pokrpljen limom od 0,5mm koji se ugiba kad ga stisnem jednim prstom. na krilima ima 5mm gita. originalni motor od 1608ccm je zamenjen motorom od 1995ccm iz 132ke ali je ostavljen izduv fi45 umesto da je napravljen fi55 pa se sad motor stalno pregreva jer ne moze da se oslobodi vrelih gasova. zupcasti kais je bio okrenut naopacke (smer rotacije) iu promaseno zupcenje za 10" (dva zuba na radilici. menjac je na samrti, zuji, zvizdi i proizvodi zvuke kao da je transmisija helikoptera u pitanju. korpa i lamela ugradjene najjeftinije moguce, za ladu, trese kao besan kad polazi. kardan iskrivljen, jedan od nosaca na patosu van funkcije jer je patos tu truo. kladim se u sve automobile koje posedujem da je tehnicki prosao tako sto su samo papiri proneseni kroz halu.

svaka cast farbaru koji ga je radio, mora da je akademski vajar. pravi virtuoz sa gitom!

sve skupa uzev, MOLIM VAS da se manete "restauracije" bilo kakvih automobila ubuduce.

pozz

Share this post


Link to post
Share on other sites

e da, zaboravih jos neke bisere...

instrument tabla u haosu, pola cajgera i cukica sa skode, lade itd

odozdo preko trulezi i fleka lepa nova crna zastita.

sta sam ja radio?

zamenio set kvacila i potisnu viljusku kvacila u menjacu.

nabudzio i zavario centralni nosac kardana.

uzupcio motor kako treba.

posle ovih zahvata je bar polazio bez tresenja i palio gume prvom i drugom do mile volje.

sta na autu vredi i koliko?

nov platneni krov - 300e

gume i felne - 600e

ostatak auta - 700-800e

Share this post


Link to post
Share on other sites

ne pratis na casu! :popo:

GT40 ga je prodao Spider

Spider je resio da ga preproda ali je morao prvo da ga malo dotera jer nije mogao da se vozi uopste. dovezao ga je kod mene, da bi mu zamenio set kvacila i potisnu viljusku kvacila u menjacu, nabudzio i zavario centralni nosac kardana i uzupcio motor kako treba.

Spider ga je prodao i lepo zaradio i 124ka je sad kod lika koji je posle 50km voznje shvatio sta je kupio i sad raskupusava auto za kompletnu restauraciju koja mora poceti od kvalitetno odradjene limarije.

za te pare za koje ga je Spider prodavao ja ga ne bih kupio ni u ludilu jer znam sta se 1000km severnije kupuje za tu lovu - ispravan auto!

naleteo sam na ovu temu prelistavajuci forum i kao pravi ljubitelj starih fiata hocu da dvojicu sarlatana raskrinkam i da sve buduce kupce oldtajmera u srbiji upozorim da se ispod sjajne ferbe najcesce krije tesko s****

Edited by djape1977

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da sad ja malo osvežim temu o Spideru jer znam tačno o čemu se radi i ko je meni auto prodao. Ispada da sam je nekog prevario.

1. Spidera je u zamenu za nedovršeni AMX "muscle car" od 450PS kod Bojana kao posrednika na Kosmaju od V.Ž sa Dedinja, dobio moj rodjak koji ne živi u Srbiji i ostavio ga meni da ga ponekad vozim, što sam i radio. Uopšte nismo imali neku veliku nameru da ga prodajemo, jer ga ne bi ni kupili za trgovinu, i to znaju svi moji drugari posetioci skupova starih vozila, dok me jednom na brzinskom ispitu reli šampionata Srbije na Avali nije za to upitao jedan momak.

2. Na Spideru nisam ništa radio, već sam ga tri i po godine vozio, po desetak puta godišnje. O stanju motora sam znao samo iz kartice kompresije koju smo dobili i koja je pokazivala vrlo zadovoljavajuće vrednosti. Menjač je precizno radio, a auto potezao takodje veoma dobro. Za nekog ko će taj auto da vozi ponekad, sasvim dovoljno.

3. Auto je prodat u potpuno identičnom stanju kakav je i kupljen, dakle osim promene ulja i filtera (jednom)i izrade kompletnog izduvnog sistema u auspuh servisu u Boleču, nije ozbiljno ništa radjeno NIKAD, osim tih sitnica koje moraju da se rade na starim automobilima. A ako je kolega komentator koji je to radio na ovom autu sve video, zašto nije napomenuo meni šta treba da se radi, ja pitam. A moram priznati posle tih intervencija auto je savršeno išao kao i ranije. A vredjanje tipa šarlatani i slično je veliki bezobrazluk, jer je zlonamerno tumačenje da bi se bio interesantan na forumu.I nemojmo pričati šta se može kupiti za 1000E...pa što to ne uradite, jer ovaj auto nije pripreman za prodaju ... djape "laže" ili da budem ipak pristojan, ne govori istinu, jer sam s ovim vozilom posle toga bio na 10-tak skupova po celoj zemlji o čemu imam foto dokaze. A i kod njega me je odveo zajednički prijatelj pa mi je njegovo pametovanje tim pre manje jasno.

4. Lik, tj, ja, nisam "dobro" zaradio na njemu, kako neko proizvoljno piše, jer je prodat za 2250E, a kada je vršena zamena kod Bojana na Kosmaju, za nedovršenog AMX-a, vrednost mu je bila procenjena na 5.500E.

5. Pošto nisam imao saznanja o tome šta su i kako sastavljani i menjač i motor, osim da mu je uradjena generalna i auto prešao za sve to vreme ni 3.500km.

6. Ono što je neko od učesnika foruma, majstora, pronašao na autu, i mene je iznenadilo, jer me je Spider, osim jednom, izvanredno služio, uz malo tvrdji volan. Ali mi je bilo jasno da auto nije radjen po pravilima restauracije što meni i mom rodjaku kada smo ga uzeli na Kosmaju od Bojana, nije bilo ni previše važno. A novi vlasnik rekao da će celog da ga pretrese kad ga uzme tako je valjda i bilo.

7. Ako je sve tako kako neki od vas "duhovito" opisuju vozilo onda smo mi, moj rodjak i ja, ekonomista i primenjeni umetnik, bili obmanuti pri kupovini, ili zameni, kako hoćete.

PS. To što na slikama Spider lepo izgleda je normalno jer sam ga ja, profesionalac u tom poslu, fotografisao, a i auto nije kupovan na Ebay već posle probne vožnje, dakle na vidjeno a ne nevidjeno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zaboravio sam u prethodnom postu da lociram majstora koji je jedini radio nešto na ovom autu od mehanike. Radionica mu je na uzvišici kod raskrsnice Ustaničke i Bul.Kr.Aleksandra. On je sredio na diferencijalu (semeringe) jer je vlažilo po podu garaže. Tamo me je odveo zajednički poznanik, inače vlasnik srebrnog, nekompletnog Spidera, valjda je to bio taj majstor Djape, ne sećam se, ima preko tri godine najmanje od tada. Ozbiljan tip, uradio je to kako treba i kasnije nije ništa curilo. Auto je posle bio na skupovima u PA. ZR, NS, Mladenovcu, TO, ŠA.... bez problema.

Bio je toliko brz i solidan da su nekoliko puta TV ekipe snimale vožnje kolone oldtimera iz njega, preticali smo kolonu, išli ispred pa je sačekivali i autu nikad nije ništa zafalilo. Što se tiče procenjenih delova koji vrede, mož` da bude al`ne mora da znači. Ako nadjete po ital.orig.katalogu - krov, kožna sedišta, menjački tunel, kompletni podni i bočni tapacirung, original Campagnolo FIAT felne sa gumama 7Jx13, za te pare koje navodite dobra vam je ponuda - ali nije tačna. Auto nije ni prodavan kao originalna restauracija pa to o instrumentima i nije tako bitno. Moj rodjak nije kolekcionar pa mu to uopšte nije bilo važno. Inače, auto je sa Dedinja, preko Kosmaja od Bojana Amerikanca, ponovo završio kod mene, 200 metara dalje na Dedinju, kada smo ga mi uzeli od V.Ž. koji ima još nekoliko starijih auta.

A nama je izgleda bio važniji vetar u kosi i otvoren krov od detaljne procene Spidera pri zameni, to je i meni sada jasno. Do narednog posta ću valjda saznati ko je V.Ž.-u pre naše trgovine i zamene vozila uradio auto - od mehanike do farbanja, jer to zaista ne znam. Sada ga je uzeo da pomogne vlasniku,stari, dobri genije za FIAT-e, Dragan Manojlović, pa će auto prohodati, valjda. A ni naša cena za Spidera nije bila neka - to su mi bile samo dve plate u to vreme.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da sad ja malo osvežim temu o Spideru jer znam tačno o čemu se radi i ko je meni auto prodao.Ispada da sam je nekog prevario.

samo sam izneo cinjenice o autu. odgovorno stojim iza toga sto sam napisao.

ako sam dobro povezao konce, a mislim da jesam, i zuti opel GT je vas? nekoliko puta sam ga video u prolazu i po malom ostecenju na zadnjem levom krilu vidim da je takodje git nanosen mistrijom. gresim li kad kazem da je ispod sjajne farbe jednaka krsina ko i ovaj 124? :thumbdown:

1. Spidera je u zamenu za nedovršeni AMX "muscle car" od 450PS kod Bojana kao posrednika na Kosmaju od V.Ž sa Dedinja, dobio moj rodjak koji ne živi u Srbiji i ostavio ga meni da ga ponekad vozim, što sam i radio. Uopšte nismo imali neku veliku nameru da ga prodajemo, jer ga ne bi ni kupili za trgovinu, i to znaju svi moji drugari posetioci skupova starih vozila, dok me jednom na brzinskom ispitu reli šampionata Srbije na Avali nije za to upitao jedan momak.

a ko je zapravo farbao spajdera? Bojan ili neko pre njega?

nadam se da niste spajdera vozili uz avalu? to bi bilo zaista uzasavajuce iskustvo s'obzirom na stanje sasije :blink:

2. Na Spideru nisam ništa radio, već sam ga tri i po godine vozio, po desetak puta godišnje. O stanju motora sam znao samo iz kartice kompresije koju smo dobili i koja je pokazivala vrlo zadovoljavajuće vrednosti. Menjač je precizno radio, a auto potezao takodje veoma dobro. Za nekog ko će taj auto da vozi ponekad, sasvim dovoljno.

uzasava me ideja da je taj auto u takvom stanju bio ucesnik u sobracaju, i to iz vise razloga:

neverovatno mi je da je iko u stanju da vozi auto koji ne moze da ide pravo po putu. :w00t:

bezao je levo-desno na najmanjoj neravnini. naglo kocenje bi rezultiralo otkidanjem kraka sasije sasvim sigurno. regulator sile kocenja zadnjih tockova je izbacen iz sistema pa bi snazno kocenje po bilo kojoj podlozi osim idealno suvog i ravnog asfalta rezultiralo trenutnim zanosenjem zadnjeg dela auta. koliko god da ste oprezan vozac, nepredvidjene situacije se desavaju u saobracaju i voziti auto u ovakvom stanju je jednostavno neodgovorno prema drugim ucesnicima u saobracaju a i prema sebi. :thumbdown:

menjac je radio precizno ali je strasno bucan. svakom vozacu bi trebalo da bude jasno da auto koji proizvodi takve zvuke treba da se ozbiljno servisira. kada ga je momak sa pocetka ove teme, onaj kome ste vi prodali auto, dovezao kod mene na servis, posle 10 sekundi probne voznje sam ga pitao sta namerava da radi sa menjacem. njegov odgovor je bio kao i vas " sto, sta mu fali?". onda sam ga stavio u moju ladu iz '79. i provozao. menjac se ne cuje a auto sa 1500ccm poteze bolje od spajdera sa 2000ccm. komentar je bio " pa ja sam mislio da tako mora, ipak je to stari auto" :wallbash: . e pa ne mora i ne treba i ne sme. taj menjac je na umoru i veliko je pitanje moze li se uopste vise remontovati ili je i kuciste razvaljeno kao i lezajevi. zupcanici su svakako osteceni. jeste li ikad promenili ulje u tom menjacu? da li ga je ikad iko promenio? znate li uopste da se i menjacko ulje ponekad menja? u svakom autu, iz 1969. kao i 2009.

ako je motor dobro potezao onda vi ne znate kako fiatov motor od 2 litra treba da poteze. ispod 10 sekundi do 100km/h i da pali gume na pola gasa. treba da ide tako da se plasite da gas stisnete do kraja. opet kazem da je bio pogresno uzupcen i da ga je radio sarlatan a ne majstor. neko ko nije u stanju da slozi 4 tacke zupcenja po reperima. :popo:

za nekog ko ce taj auto da vozi ponekad sasvim dovoljno? slutim da je upravo tu srz problema. niko nije imao ambiciju da od te gomile gvozdja napravi auto. samo vas je interesovalo poziranje. zaista odlicno izgleda kad ga parkirate ispred kafica. :thumbdown:

3. Auto je prodat u potpuno identičnom stanju kakav je i kupljen, dakle osim promene ulja i filtera (jednom)i izrade kompletnog izduvnog sistema u auspuh servisu u Boleču, nije ozbiljno ništa radjeno NIKAD, osim tih sitnica koje moraju da se rade na starim automobilima. A ako je kolega komentator koji je to radio na ovom autu sve video, zašto nije napomenuo meni šta treba da se radi, ja pitam. A moram priznati posle tih intervencija auto je savršeno išao kao i ranije. A vredjanje tipa šarlatani i slično je veliki bezobrazluk, jer je zlonamerno tumačenje da bi se bio interesantan na forumu.I nemojmo pričati šta se može kupiti za 1000E...pa što to ne uradite, jer ovaj auto nije pripreman za prodaju ... djape "laže" ili da budem ipak pristojan, ne govori istinu, jer sam s ovim vozilom posle toga bio na 10-tak skupova po celoj zemlji o čemu imam foto dokaze. A i kod njega me je odveo zajednički prijatelj pa mi je njegovo pametovanje tim pre manje jasno.

da, to je tacno. na tom autu niko nikad za njegovih 40 godina nije nista ozbiljno radio.

taj auspuh servis u bolecu odsad obilazite u sirokom luku. ne umeju ni vola u d**** da ubodu. kad bi mi neko onako sklepao auspuh dzabe ja bi se pitao dal' je ipak bilo bolje da platim. ako bi platio i dobio onako uradjen izduv, razbio bih njusku vlasniku servisa. motor od 2000ccm mora da ima izduv precnika najmanje 52mm a ne 40 kao na ovom spajderu. zbog toga se motor pregreva i stalno je na ivici prokuvavanja.

da ne pominjem da je izvaren i iskrparen najstrasnije. nema spojeva, sve je iz jednog dela i ne moze se rastaviti bez brusilice! tako se ne rade izduvi.

sa druge strane, mozda nije proiblem u majstorima vec u vlasnicima? nov originalni IMASAAF izduv za 124ku, koji je isao i u prvu ugradnju, je oko 250e. mozda je to bilo previse pa je bila varijanta "okrpi ti to majstore za 2-3 'iljadarke"? :thumbdown:

ja sam lepo rekao sta i kako treba da se uradi i ponudio zamenu koseva i kraka sasije, kao i menjaca. odbijen sam recima "to je stari auto, ne isplati se ulagati toliko u njega" :thumbdown:

motor sam uzupcio kako treba besplatno i samoinicijativno iako je tadasnji vlasnik tvrdio da je to sve ok i da samo treba mozda da se dosteluje karburator. kad je dosao da ga pokupi posle servisa, prvo sam ga ja provozao pa je posle 100 metara kukao da stanem i drzao se za sediste. :devil:

e tad je isao kako treba, bar sto se tice motora. ;)

Auto uskoro ponovo stize kod mene na zamenu koseva, kraka sasije i patosa, jer je najzad dosao u ruke coveka koji ga zaista voli i spreman je da uradi sto mora da se uradi da bi ga vozio. sve o cemu sam ovde pisao ce biti potkrepljeno slikama. :coffee:

takodje, nas dvojica se jos nismo upoznali, jer je auto kod mene dovezao momak sa pocetka ove teme, nick spider http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showuser=4632

ili su spider i gt40 ista osoba?

posle servisa kod mene, auto nije isao na skupove vec je prodat u roku od mesec dana. dakle jos jednom, nas dvojica se jos nismo upoznali.

da bi bio interesantan na forumu? pogledajte moje ostale postove i sta imam od kola i sta radim pa ce vam biti jasno da je ovaj spajder samo jedna mala epizoda u mom bavljenju oldtajmerima. :sleeping:

4. Lik, tj, ja, nisam "dobro" zaradio na njemu, kako neko proizvoljno piše, jer je prodat za 2250E, a kada je vršena zamena kod Bojana na Kosmaju, za nedovršenog AMX-a, vrednost mu je bila procenjena na 5.500E.

ok, onda vam se izvinjavam, vi verovatno niste nista zaradili, decko koji ga je kupio od vas jeste.

jako bih voleo da upoznam tog ko ga je procenio na 5.500e. odmah da proceni moje automobile i dobija 20% proviziju ako ih proda za te procenjene vrednosti.

na vasm mestu bih ipak promenio procenitelja.

5. Pošto nisam imao saznanja o tome šta su i kako sastavljani i menjač i motor, osim da mu je uradjena generalna i auto prešao za sve to vreme ni 3.500km.

motor je bio u dobrom stanju osim pogresnog uzupcenja. menjac nije niko pipao.

6. Ono što je neko od učesnika foruma, majstora,pronašao na autu, i mene je iznenadilo, jer me je Spider, osim jednom, izvanredno služio, uz malo tvrdji volan. Ali mi je bilo jasno da auto nije radjen po pravilima restauracije što meni i mom rodjaku kada smo ga uzeli na Kosmaju od Bojana, nije bilo ni previše važno. A novi vlasnik rekao da će celog da ga pretrese kad ga uzme tako je valjda i bilo.

majstor sam ja, i malo tvrdji volan je zapravo normalan za 124ke. takav im je sklop glave upravljaca. doduse da nisu montirane kugle i spone od po 500din komad, bio bi ipak malo laksi na volanu.

auto ne da nije radjen po pravilima restauracije, vec ni po pravilima zdravog razuma. ja tako ne bi okrpio ni 20 godina starog stojadina.

novi vlasnik je decko koji je izjavio da se ne isplati ulagati u tako stari auto. toliko o tome. :thumbdown:

7. Ako je sve tako kako neki od vas "duhovito" opisuju vozilo onda smo mi, moj rodjak i ja, ekonomista i primenjeni umetnik, bili obmanuti pri kupovini, ili zameni, kako hoćete.

PS. To što na slikama Spider lepo izgleda je normalno jer sam ga ja, profesionalac u tom poslu, fotografisao, a i auto nije kupovan na Ebay već posle probne vožnje, dakle na vidjeno a ne nevidjeno.

drugarski savet, sledeci put kad budete kupovali auto, povedite majstora. ekonomisti i umetnici ocigledno nisu bas najbolji izbor za procenu stanja vozila.

sto se umetnosti tice, tu vam ne dajem savete i ne procenjujem sta valja a sta ne, samo mogu da kazem da li mi se svidja ili ne.

ako ste posle probne voznje ocenili da je auto u prihvatljivom stanju onda vam skidam kapu, zaista ste potpuna naivcina.

Zaboravio sam u prethodnom postu da lociram majstora koji je jedini radio nešto na ovom autu od mehanike. Radionica mu je na uzvišici kod raskrsnice Ustaničke i Bul.Kr.Aleksandra. On je sredio na diferencijalu (semeringe) jer je vlažilo po podu garaže. Tamo me je odveo zajednički poznanik, inače vlasnik srebrnog, nekompletnog Spidera, valjda je to bio taj majstor Djape, ne sećam se, ima preko tri godine najmanje od tada. Ozbiljan tip, uradio je to kako treba i kasnije nije ništa curilo. Auto je posle bio na skupovima u PA.ZR,NS,Mladenovcu,TO,ŠA.... bez problema.

Bio je toliko brz i solidan da su nekoliko puta TV ekipe snimale vožnje kolone oldtimera iz njega, preticali smo kolonu, išli ispred pa je sačekivali i autu nikad nije ništa zafalilo.

kod majstor Dragana vas ja nisam odveo, jer se kako sam vec rekao jos nismo upoznali. nemam srebrnog spajdera vec crni 124 kupe.

ako je Dragan radio mehaniku, to je radio ili sa striktnim ogranicenjem troskova tipa "zameni samo ono sto bas mora da bi se auto kako tako kotrljao" ili je skroz prolupao. najpre ce biti da je ovo prvo i da je pride ruke isprljao neko od njegovih radnika a ne on licno.

prednji semering diferencijala je curio i kad je auto dosao kod mene, zamenio sam flansnu diferencijala i semering jer nije samo semering bio problem vec istrosena flansna koja je curila i pored novog semeringa.

sticajem okolnosti, kada je sadasnji vlasnik kupio spajdera, auto je ponovo dosao kod tog istog Dragana. posto se covek zalio na nemogucnost drzanja pravca, zamenjen mu je kompletan prednji trap, ukljucujuci viljuske i traverznu ispod motora. naravno, stavili su mu ganc nove delove od lade koji se, na nesrecu, 90% gadjaju sa 124kom i to lepo naplatili. naravno, problem sa upravljanjem je ostao jer dzabe nov trap kad se krak sasije na koji je sve to okaceno pomera po santimetar levo-desno.

takodje su mu uradili i "veliki servis" jer je to trazio. nije im napamet palo da kazu da su taj isti zupcasti kais menjali pre 3500 km. toliko o postenju. jos jedna radionica za obilazenje u sirokom luku. tada nisu propisno zategli spaner kaisa i posle par kilometara voznje je motor prezupcio. radilica je udarila u malu bregastu i izbila je sa strane kroz blok motora. naravno, motor je sad unisten potpuno i definitivno.

Što se tiče procenjenih delova koji vrede, mož` da bude al`ne mora da znači. Ako nadjete po ital.orig.katalogu - krov, kožna sedišta, menjački tunel, kompletni podni i bočni tapacirung, original Campagnolo FIAT felne sa gumama 7Jx13, za te pare koje navodite dobra vam je ponuda - ali nije tačna. Auto nije ni prodavan kao originalna restauracija pa to o instrumentima i nije tako bitno. Moj rodjak nije kolekcionar pa mu to uopšte nije bilo važno. Inače, auto je sa Dedinja, preko Kosmaja od Bojana Amerikanca, ponovo završio kod mene, 200 metara dalje na Dedinju, kada smo ga mi uzeli od V.Ž. koji ima još nekoliko starijih auta. A nama je izgleda bio važniji vetar u kosi i otvoren krov od detaljne procene Spidera pri zameni, to je i meni sada jasno. Do narednog posta ću valjda saznati ko je V.Ž.-u pre naše trgovine i zamene vozila uradio auto - od mehanike do farbanja, jer to zaista ne znam. Sada ga je uzeo da pomogne vlasniku,stari, dobri genije za FIAT-e, Dragan Manojlović, pa će auto prohodati, valjda. A ni naša cena za Spidera nije bila neka - to su mi bile samo dve plate u to vreme.

Campanolo felne nisu nikada isle fabricki na 124 spider, a ni na jedan drugi fiat te ere. i nisu 7x13 vec 6,5x13. ne znate ni sta ste imali na autu.

kad smo vec kod toga, da vas, a i ostale clanove foruma, nesto naucim: sirina felne je u inčima, kao i prečnik, a ne u "jotima". koliko je jedan "JOT"? 12 milimetara, pola metra, ili oko tri santimetra?

ne postoje felne od 7 jota, već od 7 inča. oznaka 7j 13 je 7 inča, oblik unutrasnjeg falca felne J, 13 inča prečnik. može da bude J a ne mora. ima i felni sa oznakom recimo 7JJ13 ili 7H13 ili samo 7x13 što bi recimo bila felna koja nije za tubeless gume.

podni tapacirung je iskrojen od nekoliko komada sivog itisona. to sam i ja mogao da napravim za sat vremena. uradjen je srednje zalosno.

taj stepen bolimekurcizma kad su instrumenti u pitanju mi zaista nije jasan. :wallbash:

pobogu, kad ste vec da li300e za nov krov, mogli ste jos 50tak za originalne instrumente. imam ih cak i ja, a nisam jedini. mislim, satic za temperaturu od skode??? :wallbash:

kao sto rekoh, u servisu Dragana Manojlovica su ga poslednji put zupcili. tom motoru definitivno poslednji!!! taj vise nece prohodati.

dve plate?

da, i to je problem.

u jugoslaviji su ovakvi automobili uvek bili u rukama sinova generala, clanova komiteta i slicnih ku**** sinova. samo su oni imali pare da ih kupe. nazalost, tu istinskih ljubitelja nema niti ih moze biti. tako je i sin staneta dolanca kupio jednu od 250 proizvedenih lancija flavia pinninfarina kupe i kad mu je dosadila jer je probio dihtung glave motora ostavio je u dvoristu ispod drveta da trune narednih 20 godina. kad sam je ja nasao, vise joj nije bilo spasa.

ista ekipa koja je mog dedu i pradedu, jednog od 1300 kaplara, nosioca albanske spomenice i karadjordjeve zvezde i solunca, proterala sa tog dedinja '45. i sad tamo vlada i svoje sinove zaposljava tako da sada u srbiji kupuju tog spajdera za dve plate. pa kad vec imate lovu, sto ne srediste ovaj jadni spajder, jedan od 4-5 prezivelih u srbiji? lepa farba preko 5mm gita i trula sasija? svaka cast ljubiteljima!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

e da, i za kraj, pozivam vas da prvom prilikom kad vam bude trebao servis na nekom oldtajmeru ili kad budete kupovali auto, dodjete do mene na kafu i savet. besplatno je.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ne postoje felne od 7 jota, već od 7 inča. oznaka 7j 13 je 7 inča, oblik unutrasnjeg falca felne J, 13 inča prečnik. može da bude J a ne mora. ima i felni sa oznakom recimo 7JJ13 ili 7H13 ili samo 7x13 što bi recimo bila felna koja nije za tubeless gume.

Dodao bih samo da felne sa obeležavanjem u inčima ne odgovaraju za nemačka vozila, za njih moraju sa colovnim oznakama (zoll). Provereno više puta u praksi. :fun:

Edited by Zvukoljub

Share this post


Link to post
Share on other sites

s'obzirom da su srbi o tehnici ucili od nemaca, valjda zato sto su nam blize od engleza, kod nas je uobicajenije da se velicina felni izrazava u colima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...