aleksaaa 0 Posted June 11, 2011 pozdrav svim forumasima,nisam do sad bio na forumima ali imam jedan problem koji ne znam da resim. grande punto 1.2 sa plinom brcauto je pre nekog izvesnog vremena poceo da trza u voznji, recimo vozim na plin 1,2,3 vozim 50 km na sat , nizbrdica blaga skoro ravan put ,skinem nogu sa gasa i gledam obrtaljku ,auto pocne normalno malo da usporava i obrtaji motora polako opadaju, kad dodju na 17oo auto trzne jedanput ,nekad dvaput nekad i ne trzne ali uvek na 1700 obrtaja, kad mi je noga na gasu kad ubrzavam ne trza, kad je bas velika nizbrdica ne trza.majstor reko svecice ,kablovi ,bombina,ne znam dal bas to moze da ga zeza bas samo na 1700 obrtaja, mislim da nije mozda lamela mada neproklizava ,sta moze biti Quote Share this post Link to post Share on other sites
ficka 0 Posted June 11, 2011 (edited) Cut off. Kad kreneš da kočiš motorom i kad krenu da padaju obrtaji, na 1900obrtaja isključe se dizne. Kada obrtaji dođu na 1300, dizne se opet uključe. Trzanje se javlja kada je temperatura motora oko 70 stepeni, a obrtaji oko 1700 do 1900. Razlog je loš kvalitet gasa, a ne kvar na motoru ili autogas uređaju. Izbegavati ovo trzanje jer ćeš urnisati nosače motora!!!I svaki motor, u zemlji Srbiji, koji ima cut off tako se ponaša,a zbog lošeg goriva! Edited June 11, 2011 by ficka Quote Share this post Link to post Share on other sites
aleksaaa 0 Posted June 12, 2011 dal to moze da se sredi nekako da ne trza, on trza i na benzin i na plin bas tako oko 1700 -1900 obrtaja, to se desava vec 3-4 meseca ranije nije Quote Share this post Link to post Share on other sites
ficka 0 Posted June 12, 2011 Možda si drugačije vozio. Kad usporavaš prebaci u nižu brzinu, ako planiraš da opet ubrzaš. Gledaj da uvek bude na 2000 obrtaja. Ja sam primetio da trza i na benzinu i na plinu, ali samo kad je motor na oko 70 stepeni i kad se obrtaji drže na 1500 do 1900. Problem je loše gorivo. Kod nas se sipa PBS, a ne autogas. PBS je predviđen za šporete, a ne za automobile. U Makedoniji i u Grčkoj se automobil skroz drugačije ponaša. Aparat na kome se sipa PBS je obeležen narandžastom nalepnicom, a gde se sipa autogas crvenom, tako je u EU i u još nekim zemljama. Stim što je naš PBS 100 puta bolji od benzina i eurodizela koji se sipa kod nas!!!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
aleksaaa 0 Posted June 12, 2011 trza i na benzinu i na plinu ,dal je moguce da ne valja i plin i benzin?Da li na dijagnostici moze to da se utvrdi da je cat off na tim obrtajima? Quote Share this post Link to post Share on other sites
ficka 0 Posted June 12, 2011 E,za to već moraš da odeš do majstora. Ja pričam moje iskustvo, zbog toga sam i ja otišao u AK Voždovac na dijagnostiku i sve je bilo OK i dobio ovo objašnjenje. To nisu neki veliki trzaji, ne znam koliko je to izraženo kod tvog auta. U svakom slučaju, ma šta uradio, javljaj svoja iskustva zbog svih forumaša. Quote Share this post Link to post Share on other sites
aleksaaa 0 Posted June 16, 2011 isao sam juce kod majstora kaze da ne moze nista da se uradi po pitanju toga ,kaze tako je programiran,sta raditi Quote Share this post Link to post Share on other sites
kizami 0 Posted June 16, 2011 i meni se desava to trzanje u voznji isto tako oko 1700 ob.u minuti ,trzne samo dok ne spusti ispod 1700, ne znam ni ja sta da radim jer koga god pitam svi slezu rameniman. Ne znam dal ima uopsta neko ko to moze da resi,zaboravih da kazem da imam plin landirenzo i isto trza i na plinu i na benzinu stim sto na benzinu trza manje nego na plinu Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 7 Posted June 16, 2011 po toj logici nesto nije u redu sa paljenjem,struja Quote Share this post Link to post Share on other sites
kizami 0 Posted June 16, 2011 isao sam ja pre nekog vremena kod lika sa egzaminerom ( valjda se tako kaze ) i rece on da sve radi kako treba,menjao sam bombinu ,svecice ,kablove i cak sam menjao elektricni deo klapne gasa i opet nista Quote Share this post Link to post Share on other sites
aleksaaa 0 Posted June 16, 2011 kizami ,resicemo problem na sveti nikad kako mi se cini Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 7 Posted June 16, 2011 jesu li stavljene svecice sigurno odgovarajuce?slican problem bio na jednoj bravi 1.2 prodavac se zeznuo jer CF2 i CF3 motori ne nose iste svecice ja se ubi trazeci jer mi receno da su stavljene odgovarajuce pa nisam odmah proverio.ne mora da znaci ali nije zgoreg proveriti Quote Share this post Link to post Share on other sites
aleksaaa 0 Posted June 17, 2011 svecice kupljene u delti Quote Share this post Link to post Share on other sites
kizami 0 Posted June 17, 2011 evo sad sam provozao auto na benzin i cinimi se da ne trza na benzinu ,mada sam bio ubedjen da trza i na benzinu ako me secanje doro sluzi,kad prebacim na plin bas trza,razmisljao sam da nije mozda korpa ili vec tako nesto Quote Share this post Link to post Share on other sites
ficka 0 Posted June 17, 2011 Ma nije vam do automobila već do goriva je. Probajte da nadjete što bolji plin, tj.testirajte pumpe na kojima sipate plin. Trza i na benzinu, ali kada je hladno i kada je motor hladan, samo su trzaji još diskretniji. Trzaće i svaki drugi motor koji ima cut off i loše gorivo!!!Jel vam fabrički ugradjen gas?Novi sekventi su predvidjeni za autogas sa do 25%butana. Kod nas je oko,pa i više od 50%. Jednostavno NIS proizvodi PBS sa 50% butana, a zimi sa 25%butana. U skandinavskim zemljama i u V.Britaniji autogas je 100%propan i zimi i leti. U Makedoniji i u Grčkoj je autogas uvek sa do 25%butana.Kod nas autogas nema više od 89 oktana i ne pustajte filmove da ima više.A benzin i eurodiesel su nam još veće s...e!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
JLZ 0 Posted June 17, 2011 (edited) Pogledah malo po stranim sajtovima (cutoff 1700 rpm reči za pretragu).Ukratko, neki su imali bušnu usisnu granu, nekima je pomoglo to što su očistili MAF/MAP...Problem je, kako pišu, u pogrešnoj smesi i onda dođe do pogrešnog paljenja u momentu cut outa.BTW. Meni ne trza kod cutoff... Edited June 17, 2011 by JLZ Quote Share this post Link to post Share on other sites
aleksaaa 0 Posted June 24, 2011 resio problem,auto je trzao samo na plinu ,kad ga prebacis na benyin trzne jos koji sekund dok se ecu benzinski nedodje sebi ,posle netrya na benzin .Problem je bio u podesavanju u opcijama negde stoji cat off i tu je bio namesten na 1600,cim smo obrisali ,ukucali NULU od tad auto radi kao sat. verovatno je neko ucio na mom kompu kako ne treba stelovati plinski uredjaj .Od svih velikih majstora najveci je Nebojsa iz rakovice koji je i resio problem ya koji mu je trebalo svega 2 min. kizami kontaktiraj me na mail da te uputim kod majstora koji resava problem Quote Share this post Link to post Share on other sites
JLZ 0 Posted June 24, 2011 I da li ti sada radi cut off ili ne?Malo sam obratio paznju kod sebe i kad pustim gas na par sekundi, nezavisno od broja obrtaja, brizgaljke se iskljuce... Quote Share this post Link to post Share on other sites
ficka 0 Posted June 25, 2011 Ali sada će više da troši gasa! Sekvent treba u potpunosti da imitira brizgaljke za benzin. Kod mene je fabrički autogas i nema podešavanja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
aleksaaa 0 Posted June 26, 2011 ne znam da li trosi vise ili ne ali netrza vise.Pricao sam sa majstorom ,rece da se ova opcija ukljucuje( ili iskljucuje) kod francuza ili kad je auto uvek pod velikim opterecenjem,a to znaci da je recimo van vozilo, puno neke robe i ukljucena klima,rece da se to ukljucuje kod neznijih motora.NEMAM POJMA AL AUTO SAD RADI KAKO TREBA Quote Share this post Link to post Share on other sites
ficka 0 Posted June 27, 2011 OK! Javi ako primetiš nešto još u vezi toga! Quote Share this post Link to post Share on other sites
bakara 0 Posted October 18, 2011 (edited) resio problem,auto je trzao samo na plinu ,kad ga prebacis na benyin trzne jos koji sekund dok se ecu benzinski nedodje sebi ,posle netrya na benzin .Problem je bio u podesavanju u opcijama negde stoji cat off i tu je bio namesten na 1600,cim smo obrisali ,ukucali NULU od tad auto radi kao sat. verovatno je neko ucio na mom kompu kako ne treba stelovati plinski uredjaj .Od svih velikih majstora najveci je Nebojsa iz rakovice koji je i resio problem ya koji mu je trebalo svega 2 min. kizami kontaktiraj me na mail da te uputim kod majstora koji resava problemKoji plinski uredjaj imas, ista stvar se i meni desava?Ja imam stag i ne vidim nigde u opcijama to cut off?Moze kontakt tog majstora iz rakovice? Edited October 18, 2011 by bakara Quote Share this post Link to post Share on other sites
aleksaaa 0 Posted November 30, 2011 nisam bio duze vreme na forumu pa nisam video ,ako treba jos broj imam ga 0652890008,nebojsa Quote Share this post Link to post Share on other sites
goransid 0 Posted July 23, 2012 Ne bih ja tu nista dirao Malo na otvoren put ili po mogucnosti autoput pa ga malo provozati ostrije 130,140 jedno 10km. pacete da vidite razliku.Gradska voznja,stednja goriva (kriza) auto se umrtvi kao i mi posle zimskog odmora kad ne radimo celu zimu nista pa kad u prolece krenemo sa poslom Majko mila....Shvatite da da bukvalno svaka masina ili motor rade kao ljudski organizam.Nahranite ga dobro i peglaj. Quote Share this post Link to post Share on other sites
burn2812 0 Posted November 3, 2012 (edited) Auto na dijagnostici ne prijavljuje nikakvu gresku i ne pali lampicu na instrument tabli, ali se pri naglom dodavanju gasa autu kao na sekundu prekine dotog goriva i pocinje da stuca, bez ikakvog pravila na broj obrtaja motora, takodje prilikom pustanja gasa se ponekad oseti isto stucanje (zamenjene su svecice, ociscen leptir usisa, zamenjeni filteri, ulje).Da li je jos neko imao ovakvih problem i da li iko zna resenje?HVALA VELIKO Edited November 4, 2012 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites