Jump to content
FAS Goran
sasa_vu

"Parking servis" nema pravo da kažnjava vozače

Recommended Posts

Udruženje Efektiva navodi da je naplata dnevne karte nezakonita

 

parking%20servis.jpg

 
Kako prenosi Tanjug, udruženje bankarskih klijenata ''Efektiva'' pozdravilo je odluku da cena dnevne parking karte u Beogradu bude snižena 50 odsto, ali i navelo da je njena naplata nezakonita i da Parking servis nema pravo da naplaćuje uslugu koja nije pružena. Efektiva je zatražila od Parking servisa da ''preispita politiku naplate nezakonitih dnevnih karata'', uloži više sredstava u mogućnosti plaćanja iskorišćene usluge (veći broj ispravnih parkomata) i da novac od dobiti u poslovanju iskoristi u kvalitativno poboljšanje usluge koju pruža građanima. To udruženje je upitalo i zašto je Parking servis uveo dnevnu kartu kao uslugu koja se naplaćuje u slučaju neplaćanja cene parkiranja za jedan sat. Kako smatraju, jasno je da se radi o kazni sa nesavesne vozače koji ne plate prvih sat vremena, nakon čega im se isporučuje kazna u vidu dnevne karte.
 
Ustavni sud je, dodaju iz Efektive, 2012. godine proglasio je doplatnu kartu neustavnom a, kako tvrde, Parking servis od tada koristi isti instrument za nezakonitu naplatu parkiranja, odnosno dnevnu kartu. U tom udruženju kažu da Parking servis istu uslugu naplaćuje i po nekoliko puta tokom dana, što je nezakonito, te da odatle potiče deo prihoda tog preduzeća. U Efektivi smatraju i da su zone ''napravile haos u parkiranju'' u ulicama koje se graniče sa njima, jer građani koji rade unutar zona, ostavljaju vozila na obodima, pa stanari iz ulica koje se graniče sa zonama tokom dana ne mogu da nađu parking mesto.
Udruženje Efektiva reagovalo je na odluku beogradskog Parking servisa od odobri popust od 50 odsto na cenu dnevne parking karte za sve korisnike usluge parkiranja u zoniranom području, koji dnevnu parking kartu plate u roku od osam dana od dana izdavanja. To znači da vozači koji dobiju nalog za plaćanje dnevne karte po ceni 1.870 dinara imaju mogućnost da to regulišu u osam dana po upola nižoj ceni, odnosno za 935 dinara.
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nikada ti ljudi nisu imali garantovano mesto ;) To što je nekad bilo besplatno to je druga stvar. I SMS poruke su nekad bile besplatne pa sad više nisu :) Inače, ljudi koji žive u zoni imaju povlašenu cenu (u BG-u je oko 500rsd mesečno) i mogu da koriste tu svoju pretplatu bilo gde u gradu u toj zoni neograničeno ;) Ja imam recimo II zonu i mogu da se parkiram bukvalno bilo gde u centru jer je ta zona najveća  ;)

 

Dovla ovo sto si rekao je tacno,ali ne potpuno tacno.

Ti kao vlasnik stana u 2 zoni imas pravo da parkiras u drugoj zoni ali samo u okolini TVOG stana!

Dakle ovako,ako zivis u Dobracinoj (ulica na trgu republike),ne vazi ti besplatno parkiranje npr u Tirsovoj ili Bulevaru.

Dakle,ograniceno ti je nekom njihovom mapon na prsten oko mesta stanovanja. :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Au odakle ovaj post :)

 

Ovako, dovoljno je imati adresu stanovanja u zoni, ne moraš biti vlasnik stana :) Čisto da se ne zbune ljudi :)

 

Drugo, imam u autu mapu koju su mi da liu PS i rekli može cela II zona ali samo do Nemanjine i Slavije... deo po Vračaru ne može. Činjenica je i da po Vračaru i nema mnogo II zone, a i nije moja sfera interesovanja :D Uostalom, imaju mape na sajtu PS. 

 

Ovo je moja mapa: http://parking-servis.co.rs/lat/mapa/mapa-2-0/

 

A ovo je spisak svih mapa i ko gde sme da prakira: http://parking-servis.co.rs/lat/zonsko-parkiranje/nacini-placanja/mesecna-pretplata/tabela-zona/

 

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa upravo to i rekoh,sa 2 zonom ne moze ceo grad,vec samo deo oko mesta stanovanja.

Sve jedno je da li si vlasnik stana ili si samo prijavljen tu.

Po tvojoj mapi se bas lepo vidi to.

Ortak zivi u bulevaru i mora da placa zonu ako dodje u Dobracinu npr.

Kako god,malo je jasnije ljudima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niš: Ko u SMS ne stavi kvačicu na č i ć, zalepe mu parking kaznu

 

nis%20park.jpg

 
Vozači u Nišu čiji automobili imaju registraciju sa slovima š, č, ć, dž, ž odnedavno mogu biti kažnjeni ukoliko ne upišu slovo sa ''kukicom'' u SMS poruci kad plaćaju parking, a čak i kad to učine može doći do problema. Kako objašnjava Nišlija Petar Todorović, on se nekoliko puta opekao i dobio kaznu za parking iako je SMS-om platio parking ukucavajući ''uc'' umesto ''uč'', kako je godinama unazad činio. Dobio sam poruku da sam kupio kartu za parkiranje, skinut mi je novac sa računa, a onda dobijam kaznu. Išao sam odmah u ''Parking servis'' i tada saznao da se više umesto ''č'' ne može pisati ''c'' - kaže Todorović.
Međutim, problem je nastao i kada je poslao SMS sa slovom koje ima ''kvačicu''. Kažu, sada je sistem pogrešno ''video'' to slovo. Sad je njihov softver ''č'' video kao ''c'' i opet sam kažnjen. Na kraju su mi rekli da je nasigurnije da pišem ćirilicom. A zašto bih morao da imam ćiričnu tastaturu na telefonu? - pita se ovaj Nišlija. On, kao i veliki broj vozača, nezadovoljni su što ih novim pravilima ''Parking servis'' nije obavestio.
 
Iz niškog ''Parking servisa'' napominju da od juna sistem za plaćanje SMS porukom ne priznaje registraciju koja upisana u poruci onako kakva zapravo jeste. Ističu da ovo nije prevelik zahtev i da za one koji nemaju tu mogućnost na telefonu postoji rešenje. Iskreno, mislim da nema mnogo onih koji na mobilnom nemaju mogućnost da upišu srpska latinična slova. Imaju opciju za srpski jezik ili mogu da skinu neku aplikaciju. Onima koji nemaju srpsku latinicu, slali smo SMS sa njihovom registracijom sa slovima sa kvačicom i oni tu istu poruku posle mogu da koriste kad plaćaju parking - objašnjava Igor Vojinović iz ''Parking servisa''. Vojinović kaže da ima puno reklamacija, ali da se vozači ''polako navikavaju i većina njih zna za novo pravilo''.
Na pitanje da li je ovo pravilo bilo neophodno, obzirom na veliki broj reklamacija, Vojinović kaže da je ranije postojao drugi problem veći od ovog. Dešavala su se preklapanja. Mnogo puta se dešavalo da neko, recimo, pusti poruku sa registracijom koja ima slova ''ck'' za jedan sat parkiranja u crvenoj zoni, a onda neko sa ''čk'' u registraciji pusti opet ''ck'' i skine mu se sa računa 150 dinara za drugi sat crvene zone - kaže Vojinović. Napominje da se svima prihvataju reklamacije, a da vozači koji nisu iz Niša reklamaciju mogu poslati mejlom ili putem sajta.
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Parkiram skoro tri godine u ulici koja nije u zoni, kao i svi na trotoaru.

 

Jutros zateknem ispod brisača obaveštenje o kazni od komunalne policije. Na 3-4 auta ispred i iza mog sam takođe video istu kaznu. 50-ak metara dalje u istoj ulici nisam video ni na jednom autu a teško da su baš svi skinuli.

 

Padala je kiša pa sam jedva skinuo da se ne pocepa.

 

2015_11_21_11_36_23.jpg

 

Zna li neko o čemu se radi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Izgleda te uhvatili na foru kao i mene.Ja se parikaro na praking na kom se ljdui parkiraju 30 godina unazad.Dolazim kad nema auta.Pozovem ove iz parking servisa kazu kod nas je.Ja odem gore reko kao bre kad je tu parking od kad znam za sebe,ona mi reče da je odlukom komunalne policije ta površina dobila drugu namenu i da više nije dozvoljeno parkiranje,a znaka niti bilo kog obaveštenja ni u najavi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dve nedelje je tuda kruzirao pauk i samo odnosio,jer svi znaju da je parking a znaka nema nigde.I danas neko ko dugo nije bio u Kragujevcu parkira tu i najebe.

 

Šta reći kad su pre dve godien dizali radnike Fiata,koji nemaju gde da parkiraju sem po ulici,jedno veče odneli preko 10 automobila odatle,sva tri pauka koliko ih grad ima odvozili celu noć.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Identicna prica kao kod mene u ulici...samo jos uvek nikome nije stigla kazna.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Parkiram skoro tri godine u ulici koja nije u zoni, kao i svi na trotoaru.

 

Jutros zateknem ispod brisača obaveštenje o kazni od komunalne policije. Na 3-4 auta ispred i iza mog sam takođe video istu kaznu. 50-ak metara dalje u istoj ulici nisam video ni na jednom autu a teško da su baš svi skinuli.

 

Padala je kiša pa sam jedva skinuo da se ne pocepa.

 

2015_11_21_11_36_23.jpg

 

Zna li neko o čemu se radi?

 

Kod nas u Loznici za taj papiric je 5000 i odlazak kod sudije za prekrsaje.

Otimacina na sve strane.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Interesantno štivo

 

 

http://www.dragas.biz/parking-servis/

 

PARKING SERVIS

 
nov 20, 2015
parking-servis-beograd-tarife-odnosenja-

 

Dnevna i noćna mora svih vozača u gradovima je – Pauk!
Odnosno, parkiranje.
Tačnije, JKP PARKING SERVIS.
Ovo JKP ne znači – JA KAŽNJAVAM PARKIRANE, niti – JAO KAKO POSLUJEMO!
JKP znači – JAVNO KOMUNALNO PREDUZEĆE.

Javno znači da radi u interesu zajednice i opšteg dobra.
Komunalno znači da radi za interese odeređene komune-opštine ili grada.

Preduzeće znači da ima svoje prihode i rashode.
Osnovna delatnost je, kako piše na njihovom sajtu, upravljanje,
korišćenje i održavanje javnih parkirališta i graža na teritoriji
opština i gradova.

Parking servis, samo ime mu kaže, treba da pruži servisnu uslugu građanima.

Osnovna delatnost je zakonom jasno definisana.
Nigde ne piše da je JKP Parking servis – profitabilno preduzeće.
Problem nastaje kada poslovodstvo Parking servisa umisli da su
kompanija koja posluje na tržištu.

Poslovodstvo postavlja vladajuća stranka.
Koja traži da Parking preduzeće bude profitabilna kompanija.
A onda se time javno hvale.

Tako sam prošle godine bio gost uživo u Nišu na gradskoj televiziji .
Pre mene je bio gost direktor Parking servisa u Nišu.
Koji se hvalisao da je najuspešnija firma u Nišu.

 

Šta da kažem?

 

Ostalo mi je samo da kažem razumljivim jezikom našeg pametnog naroda:
„ Jeb’o državu u kojoj je parking servis najuspešnija firma “

Nisam tako baš otvoreno rekao u kameru.
Birao sam reči.
Ali sam, ipak, rekao.
Moje gostovanje se završilo posle tri minuta.
Neko odozgo je intervenisao.

 

Parking servis ne sme da se dira!
Parking servis je stub totalitarnog režima.
Dokaz poslušnosti i porobljenosti građana.

Građani imaju problem sa Parking servisom jer političko poslovodstvo
je umislilo da je parking servis kompanija na tržištu koja mora da
napravi profit.

Tako se i ponašaju u javnosti.

Pošto se ponašaju kao kompanija na tržištu, Parking servis nastoji da
poveća prihode i da smanji rashode.
Povećanje prihoda se ostvaruje podizanjem cene za parkiranje i kaznama.
Rashodi se smanjuju tako što se ne grade parkirališta tamo gde su ona
nužna za normalno funkcionisanje života građana.

 

Ako uzmemo jedan blok u Novom Beogradu, gde je problem parkiranja
postao nesnosan, ali gde Pauk ima najveću profitabilnost, gde živi
20.000 ljudi ili 6.000 domaćinstava koji imaju kola i ako svakoga dana
potroše minimum 30 minuta da bi našli parking mesto, onda je  toga
dana izgubljeno 6.000 x 30 minuta = 180.000 minuta ili 90.000 časova.

Prosečna plata u Beogradu u septembru 2015 je bila 55.116 dinara. Ako
je mesec imao 22 radna dana, dnevnica je  2.505 dinara ili  jedan sata
rada, za  osmočasovno radno vreme , iznosi – 313 dinara  ili radni čas
je 2,6 evra.

To znači da se u septembru mesecu na parkiranje dnevno izgubilo :
90.000h x 2,6 evra = 234.000 evra.
Mesečni gubitak je 234.000 evra x 22 radna dana = 5.148.000 evra.
Godišnje to iznosi 5.148.000 evra x 12= 61.776.000 evra.

Novobeograđani iz tog bloka su izgubili godišnje 61.776.000 evra, koje
su mogli da stvore na svojim radnim mestima i da povećaju BDP, čime bi
se povećao ukupan prihod dobro organizovane države.

Ovako, oni su izgubili taj novac i trošili su na benzin dok su se
vozikali . Prema mojoj proceni svih 6000 vozila je dnevno potrošilo
288 evra, mesečno 6.336 evra i godišnje 76.032 evra samo na benzin,
čekajući da se oslobodi neko parking mesto.

 

Ako uračunamo i ostale gubitke, nerviranje, stres, povišeni krvi
pritisak, odlazak kod doktora, recepri, tablete za smirenje i
pritisak, poneki manji sudar ili fizički obračun, onda se ukupan
godišnji gubitak penje na 62.000.000 evra.

Zaokružemo.Đuture, što bi se reklo.

 

Ovo su gubici zajednice.

Koja je mogla sa tim gubicima od 62 miliona evra da otvori 12.400
radnih mesta u državi ili da napravi garaže.

Ako se može sa 500 evra po kvm da napravi dobra garaža, to znači da je
moglo da se sagradi 124.000 kvm garaža u tom bloku.
Za jedan automobil je dovoljno 12 kvm za parkiranje.
Tako se može u tim garažama da parkira čak 10.333 automobila.
I svi problemi oko parkiranja su rešeni.

 

Zašto Parkin servis ne pravi garaže?
Zašto ne rešava probleme građana?

 

Parking servis se ponaša kao privatno preduzeće.
Koje raspolaže državnim resursom i koji je monopolista.
Parking servis  teži da ostvari svoj što veći profit.

Parking servisu odgovara da nema dovoljno slobodnih parking mesta.
Pošto nema dovoljno mesta za sve koji treba da se parkiraju,
iznervirani vozači ostavljaju svoje automobile na raznim mestima.

Tada Pauk kreće u svoj lov.
Parking servis  postavlja sve veće uslove za parkiranje.
Ako niste odmaknuti od znaka za zabranu parkiranja ili pešačkog
prelaza čitavih pet metra, onda ste prekršili propise i odnosi vas Pauk.

 

Ko to od vozača zna?
Malo nas! Nije ni važno.
Ili napravljen pešački prelaz koji se završava u travi.
Zar je to pešački prelaz?
Ni to nije važno.

 

Pauk radi danonoćno svoj posao.
Kazne pune kasu Parking servisa.
Koji postaje najbolja firma u propaloj privredi.

Šta, reći će političari, ti si protiv toga da se kažnjavaju vozači
koji ostavljaju nepropisno parkirana kola?
Ne, nipošto!
Te vozače treba kažnjavati!
Neka ih nose pauci.
To su, uglavnom, oni sa besnim automobilima.
Koje Pauk ne sme da nosi, jer pripadaju nekom guzonji.
Tako i u tim kaznama imamo socijalno raslojavanje opasno po stabilost
društvene zajednice.

Ovde je problem što je kazna postala deo represivnog sistema i što
kazna puni kasu monopolizovanog Parking servisa.
O tome se ovde radi!

Poslovna  strategija Parking servisa je pogrešna.

Gospodo, ne kažnjavajte građane!
Gradite parking mesta!
To je vaša zakonska obaveza.
To vi morate da radite.
Izgradite dovoljno parking mesta za sve građane.
One koji se ne budu tada propisno parkirali, strogo kažnjavajte.

Ne sme se na državnim resursima da pravi profitabilna kompanija.
Zamislite da tako rade , recimo, lekari.
Ili policajci.
Zamislite da je Policija kompanija koja posluje po tržišnim principima.
Šta bi građani bili?
Zatvorenici.
To je san svakog totalitarnog režima.
Građane porobiti kaznama i zatvoriti ih u sopstveni strah pred
nasilničkom državom.

Borba za ljudska prava i slobode počinje od borbe za lično dostojanstvo.
Državni servis mora da pruži svoju uslugu građanima.
Svima!
Bez razlike!
Ako državni servis pogrešno radi, onda treba menjati one koji
upravljaju tim državnim servisom.

Građani traže vlast koja će da im služi.

Ljudi, radite ono za šta vas država plaća..
Ako ste nezadovoljni platom, otvorite vaš privatni biznis.
Pokažite na tržištu šta znate i umete.
Na državnom monopolu i napisanim kaznama ne možete graditi političke kapitale.

 

Beograd, 19.11.2015

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li je neko izasao na kraj sa lopovima tako sto se na osnovu kazne za parkiranje (dnevne karte) plati iznos za 1h parkiranja u toj zoni? Sa tim predmetnim pozivom na broj, ali ne iznos sa kazne posto je navodno protivustavno da JKP kaznjava i naplacuje kazne, vec samo 1h usluge za koju imaju dozvolu gradskih vlasti i sto im je reg. delatnost...

 

Jeste li culi neke pouzdane i proverene informacije da ovo 'pije vodu'?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zena prosle godine dobila kaznu na 900 din u plavoj zoni, ja uplatio na racun i poziv na broj sa kazne i iznos za tu zonu 45 din tj 1 sat koliko je probila vreme i do danas niko me kontaktirao, niko slao pisma! Radi seo NS-u.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako ima nekog ko je upucen u problematiku ili je imao slicno iskustvo da me posavetuje sta ciniti.

Danas dobio kovertu sa ,,zadnjom opomenom pred utuzenje,, da platim ukupno nekih 6000 din na ime neplacene kazne za parking od 10. 02 . 2011 godine u 05:30 casova. Prvo mi nije jasno kako posle toliko vremena da stigne a drugo kako je to moguce kad se parking placa od 7 ujutru. Firma Metroparking vise ne postoji i njihova potrazovanja preuzima Direct Group, imam tri dana rok,ako ne platim skinuce sa racuna oko 30000 din, da prezalim 6000 ili ?

 

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, AdamGT said:

,,zadnjom opomenom pred utuzenje,,

 

4 hours ago, AdamGT said:

ako ne platim skinuce sa racuna oko 30000 din

 

Na osnovu čega da skinu kad tek prete tužbom koja ima za cilj upravo da se naplate...

Share this post


Link to post
Share on other sites

pa valjda se advokat placa kad te tuze a ne sad kada prete?

Mislim da je proslo vise od 5god i da ne mogu nista, najbolje da ih pozoves i pitas kakva je ovo zezancija , narocito ako znas da nisi kriv

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...