Jump to content
FAS Goran
kaskabgd

Fiat Bravo/a - zapinje ključ / problem sa kontakt bravom

Recommended Posts

U poslednje vreme oce da mi zapne kljuc kada okrecem kontakt bravu,nekako teze okrece i moram bas da nabijem kljuc.Cuo sam od dosta ljudi da sve sto treba jeste da isprskam unutra malo sa wd-om,kao skupila se prljavstina itd.Uradio bi to bez razmisljanja da nemam kod kljuc jer nemam sta da izgubim,a ja vas pitam da li smem zbog koda, da nesto ne zajebem,znam da posle izuvaju iz gaca za te stvari?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Antena koja ocitava kod se nalazi oko brave i nema nikakve druge veze sa mehanickim delom brave to jest uloskom brave koji tebe muci.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ako ti to ciscenje ne uspe poseti nekog bravara da ti otkloni problem jer ce se vremenom pogorsavati, a onda kad zablokira nastaju veci problemi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li si samo uspricao WD u prorez gdje ulazi pero ključa, ili si nešto drugo radio? I meni se javio ovaj problem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kod mene je brava zablokirala i nemogu nikako da okrenem kljuc,da li imate neki savet,

i da li mislite da bi i kod mene wd sprej pomogo ili je vec kasno,i sta mi je raditi ako ne uspe to sa wd sprejom?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mozda se brava zakljucala pa je tesko otkljucati, probajte mrdati volan levo desno i kljucem pokusavati otkljucati ali i ako uspe treba videti sta je sa bravom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prilikom paljenja dešava se da neće odmah da se pokrene motor , sve svetli što treba tek iz trečeg četvrtog puta upali se auto.Skinuo sam masku ispod volana , otkacio stopice koje se nataknu na ulozak skinuo ulozak brave , mislio sam da nije u dobrom položaju postavljena ona dva žljeba ,vratio sam nazad i sada uopšte neće da zavergla ključ se okrene ali nema verglanja , da li treba da menjam samo taj uložak ?

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima.

Naime, ne nadjoh srodnu temu sem ove za problem koji imam na fiat bravi (1.6 benzinac, 2001. godiste). Naime, od pre 4,5 dana imam problem sa kontakt bravom. Kada sam uzeo auto (pre godinu ipo) slucajno sam primetio da kada je auto upaljen komotno mogu da izvadim kljuc iz kontakt brave iako je auto npr. u voznji. Ajd, nesto se tu s*ebalo pa nisam previse obracao paznju. Sada mi se javio problem, da kada okrenem kljuc, auto se upali ali mi ne svetli instrument tabla a i ne rade mi svetla, migavci, brisaci,... 

Onda sam trazio polozaj u kom ce da radi i nasao kada u polozaju u kom je dok je upaljen auto, vratim kljuc malo unazad, tj. kao da hocu da ugasim auto i tada dobije kontakt. 

Moje pitanje je sta treba da kupim?! Celu bravu, ulozak i da li je komplikovano zameniti. Ako sam dobro video, ne nesto preterano, ali me buni kako to dalje funkcionise zbog koda na kljucu. 

 

Edited by sima21

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taj problem sa vadjenjem kljuca imam otkako sam kupio bravu pre 10 godina i ne brine me posebno,to jest davno sam to primetio ali ne smeta mi.

Doduse nisam probao da li bi se brava zakljucala kad bi kljuc u voznji slucajno bio izvadjen a to bi bila opasna situacija,to bi trebalo proveriti za svaki slucaj.

Ovaj problem je vezan za samu bravu to jest ulozak  dok ovaj problem koji imas sa kontaktom ima veze sa elektricnim delom koji se nalazi ispod brave i na dosta auta moze sam da se zameni bez mehanickog dela brave.

Kod kljuca neces nista zeznuti jer je transponder u kljucu a antena se nalazi na bravi u vidu plasticnog prstena iz koga izlazi kablic i nalazi se na vrhu brave gore.

Kad bi cak menjao citavu bravu samo taj prsten vratis.

 

https://www.ebay.co.uk/itm/FIAT-PUNTO-1-SEICENTO-CINQUECENTO-FIORINO-UNO-MULTIPLA-Ignition-Starter-Switch-/273205666157

Edited by tox

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala na iscrpnom odgovoru. Ako sam dobro razumeo problem je u ovom delu

https://www.autoricambi.co.rs/prodavnica/auto-delovi/elektrika/ulozak-kontakt-brave/ulozak-kontakt-brave-fiat-brava-1-6-marea-1-6-1-8-palio-weekend-1-2-1-61-7td-1-9d-punto-1-1-1-2-1-2-16v-1-4gt-turbo-1-6-1-7d-1-7td-662200-9385-detail.html

 

i ne bi trebalo biti neki veliki problem zameniti ga. Probacu danas da nabavim to pa menjam. Javljam sta je uradjeno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uspesno zamenjen ulozak. Na zalost, polovan jer nov nigde nisam mogao da nadjem sem u jednoj radnji gde su mi rekli da postoji 4,5 razlicitih modela?! I trazili mi da donesem orginal. Posto mi je jedan kabl pravio neki problem, dzek je malo nagoreo i "zavario" za ulozak pa sam uzeo na otpadu ulozak sa dzekom i kablovima. Uspesno prevezano i radi sve ok. Hteo bih jos jedno pitanje da pitam jer je srodna tema. 

 

Naime, kada sam uzeo ulozak na otpadu dao mi je covek sa sve kontakt bravom bez uloska za kljuc. Mislio sam i to da zamenim, ali nisam znao kako da ga skinem. Koliko sam video drze ga dva masinska srafa. Mislio sam da ima neke matice sa strane ka suvozacu, ali nema. Ok, sa leve (vozaceve strane) taj sraf nema nikakav zarez vec je konusan. Malo je tesko objasniti, ali ide konus i na vrhu konusa je kao valjcic oko 1mm. Probao klestima za taj valjcic da okrenem, ali bezuspesno. Prosto receno, sraf je kao torban. Da li se neko susretao sa takvim srafovima i kako ih odvrnuti? Ne moze da se pridje ni da se zareze za srafciger. 

Edited by sima21

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je to matori odvio bez problema..Mislim da je polako sekačem popustio..Posle sam ja zarezao bonsekom po sredini i ušrafio ih..To su takvi sigurnosni zavrtnji..Oni se fabrički zaviju pa se taj vrh zalomi..Uzmi neki mali sekač oštar ili neki čvršći odvijač pa polako kuckaj da napraviš žljeb i odviće se lako..Samo gledaj smer u kom se odvija..

Edited by kreator

Share this post


Link to post
Share on other sites

A sto bi menjao kuciste brave ako vec nemas drugi ulozak?

 

Ma da ,to je fora da je lopovima malo teze obiti bravu,mozda pola minuta duze nego sto bi im trebalo da su normalni sarafi :)

Sjecam se davno kod mene na askoni zakovala brava,nadjem polovnu i zovnem majstora da na ulici zameni posto se zakljucao i volan ,lupao je lik 20 minuta sa cekicem i sekacem ispod volana dok nije isekao sarafe.

Sreca pa je bio dan inace bi nas pohvatala policija misleci da smo lopovi-pocetnici :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa sta znam, ona plastika (okrugla) sto ide iznad uloska mi deluje novije u polovnom kucistu brave i onda nekom logikom rekoh daj da zamenim celo kuciste (naravno lakse je staviti tu drugu plastikicu, koja sluzi da okrene plocicu na ulosku da ostvari kontakt). Al naisao sam na dva problema. Jedan su srafovi, a drugi nisam znao kako da skinem prsten na kontakt bravi gde je i onaj kablic (antena) za kod kljuca.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima, imam fiat bravo 98' i problem sa uloskom kontakt brave. Auto pali, ali ne rade kratka i duga svetla, brisaci i ventilator kabine. Menjao sam ulozak pre 6 meseci i opet je problem do njega. Ima li neko resenje bez zamene uloska?

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...