Jump to content
FAS Goran
Stex3105

Fiat Bravo 1.2 16v - neće da prima gas kako treba / trokira

Recommended Posts

Skoro sam ugradio plin u bravo 1.2 16v i imam problem da na plinu nece lepo da prima gas od 750 obrtaja pa do nekih 2700 a sve preko toga radi lepo..Na leru radi lepo i kada mu se da odjedanput gas on proguta knedlu i posle nabija obrtaje..Takodje i u voznji kada je na nekih 2000 obrtaja i kada mu se da gas on zacima pa povuce..Majstor je probao sva podesavanja na kompu probali smo da podesavamo i u voznji i uvek je isto..

Da li je neko imao ovaj problem? Ili neko zna u cemu je problem? Vec je pocelo bas da me nervira sve smo problai i nista.. Menjan je filter za vazduh i svecice i kablovi...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam imao isti problem kad sam ugradio plin, bobina je bila pri kraju, a posto je plin mnogo osetljiviji od benzina na kvalitet varnice eto problema :wallbash: vidi sa nekim ako ima da ti da da probas da ne kupujes dok nebudes 100% siguran da je do nje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prbacu sutra bobinu nasao sam u jednom servisu polovnu za 30 evra pa ako mi odgovara da je uzmem..Da li je to ok cena?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nova je maksimalno 40 tako da dobro razmisli, ja ne bi stavljao polovnu . . .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probaj sa otkacenom lambda sondom,pa javi.Nju i onako ne koristi kada ide na plin,a sonda daje drugacije podatke u odnosu na benzin.

Usput ocisti i leptir gasa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leptir gasa je ociscen.A danas su otkacene obe lambda sonde i sad radi ok ne brljavi nista samo treba da se ubace releji da kada radi na benzin da se pale sonde a kada radi na plin da se gase da nebi brljavio.. Ali i dalje je ostalo da ne prima lepo gas od lera pa do 2700

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sekvent je plin.. I dalje nisam nista resio....Sad brljavi i na benzin i na plin..Ujutru nece da upali uopste ni na benzin ni na plin..Gusi se kad mu dam gas..A kada otkacim lambda sonde onda je bolje radi lepo na benzinu...Ne znam vise sta da mu radim..Majstor sutra treba da nabavi kompletan novi uredjaj (kompjuter,isparivac,dizne i ostalo) pa da zamenimo sve to da vidimo mozda je neka fabricka greska u ovom uredjaju koji je sad kod mene... Sve smo probali i uvek isto..Sad mi se i potrosnja povecala na 11 a bila je 7.5 litra..

Jednom reciju LUDNICAAAA...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Otkaci samo prvu.Drugu ne diraj,da bi ecu ipak imao neka ocitavanja (za probu)

Leptir-step motor skinuti sa auta, zavuci prste i drzati leptir otvoren.Onda natopiti krpicu nekim sredstvom i ocistiti leptir i tunel.

Ono prskanje dok radi kod mene nije upalilo.

U neposrednoj blizini step motora je i crevo tzv. iber-laufa.Njega skinuti i u cevi na poklpcu glave izvuci spiralnu mrezicu.

Kod mene je tu bilo neke vode kondenz.Skini svecice,ocisti i podesi zazor na 0,7mm.

Auto ja sa ovakvim problemima cak aktivirao i gresku dizne.

Sestra mi se uplasila ko zna sta je autu.Posle intervencije i voznje vratio joj se osmeh na lice.

Komentar je bio "moj slatki autic" :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probacu da otkacim samo prvu...Leptir i spiralnu mrezicu sam skoro cistio ali pogledacu opet u kakvom su stanju..Svecice su nove i podesio sam zazor na 0.7..

Da li moze da ima problema ako je crevo iber-laufa zapuseno negde...Jer sam video da u crevu ima kao neki cep koji ima jednu rupu malu u sredini...Fabricki je tako...

Edited by Stex

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja to nisam primetio,ali bilo je bas masno i skoro zacepljeno.

Iber lauf ne moze da pravi takav problem ,mislim.

Neko je imao problem sa svecicama na stilu.Stavio NGK i resio problem.

Sredjuj prvo da lepo radi na benzin ,pa posle tng.

Ne vidim da si cistio dizne.Ja to jos nisam radio,ali kazu da se bas tako manifestuje-slabo vuce u niskim obrtajima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dok ga nisam oterao da ugradim plin na benzinu je radio perfektno znaci nikakvih problema nije imao..I kada sam ugradio plin posle nekih 2 dana javio se problem da ujutru kada palim on pali na benzin i nece da primi gas uopste trokira non stop i kada se zagreje radi malo bolje ali je ipak lose.. Problem sam resavao tako sto sam skidao kleme sa akumulatora da bi restartovao benzinski kompjuter i on je posle toga radio super kao i pre ali samo nekoliko paljenja dok opet sve ne pobrljavi.. Pa sam onda otkacio obe lambda sonde i restartovao komp benzinski opet i od tada je donekle ok..Sad ne mogu da provalim zasto se ne trpe benzinski i plinski kompjuter zasto brljave...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas zamenjene dizne i pro blem sa cimenjem je nestao...Sada cekam da se ohladi pa da vidim kako ce reagovati na plinu da li ce brljaviti...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problem je resen..Ujutru dok pali hladan nema nista da brljavi sve je ok sto se tice toga..

Ali ostao mi je problem koji je bio i pre da sam prebacuje sa plina na benzin u toku voznje tj. nebitno kad kad mu dune :)

Da li je neko imao ovakav problem? I kako ga je resio?

Share this post


Link to post
Share on other sites

To moras da resis sa majstorom koji je ugradjivao plin, do plina je sigurno, ja imam stili 1.2 16v, ima sekvent i nemam nikakvih problema. vozim na plin vec 20000 kilometara bez greske,neka proveri prekidac za prebacivanje plin/benzin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koja je potrosnja kod tebe na stilu? To su slicni motori...

Verovatno je do slabog plusa danas sam ocistio sve kontakte na akumulatoru i + i - i sada nema da prebacuje pre je bilo cesce..Ako bude nastvilo da prebacuje onda cu videti da li je do prekidaca...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pogledaj osigurac od plina da nisu labave buksne u koje se stavlja, kod mene je to bio problem :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Opet se desilo da prebaci sam na benzin..A ocistio sam sve kontakte i proverio buksne...

A ovo ostalo je sve ok....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jel ti zalece auto na leru po nekad kad radi na plin onako sitno izmedju 500 i 800 obrtaja?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav drugari, imam problem sa Bravom 1.2 16v, juce zatreperila  check engine lampina nekoliko puta  i ugasila se nakon toga auto trokira.

I naravno danas se bacio na  majstorisanje krenuo od svecica preko kablova sve ispravno i dodjoh do toga da iz  bumbine  ne dobijam struju za jedan klip,

znaci na tri ima struje  a samo na jednom nema koju god kablu da stavim iz  bumbine jednostavno nema struje ... 

Dakle moje pitanje bi bilo da li je to iskljucivo od bumbine da znam da je menjam ili ima tu jos neki senzor, osigurac  ili sta vec...

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nema tu ništa više, riknuo jedan izlaz iz bobine. Dešava se to češće na Puntu sa 1.2 (8v i 16v), npr.:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala na brzom odgovoru danas narucena nova bosch bobina u utorak bi trebalo da stigne pa videcemo kako ce se pokazati ista.:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...