Stex3105 107 Posted June 8, 2011 Skoro sam ugradio plin u bravo 1.2 16v i imam problem da na plinu nece lepo da prima gas od 750 obrtaja pa do nekih 2700 a sve preko toga radi lepo..Na leru radi lepo i kada mu se da odjedanput gas on proguta knedlu i posle nabija obrtaje..Takodje i u voznji kada je na nekih 2000 obrtaja i kada mu se da gas on zacima pa povuce..Majstor je probao sva podesavanja na kompu probali smo da podesavamo i u voznji i uvek je isto..Da li je neko imao ovaj problem? Ili neko zna u cemu je problem? Vec je pocelo bas da me nervira sve smo problai i nista.. Menjan je filter za vazduh i svecice i kablovi... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 535 Posted June 8, 2011 Ja sam imao isti problem kad sam ugradio plin, bobina je bila pri kraju, a posto je plin mnogo osetljiviji od benzina na kvalitet varnice eto problema vidi sa nekim ako ima da ti da da probas da ne kupujes dok nebudes 100% siguran da je do nje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Stex3105 107 Posted June 8, 2011 Prbacu sutra bobinu nasao sam u jednom servisu polovnu za 30 evra pa ako mi odgovara da je uzmem..Da li je to ok cena? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 535 Posted June 8, 2011 Nova je maksimalno 40 tako da dobro razmisli, ja ne bi stavljao polovnu . . . Quote Share this post Link to post Share on other sites
Stex3105 107 Posted June 9, 2011 Danas menjanja bobina i stanje se nije poboljsalo isto je... Ne pada mi vise nista napamet... Quote Share this post Link to post Share on other sites
crnisale 17 Posted June 10, 2011 Probaj sa otkacenom lambda sondom,pa javi.Nju i onako ne koristi kada ide na plin,a sonda daje drugacije podatke u odnosu na benzin.Usput ocisti i leptir gasa. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Stex3105 107 Posted June 11, 2011 Leptir gasa je ociscen.A danas su otkacene obe lambda sonde i sad radi ok ne brljavi nista samo treba da se ubace releji da kada radi na benzin da se pale sonde a kada radi na plin da se gase da nebi brljavio.. Ali i dalje je ostalo da ne prima lepo gas od lera pa do 2700 Quote Share this post Link to post Share on other sites
ficka 0 Posted June 11, 2011 Ako je vakumski sistem, bolje stavi lamda control! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Stex3105 107 Posted June 15, 2011 Sekvent je plin.. I dalje nisam nista resio....Sad brljavi i na benzin i na plin..Ujutru nece da upali uopste ni na benzin ni na plin..Gusi se kad mu dam gas..A kada otkacim lambda sonde onda je bolje radi lepo na benzinu...Ne znam vise sta da mu radim..Majstor sutra treba da nabavi kompletan novi uredjaj (kompjuter,isparivac,dizne i ostalo) pa da zamenimo sve to da vidimo mozda je neka fabricka greska u ovom uredjaju koji je sad kod mene... Sve smo probali i uvek isto..Sad mi se i potrosnja povecala na 11 a bila je 7.5 litra..Jednom reciju LUDNICAAAA... Quote Share this post Link to post Share on other sites
crnisale 17 Posted June 15, 2011 Otkaci samo prvu.Drugu ne diraj,da bi ecu ipak imao neka ocitavanja (za probu)Leptir-step motor skinuti sa auta, zavuci prste i drzati leptir otvoren.Onda natopiti krpicu nekim sredstvom i ocistiti leptir i tunel.Ono prskanje dok radi kod mene nije upalilo.U neposrednoj blizini step motora je i crevo tzv. iber-laufa.Njega skinuti i u cevi na poklpcu glave izvuci spiralnu mrezicu.Kod mene je tu bilo neke vode kondenz.Skini svecice,ocisti i podesi zazor na 0,7mm.Auto ja sa ovakvim problemima cak aktivirao i gresku dizne.Sestra mi se uplasila ko zna sta je autu.Posle intervencije i voznje vratio joj se osmeh na lice.Komentar je bio "moj slatki autic" Quote Share this post Link to post Share on other sites
Stex3105 107 Posted June 15, 2011 (edited) Probacu da otkacim samo prvu...Leptir i spiralnu mrezicu sam skoro cistio ali pogledacu opet u kakvom su stanju..Svecice su nove i podesio sam zazor na 0.7..Da li moze da ima problema ako je crevo iber-laufa zapuseno negde...Jer sam video da u crevu ima kao neki cep koji ima jednu rupu malu u sredini...Fabricki je tako... Edited June 15, 2011 by Stex Quote Share this post Link to post Share on other sites
crnisale 17 Posted June 15, 2011 Ja to nisam primetio,ali bilo je bas masno i skoro zacepljeno.Iber lauf ne moze da pravi takav problem ,mislim.Neko je imao problem sa svecicama na stilu.Stavio NGK i resio problem.Sredjuj prvo da lepo radi na benzin ,pa posle tng.Ne vidim da si cistio dizne.Ja to jos nisam radio,ali kazu da se bas tako manifestuje-slabo vuce u niskim obrtajima. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Stex3105 107 Posted June 15, 2011 Dok ga nisam oterao da ugradim plin na benzinu je radio perfektno znaci nikakvih problema nije imao..I kada sam ugradio plin posle nekih 2 dana javio se problem da ujutru kada palim on pali na benzin i nece da primi gas uopste trokira non stop i kada se zagreje radi malo bolje ali je ipak lose.. Problem sam resavao tako sto sam skidao kleme sa akumulatora da bi restartovao benzinski kompjuter i on je posle toga radio super kao i pre ali samo nekoliko paljenja dok opet sve ne pobrljavi.. Pa sam onda otkacio obe lambda sonde i restartovao komp benzinski opet i od tada je donekle ok..Sad ne mogu da provalim zasto se ne trpe benzinski i plinski kompjuter zasto brljave... Quote Share this post Link to post Share on other sites
crnisale 17 Posted June 16, 2011 E onda je problem u plinskom delu.Evo susedna tema sa slicnim problemima http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=48502&st=0 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Stex3105 107 Posted June 17, 2011 Danas zamenjene dizne i pro blem sa cimenjem je nestao...Sada cekam da se ohladi pa da vidim kako ce reagovati na plinu da li ce brljaviti... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Stex3105 107 Posted June 18, 2011 Problem je resen..Ujutru dok pali hladan nema nista da brljavi sve je ok sto se tice toga..Ali ostao mi je problem koji je bio i pre da sam prebacuje sa plina na benzin u toku voznje tj. nebitno kad kad mu dune Da li je neko imao ovakav problem? I kako ga je resio? Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokistilo16v 1 Posted June 18, 2011 To moras da resis sa majstorom koji je ugradjivao plin, do plina je sigurno, ja imam stili 1.2 16v, ima sekvent i nemam nikakvih problema. vozim na plin vec 20000 kilometara bez greske,neka proveri prekidac za prebacivanje plin/benzin. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Stex3105 107 Posted June 18, 2011 Koja je potrosnja kod tebe na stilu? To su slicni motori...Verovatno je do slabog plusa danas sam ocistio sve kontakte na akumulatoru i + i - i sada nema da prebacuje pre je bilo cesce..Ako bude nastvilo da prebacuje onda cu videti da li je do prekidaca... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 535 Posted June 18, 2011 Pogledaj osigurac od plina da nisu labave buksne u koje se stavlja, kod mene je to bio problem Quote Share this post Link to post Share on other sites
Stex3105 107 Posted June 20, 2011 Opet se desilo da prebaci sam na benzin..A ocistio sam sve kontakte i proverio buksne...A ovo ostalo je sve ok.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 535 Posted June 21, 2011 Jel ti zalece auto na leru po nekad kad radi na plin onako sitno izmedju 500 i 800 obrtaja? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Stex3105 107 Posted June 21, 2011 To bilo nekad i na benzinu i na plinu ali sam resio to skidanjem i ciscenjem leptir gasa sada nema... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivica85 0 Posted March 9, 2016 (edited) Pozdrav drugari, imam problem sa Bravom 1.2 16v, juce zatreperila check engine lampina nekoliko puta i ugasila se nakon toga auto trokira. I naravno danas se bacio na majstorisanje krenuo od svecica preko kablova sve ispravno i dodjoh do toga da iz bumbine ne dobijam struju za jedan klip, znaci na tri ima struje a samo na jednom nema koju god kablu da stavim iz bumbine jednostavno nema struje ... Dakle moje pitanje bi bilo da li je to iskljucivo od bumbine da znam da je menjam ili ima tu jos neki senzor, osigurac ili sta vec... Edited March 9, 2016 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted March 9, 2016 Nema tu ništa više, riknuo jedan izlaz iz bobine. Dešava se to češće na Puntu sa 1.2 (8v i 16v), npr.: Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivica85 0 Posted March 11, 2016 Hvala na brzom odgovoru danas narucena nova bosch bobina u utorak bi trebalo da stigne pa videcemo kako ce se pokazati ista. Quote Share this post Link to post Share on other sites