Jump to content
Goran
djuragin

Punto sporting 1.2 16v 80Hp

Recommended Posts

Evo i ja da predstavim mog plavog zmaja!!! Slikano je sa telefonom, imam jos par slika kad sam ga kupio, kupio sam auto pre 2godine, zadovoljan sam s njim. Ubacicu sve slike koje imam.

pu1.png

pu2.jpg pu3.jpg pu4.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

evo slike kad sam ga kupio.

pu10.jpg

imao je ekstra gume

Pireli P6000, nema proklizavanja skripanja, brujanja, ekonomicne boli glava, standardne nema akvapilinga , moze 160km/h bez problema kroz potocice na putu po kisnom vremenu uzivancija za voznju, drzi ga onaj zadnji spojler na putu bez problema.

evo sta sam vozio pre njega

Yugo 55, ahahaha, a bio je strava, jedino me nerviralo sto curi ulje!

pu11.jpg pu12.jpg pu13.jpg

pu14.jpg pu15.jpg pu16.jpg

menjao sam ovog juga za punta sportinga, u najvece vreme krize kad se 3meseca u NS nije prodao auto na najlonu u maju 2009...doplatio sam liku 2000 i jos neke stvarcice u vrednosti 200e za sportinga...nisam se prevario!!!

poceo sam male radove na njemu i planiram jos, al zavisi od primanja koliko cemo ici duboko...

pu17.jpg pu18.jpg pu19.jpg

pocupane brave i znakovi, ide kod autografa na folije i zatamljivanje stakala...godinu ipo dana sam vozio sa rupom u vratima lopovi mi obili auto klasicno probuse rupu pored brave i otkljucaju, alarm nisam ugradio, ide uskoro i to!!!

zanimljivo je da nije zardjao, stvarno limarija je ekstra na sportingu!!!!

evo malo kako izgleda kad se sipa grcki benzin, vuce i rikvercu, a autoput ravan kao ......

pu20.jpg

ove nedelje odradio sam servis kocnica posto su bile pri kraju...vala trosilo se.

Ono sto me je odusevilo kaze mi majstor da su original fijatove, kupio sam ga dok je imao 86000km, sad sam na skoro 125000km.

Menjao sam svecice na 95000km i kajis i ostalo...svecice i kajis su isto bili original fabricki tako da je ovo puntic koji nije bio cepan...sigurno ga vozila neka bakuta ili penzioneri...

Sediste mi se iscepalo i to sam usio, vidim da je problem kod svakog sportinga sediste se iscepa i vrata skripkaju desna od suvozaca...

Ubacio sam night breker kratka i maglovke, zadovoljan sam s njima...

Jel znate nekoga u NS da mi ubaci alarm?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lep puntic,nema sta,samo ga odrzavaj!

Koliko si cenio juga kada si dao njega i jos 200 evrica? :question: :question:

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^^ U trampi 2000e- 1800e, pa su oni oborili cenu na 1650e...bio je cuknut na haubi...i imao je par stvari ulje i sl...na kraju je ispalo da sam taj punto kupio po 4000e kad su po oglasima divljale cene 4600, 4700e...dao sam 2000e i jos par stvari do 200-300e navigacija neka prestigio i ne znam jos nesto...sta ces popusti on pospustio i ja...tri nedelje smo se navlacili s trampom...znas kako kad imas pare u dzepu ne zovi dok on tebe ne nazove...tako da smatram da sam ga dobro pazario...a inace jugo je bio 2002god prevrteo je 100000km....posle su ga prodali nekom liku kojem sam isao da namestam komp...ahahaha, a lik nahvalio jugo vuce makina, a stvarno je imao dobru kompresiju....cale ga vozio mekano, a ja ga lickao vidi se po slikama....

Share this post


Link to post
Share on other sites

ekstra, hvala druze, ja mislio da niko nece da uzme pare...dobio sam i nekog lika u ledincima, videcu ko mi da bolju ponudu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pazario sam felne 250e sa ekstra gumama, postavljam slikice kasnije...NOVITEC...

1737f1aac593_308x231.jpg

Edited by djuragin

Share this post


Link to post
Share on other sites

ET35 195/50/R15 imao sam original felne od HGT-a isto 15ce, pa nisu ovako pasovale kao ove....ove su prave kao strela...

ovo je slika sinoc dok se montiralo, videcu kad budem imao vr da postavim neke lepse slikice

Slika013.jpg

Slika014.jpg

Edited by djuragin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odlicno su mu legle. Skroz drugi auto sa novim felnama. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Juce ubacen k&n panelni filter kupljen kod Dragana u delta d, mnogo se bolje ponasa motor nego sa pecurkom k57i koju sam imao (motor kao da je gutao knedle kad dodas gas). Sa panelnim filterom cupa nema praznog hoda, a inace ovak k57i k&n pecurku smo nabudzili kod burazera u Hyundai ELANTRU 107ks 1.6, ja nisam mogao da verujem kako se auto ponasao mnogo drugacije, inace komsija u ulici koji radi auspuhe, kad je cuo zvuk elantre, kaze - sta uradi s autom cuje se kao neki bmw... k&n zvuk...a na elantri nema knedle samo vuce napred.

Probao sam da vozim kao bakuta probao sam da cepam, mogu vam reci da panelni filter mnogo bolje ponasa na 1.2 sportingu, inace ko ima veliku zapreminu posle filtera ( mislim na poklopac motoroa koji imao ogroman rezervoar za vazduh iznad motora) bolje da stavi panelni filter, a ko ima samo crevo na motoru do karburatora bolje mu je da stavi pecurku...

Ono sto sam primetio kad sipam super euro 98oktana pojede seleniju od 20k, kada ga vozis na vecim obrtajima nivo ulja spadne na minimum u samo 10-ak dana. Svaki cas proveravam i dolivam, a ne dimi mi nesto sad nazad i nije mi cadjav izduv nazad...malo curi po strani ulje na glavi motora al majstor mi kaze da je to normalno, nije da se vidi da sliva nego se vidi kao masno pa jos kao prasnjavo...(slican problem mi je imao i burazer na elantri slistio mu je ulje na minimum kad ga je cepao) , al njemu nigde ne curi ulje i sipa neko japansko ulje za hyundai.

Danas sam ga cepnuo , kako kazu neki da produvam dzedaje, malo da vidim kako se ponasa, Zrenjanin - Zabalj nije bas neki put, sta cu kad je ona bolja polovina zatvorena Zabalj - NS, na 4500 - 5000 obrtaja bio sam na 170km/h , ono sto mi je najbitinje felne ne tresu, cuje se samo motor i to fin zvuk, nije onaj onako bucan kao kad ga doguras do 6000-7000...na tih 10-20km koliko sam ga cepnuo, nije mu mnogo pala skazaljka sa gorivom, pre mi padne za 1/8 kada ga cepam...tako da mogu da budem zadovoljan s uradjenim do sada.

Sledece sto je u planu da se menja izduvna grana, komplet...cilja se na 100HP...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zrenjanin - Zabalj nije bas neki put, sta cu kad je ona bolja polovina zatvorena Zabalj - NS, na 4500 - 5000 obrtaja bio sam na 170km/h , ono sto mi je najbitinje felne ne tresu,

Ako ga budeš tuda vozio tako ima da protresu, ne samo felne već kompletno vešanje :yes

Edited by kole

Share this post


Link to post
Share on other sites
:thumbsup: kad tad ce i to morati da se menja ipak 10god auto mora nesto i da se menja(putevi u srbiji su ocajni), tu nikada ne vozim iznad 80km/h 75-70...to mi je prosek, izduvam gume na 2bara(trebale bi na 2.1-2.4 da budu) pa se ni ne oseti, al na onoj drugoj deonici zabalj-novi sad cepam...menjacemo sve sto se pokvari...

Share this post


Link to post
Share on other sites

dao sam mu malo ma-fra iznutra...

IMG_6362.jpg

od Dinje

IMG_6360.jpg

IMG_6358.jpg

IMG_6359.jpg

IMG_6361.jpg

IMG_6356.jpg

patosnice sa zenine strane kupljene pre dve godine i dalje su u super stanju, naucio sam je da se izuva kad udje u auto...

IMG_6357.jpg

zatamnjeno zadnje staklo iznutra 5%propusta spolja, bas prija nocu kad iza tebe ide neki kreten sa dugackim svetlima i zabija ti se u rep...

IMG_6366.jpg

dok slikam ne vozim

IMG_6370.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

prociscene dizne do hungaroringa

31072011063.jpg

31072011067.jpg

V-power shell

1l - 449ft , max brzina 172km/h izgleda da mi se brzinomer malo pokvario, nekih 2-3% ima gresku. Ispred mene isao audi s6, pa sam imao manji otpor vazduha.

Share this post


Link to post
Share on other sites

IMG_5044_1.jpg

Vozilo se do Grcke...pre puta bio na servisu, ponovo svetlela lampica check engine, ociscena lamda sonda, kaze majstor da ce morati da se menja kad tad...sad radi bez problema...

Malo smo se picnuli pre povratka nazad...pa da vam pustim slikicu...

Predjeno 1888km sa potrosnjom 18km/l ili 5,5l/100km

Malo mi je zanimljivo, kad sam isao do CG pojeo mi je ulje do minimuma...sad na putu do Grcke nije izgubio ni grama....nesto mi nije jasno!!! Cepao sam ga u oba puta do 150-160...kako kad...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zamenjene crne folije na vratima, zalepljene karbon folije na stubicima, slikice stizu kasnije.

Nego predlog auspuh mi je poceo da korodira, vreme je da se menja. Ima li nekih saveta preporuka? Hteo bih i katalizator da izvadim...pa sta mi savetujete?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...