Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

To u vezi strpljenja je veoma relativno, da li su opravdano ili neopravdano nestrpljivi.

Mene nerviraju vozaci koji se u situaciji kakvu mi imamo u saobracaju ponasaju kao da voze po Monaku, ili kao da voze kabriolet, pa lagano uzivaju u voznji. Naravno da ima onih koji jedva cekaju da sednu na sirenu, ali ovih drugih, sebicnih je cini mi se mnogo vise.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nažalost nikada to neće biti savršeno, ne treba zadržavati saobraćaj, ali ne ni divljati. :D

Edited by Nedostizni

Share this post


Link to post
Share on other sites

To sam i rekao u prethodnom postu. Nema divljanja, ali nema ni smaranja jer to niko ne voli. Nedostizni niko nije rekao da se ti bojis vec da se vozikas malo dok ne steknes iskustvo. Inace jos jedan dokaz o neiskusnosti je taj sto obracas puno paznje na vozace koji ti trube, sviraju... :thumbup: Moras nauciti nesto i da ignorises, a ne odmah da se 'vatas za pajser ;)

I ne slusaj ovo sto prica loodilo, nemoj da zmuris dok vozis. Njega opravdava nadimak :harhar:

Share this post


Link to post
Share on other sites

U BG ima mnooogo sebicnih ljudi za volanom koji samo gledaju na svoje D... Primer sinoc Brankov most, vecernji sati, u desnoj traci tik uz zutu vozi kamion nekih 40-50 na sat i pored njega neki lik u pikapu identicnom brzinom ide levom trakom, e kao da su povezani sa necim i lik u pikapu ni ne pomislja da se skloni iz te leve trake pored mog ablendovanja i trubljenja, vec celu duzinu mosta prelazi vozeci uporedo sa kamionom :wallbash: Pazi razumem ja ogranicenje brzine i sve, i ne smatram da bi mojim preticanjem sa nekih 60-70km/h ja divljao na tom Brankovom mostu, ali mozda jednostavno neko u tom trenutku hoce da te pretekne iz ko zna kojih razloga, pa budi malo tolerantan pa se skloni u levu traku, nemoj da zatvaras prolaz ako vec nije guzva a ti se gegas... !

Ima bezbroj primera za sebicnu gradsku voznju, ovaj je najsveziji od sinoc ! Primer takodje i cuvene guzve u spicu od 15-18 h kada su nedostizne kolone na semaforima, smaraci koji su prvi u redu, cekaju da se upali ZELENO pa tek onda ubacuju u brzinu, spustaju rucnu, i dok se oni namole da krenu, za to vreme je moglo da prodje semafor bar jos 2 automobila :wallbash: Ja vec, kad se pali crveno za pesake, sam na pola pesackog i cekam zuto da krenem, e kad bi svi tako radili.... :unworthy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nedostizni : druže rešenje za gužve u BG je da voziš skuter dok se može do novembra :thumbsup: a zimi je svakako manje kola u saobraćaju, pa se onda lepo obučavaj ili poslušaj Irokanji :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja vec, kad se pali crveno za pesake, sam na pola pesackog i cekam zuto da krenem, e kad bi svi tako radili.... :unworthy:

pola grada vise ne bi imalo dozvolu :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nikad nikome svirao nisam kad ne krene na vreme sa semafora ili mu se ugasi auto na raskrsnici,smatram da je to maksimalno brdjanski.

Desi se ljudima da se zamisle pa kad vec dugo ne krecu ja samo malko svirnem da skonta i to je to,samo opusteno druze i bez zurbe,prozore zatvori,muziku pojacaj,tako bar neces cuti te iz "orkestra".

Moja prva ruta je bila Novi Sad-Herceg novi tako da nisam po gradu odmah ni vozio kad sam dobio vozacku,ali znam da su u NS dosta kulturniji vozaci za razliku od BG-a tako da mi je u samom startu bilo dosta opustenije i lakse.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kojih 20 gradova su najveća noćna mora za vozače

 

172566-gradovi.jpg

 

Podaci za 2016. pokazuju da su u protekloj godini najviše vremena za volanom izgubili stanovnci Los Anđelesa, gde su vozači u proseku provodili 104.1 sat zaglavljeni u kolonama automobila. Listu 20 svetskih gradova sa najvećim zastojima u saobraćaju objavio je RegTransfer, na osnovu podataka iz 1.064 grada iz 38 zemalja širom planete. Na drugoj poziciji po gužvama na ulicama našao se glavni grad Rusije, Moskva, gde su vozači u 2016. u proseku uzaludno izgubili po 91.4 sata sedeći za upravljačima svojih vozila, dok je ne trećem mestu još jedna američka metropola, Njujork, sa prosekom od 89.4 sata po vozaču.

Pogledajte celu listu:

 

1. Los Anđeles 104.1

2. Moskva 91.4

3. Njujork 89.4

4. San Francisko 82.6

5. Bogota 79.8

6. Sao Paulo 77.2

7. London 73.4

8. Atlanta 70.8

9. Pariz 65.3

10. Majami 64.8

11. Bangkok 64.1

12. Meksiko Siti 61.5

13. Vašington 61

14. Dalas 59.4

15. Istanbul 58.6

16. Boston 57.6

17. Čikago 56.6

18. Krasnodar 56

19. Džakarta 55

20. Sijetl 54.8

 

Vozači koji su svakodnevno zaglavljeni u kolonama na ulicama Beograda sigurno se ne bi složili sa listom na kome nema našeg glavnog grada, koji nije obuhvaćen ovim istraživanjem.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

al zato u beogradu danas mozes da biras kojim ces ici ulicama,milina nema guzve:Dponeki auto,jutros otvorili Slaviju, ruzveltovu ,mije kovacevic:rofl:

al zato u vinogradskoj ulici koja izgleda kao poligon  za tenkove,stavili:2guns: jos jedno 6 7 lezecih u opsegu od 300 metara:wallbash:,strasno,a rupa i krpacine u ovoj ulici na sve strane

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za ovog vozača kružni tok ne postoji, ali poštuje pravilo desne strane

 

Sigurnosna kamera u Cazinu u BiH zabeležila je nesvakidašnji potez jednog vozača na kružnom toku Mala lisa.

Naime 16. novembra oko 21.00 sat vozač automobila Golf 2 nije se pridržavao pravila kretanja vozila u kružnom toku već je odlučio da prođe najkraćim putem - preko zelene površine. Nakon što je prešao preko trotoara nastavio je vožnju preko trave, ne menjajući pravac kretanja, a onda izašao s kružnog toka na najbližem izlazu. Najzanimljivije je što je bahati vozač poštovao pravilo desne strane pri silasku sa zelene površine kada je vozilo koje se već kretalo u kružnom toku pustio da prođe pre nego što je stupio na kolovoz:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve je glasnija ideja o putarinama u evropskim gradovima

 

218110-grad.jpg

 

Na sajmu automobila IAA Mobility u Minhenu, saobraćajni stručnjaci su se izjasnili u korist gradskih putarina u velikim gradovima. Putarina od 6 evra dnevno mogla bi, primera radi, da smanji saobraćaj u Minhenu za 23%. Saobraćajnii stručnjaci s Instituta Ifo, Tehničkog univerzitata u Mnhenu i proizvođača automobila BMW, zalažu se za uvođenje putarine u većim nemačkim gradovima sa jednostavnom idejom - svako ko može da priušti BMW može da priušti i taksu protiv saobraćajnih gužvi. Nije do kraja jasno šta je s onima koji ne mogu da kupe sebi BMW, ali njih (nas) ionako niko ne pita.

Putarina od 6 evra dnevno bi mogla da smanji saobraćaj u Minhenu za 23%, rekao je Oliver Falck, šef Ifo centra za industrijsku organizaciju i nove tehnologije. Grad bi morao da naplati taksu od svakog vozača, bez izuzetka, uključujući i stanovnike. Prihod od 600 miliona evra godišnje bi mogao da se upotrebi za lokalni javni prevoz i za isplate odštete za zaposlene sa niskim platama.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Do 2025. godine sva taksi vozila u Beču prelaze na električni pogon

 

bec 2025.jpg

 

Udeo električnih taksija u Beču trenutno iznosi tek 1%. Međutim, do 2025. godine svi registrovani taksiji bi trebalo da budu sključivo na električni pogon. Shodno tome, Beč je pokrenuo pilot projekat za uvođenje fleksibilnijih stanica za punjenje električnih automobila koje bi trebalo da olakšaju prelaz na električnu tehnologiju.

 

Prema planu, u naredne dve godine će 8 taksi stanica i 56 vozila u Beču biti dodatno opremljeno tehnologijom Matrix Charging, mlade kompanije Easelink iz Graca, uz olakšano punjenje vozila direktno na štandu umesto na stanici za punjenje. Vozilo je opremljeno posebnim priključkom na donjem delu karoserije. Pritiskom na dugme na instrument tabli u automobilu spaja se sa pločom za punjenje na taksi stanici.

 

''Reč je o međunarodnom pionirskom projektu koji pruža mogućnost trajne promene gradskog saobraćaja. Prelaskom na električna taksi vozila na dobitku su i grad i stanovnici. Na ovaj način istovremeno smanjujemo štetne emisije i poboljšavamo kvalitet vazduha u gradu'', objašnjava Peter Hanke, član gradske i pokrajinske vlade, iz resora za finansije i privredu. Projekat je nastao u uskoj saradnji Privrednih komora Beča i Štajerske te energetskih preduzeća Wien Energie i Energie Graz. Za snabdevanje i isporuku zelene električne energije za novi sistem punjenja zadužen je Wien Energie, a u projektu učestvuju i Austrijski auto-moto i turing klub (ÖAMTC), kao i Hyundai.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za njega ne postoji preuzak put za polukružno

 

222069-okretanje.jpg

 

YouTuber iza kanala DrivingSkills je nedavno počeo da privlači pažnju nakon što je njegov video počeo da se deli društvenim mrežama. Pogledate video gde se polukružno okreće na uskom planinskom putu i biće vam sve jasno. Vozačko umeće se graniči i s malo ludosti, jer se vozač definitivno dovodi u životnu opasnost. Međutim iznenađenje dolazi nekoliko trenutaka kasnije kada vozač nakon nekoliko desetina okreta volanom uspešno okreće vozilo. To je potez iz kojeg bi puno mogao da nauči i Mike Myers, odnosno lik špijuna kojeg glumi. Zanimljivo je da ovaj vozač za svoje akrobacije ne koristi jedan automobil, već svoj talenat spretno koristi na različitim vozila različitih karakteristika. Jedan takav primer je polukružno okretanje na mostiću širine 3 metra, gde je za okretanje bukvalno iskoristio poslednji milimetar podloge (i točka). A kad i točak izgubi kontakt vozač jednostavno izađe i pomakne vozilo taman toliko da točak ostvari kontakt sa podlogom.

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zarađuju prijavljujući vozače koji ostavljaju vozila da rade u leru

 

znak 33.jpg

 

Neki poslovi ne zahtevaju puno truda i stresa, a dobro su plaćeni, odnosno za njih su potrebni samo mobilni i dobra obuća. Njujorčani zarađuju tako što snimaju dostavna vozila, koja stoje uz put uključena u praznom hodu i to prijavljuju vlastima. Isplata je daleko od simbolične.

 

Citizen's Air Complaint Program je pokrenut 2019. i kažnjava vozače privrednih vozila koja su ostavljena u praznom hodu i onima koji to prijave omogućava proviziju od 25% iznosa kazni. Vlasnici vozila mogu da budu kažnjeni sa 350 dolara ili više, što znači isplatu od barem 87.50 dolara za građane koji ih prijave. Sve što treba učiniti je snimiti trominutni video vozila u praznom hodu, postaviti ga na sajt gradskog Odeljenja za zaštitu okoline i sačekati da ček stigne poštom. Ako su vozila u blizini škola, dovoljno je snimiti samo jednominutni video. NBC News javlja da su građani fromirali grupu od šezedesetak ljudi nazvanu Idle Warriors, čiji je posao da krstare gradom i traže vozila koja zagađuju vazduh. Donald Blair se pohvalio da je do sada zaradio 125.000 dolara od hvatanja neodgovornih vozača. Najveći prekršioci su dostavne službe i internetske trgovine poput Amazona, UPS-a...

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...