Jump to content
FAS Goran
goran75

Fiat Marea / Bravo 1.9 JTD - variranje obrtaja u leru

Recommended Posts

Senzor za merenje temperature se nalazi u desnom retrovizoru to je taj što pokazuje temperaturu na displeju. a map ili senzor apsolutnog pritiska na usisnoj grani , Kad ti nije blokiran egr onda se map često zaprlja od gareži i počne da brljavi na leru. E sad samo mi nisi jasan zašto na hladan motor davati pun gas???? To baš i nije zdravo za vialne delove motora i turbinu osim ako te nije briga!?!?!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tu temperaturu si gledao preko FES-a, ili na displeju gde ti je kilometraza kada stisnes dugme za temperatur, u slucaju da si gledao na tom displeju, to nema nikakve veze sa radom motora, taj senzor ima veze samo sa klimom i on se nalazi u desnom retrovizoru.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A i sensor za temperaturu vode isto pokazuje vise nego sto zapravo temperatura napolju...pa mi malo bilo cudno da oba sensora crkla...ali sam kupio taj za vodu pa cu da ga zameniim pa da vidim kako ce da se ponasa .Videcu da nadjem neki protokomer pa da ga stavim i da vidim razliku.Drugo on vuce dobro i prima gas,nista losije nego pre,ali pre neki dan kad sam skinuo kabl i vozio bez protokomera razlike je mozda bilo ali sasvim sasvim male skoro neprimetne...

I sto najbitnije od kad poceo da zeza sa ler gasom posle turiranja poceo je i da cuka prilikom voznje(pogotovu kad ladan)pri manjim obtajima, sto pre nije radio.U ler gasu nikakvih promena radi i ne cuje se(ne cuka).

Ne dajem naravno gas kad ladan...kad se zagreje ga naravno turiram i tad najvise radi tu zajebanciju sa ler gasom(reko sam da radi i kad ladan zato sto sam primetio da prilikom zaustavljanja i izbacivanja u ler padne isto.Sensor apsolutnog pritiska sam ocistio,bio pun garizi.A u protokomeru se nalazi i merac temperature vazduha koji usisava motor(turbo) na taj sam mislio ne na taj u displeju.Taj u retrovizoru znam da je za klimu i nema nikakve veze sa motorom :).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok sad mi je malo jasnije. Najbolje bi bilo na dijagnostiku pa dijagnostiku u vožnji i ako nešto nije u redu sa nekom elektronskom komponentom pokazaće!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa da,ali sa cime da uporedim te vrednosti kad ne znam kolko bi sta trebalo da pokazuje?...ovih dana cu zamenim sensor za temp vode pa onda imam tu jednog auto dilera pa cu uzmem od njega protokomer pa da vidim razliku i kako se tad ponasa...pa javim

Share this post


Link to post
Share on other sites

I jos jedno pitanje...Kolko treba da bude desired boost pressure i actual boost pressure u leru?Jel moze neko da mi kaze?Kod mene u leru desired stoji na 0 i actual na oko 960?jel to normalno?

Share this post


Link to post
Share on other sites

To sto treperi lampica za grejace, znaci da ti je stradao neki grejac... Zato imas mozda osecaj da malcice teze pali.. Ipak ti bolje proveri to, ako ne sam, onda kod nekog majstora, mada nije nista komplikovano da se zameni, samo je malo nepristupacno...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovako...od kako sam ocistio sensor apsolutnog pritiska i provozao ceo rezervoar promesan sa LIQUI MOLY dvotaktnim uljem manje cuka...sad sam ali primetio sto se tice ovog pada obrtaja kad nagazim(drzim stistnuto)kvacilo ili kocnicu u tom momentu kad se obtaj spusta onda sve normalno ali ako ga samo izbacim u ler bez pritiskanja kocnice ili kvacila onda obrtaj padne previse i krene ono gusenje motora koje sam gore napomenuo...

Jel mozda lezi na ECU da salje pogresne vrrednosti?Jel ima neki update ili nacin da se resetuje ECU ?Hvala unapred

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahahhaha....ovaj moj Fiat poludeo.Sto se tice onog opadanja obrtaja desava se samo kad su kola u pokretu.Kad uradim sve onako kao sto uradim u voznji kad padne previse,ali kad stanem sve je ok-radi perfektno.Desava se da kad padne na 550 obrtaja ostane tu sve dok ne stanem...kaad stanem vrati se u normalu.Stvarno ne znam sta mu je.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima...novi sam ovde i prvi put upste posecujem neki forum zbog problema. Vozim bravo 1.9 jtd 2000g. i imam problem sa gasom u toku voznje...sta se desava...kad upalim auto broj obrtaja sa 850 skoci na 1200,malo mu dam gas u leru i obrtaji se vrate u normalu...sve je to koliko toliko normalno sve dok ne krenem da vozim,kako krenem osetim da auto dok saltam brzine drzi veliki ler gas...u toku voznje ga izbacim iz brzine ne diram ni papucicu gasa ni kvacila a on radi na 2000 obrtaja... kako mu malo u leru dam gas on polako pocne da ga spusta ali ne na 850 nego na 1500 i non stop tako. tek kad stanem on ga vrati na 850 ali za tri sekunde ga digne na 1200 a nekad cak i na 1500. Da li je neko imao ovakav problem i sta to upste moze da bude? Hvala

Share this post


Link to post
Share on other sites

sutra bi trebao na dijagnostiku...ali reko prvo da vidim da li je neko imao ovakav problem, da bar oprilike znam na cemu sam...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav ljudi 

Posto nisam uspeo da nadjem na netu parametre koji se ocitavaju putem dijagnostike i vrednosti koje su u granicama i kolike trebaju da budu , uradio sam par slika sa ocitavanja , pa ako neko zna kolike treba da budu vrednosti i da li su ove u redu nek se javi , btw "clutch pedal " mi uvek pokaze pressed , i kad nije stisnuta pedala kvacila , da li to moze da utice na nesto  ?

Inace imam problem kada je hladno i palim auto , prvih 10 15 sekundi radi ne ravnomerno , obrtaji variraju , kada mu povecam gas za "50" obrtaja on se smiri , da li treba u tom slucaju povecati ler gas ? par majstora mi je reklo da treba proveriti  parametre dijagnostickim putem da se utvrdi pritisak goriva i jos neke stvari ? 

Hvala unapred ! 

 

cxcb240530.jpg  cxcb240531.jpg
 
cxcb240532.jpg  cxcb240533.jpg
 
 
Edited by neshaoct
popravio linkove za slike

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne možeš da povećaš ler gas. Nema npr. nekog šrafa koji malo odvrneš i bude veći ler gas. ;)

Moraš da nađeš zašto variraju obrtaji. A, najbolje je da kreneš da sada, nakon spajanja tema, pročitaš sve ranije napisane odgovore u temi na kojoj smo. :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav ljudi 

Imam jedan problem vec duze vreme 

Kada upalim auto obrtaji variraju na leru , bas lose radi , to mi se prvo desavalo samo na temperaturama ispod 2 stepena , a sada mi se desava stalno , bez obzira koja je spoljna temperatura , majstori mi je rekao da je problem negde oko rejla i da to nista ne diram ...

Zamenjen je senzor pritiska na rejlu , regulator ( ventil ) na pumpi , sve 4 dizne , pumpa u rezervoaru , prelivna komora ali problem i dalje postoji , ako neko zna kako da ga resim ... 

 

 

Hvala unapred! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako se ne varam trebalo bi da ocistis map i maf. Ispravice me neko ako gresim.

I da... Majstor koji ti kaze "samo teraj i nista ne pipaj" je biiip majstor i treba da ga lisis svojih finansija

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa posto si sve odradio onda je ili ona ili motor....ventili.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jel postoji jos neka mogucnost osim pumpe, pumpa mi je zadnja solucija :)


Jos jednu stvar sam zaboravio da kazem , ovo se desava samo prvih 30 sekundi od paljenja ( zavisi od spoljne temperature ) i posle motor radi mirno i bez problema 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Isto to mi je i majstor rekao , koliko znam to ne bi trebalo da se desava , ako su temperature ispod 0 ume da traje i malo duze 


U svakom slucaju hvala na pomoci 
Sto se tice papuce gasa , na dijagnostici mi javlja "Gas pedal position 0.00% "
Na leru dok se to desava pritisak goriva mi varira od 300 - 320 bara , videcu ovih dana da zamenim pumpu visokog pritiska pa javljam ako uspe 
Pozdrav

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mnogo para das a nikakav problem. Mom drugaru se na alfi jtd to desavalo i prestalo samo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

da lineko zna koliko vremena treba da se smanji broj obrtaja kada se upali auto ujutro po hladnom vremenu na mojoj marei jtd se digne na nekih 1100 obrtaja ali mi bukvalno za minut dva rada u mestu smanji na 850 postepeno i onda pocne da varira do 900 pa vrati na 800 kada dodje do 800 zatrese se sve u kabini kada ga vozim dodjem do raskrsnice i kad stanem stisnem kvacilo skazaljka padne na 800 pa se sve zatrese i odma vrati na 900 to mi se desava uvek kad treba da stanem kad se auto ugreje vise se nedesava to da lineko zna sta moze biti bas me nervira to zatresanje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...