jaba.hut 0 Posted June 6, 2011 (edited) Postovani forumasi, moram da priznam da prija drustvo ljubitelja italijanskih automobila. Ovo je moj prvi post i pocecu od pocetka, od skoro pazarene LINEA 1.4. Uz neke komplikacije u fazi kupovine, auto je stigao pre jedno dve nedelje i u odnosu na prethodni aouto (Z10) ovo je ozbiljan, kvalitativan skok i zasad uzivam u svakom trenutku provedenom u Crtici. Koiko vidim na forumu zasad ima samo jedna Linea, pa se nadam da cu moci povremeno da informisem zainteresovane kakav je auto u eksploataciji. Za pocetak toliko, uz par fotki. Pozdrav svima. Edited June 7, 2011 by neshaoct popravljeni linkovi za slike :) Quote Share this post Link to post Share on other sites
dach@ 4904 Posted June 6, 2011 Prelep auto,cestitam na kupovini da lepo i dugo sluzi.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted June 6, 2011 Sve pohvale,odlican izbor auta,svaka cast! :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: Quote Share this post Link to post Share on other sites
NenadAleksic 0 Posted June 6, 2011 Lep je auto, ali slike nisi postavio kako treba. Quote Share this post Link to post Share on other sites
phantom 0 Posted June 7, 2011 pozdrav & dobro nam došao lep autić ali imamo već jednu CrtICU u klubu/forumu bila čak par puta na skupovima ali ti si prvi van BG Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvukoljub 0 Posted June 7, 2011 Ovaj auto mi se sviđa otkad se pojavio, deluje kao veoma upotrebljiv i lep sedan. To je ustvari Grande Punto sa gepekom, jel da? Veoma uspela konverzija, za razliku od mnogih konkurentskih modela. Nadam se da će te dobro i dugo služiti. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Veki 8 Posted June 7, 2011 vrhunska masina unutra ekstra samo kakva li je potrosnja... Quote Share this post Link to post Share on other sites
jaba.hut 0 Posted June 7, 2011 GP jeste bio baza, ali je i medjuosovinski razmak i trag tockova veci. Gepek je kao stvoren za kidnapovanje. Stane ceo covek u njega bez da se gura. Uz neke zanemarljive sitnice (keder na vratima nije postavljen do kraja, klipsa za vezivanje plasticne obloge gepeka nije gurnuta do kraja) sve je odlicno spakovano. Turci dosta dobro prave ovaj auto. I da, stvarno dobro izgleda. Potrosnja zasad, 700km na satu: otvoren put 6-6.5 l/100km, grad 8.5-9.2 l/100km. Motor je navijen na potrosnju i na izduvne gasove. Fali jedno 10-15KS. Ali se lepo vozi od 2500 obrtaja. Do tada drema. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvukoljub 0 Posted June 7, 2011 U pravu si, međuosovinski razmak je 2603, što je kao Nuova Bravo. E, al sad mi nešto nije jasno. Pogledam one PDF-ove na fiat.rs i vidim da je auto dugačak 4,56 m (što uopšte nije malo) a težak samo 935 kg (što je veoma malo, naročito po današnjim standardima bezbednosti, opremljenosti i inih -sti). Onda pogledam Grande Punto - bazni 1.2 je težak 1090 kg. Šta je od toga istina? Linea mi uopšte ne deluje očerupano u smislu opreme ili bilo čega pa da bude toliko lakša, a pri tom sa većom karoserijom i motorom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
SasaBgmk2 0 Posted June 7, 2011 Super je autić... Moj GP sa istim motorom 1.4 ima 1040 kg.Da se slatko navozaš sa njim... Quote Share this post Link to post Share on other sites
TOGO 0 Posted June 7, 2011 Imao sam priliku da pre nedelju-dve odem na test vožnju Linee. Pošto trenutno vozim Punta 1.3 Multijet (70KS), probao sam Lineu 1.3 Multijet (90KS)...Utisak - potpuno sam razočaran Spolja sve deluje fenomenalno Impresivne dimenzije, lepe linije... Reklo bi se - jako dobra kupovina.Ali iznutra Materijali upotrebljeni za izradu enterijera vrlo skromni, izolacija kabine u odnosu na motorni prostor možda i postoji, ali kao da je nema...Utisak u vožnji: po dimenzijama i međuosovinskom rastojanju ova limuzina bi trebalo da bude mnogo udobnija od Punta. Ipak, na neravninama mnogo bučnija i nemirnija od Punta koji iza sebe ima 209.000km!Ovaj auto bi mi predstavljao svakako kvantitativni pomak, ali i kvalitativni korak unazad u odnosu na sadašnji auto...Nisam imao namere da mračim, samo prenosim svoje utiske Čestitam na kupovini i želim ti bezbroj kilometara u radosti i veselju P.S. Mislim da se Linea više ne pravi u Turskoj. Za evropsko tržište se proizvodi u Rusiji Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted June 7, 2011 Potrosnja zasad, 700km na satu: otvoren put 6-6.5 l/100km, grad 8.5-9.2 l/100km.Oboriće ti malo potrošnju kasnije, još sve to nije razrađeno. Iako su ti ovo verovatno rekli kada si preuzimao auto, proveravaj češće nivo ulja u motoru...prvih par hiljada kilometara obavezno. ...Pogledam one PDF-ove na fiat.rs...Šta ćeš na Deltinom sajtu, imaš kod nas vlasničko uputstvo u kome naravno pišu i težine:http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=38854 Quote Share this post Link to post Share on other sites
jaba.hut 0 Posted June 7, 2011 P.S. Mislim da se Linea više ne pravi u Turskoj. Za evropsko tržište se proizvodi u Rusiji Ova Linea je definitivno Turska jer se to vidi po delovima i plocici na kolima. Materijali. U odnosu na Z10 koju sam do skoro vozio neke stvari su bolje neke losije. Tepih je takši. Usmerivači vazduha u kabini za nijansu nežniji, ali upravljac, rucica menjaca, sedista, to mi deluje bolje. Izolacija mi je skroz OK, jer kad poredim sa Z10 mnogo je tiše u kabini. Ne znam, to su moji utisci. Mozda bi merenje buke u kabini pokazalo drugačije. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kole 2 Posted June 7, 2011 Utisak u vožnji: po dimenzijama i međuosovinskom rastojanju ova limuzina bi trebalo da bude mnogo udobnija od Punta. Ipak, na neravninama mnogo bučnija i nemirnija od Punta koji iza sebe ima 209.000km!Ne želim da negiram tvoje utiske, samo da napomenem da ovo dosta zavisi od dimenzija točkova i guma. Moje iskustvo, Stilo sa 15, 16, 17 felnama, poprilična razlika, a sve fabrička dimenzija. Quote Share this post Link to post Share on other sites
*mishko* 1 Posted June 7, 2011 Jako lep auto. Kada je prvi put izašao, odmah mi se posviđao.Puno pređenih kilometara ti želim i da se slatko navozaš.Odlična limuzina! Pravi izbor! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvukoljub 0 Posted June 7, 2011 (edited) Šta ćeš na Deltinom sajtu, imaš kod nas vlasničko uputstvo u kome naravno pišu i težine:http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=38854 Ma to su oni service manuali od 1000 strana, ko će da traži...A i ignorišem bazu kataloga na sajtu, dok ne ubacite owners manual za Bravo/Brava Edited June 7, 2011 by Zvukoljub Quote Share this post Link to post Share on other sites
TOGO 0 Posted June 7, 2011 Utisak u vožnji: po dimenzijama i međuosovinskom rastojanju ova limuzina bi trebalo da bude mnogo udobnija od Punta. Ipak, na neravninama mnogo bučnija i nemirnija od Punta koji iza sebe ima 209.000km!Ne želim da negiram tvoje utiske, samo da napomenem da ovo dosta zavisi od dimenzija točkova i guma. Moje iskustvo, Stilo sa 15, 16, 17 felnama, poprilična razlika, a sve fabrička dimenzija.Punto na fabričkim čeličarama od 14", Linea na fabričkim čeličarama od 15" Imao dilemu oko sledećeg auta. Probao. Sada nemam dilemu - Fiat Nuova Bravo Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted June 7, 2011 @ ZvukoljubMa daaaaaaaj, treba ti najviše 2-3 minuta. ...vidim da je auto dugačak 4,56 m (što uopšte nije malo) a težak samo 935 kg (što je veoma malo, naročito po današnjim standardima bezbednosti, opremljenosti i inih -sti)...Šta je od toga istina? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvukoljub 0 Posted June 7, 2011 Pa dobro, i nisu mnogo omanuli... ni 250 kila... Quote Share this post Link to post Share on other sites
genca 2 Posted June 7, 2011 E,covek crtica ti je zajebalo vek,jos da je 1.4 t-jet ku ku Quote Share this post Link to post Share on other sites
jaba.hut 0 Posted June 7, 2011 Pa T-Jet je malo prejak za moj budzet, ali kad prodje garantni rok malo cemo se poigrati sa chipovanjem ako ustvrdim da moze da bude delotvorno zbog tog nekog manjka od 10-15KS. Imam i KN ostao od Z10, pa cemo da ga nabudzimo. LOL. Quote Share this post Link to post Share on other sites
genca 2 Posted June 7, 2011 Druze da te malo razocaram.Hteo ja da cipujem mog Stila ali benzinci ne dobijaju neko primetno povecanje snage,a vec auti sa turbom ohoho.Tako da se ja ne bi upustao u taj posao(remapiranje).Ako ga fabrika tako napravila tako i treba da ostane(po mom misljenju) Quote Share this post Link to post Share on other sites
jaba.hut 0 Posted June 7, 2011 (edited) Pa zato sam rekao ako ustvrdim da je delotvorno. Prvo raspitivanje i informacije, pa tek onda trosenje para. Ali tako imam utisak da je pricvrljen na emisiju izduvnih gasova, do 2500 obrtaja kao Juga 45 da vozim. E od 2500-3000 druga pesma. Doduse i max obrtni moment je na 3000. U prevodu nije motor za gradsku voznju. Moras da mu raspalis te konje po haubom. Mada bi bilo lepo da ima jos koji. Edited June 7, 2011 by jaba.hut Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted June 7, 2011 ...benzinci ne dobijaju neko primetno povecanje snage...Atmo. benzinci, kao i atmo dizeli. Tu samo čipovanje nije od velike pomoći. Turbo benzinci, kao i turbo dizelaši su druga priča kada je čipovanje u pitanju. Dakle, osnovna razlika je turbo i atmo motor...ne da li je benzinac ili dizel, jer jednako loše se čipuje, tj. nikakve rezultate ne daje ni atmo. dizel...samo što njih ionako ima malo... Quote Share this post Link to post Share on other sites
kole 2 Posted June 8, 2011 Atmo dizeli se ipak malo bolje čipuju jer petljanje oko pritiska PVP daje rezultate. Quote Share this post Link to post Share on other sites