Jump to content
FAS Goran
marija12

Naši putevi najgori u regionu / Putevi Srbije

Recommended Posts

Ovo se dešava sa vašim automobilom kada prelazite preko rupa

 

Da li vam je ikada palo na pamet - šta se dešava sa vešanjem prilikom vožnje, prelaska preko rupa ili tzv. ''ležećih policajaca''?

U narednom videu pogledajte kako to sve izgleda. A, tu je i savet za pravilnu zamenu amortizera. 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Manajle: Probijen najduži putni tunel u Srbiji

 

image.png

 

Kako prenosi Tanjug, Koridori Srbije saopštili su da je probijena desna tunelska cev tunela Manajle, čime je probijen i poslednji tunel na Koridoru 10. Tunel Manajle, dug 1.804 metra, nalazi se na južnom kraku Koridora 10, na auto-putu E 75 na deonici Caričina Dolina - Vladičin Han. Osim što je najduži putni tunel u Srbiji, ujedno se pokazao i kao najzahtevniji za izgradnju.

 

image.png

 

Uz uložene velike napore Koridora Srbije i zahvaljujući značajnoj i konstantnoj podršci Ministarstva građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture, uspešno su prevaziđeni problemi na koje se tokom radova nailazilo, usled izuzetno nepovoljnih hidrogeoloških uslova sa kojima su se građevinari suočili na terenu (neplanirano veliki prilivi podzemne vode, tunelske odvale i jaki brdski pritisci). Prethodno je, u septembru 2016. godine, probijena leva tunelska cev. Koridori Srbije su Investitor ovog projekta, dok je izvođač radova bugarska kompanija ''Consortium Alliance X''. Ugovorena vrednost radova iznosi 36.25 miliona evra. Tunel će biti opremljen savremenim telekomunikacionim sistemima, saobraćajnom opremom i signalizacijom, kao i video-nadzorom, sistemom radio-veza, SOS stanicama, nišama za sklanjanje vozila u kvaru, sistemom za dojavu požara, sistemom detekcije i praćenja nivoa otrovnih gasova u tunelu i merenjem brzine. Tunelske cevi biće međusobno povezane evakuacionim prolazima, koji su predviđeni za pešake i interventna vozila. Očekivani rok završetka radova je kraj 2017. godine, saopštili su Koridori Srbije.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovo će zaboleti svakog obožavaoca Mercedesa

 

mercedes%20e%20bol.jpg

 

Ako ste se ikada pitali šta se dogodi kada automobilom udarite rupu na putu, ovaj video će vam dati odgovore.

 

Rupe na putu su smrt za oslanjanje automobila. Pritom i nije važno o kom tipu automobila govorimo, jer će gotovo svaki kad-tad stradati. YouTube kanal Warped Perception je došao u posed Mercedesa E klase koji je mesecima, pa i godinama, stajao na parkingu. Nekoliko neophodnih popravki i auto je bio spreman za test koji će pokazati kako izgleda nalet automobila na neravninu. Pritom su sa automobila skinuti ''suvišni'' delovi, a sve da bi se što bolje videle posledice. O kvalitetu Mercedesa i činjenici da je i dalje u voznom stanju ne treba posebno govoriti. Uživajte u usporenom snimku nakon kojeg ćete sigurno više paziti u vožnji lošim kolovozom.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

''Procvetala'' rupa na putu Kraljevo - Raška

 

179382-usce.jpg

 

Velika rupa na magistralnom putu Kraljevo-Raška, u varošici Ušće, preko noći je ''procvetala''. Putari mesecima ignorišu rupu pa je jedan domišljati Ušćanin u nju posadio cveće. Rudarska varoš, komentarišu u šali, cvetnim asfaltom poželela je srećne prvomajske praznike radnicima Preduzeća za puteve.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

WeLcOmE tO SeRbIA! Na ovom delu srpskog autoputa otpadaju i bubrezi i točkovi

 

180253-autoput.jpg

 

Neravnine gotovo celom dužinom saobraćajnice, desetinama puta krpljen kolovoz, od čega automobili poskakuju, ili trava koja izranja iz pukotina, slika i prilika su autoputa na ulasku u Srbiju iz pravca Hrvatske na Batrovcima. Posle prelaska granice vozači i bukvalno osete da su stigli u našu zemlju. Najgore je na potezu Batrovci - Šid.

Neravnine gotovo celom dužinom saobraćajnice, desetinama puta krpljen kolovoz, od čega automobili poskakuju, ili trava koja izranja iz pukotina, slika i prilika su autoputa na ulasku u Srbiju iz pravca Hrvatske na Batrovcima. Posle prelaska granice vozači i bukvalno osete da su stigli u našu zemlju. Najgore je na potezu Batrovci - Šid. ''Kao da vozite po kaldrmi'', ''dobrodošli u 18. vek'', ''bubrezi će nam poispadati'', samo su neki od komentara nezadovoljnih vozača, bilo da su prvi put kročili na ovo tlo ili da tu deonicu koriste često. Više od 10 kilometara autoputa je u katastrofalnom stanju, u šta se uverila i ekipa Blica, a sa nama se slažu i vozači koje smo zatekli nedaleko od granice.

 

qs2k9lMaHR0cDovL29jZG4uZXUvaW1hZ2VzL3B1bHNjbXMvTVRFN01EQV8vNTI3ZjFhYTRmMDE1YmNiYmNiMTBkZGViYWY2MzgzNjkuanBlZ5GTAs0CQgCBoTAB.jpg

 

Užasna je ova deonica autoputa. Čini mi se da je put u selima oko Kragujevca bolji. Posebno je opasno voziti preko zime ili ako imate stari automobil. Dok stignemo do Beograda šrafovi će nam ispasti iz točkova - priča nam Milomir Srećković iz Kragujevca, dok njegova supruga dodaje da će im i ''bubrezi poispadati''. Mladi Mostarci Ivana i Miroslav Gubeljić poželeli su da po prvi put posete srpsku prestonicu, ali ih je odmah po prelasku graničnog prelaza sačekalo neprijatno iznenađenje.

 

sOzk9lMaHR0cDovL29jZG4uZXUvaW1hZ2VzL3B1bHNjbXMvWWpJN01EQV8vNGRlOGUzNTcyODU0YjdhYWE5Y2VkYjVlYjQ5OWRjOWMuanBlZ5GTAs0CQgCBoTAB.jpg

 

''Čuli smo da je Beograd lep i sigurni smo da ćemo se lepo provesti, ali ovo je šok na samom početku. Iznenađeni smo izgledom autoputa. Istina, ni kod nas nije savršeno, ali su putevi dobri'' - objašnjavaju Ivana i Miroslav.

 

RU5k9lMaHR0cDovL29jZG4uZXUvaW1hZ2VzL3B1bHNjbXMvTVRrN01EQV8vNWRmNTZlYWU5MjI0YTMzNTE5OTdjMmRiNWU3ZDlhZTcuanBlZ5GTAs0CQgCBoTAB.jpg

 

Slobodan Predojević iz Zagreba priča da se velika razlika primećuje čim se izađe iz Hrvatske. ''Katastrofa, prvih nekoliko kilometara je užasno, a ni ovo posle nije mnogo bolje. Potreban je dodatan oprez, što zbog manjih rupa, što zbog neravnina. Da vozimo jaja, polupala bi se'' - kaže Slobodan kroz smeh. Loš utisak stekao je i Igor Matijević, koji kaže da je, osim u Hrvatskoj, situacija ''daleko bolja i u smeru ka Nišu'', u pravcu Makedonije i Grčke. ''Često idem u inostranstvo i nigde nije kao ovde. Kada stranac prvi put kroči na teritoriju Srbije može videti jezivu scenu. Talasanje, gotovo poskakivanje vozila, traje sve do Kuzmina'' - kaže Matijević. Svi se slažu da je deonicu autoputa Šid-Batrovci potrebno što pre renovirati.

 

q-Bk9lMaHR0cDovL29jZG4uZXUvaW1hZ2VzL3B1bHNjbXMvWXpnN01EQV8vOWEwZTMxZjQwNjFhNzBjN2YxY2NiYWJmMTVmMTFhYzQuanBlZ5GTAs0CQgCBoTAB.jpg

 

''Potrebna je rekonstrukcija. Kada vozim ovom saobraćajnicom moram biti posebno pažljiv i voziti polako. Moj posao zahteva da u određeno vreme stignem na traženu lokaciju. Osim zadržavanja na granici, previše spora vožnja ovde mi oduzima mnogo vremena, što ponekad utiče na moj posao'' - jada se kamiondžija Ljubiša Manasijev iz Makedonije dodajući da i tamo imaju skoro isti problem. Kada uzmete u obzir sve naplatne rampe i sumu novca koju morate izdvojiti, očekujete da će ova saobraćajnica biti bar malo kvalitetnija, te ostaje nada da će se uskoro nešto promeniti.

 

preuzeto sa - blic.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako netko kojim slučajem po tablama na granici ne registruje da je napustio EU odmah će osetiti.

Identična situacija NA SVIM graničnim prelazima samo još gora jer je ovo auto-put!

Odlična reklama najnaprednije zemlje regiona (a i šire) za privlačenje stranih investitora u oblasti izgradnje puteva.

Za ostale preporuka da nas zaobilaze!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma to su poceli da grade brze pruge a onda nisu stavili sine,nego pustili automobile.Zato se malko osecaju pragovi...<_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sada i zvanično možete da pričate da su nam putevi među najgorim na svetu

 

171118-putevi.jpg

 

U izveštaju Svetskog ekonomskog foruma o globalnom istraživanju o konkurentnosti, za period 2017. i 2018. objavljena je rejting-lista kvaliteta infrastrukture puteva u 137 zemalja.

I od 137 zemalja Srbija je na 100. mestu. Dakle, sad i zvanično znamo da imamo najgore puteve. Dobro, ne baš najgore jer tu primat drži poslednje mesto to jest Mauritanija. A priznajte da vam je ipak malo smešno. Hrvatska je na 19. mestu, a iza nje su Luksemburg i Finska, zatim Engleska na 27., Saudijska Arabija na 34., Grčka na 44., Italija na 45. mestu... Slovenija je tek na 51., Mađarska na 62., Češka na 74., a BiH na 109. mestu. Najbolji putevi su u Ujedinjenim Arapskim Emiratima i njihova ocena je 6,4 od mogućih 7 bodova. Na drugom mestu je Singapur, a na trećem Švajcarska. Među prvih deset su i Hong Kong, Holandija, Japan, Francuska, Portugal, Austrija i SAD.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Edited by neshaoct
postavljen sadržaj sa linka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znaci od nas gore puteve imaju samo drzave u ratu, siromasne drzave u pustinjama, prasumama gde malo ko ima auto i gde nema kraja po velicini teritorije drzave... i ti putevi su jedva gori od nasih.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Potpornog zida nema, kamenje i dalje pada

 

15795131115b7aa8f2884eb958170333_w640.jpg

 

U pitanju je potporni zid koji se u proteklih pet meseci demimično obrušavao čak tri puta. Juče ujutru, klizište je oko devet sati u potpunosti uništilo oko 500 kvadratnih metara betonske galerije iznad mesta gde se gradi desna traka novog autoputa. U trenutku obrušavanja betona, zemlje i kamenja nije bilo radnika u blizini, a očevici kažu da su prvo videli oblak prašine i kako drveće pada niz brdo. Danas je, međutim, situacija još gora jer se zid poptuno urušio.

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Otp`o malter...bogami trebace hrabrosti pa proci tuda...milsim jednom kada zavrse i 5 puta kada otvore...tamo neke 2027.

Ali sto kaze teleca-glava-Babic - predvideli su oni to...desilo bi se za 2 meseca ili 2 godine...pa sad sta...ko da ima veze

Share this post


Link to post
Share on other sites

Blic: Potporni zid na Koridoru 10 urušio se, jer izvođač radova nije napravio vertikalne odvodne kanale

 

5542127225b7aaf905a684613043704_w640.jpg

 

Umesto vertikalnih odvodnih kanala, izvođač je horizontalnim preprekama zadržavao vodu koja je zatim pokrenula klizište. Prema saznanjima lista, reč je o znatno jeftinijoj metodi koja je dogovorena sa prethodnim menadžmentom preduzeća ''Koridori Srbije'' sa Dmitrom Đurovićem na čelu, kojom se želelo da se uštedi, ali da je ovakav propust već do sada naneo veliku štetu. List ocenjuje da je interesantno to da grešku u izgradnji nije ustanovio ni ekspert Svetske banke Marinos Skempas, koga je angažovala država, već su to učinili inženjeri preduzeća ''Koridori'', koji su nakon drugog urušavanja, po nalogu menadžmenta, uočili nedostatke. Dnevnik navodi da ti nedostaci ukazuju na to da se odstupilo od projektovanih rešenja koji mogu da izazovu ne samo rušenje potpornog zida, već i oštećenje deonice autoputa i pruge, ali i ekološku katastrofu Južne Morave, koja je u podnožju. 

 

Navodi se da su ''Koridori'' i Ministarstvo saobraćaja i građevine, kada je utvrđeno koji su propusti, zatražili njihovo otklanjanje, ali i smenu glavnog menadžera španske kompanije ''Azvi'' u Srbiji, što je i urađeno. U junu je uklonjeno 400.000 kubika zemlje, ali pošto nije odvezena sva zemlja, ponovo se urušila konstrukcija. Izvor lista iz španskog ''Azvija'' tvrdi da je uklanjanje vlažne zemlje bilo značajno u sprečavanju još veće katastrofe. ''Ovo delimično skidanje sloja vlažne zemlje sprečilo je mnogo veću štetu koja je mogla da nastane. Da je zemlja ostala, urušila bi se čitava konstrukcija koja bi nanela štetu i autoputu koji se gradi, železničkoj infrastrukturi, ali i Južnoj Moravi, u kojoj bi sav taj šut završio'', tvrdi sagovornik lista. On dodaje da je ''u ceo slučaj uključena i Bezbednosno-informativna agencija, čiji su ljudi na terenu. Oni preispituju da nije možda reč o radnjama koje mogu da ugroze bezbednost zemlje. Menadžment 'Azvija' se zbog 'nepoverenja Srbije u njih' čak obraćao i španskom ambasadoru u Beogradu, koji je razgovarao sa čelnicima država'', kaže izvor lista. 

 

On navodi da je ''krajem jula zbog ovog slučaja u Srbiji boravio direktor te španske kompanije, kome je predočeno da će svi njihovi propusti ići na njihovu štetu, a zaprećeno je čak i raskidom ugovora ukoliko se propusti ne otklone. Zato smo mi počeli intenzivne pripreme na izgradnji odvodnih kanala, ali i cela konstrukcija potpornog zida moraće da se rekonstruiše'', zaključuje izvor. Blic podseća da stručni nadzor nad ovim projektom obavlja konzorcijum ''Louis Berger'' i ''Egnatia Odos'', a finansira ga iz kredita Evropska investiciona banka.

 

preuzeto sa - b92.net

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ruše autoput da bi ga ponovo gradili

 

186329-autoput.jpg

 

Prvi autoput koji se ruši i gradi ispočetka, a još nije ni pušten u rad, put u koji je najviše sredstava do sada uloženo, čak 100 miliona evra za 12,5 kilometara - sve su to opisi koji se ovih dana dodeljuju deonici Koridora 11 od Uba do Lajkovca.

Na licu mesta su reportere ''Blica'' dočekali popucali asfalt, izbrisane linije, bageri - sve samo ne sređen put, spreman za prve vozače. Kako je ova deonica izgledala pre rušenja za ponovno građenje, možete pogledati:

 

gtt002.jpggtt001.jpggtt003.jpg

gtt004.jpggtt005.jpggtt007.jpggtt006.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oštećen put popravljen za 5 dana

 

aljaska 1.jpg

 

Protekle nedelje Aljasku je pogodio zemljotres snage 7 stepeni Rihterove skale. Epicentar je bio nedaleko od grada Anchorage, a oštećeno je mnogo objekata kao i saobraćajna infrastruktura. Iako su vremenski uslovi bili nepovoljni, to nije sprečilo ''putare'' da oštećenja na kolovozu poprave za veoma kratko vreme. Konkretan primer možemo videti na Facebook stranici ''Alaska Tour & Travel'', gde možemo videti fotografije teško oštećenog kolovoza.

 

aljaska 11.jpg

 

Zemljotres je oštetio deonicu puta u dužini od oko 50 metara, ali su putari uspeli u periodu kraćem od jedne sedmice, da izvrše popravku kolovoza, odnosno ponovo izgrade oštećnu deonicu.

Da li je moguće u našoj zemlji ovako brzo popraviti oštećen kolovoz? Nismo sigurni. Ali, ako je za utehu, u ovom području Aljaske postoji visok rizik od zemljotresa, pa samim tim postoje i planovi i finansije usmereni za brze intervencije.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...