Jump to content
FAS Goran
marija12

Naši putevi najgori u regionu / Putevi Srbije

Recommended Posts

Sta je sporno, teraj levo :P, jedino sto ne znam sta ce onaj crni od preko 5t. Ali on verovatno ili po prethodnim znakovima ne bi ni smeo da bude tu ili nalevo krug ili pravo u dvoriste :D .

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 hours ago, Ivan said:

ne bi ni smeo da bude tu

Ako ne bi smeo da bude tu, onda ni ne treba da stoji znak namenjen njemu na tom mestu. :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

emisijaSATyoutubelogonovi.jpg EmisijaSAT: Patrola od 112 km - kuda prolazi Moravski koridor?

 

Ove nedelje vodimo vas kilometar po kilometar duž kompletne trase budućeg Moravskog koridora, auto-puta koji spaja Pojate i Preljinu, a prolazi pored Kruševca, Vrnjačke Banje i Kraljeva sve do Čačka.

Protekle nedelje otvorena je prva deonica od Pojata prema Kruševcu dugačka 17 km, ali ćete sada, osim ovog dela puta, imati ekskluzivnu priliku da vidite sve deonice koje se grade, najzanimljivija mesta, da kroz oko kamere prođete auto-putem od početka do kraja. Saznaćete gde se tačno spaja sa auto-putem ''Miloš Veliki'', koja će sledeća deonica biti otvorena već ove godine, ali i kada se ceo auto-put završava:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

dobra stvar ali losa konotacija...
ponekad mi se cini da je Alvirko ucenjen da pusta pojedine ljude u emisiju zarad termina, nazalost... 

i promovise...

 

Realno, odlicna stvar i bice od koristi, ali ako cemo svaki km svecano otvarati, onda bolje ne. napravljeno 17 od 100 km puta, ni petina. AP pocinje negde i zavrsava negde, a izmedju... Isao sam x puta do Krusevca, ovih 17 km je skoro beznacajno na toj duzini

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nikad nije kasno. :thumbsup:

Nego, slažem se. Dobro zapažanje.

Međutim :whistle:, i danas imamo neke koji "znaju" bolje i imaju zamerke na sve i svašta iako nisu u struci pa opet iako su nekad bili u prilici da rade a nisu ništa uradili.

Ja sam zagazio u šestu deceniju i da,  treba kao što mi je trebalo i pre 30godina.

Samo neka se gradi i radi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A koliko je širok taj autoput? Isto kao i Miloš veliki ili je normalne širine?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oko praznika sam vrsljao po Bosni i RS ( preko Trebinja do Visegrada, dalje do Dubrovnika, pa kasnije od Trebinja preko Capljine i Citluka do Mostara i Sarajeva i na kraju Bratunca - skoro 1200km napravih. 

Oni su sa putevima bar jedno 15 godina ispred nas, svuda sam se provlacio i vozio putevima kuda se ne mozes mimoici sa autom iz suprotnog smera, ali po kvalitetu asfalta ( ravan je, nema rupa i kratera ) su daleko daleko bolji od S(o)r(a)bije... Kako sam usao u nasu lepu drzavu Srbiju tako mi je presela voznja. Cak su i kulturom voznje ispred nas iako im je vozni park daleko stariji od naseg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znam ja šta je autoput ali trake za bicikl blizu autoputa nisam nigde video a video sam mnogo toga. Pitam za širinu voznih traka jer su trake na Milošu veoma uske. Te dve trake (u jednom smeru) su malo šire nego jedna na autobahnu ili u Holandiji.

Na starom autoputu BG -ZG  leva traka je normalne širine. Dok na Milošu velikom kamion kada obilazi kamion ili autobus gotovo se dodiruju sa retrivizorima. 

Ne znam kolika je minimalna širina jedne trake da bi se to moglo zvati autoput. Ima nekoliko klasifikacija autoputa ali ne znam za minimalno dozvoljenu širinu traka.

Share this post


Link to post
Share on other sites
29 minutes ago, MiloshBg said:

Oni su sa putevima bar jedno 15 godina ispred nas

To pisem odavno jer putujem poslom i na tu stranu, ima skoro pa 20 godina. Jos gore po nas, takvo stanje je jos posle svega sto im se desavalo.

Pored dobrog asfalta, prelepih konfiguracija puteva i okolne prirode, uvek istaknem i dobro obelezene saobracajnice, dobru horizontalnu i vertikalnu signalizaciju... Gde kod nas na otvorenom putu imas znak za prestanak ogranicenja brzine? Dok je to tamo najnormalnija stvar. A ne da gledas u pasulj, gatas da li si prosao prvu raskrsnicu, cekas znak za sledece vece ogranicenje koga cesto i nema i sl. Sto pojedine sluzbe neretko koriste za "žbunarenje" i proizvoljno tumacenje ogranicenja.

29 minutes ago, MiloshBg said:

preko Capljine i Citluka

Kako im napreduje spajanje autoputa dole sa postojecom Dalmatinom? Trebalo bi da je radjen deo oko Pocitelja, most preko Neretve bi trebao da ima stubove visine blizu 100m, mislim da im kao i kod nas rade Azvirt i Kinezi.

Jesi li se od Capljine do Citluka peo preko onih serpentina u Zitomislicima? Ili je i tu nesto olaksano uz izgradnju autoputa? Isao sam do Mostara u maju prosle godine, ali se dole do Jadrana nisam spustao mislim od 2018. (posto sam zadnjih godina letovao u Egiptu i Turskoj). Pre toga sam par godina uzastopno letovao u Dalmaciji, uradjena je bila deonica Sarajevo-Tarcin, dok trenutno rade nastavak autoputa dalje, preko Ivan Sedla.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Zvezdo 

Zato to si cesto u Holandiji sam i napisao :) 

https://hedgehogcycling.co.uk/dutch-cycle-highways.html
 

13 minutes ago, Zvezdo said:

Te dve trake (u jednom smeru) su malo šire nego jedna na autobahnu

a ovo si malo preterao... svakako je ispostovan minimum sirine  trake za autoput. na drugu stranu to sto moram da motam levo-desno od Uba do Pakovrace. Ima podatak da je minimalna sirina trake 3m na autobanu, a znam da kod nas nije metar ipo

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam merio ali tu je oko 2.5 metra. Gledam autobus kada pretiče kamion i ako su oba na sredini svoje trake između retrovizora nema više od 20 cm. Po meni je to preusko! Treba  staviti zabranu preticanja za kamione !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Putevi po BiH/RS su generalno dobri, ali meni je najgora deonica u Republici Srpskoj Foca - Tjentiste, ono nije ni za seoski put a kamoli za glavnu magistralu. Od Tjentista do Gacka je dobro uradjeno, kad bi tako bilo do Foce ne bi bilo nikakvih problema.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je velik problem u celoj Evropi gde autoput ima samo dve trake, na mnogim deonicama postoji zabrana ali se slabo poštuje. Veoma je frustrirajuće voziti brzo po ograničenju i na svakih kilometar kočiti i gledati utrku slonova gde jedan kamion ide 1 kmh brže od ovoga kojeg pretiče.

Share this post


Link to post
Share on other sites
21 minutes ago, Zvezdo said:

Nisam merio ali tu je oko 2.5 metra. Gledam autobus kada pretiče kamion i ako su oba na sredini svoje trake između retrovizora nema više od 20 cm. Po meni je to preusko!

Autoput (Moravski) će imati po dve vozne trake širine 3.75 metara po svakom smeru.

Grade se zaustavne trake širine 2.5 metara i ivične trake od 2x(1.0m+0.5m). Razdelna traka je širine 4 metra, a obostrane bankine po 1.5 metara.

Širina kolovoza je 11.5 metara po smeru, a ukupna širina poprečnog profila autoputa je 30 metara.

 

Autoput ''Miloš veliki'' ima širinu poprečnog profila od 28.4 metra.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stari istočni auto-put (mađarska granica - Beč) i stari auto-put Brno - Prag su pre rekonstrukcije bili očigledno dosta uži od npr. naših. Posle rekonstrukcije su primetno šire trake.

Sent from my SM-G998B using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, neshaoct said:

 

 

Autoput ''Miloš veliki'' ima širinu poprečnog profila od 28.4 metra.

Hmmm? Ne znam gde se je u mojim očima izgubila ta širina ali meni deluje jako usko!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...